Що робити з вашим Samsung Galaxy S8, який показує, що повідомлення не вдалося надіслати, але вони насправді надіслані [Посібник з усунення несправностей]

Хоча Samsung Galaxy S8 є потужним телефоном, він все ще час від часу стикається з деякою гикавкою, і одна з цих гикавок має щось спільне з надсиланням текстових повідомлень. Нещодавно ми отримували звіти від наших читачів про те, що їх пристрій повідомляє їх про те, що їх текстові повідомлення не надсилаються, але одержувачі їх фактично отримали. Здається, повідомлення про помилку спрацьовує, навіть якщо відправка успішна.

У цій публікації я розповім вам, у чому полягає справжня проблема вашого телефону. Таким чином, ми можемо спробувати сформулювати рішення, яке могло б це виправити і навіть запобігти його повторенню в майбутньому. Але щоб зробити це, нам потрібно виключити всі можливості, тому нам потрібно виконати деякі процедури усунення несправностей, починаючи від простих і закінчуючи більш складними методами. Читайте далі, якщо ви один із власників, котрий спричинений подібною проблемою, оскільки ми можемо допомогти вам.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Як усунути неполадки в роботі Galaxy S8, що має проблему з надсиланням тексту після оновлення

Проблема: У мене є Galaxy S8 вже пару місяців, і вчора ввечері я зробив оновлення програмного забезпечення. Зараз усі мої текстові повідомлення повертаються не вдалося, але люди, яким я пишу текстові повідомлення, все ще отримують їх.

Рішення. Це може бути лише незначною проблемою програми чи прошивки. Насправді, ми вже стикалися з кількома проблемами, які мають подібні симптоми, як це, і ми можемо їх виправити, виконавши кілька процедур для прошивки. Давайте спробуємо подивитися, чи зможемо ми вирішити цю проблему, використовуючи ці методи, і сказано, ось що я пропоную вам зробити.

Крок 1: Виконайте процедуру примусового перезавантаження

Це може бути просто збій в системі або програмі, і частіше за все, помилки можна виправити, оновивши пам’ять телефону. Отже, я хочу, щоб ви виконали процедуру примусового перезавантаження, яка являє собою змодельоване відключення акумулятора, що еквівалентно процедурі витягування батареї.

  1. Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 7-10 секунд.
  2. Потім пристрій перезавантажиться.

Після цього спробуйте надіслати текстове повідомлення на свій номер, щоб перевірити, чи проблема все ще не виникає. Якщо телефон все ще каже, що надсилання повідомлення не вдалося, але ви змогли його отримати, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2: Видаліть кеш і дані програми Повідомлення

Зазвичай із-за нещодавно встановленого програмного забезпечення недалеко файли та дані програми застаріють та створюватимуть невідповідності у вашому телефоні. Цього разу ми повинні видалити кеш-пам’ять та дані вашого додатка для обміну повідомленнями, щоб переконатися, що всі кеші можуть безперебійно працювати в новій системі. Ось як:

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми, а потім Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем до вкладки ВСЕ.
  5. Знайдіть і торкніться Повідомлення.
  6. Спочатку торкніться кнопки Примусове закриття.
  7. Потім торкніться Зберігання.
  8. Торкніться Очистити кеш, а потім Очистити дані, Видалити.

Однак після того, як ви зробите це, і проблема все ще трапляється, ви можете перейти до наступного кроку.

Крок 3: Завантажте в безпечному режимі, щоб дізнатися, чи мають до цього відношення сторонні програми

Оскільки очищення кеш-пам’яті та даних програми не вирішило проблему, існує ймовірність, що сторонні програми її спрацювали. Ми спробуємо усунути проблему, тимчасово вимкнувши всі сторонні елементи у вашому телефоні, і ви можете зробити це, запустивши його в безпечному режимі.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Перебуваючи в цьому режимі, спробуйте надіслати текстове повідомлення на власний номер, щоб перевірити, чи проблема все-таки виникає, тому що якщо так, то ми маємо перейти до усунення несправностей мікропрограми. В іншому випадку нам просто потрібно знайти програму, яка спричиняє проблему, і, можливо, щось з нею зробити, оскільки очевидно, що якщо проблема вирішена в цьому режимі, проблемою є одна чи деякі встановлені вами програми. У такому випадку ви можете спробувати оновити програми, які потрібно оновити, виконавши наведені нижче кроки ...

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Play Store.
  3. Торкніться клавіші меню, а потім - Мої програми. Щоб ваші програми автоматично оновлювались, торкніться Меню> Налаштування, а потім торкніться Автооновлення програм, щоб встановити прапорець.
  4. Виберіть один із таких варіантів:
    • Натисніть Оновити [xx], щоб оновити всі програми доступними оновленнями.
    • Торкніться окремої програми, а потім натисніть Оновити, щоб оновити одну програму.

Або ви можете спробувати очистити кеш-пам’ять та дані підозрілих додатків або навіть видалити їх.

Як видалити програми з вашого Galaxy S8

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 4: Спробуйте стерти розділ кешу, щоб кеші були замінені

Припускаючи, що проблема все ще виникає навіть у безпечному режимі, тоді нам доведеться усунути прошивку, оскільки ця проблема могла бути спричинена деякими пошкодженими кешами. Нам потрібно видалити ці кеші, щоб вони були замінені системою. Не хвилюйтеся, це може здатися дещо складним, але єдине, що потрібно зробити, це насправді просто видалити їх, а все інше зробить система. Виконайте ці кроки, щоб видалити всі системні кеші у вашому телефоні ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо проблема все-таки виникає після цього, перейдіть до наступного кроку.

Крок 5: Настав час скинути налаштування вашого Galaxy S8

Виконавши всі наведені вище кроки, і проблема все ще виникає, у вас немає іншого вибору, крім як скинути налаштування телефону, оскільки це може бути проблемою мікропрограми. Однак усі ваші файли та дані будуть видалені, коли ви зробите це, тому обов’язково зробіть резервну копію перед скиданням. Після резервного копіювання вимкніть захист від заводських скидок, щоб не втратити доступ.

Як відключити Galaxy S8 Factory Reset Protection

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться Google.
  5. Натисніть свою електронну адресу Google ID, якщо налаштовано кілька облікових записів. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  6. Торкніться значка з 3 крапками.
  7. Торкніться Видалити обліковий запис.
  8. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Як зробити основний скидання на вашому Galaxy S8

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Сподіваюсь, цей посібник з усунення несправностей допоможе.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.