Як виправити проблеми із дзвінками Wi-Fi Samsung Galaxy S6 Edge

Основні оператори в США зараз пропонують послуги дзвінка через Wi-Fi, і будь-який варіант Samsung Galaxy S6 Edge (#Samsung # GalaxyS6Edge) на американському ринку має цю функцію, вбудовану в прошивку. Послуга має масу переваг, особливо для власників, які проживають у районі, де стільникове покриття погане, але з хорошим з’єднанням з Інтернетом.

Galaxy-S6-Edge-Wi-Fi-дзвінки

У цьому дописі я відповім на кілька запитань та розгляну деякі проблеми, які надсилають наші читачі щодо функції виклику Wi-Fi. Як і будь-яка інша послуга, вона не позбавлена ​​проблем, і насправді ми періодично отримуємо електронні листи про це. Я включу фактичні повідомлення в цей пост, щоб ви мали уявлення про те, що відчувають інші власники S6 Edge.

  • Не вдається надіслати SMS або здійснити дзвінки, якщо не підключено до Wi-Fi
  • Galaxy S6 Edge не має функції Wi-Fi Calling
  • Виклики через Wi-Fi не працюють з іншими мережами Wi-Fi
  • Виклики через Wi-Fi перестали працювати без видимих ​​причин

Перш ніж продовжувати далі, однак, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, обов’язково відвідайте сторінку з усунення несправностей, яку ми налаштували для Samsung Galaxy S6 Edge, оскільки вона містить багато рішень проблем, які ми вже розглядали. Знайдіть проблеми, пов’язані з вами чи такі ж, як і ваша, та спробуйте запропоновані нами рішення. Якщо вони не працюватимуть для вас, сміливо звертайтесь до нас, заповнивши анкету з питань Android.

Не вдається надіслати SMS або здійснити дзвінки, якщо не підключено до Wi-Fi

Проблема : Минув деякий час з мого стільникового зв'язку, але нещодавно у мене виникла ця проблема, коли поза підключенням до Wi-Fi я намагаюся надіслати текст або зробити дзвінок, і текст і дзвінок не проходять, якщо не зняти галочку підключення до мережі. Як тільки я роблю цей текст і дзвоню, проходжу. Я думав, що останнє оновлення Android подбає про цю проблему, але мені не пощастило. Будь-яка ідея, що може спричинити ці проблеми? Дякую!

Усунення несправностей . Схоже, у телефоні ввімкнено або ввімкнено функцію Wi-Fi Calling. У цьому випадку телефон використовуватиме ваше з’єднання Wi-Fi для передачі SMS або здійснення дзвінків. Ваш пристрій продовжуватиме використовувати цю послугу, доки ви не вимкнете її. Тільки тоді ви зможете нормально надсилати текстові повідомлення або телефонувати. Отже, ви вже можете подумати, як вирішити проблему - вимкнути функцію дзвінка Wi-Fi.

  1. Торкніться Програми на головному екрані.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть униз до меню З’єднання та торкніться Wi-Fi Calling, щоб перейти до налаштувань Wi-Fi Calling.
  4. Торкніться перемикача УВІМК. / ВИМК., Щоб вимкнути Wi-Fi Calling та вимкнути цю функцію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як налаштувати та використовувати дзвінки Wi-Fi на вашому Samsung Galaxy S6 Edge

Galaxy S6 Edge не має функції Wi-Fi Calling

Питання : Привіт! Сьогодні я натрапив на ваш веб-сайт. Це справді добре, багато корисних порад! Я отримав galaxy s6 edge в рамках оновлення телефону за допомогою EE. Однак я дістав телефон зі складу телефонних телефонів. Тож у нього немає опції дзвінка через WiFi. Чи знаєте ви, чи є спосіб встановити на телефоні опцію виклику через WiFi? Дякую. - Марк

Відповідь : Не всі варіанти Samsung Galaxy S6 Edge мають функцію Wi-Fi Calling. Кожна модель або варіант, особливо для одиниць, що постачаються постачальниками послуг, будуються відповідно до специфікацій перевізника, і все базується на послугах, які він пропонує своїм абонентам. Іншими словами, деякі варіанти мають особливості, яких неможливо знайти в інших варіантах.

Щоб насолодитися функцією, яку пропонує ваш постачальник послуг, вам потрібно скоріше увімкнути телефон та встановити спеціальний ПЗУ, який постачається з функцією дзвінка Wi-Fi. Оновлення мікропрограми базується на моделях телефонів, і я боюся, що наступне оновлення для вашого телефону не призведе до цієї функції. ПЗУ CyanogenMod часто постачаються з повним списком функцій, але ви повинні діяти на свій страх і ризик, оскільки не завжди безпечно прошивати власну прошивку, не кажучи вже про те, що ви втратите свою гарантію. Хоч удачі!

Виклики через Wi-Fi не працюють з іншими мережами Wi-Fi

Проблема :Привіт. Я сидів тиждень у місці, де був поганий стільниковий зв’язок, послуга T-Mobile, однак мережа WiFi у мене була дуже хороша, і моя галактика S6 підключається просто чудово. Всі програми та інтернет-браузери працюють. Однак я не можу здійснювати дзвінки через Wi-Fi або текстові повідомлення. У повідомленні про помилку сказано, що не вдається підключитися для дзвінків через Wi-Fi. Мережа WiFi не вимагала пароля, і, мабуть, це проблема, на думку T mobile, після того, як я спробував скинути заводські налаштування, що, як ми всі знаємо, боляче !!! Я зателефонував у Samsung, і вони сказали, що в телефоні немає нічого поганого і немає нічого про те, чому він це робить. Повернувшись додому, я вибрав у своїх налаштуваннях використовувати лише Wi-Fi (у мене захищена мережа паролів) і жодної послуги стільникового зв'язку, і я міг здійснювати дзвінки через Wi-Fi та текстові повідомлення.Чи є ще щось, що можна зробити, щоб також можна було підключатися у відкритих мережах Wi-Fi? Дякую, Хайді.

Усунення несправностей . Перш за все, дзвінки через Wi-Fi все ще перебувають на дуже ранній стадії, і ще є багато речей, які слід вдосконалити. Тим не менш, ви можете періодично стикатися з деякою гикавкою. Одна відома проблема з цією послугою виникає, коли ви підключаєтеся до інших мереж Wi-Fi із функцією дзвінків Wi-Fi, яка все ще увімкнена у вашому телефоні. Коли це трапиться, ви не зможете здійснювати дзвінки та надсилати SMS, або люди з іншої лінії вас не чутимуть.

Якщо ви вже під’єдналися до іншої мережі Wi-Fi, і ця функція все ще ввімкнена, спробуйте спочатку вимкнути її, а потім очистити кеш-пам’ять служби виклику WiFi через диспетчер додатків.

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ВСЕ.
  5. Прокрутіть до та торкніться Wi-Fi Calling.
  6. Торкніться Очистити кеш.
  7. Тепер перезавантажте телефон.

Після повного завантаження телефону переконайтеся, що ви підключені до мережі WiFi, а потім увімкніть Wi-Fi Calling. Це повинно запрацювати дотепер.

Але ще одна річ, яка може просто заважати вам користуватися цією функцією, - це стабільність мережі, до якої ви підключаєтесь. Пам'ятайте, ви не можете використовувати його, коли з'єднання дуже повільне, що дуже можливо у вашому випадку, оскільки мережа, до якої ви підключені, відкрита.

Виклики через Wi-Fi перестали працювати без видимих ​​причин

Проблема : Привіт. Мій Samsung Galaxy S6 Edge не може надсилати текстові повідомлення та здійснювати дзвінки через Wi-Fi без видимих ​​причин. З тих пір, як я купив телефон близько 4 місяців тому, дзвінки через Wi-Fi завжди працювали, але зараз це не так. Я в Sprint, і я ще не звертався до служби технічної підтримки. Я сподіваюся, що ви могли б допомогти мені зрозуміти, в чому полягає ця проблема, оскільки я перебуваю в районі з поганим покриттям. Wi-Fi - це єдине, що є надійним, і я щасливий, що тепер можу надсилати текстові повідомлення та телефонувати за допомогою нього. Що мені робити, щоб це виправити?

Пропозиція : Call Sprint. Якщо функція просто перестала працювати без видимих ​​причин, а все інше правильно встановлено у вашому телефоні, то проблема у вашому постачальнику. Багато користувачів Sprint повідомляли, що стикалися з такою проблемою, як ваша, і за їх словами, вони просто зателефонували у службу технічної підтримки, сказали представнику, що Wi-Fi Calling не працює, і дозволили йому / їй робити свою роботу.

Але насправді відбувається те, що послуга WiFi Calling буде вимкнена у вашому обліковому записі з їх кінця. Потім його буде ввімкнено, і ви отримаєте текстове повідомлення, яке повідомляє про те, що дзвінки Wi-Fi додано до вашого облікового запису. Після цього служба повинна працювати ідеально. У деяких випадках, можливо, може знадобитися до 24 годин, щоб знову скористатися послугою, але для вирішення проблеми вже зроблено принаймні необхідні дії. Отже, знову зателефонуйте Sprint.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.