Як виправити Samsung Galaxy Note 9 не заряджається

Ласкаво просимо до чергової частини нашої серії виправлення неполадок, де ми прагнемо допомогти нашим читачам, яким належить #Samsung #Galaxy # Note9, вирішити проблеми, які виникають у них із телефоном. Це останній учасник серії пристроїв Note і є найпотужнішою моделлю на сьогодні. Цей телефон використовує 6,4-дюймовий Super AMOLED-дисплей, а під капотом знаходиться процесор Snapdragon у парі з 8 ГБ оперативної пам'яті. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему Galaxy Note 9, яка не стягує плату.

Якщо у вас є Samsung Galaxy Note 9 або будь-який інший пристрій Android з цього питання, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.   

Як виправити Samsung Galaxy Note 9 не заряджається

Проблема:Привіт, у мене є Samsung Galaxy Note 9 із запитанням про зарядку для вас. Вчора мій телефон працював нормально, але сьогодні при підключенні його до зарядного пристрою виникають проблеми. Коли я підключу його до розетки та оригінального шнура, екран увімкнеться, але індикатор зарядки не загориться. Приблизно через три секунди він вимикається, ще три секунди включається. Цей повільний спалах продовжиться, якщо його залишити, але ніколи не заряджається. Я зміг повністю зарядитись, підключившись до комп’ютера, але мій ноутбук не зміг розпізнати телефон. Зараз я намагаюся отримати ще одну зарядку на телефоні, але я або повільно блимаю з розетки, або комп’ютер каже, що невпізнаний пристрій підключено до мережі, і тепер він не заряджатиметься. Я спробував зробити м'який перезапуск, очистивши зарядний отвір за допомогою голки, щоб витягнути рушницю та алкоголь,різні кабелі Samsung та різні адаптери змінного струму Samsung. З усім цим я майже впевнений, що встановив, що це проблема з’єднання кабелю та телефону. Я знаю, що ви можете рекомендувати відновлення заводських налаштувань на основі інших ваших блогів, але мені цікаво, чи вважаєте ви, що є якась заслуга у спробі бездротової зарядки? Чи може це вирішити мою проблему менше, ніж вартість нового телефону? Дякую!

Рішення: Перш ніж виконувати будь-які дії з усунення несправностей на цьому телефоні, краще переконатися, що він працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його.

Очистіть зарядний порт телефону

Бувають випадки, коли бруд або сміття, що застрягли в зарядному порту телефону, можуть спричинити повільний заряд пристрою. Щоб усунути сторонні частинки, що знаходяться в зарядному отворі телефону, слід очистити цей порт за допомогою балончика зі стисненим повітрям. Після цього спробуйте перевірити, чи тепер телефон може нормально заряджатися.

Спробуйте використовувати інший зарядний шнур та настінний зарядний пристрій

Іноді несправність зарядного пристрою та зарядного кабелю спричиняє саме цю проблему. Щоб перевірити, чи не саме це спричиняє проблему, спробуйте використати інший зарядний шнур та зарядний пристрій для заряджання телефону.

Наступні кроки з усунення несправностей рекомендуються для будь-яких проблем, пов'язаних із програмним забезпеченням, які можуть спричинити цю проблему.

Виконайте м’який скидання

Одним із перших кроків з усунення несправностей, який вам потрібно буде виконати, є м’який скидання. Це оновить програмне забезпечення телефону і, як правило, усуває незначні програмні збої.

  • Натисніть та утримуйте клавішу живлення та зменшення гучності до 45 секунд.
  • Зачекайте, поки пристрій перезапуститься.

Після запуску телефону спробуйте перевірити, чи телефон може нормально заряджатися.

Перевірте, чи проблема виникає в безпечному режимі

Бувають випадки, коли програма, яку ви завантажили на телефон, може спричинити проблеми. Щоб перевірити, чи не викликає цю проблему стороння програма, вам доведеться запустити телефон у безпечному режимі, оскільки в цьому режимі можуть працювати лише попередньо встановлені програми.

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення поруч з екраном із назвою пристрою.
  • Коли на екрані з'явиться "SAMSUNG", відпустіть клавішу живлення.
  • Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  • У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  • Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з'явиться повідомлення "Безпечний режим".

Якщо проблема не виникає в цьому режимі, причиною проблеми може бути одна із завантажених вами програм. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Протріть розділ кешу телефону

Ваш телефон зберігатиме кешовані дані програм у виділеному розділі у внутрішній пам’яті. Ці дані допомагають програмам швидше відкриватися, покращуючи мобільний досвід. Однак бувають випадки, коли ці кешовані дані можуть бути пошкоджені та спричинити проблеми з пристроєм. Щоб перевірити, чи не саме це спричиняє проблему, слід стерти розділ кешу телефону.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення.
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "так", і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Останній крок з усунення несправностей, який слід розглянути, чи не вдається вирішити проблему вищевказаними кроками, - це відновлення заводських налаштувань. Це поверне телефон до початкового заводського стану. Перед виконанням цього кроку обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

  • Переконайтеся, що телефон вимкнено.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.
  • Після повного запуску телефону ще не встановлюйте на нього жодних програм. Спробуйте спочатку перевірити, чи швидко розряджається акумулятор.

Якщо проблема все-таки виникає після виконання перелічених вище кроків, це вже може бути спричинено несправним апаратним компонентом, можливо, портом зарядки. Ви можете спробувати використовувати бездротовий зарядний пристрій як тимчасове виправлення, однак, якщо ви хочете використовувати дротове зарядне обладнання, вам доведеться доставити телефон у сервісний центр і виправити його.

Не соромтеся надсилати нам свої запитання, пропозиції та проблеми, з якими ви стикалися під час користування телефоном Android. Ми підтримуємо кожен пристрій Android, який сьогодні доступний на ринку. І не хвилюйтеся, ми не взимемо з вас жодної копійки за ваші питання. Зв’яжіться з нами, використовуючи цю форму. Ми читаємо кожне отримане повідомлення, але не можемо гарантувати швидку відповідь. Якщо ми змогли вам допомогти, будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись своїми публікаціями з друзями.