Екран Samsung Galaxy S7 Edge чорний, світлодіодне синє світло вмикається під час перезавантаження [Посібник з усунення несправностей]

Чорний екран смерті має кілька варіацій. Існує випадок, коли екран просто стає чорним і не реагує в будь-який час, є також випадок, що екран порожній, але блимає синє світло, але він також може не реагувати. Цю проблему ми будемо вирішувати в цій публікації, оскільки деякі з наших читачів скаржились на неї незабаром після того, як їх пристрої оновились до Нуги.

Спробуємо визначити, в чому проблема вашого телефону і чому екран став чорним і не реагує. Ми спробуємо розглянути кожну можливість і виключити кожну з них, поки не зможемо досягти точки, коли ми зможемо легко визначити, в чому проблема насправді, чому це відбувається і що потрібно зробити, щоб її вирішити. отже, якщо ви є власником цього телефону і на даний момент у вас виникає подібна проблема, продовжуйте читати, оскільки ця публікація може вам допомогти.

Однак якщо ви намагаєтеся знайти рішення іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже вирішували сотні проблем із цим пристроєм з моменту його випуску. Спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Однак якщо вони не працюють, зв’яжіться з нами, заповнивши анкету з проблемами Android. Просто надайте нам інформацію, і ми допоможемо вам знайти рішення.

Як усунути проблему з чорним екраном Galaxy S7 Edge

Проблема: Мій S7 Edge темніє і блимає, коли я натискаю клавішу дому або живлення. Я робив жорстку перезавантаження (зменшення гучності) кілька разів, вона мерехтить, перезавантажується з мерехтливим екраном, але я бачу, як вона перезавантажується, світлодіодний синій індикатор горить під час перезавантаження, а потім знову переходить у темний стан після перезавантаження. Я підключив його до своєї поверхні, щоб побачити, чи він його розпізнав, він це робить, але він не залишається, він підключається і відключається знову і знову і не залишається на зв'язку, я бачу повідомлення про помилку драйвера на піктограмі підключеного пристрою в пристроїв на моїй поверхні, коли вона підключається приблизно на секунду. Я не знаю, що ще робити. Я дав своєму акумулятору розрядитися, і він помер, коли я був у розмові, потім зарядив його до кількох% і використав ще раз, а потім підключив, щоб зарядити. Потім я переніс його в іншу торгову точку, і він почав це робити.  допоможіть! У моєму телефоні шланг?

Рішення: Оскільки ви вказали, що екран телефону став чорним, але світлодіод все ще горить, є ймовірність того, що це просто збій в системі. Насправді ця проблема є спільною для всіх користувачів Android, де пристрій негайно перестане відповідати без видимих ​​причин. Хоча ми насправді не впевнені, що спричинило проблему, то, що нам зараз потрібно зробити, це спочатку усунути неполадки у відділі програмного забезпечення, щоб переконатися, що це не проблема програмного забезпечення. Однак якщо акумулятор несправний і більше не може забезпечувати пристрій необхідним живленням, це може бути причиною того, що пристрій не може ввімкнутись. Якщо це так, немає сенсу усувати пристрій, натомість віднесіть його до найближчого магазину у вашому районі, щоб технік міг перевірити та виправити це. Ось методи, які вам слід зробити:

Крок 1: Заряджайте пристрій протягом 15-20 хвилин

У цьому питанні важливо перевірити стан акумулятора телефону, зарядивши його протягом 15-20 хвилин. Перебуваючи в цьому стані, уважно спостерігайте, чи пристрій реагує або може ввімкнути його, якщо це так, тоді акумулятор може розрядитися протягом цього часу, тому ваш телефон не вмикається. Крім того, переконайтеся, що USB-кабель, який ви використовуєте, не зіпсований або не пошкоджений, оскільки, якщо він є, є велика ймовірність того, що пристрій не зарядиться. Однак після того, як ви все це перевірили і зарядили пристрій протягом 15-20 хвилин і все одно не реагували, дотримуйтесь наступного методу.

Крок 2: Спробуйте завантажитися в безпечному режимі

Цього разу ми маємо перевірити, чи одна з програм, яку ви завантажили з Play Store, є основним фактором, через який ваш телефон відмовляється вмикатись. У цьому методі лише заздалегідь встановлені програми можуть працювати в мікропрограмі, в той час як сторонні програми тимчасово деактивуються. Отже, якщо він завантажується в цьому режимі, очевидно, за це є програма, відповідальна за це. Але оскільки ми не можемо видалити все це одночасно, все, що вам потрібно зробити, це запустити з недавньої програми, яку ви встановили на телефоні, доки проблема не буде вирішена. Ось як завантажитися в безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7 Edge', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Крок 3: Спробуйте завантажитися в режимі відновлення та стерти розділ кешу

Системні кеші - це тимчасові файли, що зберігаються в каталозі, щоб полегшити пристрій завантаження цих файлів кожного разу, коли телефон використовуватиме їх. Але якщо ці програми пошкоджені та спричинили конфлікт у системі, це могло б спричинити ненормальну роботу вашого пристрою. У цій процедурі ми видалимо всі ці файли з каталогу, щоб ваш телефон міг створювати новіші та свіжіші файли, які могли б ідеально працювати в системі. Але нічого страшного щодо цього методу, оскільки це не призведе до видалення важливих файлів та налаштувань. Ось як стерти кеш системи:

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після того, як ви очистили розділ системного кешу, а телефон все ще відмовляється ввімкнути, тоді у вас не залишається іншого вибору, окрім як виконати скидання.

Крок 4: Запустіть у режимі відновлення та скиньте свій телефон, якщо це можливо

Що стосується усунення несправностей, ви вже зробили все можливе, щоб вирішити проблему. Але оскільки проблема все ще трапляється, то крайнім заходом буде зробити скидання на телефоні. Система повернеться до заводських значень за замовчуванням, усі завантажені вами програми та файли, що зберігаються на телефоні, будуть знищені.

  1. Вимкніть Samsung Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після скидання спробуйте перевірити, чи пристрій увімкнеться нормально. Бо якщо ні, то ми нічого з цим не можемо зробити, але рекомендуємо негайно принести телефон до найближчого акредитованого магазину у вашому магазині, оскільки існує ймовірність того, що це апаратна проблема.

Однак, якщо екран телефону все ще залишається чорним після скидання або якщо ваш телефон не може успішно завантажитися в режимі відновлення, то вам потрібно принести телефон до магазину, і нехай технік вирішить проблему за вас.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.