Як виправити програму електронної пошти Samsung Galaxy S9, яка не працює

#Samsung #Galaxy # S9 - одна з найкращих моделей смартфонів для використання під час надсилання та отримання електронних листів. Це пов’язано з тим, що телефон має великий 5,8-дюймовий Super AMOLED-дисплей, який досить великий, щоб зробити читання та складання електронних листів досить простим. Телефон постачається із додатком електронної пошти, який можна легко налаштувати на будь-яку електронну адресу. Однак існують випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо не працюючу електронну пошту Galaxy S9.

Якщо у вас є Samsung Galaxy S9 або будь-який інший пристрій Android з цього питання, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити програму електронної пошти Samsung Galaxy S9, яка не працює

Проблема: Сподіваюся, ви можете допомогти. Я спробував м’який скидання, встановив останню версію програмного забезпечення для Android і т. Д. Після мого S9 протягом тижня року я раптом не можу нічого робити з електронними листами, крім прочитаного. Я не можу відповісти або переслати. Якщо я натискаю на це, взагалі нічого не відбувається. Для мене це величезна проблема, оскільки мені це потрібно робити для роботи. У мене є власний особистий рахунок та 2 прогнозні рахунки для кожного з двох робочих місць. Не знаю, що ще спробувати чи кого запитати. У мене відчуття, що видалення та перевстановлення не буде відповіддю, оскільки у мене є подібна проблема з іншим додатком, і я думаю, що це, можливо, не випадковість. Це лише програма для підрахунку калорій. Я можу помістити в нього елементи, але коли я намагаюся щось видалити, нічого не відбувається, коли я натискаю на видалити. Я не змінював жодних налаштувань на своєму телефоні.єдине, що я зробив інакше, - це використовувати його в машині, якою я зазвичай не користуюсь, і тому це було інше з'єднання Bluetooth. Будь ласка, допоможіть!

Рішення: Коли у вас виникають проблеми з використанням електронної пошти програми телефону, перше, що вам потрібно зробити, це очистити кеш-пам’ять та дані програми електронної пошти з диспетчера програм. Це скине програму електронної пошти. Зверніть увагу, що після цього вам доведеться знову налаштувати обліковий запис електронної пошти.

  • На головному екрані проведіть пальцем вгору або вниз від центру дисплея, щоб відкрити екран програм.
  • Перейдіть до Налаштування, а потім Додатки.
  • Переконайтеся, що вибрано Усі програми (у верхньому лівому куті).
  • Знайдіть і виберіть електронну програму.
  • Торкніться Зберігання.
  • Торкніться ОЧИСТИТИ КЕШ.
  • Поверніться на головний екран, проведіть пальцем вгору або вниз від центру дисплея, щоб відкрити екран програм.
  • Перейдіть до Налаштування - Технічне обслуговування пристрою - Зберігання (внизу праворуч).
  • Торкніться ОЧИСТИТИ ЗАРАЗ.

Спробуйте перевірити, чи проблема все-таки виникає. Якщо це так, спробуйте завантажити інший електронний додаток із Google Play Store, а потім перевірте, чи не виникає проблема під час використання цієї програми.

Якщо описані вище дії не допомогли вирішити проблему, вам слід подумати про скидання до заводських налаштувань. Перед скиданням обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

  • На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  • Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи> Резервне копіювання та відновлення.
  • Торкніться наступних повзунків до потрібного налаштування: Резервне копіювання даних, Автоматичне відновлення.
  • Натискайте клавішу Назад (внизу праворуч), поки не дійдете до головного меню Налаштування.
  • Торкніться Загальне управління> Скидання> Скидання заводських налаштувань.
  • Прокрутіть до нижньої частини екрана, а потім торкніться СКИДАТИ> ВИДАЛИТИ ВСЕ.
  • Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  • Якщо буде запропоновано підтвердити свій обліковий запис Samsung, введіть пароль, а потім натисніть ПІДТВЕРДИТИ.
  • Зачекайте, поки пристрій закінчить послідовність скидання.