Чому Messenger продовжує збій на моєму Samsung Galaxy S8? Ось як це виправити ...

Тільки Facebook поставляється попередньо встановленим на вашому Samsung Galaxy S8. Це Messenger, вам дійсно потрібно завантажити та встановити його, щоб мати можливість читати та писати приватні повідомлення. Річ у тім, що ці програми глибоко інтегровані, що якщо одна з них вийде з ладу, то це, безумовно, може постраждати і збій.

Ми вже розглядали проблему, через яку Facebook продовжує збій на Galaxy S8, тому в цій публікації я розгляну майже майже подібну проблему, але цього разу це Messenger. Насправді ми отримали чимало скарг від наших читачів, які припускають, що ця програма також збігається так само, як і Facebook, тому нам потрібно написати для неї окрему публікацію.

Виходячи з нашого досвіду, найпоширенішими причинами збоїв програм є такі:

  • Можливо, потрібно оновити програму, яка аварійно завершує роботу
  • Його кеш та / або дані, можливо, пошкоджені, і їх потрібно видалити
  • Можливо, інші програми аварійно завершили роботу та вплинули на відповідну програму
  • У телефону можуть виникнути проблеми з прошивкою

Маючи на увазі ці речі, ми намагаємось усунути неполадки у роботі Galaxy S8 з його програмою Messenger, але ми зробимо це безпечним способом - безпечним як для вашого телефону, так і для ваших файлів і даних.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Усунення несправностей Galaxy S8 за допомогою програми Messenger, яка продовжує збій

Коли програма аварійно завершує роботу, можуть статися дві речі; або він закривається без будь-якого попередження, або показує вам помилку, в цьому випадку це буде “На жаль, Messenger зупинився”, і у вас буде лише два варіанти тимчасово позбутися цього маленького вікна на екрані, або ви натиснете OK або ЗВІТ, але жоден із них фактично не вирішує проблему.

Але не хвилюйтеся, оскільки проблеми, спричинені сторонніми програмами, легко виправити, це не виняток. Отже, продовжуйте читати нижче, щоб знати, які кроки вжити, щоб виправити цю помилку:

Крок 1: Оновіть Messenger, якщо це можливо

Ми вже бачили подібні випадки, спричинені проблемою сумісності. Наприклад, ваш телефон нещодавно оновив своє вбудоване програмне забезпечення, і незабаром після цього з’являється ця помилка, тоді є ймовірність того, що версія Messenger більше не сумісна з новою прошивкою. Але хороша річ програм, розроблених такими великими компаніями, як Facebook, полягає в тому, що вони завжди актуальні. Як тільки буде випущена нова прошивка, розробники також випустять нове оновлення для своїх програм, щоб виправити проблему. Ви можете отримувати повідомлення про нове оновлення, а може і не робити, тому краще, щоб ініціатива знала, чи є доступне оновлення, надходила від вас. З урахуванням цього, ось як ви дізнаєтесь, чи є оновлення для Messenger:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Play Store.
  3. Торкніться клавіші меню, а потім - Мої програми. Щоб ваші програми автоматично оновлювались, торкніться Меню> Налаштування, а потім торкніться Автооновлення програм, щоб встановити прапорець.
  4. Знайдіть і торкніться Messenger, а потім натисніть Оновити. Якщо кнопка «Оновити» неактивна, це означає, що для програми немає доступних оновлень.

Після цього спробуйте з’ясувати, чи є також оновлення для самого додатка Facebook, і по можливості оновіть його. Ці програми тісно пов’язані між собою, і одна може спричинити збій іншої.

Крок 2: Очистьте кеш-пам'ять та дані Messenger

Незалежно від того, чи ви оновлювали програму чи ні, якщо помилка все одно з’являється щоразу, коли ви її використовуєте, спробуйте очистити кеш-пам’ять та дані, щоб скинути її. Якщо ви зробите це, ви нічого не втратите, оскільки програма працює як клієнт, а ваші повідомлення насправді зберігаються на серверах Facebook під вашим обліковим записом. Отже, в основному ця процедура безпечна:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Знайдіть і торкніться Messenger.
  4. Торкніться Зберігання.
  5. Торкніться Очистити кеш.
  6. Торкніться Очистити дані, а потім натисніть OK.

Якщо це проблема на рівні програми, то цей крок може бути єдиним, що вам потрібно зробити. Однак якщо проблема не зникне, перейдіть до наступного кроку.

Крок 3: Перезавантажте телефон у безпечному режимі

По-перше, перезапуск телефону в безпечному безпечному режимі не вирішить проблему, але дасть вам чіткіший погляд на те, що насправді відбувається з вашим телефоном. Це негайно вирішить проблему, оскільки всі сторонні програми тимчасово відключені. Отже, якщо проблема викликана однією або деякими програмами, які ви завантажили та встановили, помилка може не відображатися, поки ваш S8 знаходиться в цьому середовищі. Ось як ви завантажуєте телефон у безпечному режимі:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Після успішного завантаження телефону в цьому режимі спробуйте використовувати Messenger, щоб дізнатись, чи помилка все-таки привітає вас, і якщо так, перейдіть до наступного кроку, інакше з’ясуйте, яка програма запускає його, а потім видаліть :

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 4: Видаліть Messenger, а потім переінсталюйте його

Якщо припустити, що проблема все ще виникає, коли телефон перебуває в безпечному режимі, спробуйте видалити програму Messenger, а потім перевстановити її. Ось як його видалити:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Знайдіть і торкніться Messenger.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

І ось як ви завантажуєте та перевстановлюєте Messenger:

  1. На головному екрані перейдіть: Додатки> Play Store.
  2. Торкніться рядка пошуку Google Play (угорі), а потім введіть Messenger і виберіть його зі списку.
  3. Тепер натисніть Встановити.
  4. Щоб продовжити, перегляньте необхідні дозволи програми, а потім натисніть Прийняти.

Після видалення та повторної інсталяції Messenger, а помилка все одно з’являється, у вас немає іншого вибору, окрім як скинути налаштування телефону.

Крок 5: Створіть резервну копію файлів і даних, а потім скиньте налаштування Galaxy S8

Як я вже говорив раніше, помилка "На жаль, Messenger зупинився" є незначною проблемою, яку дуже легко виправити, але якщо вона продовжує переслідувати вас після виконання всіх вищевказаних кроків, то вам слід вдатися до скидання. Це, безумовно, вирішить проблему, але тоді вам доведеться пройти клопіт із створенням резервних копій важливих файлів і даних, оскільки вони будуть видалені.

Після резервного копіювання виконайте наступні дії, щоб вимкнути захист від заводських скидок, щоб не втратити доступ до пристрою:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться Google.
  5. Натисніть свою електронну адресу Google ID, якщо налаштовано кілька облікових записів. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  6. Торкніться значка з 3 крапками.
  7. Торкніться Видалити обліковий запис.
  8. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Потім виконайте такі дії, щоб скинути налаштування телефону:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Сподіваюся, ми змогли допомогти вам вирішити проблему з телефоном.

Ви також можете прочитати:

  • Samsung Galaxy S8 постійно відображає помилку "На жаль, контакти зупинилися" [Посібник з усунення несправностей]
  • Samsung Galaxy S8 Plus продовжує відображати помилку "На жаль, Інтернет зупинився" [Посібник з усунення несправностей]
  • Чому Facebook продовжує збій на моєму Samsung Galaxy S8? Ось як це виправити ...
  • Як виправити свій Samsung Galaxy S8 з помилкою "На жаль, налаштування зупинилися" [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити Samsung Galaxy S8, який постійно відображає помилку "На жаль, галерея зупинилася" [Посібник з усунення несправностей]

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.