Як виправити помилку Google Play Store «Потрібна автентифікація» на Samsung Galaxy Note 9

Час від часу може виникати помилка магазину Google Play "Потрібна автентифікація". Це тому, що це не проблема пристрою, а проблема самого Play Store. Деякі з наших читачів, які володіють Samsung Galaxy Note 9, скаржились, що стикалися з цією проблемою. Річ у тім, що це може бути дуже набридлива маленька помилка, але насправді це не так важко виправити. Насправді, ви можете позбутися цього, виконавши одну-дві процедури.

Продовжуйте читати нижче, оскільки я проведу вас під час усунення несправностей вашого Galaxy Note 9, що постійно відображає помилку "Потрібна автентифікація" щоразу, коли ви намагаєтесь завантажити програму з Play Store. Оскільки ми стикалися з цією проблемою в минулому, ми поділимося з вами процедурами, які ми використовували для її усунення.

Перш ніж що-небудь, якщо у вас є інші проблеми з вашим пристроєм, спробуйте переглянути сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали кілька проблем із цим пристроєм. Шанси на те, що ми вже опублікували допис, який вирішує подібні проблеми. Спробуйте знайти проблеми, які мають подібні симптоми з тими, що зараз є у вас, і сміливо використовуйте запропоновані нами рішення. Якщо вони не працюють для вас або якщо ви все ще потребуєте нашої допомоги, заповніть нашу анкету та натисніть "надіслати", щоб зв'язатися з нами.

Повертаючись до нашого способу усунення несправностей, ось що вам потрібно зробити, якщо ваш Galaxy Note 9 постійно відображає помилку "Потрібна автентифікація" ...

  1. Перезавантажте телефон.
  2. Повторно синхронізуйте свій пристрій із серверами Google.
  3. Очистити кеш і дані Play Store.
  4. Видаліть свій обліковий запис Google і додайте його знову.
  5. Скиньте заводські налаштування вашого Примітки 9.

Перш за все, потрібно спробувати перезапустити телефон, особливо якщо ця помилка трапляється вперше. Це тому, що це може бути наслідком незначного збою в системі. А ще краще, спробуйте виконати примусовий перезапуск, натиснувши одночасно клавіші зменшення гучності та клавіші живлення та утримуючи їх разом протягом 10 секунд або більше. Після чого завантажте та додаток, щоб перевірити, чи все ще відображається помилка.

Це помилка автентифікації, і якщо ви впевнені, що правильно налаштували свій обліковий запис у телефоні, це може бути лише незначною проблемою із синхронізацією. Ваш телефон повинен бути належним чином синхронізований із серверами Google. Перейдіть у налаштування, торкніться Облікові записи та синхронізація, знайдіть свій обліковий запис Google, торкніться його та виберіть Синхронізація облікового запису.

Виконавши перші дві процедури, і помилка все ще відображається, спробуйте очистити кеш-пам’ять і дані самого Google Play Store. Це поверне його до налаштувань і конфігурації за замовчуванням, а також замінить кеш-пам’ять та файли даних, які, можливо, були пошкоджені з якихось причин. Багато власників, які стикалися з цією проблемою, заявляли, що ця процедура вирішила проблему, тому вона могла працювати і для вас.

Наступне, що потрібно зробити, це видалити свій обліковий запис Google із телефону і просто додати його знову. Більшість випадків автентифікація пов’язана з вашим обліковим записом. Видалення та повторне читання вашого облікового запису дасть вам знати, чи продовжує працювати ваш пароль, оскільки, якщо ні, ви не зможете правильно налаштувати пристрій. Після цього, і помилка все ще відображається, тоді у вас немає іншого вибору, як зробити наступну процедуру.

Створіть резервну копію файлів і даних, а потім скиньте налаштування Galaxy Note 9. Це потрібно зробити, оскільки ви дійсно не можете завантажувати та встановлювати програми з магазину Play без усунення помилки "Потрібна автентифікація".

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Samsung на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам знадобляться ваші облікові дані Samsung, щоб завершити основне скидання.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Сподіваюся, що ми змогли допомогти вам вирішити проблему з вашим пристроєм. Ми були б вдячні, якщо б ви допомогли нам поширити цю інформацію, тому, будь ласка, поділіться цим повідомленням, якщо вважаєте це корисним. Щиро дякую за читання!

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Samsung Galaxy Note 9 не може встановлювати програми на SD-карту через помилку Play 18
  • Як виправити Samsung Galaxy Note 9 S Pen не працює після оновлення програмного забезпечення
  • Як виправити збій Samsung Galaxy Note 9 під час оновлення програмного забезпечення
  • 5 найкращих бездротових зарядних пристроїв для Galaxy Note 9