Як виправити проблему з текстовими повідомленнями Galaxy S9: не надсилатиме текст одному контакту

Привіт та ласкаво просимо до нашої нової статті про усунення несправностей # GalaxyS9. Сьогоднішня публікація відповість на деякі текстові повідомлення, які ми отримували за цей пристрій за останні кілька днів. Ми сподіваємось, що наші рішення знадобляться вам корисними.

Проблема №1: Як вирішити проблему з текстовими повідомленнями Galaxy S9: не надсилатиме текст одному контакту

S9 Не вдається надіслати текст лише одному контакту…! Я щойно перейшов на S9 з Iphone6s плюс п’ять днів тому. Я не можу надсилати текстові повідомлення лише на певний контактний номер. Я бачу отримання повідомлень від контакту у своєму телефоні, але коли я натискаю піктограму повідомлення, тоді нічого не відображається. Коли я намагаюся надіслати текстове повідомлення або відповісти на повідомлення, екран повідомлення падає, і курсор не блимає, не клавіатура тощо ... в основному телефон повністю зависає. Я навіть видалив контакт і намагався надіслати його текстовим повідомленням, поки він не був збережений. Мій телефон не дозволяє мені натиснути кнопку надсилання, щоб написати цей номер. Його навіть немає у списку заблокованих. Я зателефонував Samsung, і вони кажуть, що нічого поганого в апаратному забезпеченні телефону. проведіть майже одну годину з представником служби технічної підтримки у мого оператора зв'язку, і ніяких рішень. Я також перевірив телефон цієї людини.Ні на одному телефоні нічого не заблоковано. конкретний контакт, що більшу частину часу мені доводиться щодня надсилати текстові повідомлення ... так дивно ... тепер я повністю покладаюся лише на додаток What. Будемо вдячні за будь-які рішення чи допомогу.

Рішення: У цьому випадку слід врахувати низку важливих факторів. Давайте обговоримо кожну з них і як вирішити кожну з них.

Вимкніть iMessage

Це стосується лише вас, якщо ви просто переробили свою SIM-карту та використали її на своєму новому Galaxy S9. Спершу скасуйте реєстрацію iMessage, щоб у вас не виникало проблем із надсиланням та отриманням текстів від користувачів iPhone. Для цього перейдіть за цим посиланням.

Якщо ви вже скасували реєстрацію iMessage або якщо особа, якій ви намагаєтесь надіслати повідомлення, не використовує iPhone, просто пропустіть цей крок з усунення несправностей.

Очищення даних програми обміну текстовими повідомленнями

У програмі обміну текстовими повідомленнями, якою ви користуєтесь, може бути помилка, тому наступне хороше, що потрібно зробити - це очистити її дані. Ця процедура поверне налаштування програми обміну повідомленнями за замовчуванням та видалить усі ваші текстові повідомлення. Якщо ви хочете їх зберегти, спробуйте зробити резервну копію заздалегідь.

Існує два способи резервного копіювання текстових повідомлень офіційними методами. Один - через хмару Samsung. Просто перейдіть у меню Налаштування> Хмари та облікові записи> Резервне копіювання та відновлення> Резервне копіювання даних . Інший - за допомогою Samsung Smart Switch.

Після безпечного копіювання текстових повідомлень у хмару або Smart Switch, виконайте наведені нижче дії, щоб очистити дані програми для обміну текстовими повідомленнями:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться свого додатка.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Скиньте налаштування мережі

Деякі проблеми з текстовими повідомленнями вирішуються шляхом скидання налаштувань мережі пристрою. Переконайтеся, що ви робите це, перш ніж переходити до наступного кроку з усунення несправностей. Ось що вам потрібно зробити:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Загальне управління> Скинути налаштування.
  3. Торкніться Скинути налаштування мережі.
  4. Якщо ви встановили PIN-код, введіть його.
  5. Торкніться Скинути налаштування. Після завершення з’явиться вікно підтвердження.

Працюйте зі своїм оператором

Проблеми з текстовими повідомленнями найкраще діагностує ваш оператор мережі, оскільки вони мають доступ до інформації, пов’язаної з вашим обліковим записом, мережею та пристроєм. Як кінцевий користувач, ви можете зробити стільки всього, що можете зробити на своєму кінці. Обов’язково співпрацюйте зі своїм оператором, щоб визначити, де може бути проблема. Якщо телефон надійшов від них, у їхній прошивці або програмі обміну повідомленнями може бути помилка, яку вони не передбачали. Спробуйте поговорити з їх командою технічної підтримки, щоб можна було створити звіт про проблему. Якщо це проблема кодування, вирішення може зайняти деякий час. Найменше, що ви можете зробити, - це повідомити про проблему, про яку вони можуть бути проінформовані.

Спробуйте іншу програму обміну текстовими повідомленнями

Якщо ви все ще не можете надіслати повідомлення контакту до цього моменту, радимо спробувати інший додаток для обміну текстовими повідомленнями. У магазині Google Play багато безкоштовних додатків для обміну повідомленнями. Пропонуємо дотримуватися офіційних від перевірених компаній. Хороший приклад - Android-повідомлення Google.

Проблема №2: Додаток для обміну текстовими повідомленнями Galaxy S9 продовжує блимати під час надсилання, продовжуючи говорити про недійсного одержувача

Мій додаток для обміну повідомленнями Android починає отримувати клоудгі. Він оголосив "недійсним одержувачем" для nbrs I щодня. Потім “повідомлення не надіслано” без причини. Нарешті, він блимав ч / б, поки додаток не закрився. Видалено. Повторно встановлено. Ч / б блимає. Встановлено інший додаток. Користувався ним. Спробував перевстановити Android Messenger. Нещастить. Живлення та витягування батареї. Допомоги немає. Запуск будь-якої поточної ОС Android на Samsung s9. Налаштовано захоплювати оновлення. Дуже розчаровує. Будь ласка, вкажіть на відповідну статтю на вашому сайті, якщо така є. Я вже незрячий з екрану .. Дякую.

Рішення: Якщо ваш S9 раніше міг без проблем відправляти NBRS, і ця проблема почалася нещодавно, можливо, причиною її є проблема мережі (на стороні оператора) або збої в роботі пристрою (помилка програми чи програмного забезпечення). Щоб перевірити, чи можна вирішити проблему на вашому рівні, дотримуйтесь наведених нижче пропозицій:

Відновіть програму обміну текстовими повідомленнями за замовчуванням

Можливо, проблема в поточному стані програми обміну текстовими повідомленнями. Не забудьте очистити його дані, виконавши наведені вище дії (Проблема №1) щодо очищення даних програми обміну текстовими повідомленнями.

Встановіть оновлення

Під оновленнями ми маємо на увазі оновлення як для всіх програм, так і для Android. Деякі проблеми з мережею спричинені поганим кодуванням, і єдиний спосіб їх виправлення - це оновлення. Якщо ви з якихось причин затримували оновлення програми та операційної системи, обов’язково встановіть їх зараз.

Надіслати в безпечному режимі

Існує ймовірність того, що проблемою є один із ваших додатків. Щоб перевірити, чи є проблема зі стороннім додатком, перезапустіть телефон у безпечному режимі, перш ніж надсилати знову. У цьому режимі всі сторонні програми блокуються, дозволяючи запускати лише попередньо встановлені програми. Якщо ваш S9 надсилає повідомлення лише в безпечному режимі, це ознака того, що у вас проблема з додатком.

Ось кроки для завантаження телефону в безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Якщо ви вважаєте, що проблема в додатку, вам потрібно звузити можливі причини. Щоб визначити, яка з ваших програм викликає проблеми, перезавантажте телефон у безпечний режим і виконайте такі дії:

  1. Завантажте в безпечний режим.
  2. Перевірте наявність проблеми.
  3. Переконавшись, що винна стороння програма, ви можете розпочати видалення програм окремо. Ми пропонуємо розпочати з останніх, які ви додали.
  4. Після видалення програми перезапустіть телефон у звичайний режим і перевірте наявність проблеми.
  5. Якщо ваш S9 все ще проблематичний, повторіть кроки 1-4.

Скиньте налаштування мережі

Як зазначалося вище, деякі помилки мережі також можна усунути, виконавши цей простий крок з усунення несправностей. Зверніться до наведених вище кроків, як це зробити.

Заводські налаштування

Якщо всі наведені вище пропозиції зовсім не допоможуть, спробуйте стерти телефон із заводськими налаштуваннями. Це допоможе вам зрозуміти, чи причиною проблеми є помилка операційної системи. Перш ніж витирати телефон, не забудьте створити резервну копію важливих даних користувача. Якщо ви не використовуєте хмарні служби для резервного копіювання файлів, радимо спробувати Samsung Smart Switch. Це дозволить вам створити образ вашого телефону. Якщо ви раніше не чули про Smart Switch, обов’язково відвідайте цю сторінку: Як створити резервну копію з пристрою Samsung на комп’ютері за допомогою Smart Switch.

Щоб відновити заводські налаштування S9:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Зверніться до оператора мережі

Оскільки ця проблема пов’язана з мережею вашого оператора, останньою інстанцією є робота з ними. Обов’язково надайте всю необхідну інформацію, наприклад, коли саме він почався, речі, які ви додали на пристрій, зміни, що стосуються налаштувань, речі, які ви робили інакше до виникнення проблеми, серед іншого. Це важливі деталі для будь-якої сторони, яка вирішить проблему.

Проблема №3: ​​Як виправити проблему з текстовими повідомленнями групи Galaxy S9

Galaxy S9 вже близько 30 днів має проблеми з груповими текстовими повідомленнями. Я використовую програму повідомлень за замовчуванням.

  1. Усі мої контакти отримують окремий текст, який я надсилаю. Однак один контакт отримує їх на години пізніше фактичного часу відправлення.
  2. Коли я відповідаю в тексті групи (не має значення, чи є я творцем тексту групи, чи просто відповідаю на текст групи, який я отримав), деякі учасники отримують мій текст, а інші не бачать абсолютно нічого і не отримують жодного . Однак я бачу, як усі інші реагують на групу.
  3. У мене є контакти, які використовують Android та iphone та використовують кілька операторів зв'язку. Проблема, схоже, не стосується типу телефону або оператора. Оскільки деякі користувачі Android отримують текст моєї групи, а інші - ні. Те саме з iPhone та операторами, деякі роблять, а деякі ні. Будь-яка допомога буде вдячна.

Рішення. Що стосується групових текстових повідомлень, слід пам’ятати одну важливу річ: доки повідомлення видалиться з пристрою, що відправляє, проблема має лежати десь в іншому місці. Іншими словами, у вашому телефоні взагалі немає проблем. Для першого занепокоєння проблема має бути у вашій мережі, у мережі одержувача або в телефоні одержувача.

Групуйте повідомлення, що включають декілька операторів зв'язку та платформи (наприклад, iOS), іноді можуть виникати проблеми через відсутність підтримки або несумісність. Ми можемо запевнити вас, що у вас немає проблем із пристроєм. Спробуйте поговорити зі своїм оператором, щоб вони могли порадити вам, що робити в цьому випадку.