Galaxy Note 4 вимикається випадковим чином, не працюватиме, якщо не підключений до зарядного пристрою, інші проблеми

Привіт шанувальники Android! Ласкаво просимо до іншої статті, яка виправляє деякі проблеми # GalaxyNote4. Ми сподіваємось, що наведені тут рішення допоможуть не лише згаданим тут, але й тим, хто може мати подібні проблеми.

Нижче наведено конкретні теми, які ми висвітлюємо в цій публікації:

  1. Galaxy Note 4 не заряджається і не вмикається
  2. Galaxy Note 4 вимикається випадковим чином
  3. Galaxy Note 4 не вмикається знову
  4. Galaxy Note 4 вимикається, коли рівень заряду акумулятора низький
  5. Galaxy Note 4 не вмикається знову, коли перебуває в режимі очікування
  6. Мобільні дані Galaxy Note 4 працюють дуже повільно, акумулятор швидко розряджається, не оновлюється до Marshmallow
  7. Galaxy Note 4 перезапускається кілька разів на день, не отримуючи SMS від одного контакту
  8. Galaxy Note 4 не отримує всі тексти випадковим чином
  9. Galaxy Note 4 вимикається самостійно в випадкові моменти
  10. Galaxy Note 4 автоматично вимикається після оновлення

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки, або ви можете встановити наш безкоштовний додаток із Google Play Store.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.


Проблема No1: Galaxy Note 4 не заряджається і не вмикається знову

Привіт. Не могли б ви дати мені кілька порад на моєму телефоні (Samsung note 4)? Я користувався цим телефоном більше 2 років. А 2 місяці тому він не заряджався належним чином. коли я підключив зарядний пристрій, він постійно вмикався зі знаком зарядки, а потім вимикав екран з вібрацією, яка зовсім мертва відразу після цього. Цикл може тривати цілий день, якщо зарядний пристрій підключено до мережі та телефон нагрівся. Але живлення телефону вичерпувалось до 0% і не могло увімкнути звичне.

Я спробував очистити USB-порти та змінити інші кабелі та джерела зарядки та зарядні пристрої. Проблема зберігалася. Мені довелося придбати нову батарею, і телефон з нею працював. Потім, коли новий акумулятор закінчиться. З'явилася та сама проблема. Цього разу я спробував скинути телефон до заводських налаштувань, і проблема була вирішена. Перший тиждень телефон працював належним чином. Акумулятор швидко розрядився і не зміг зарядитися до 100%, близько 85%. Через 3-4 тижні повторилася та сама проблема. Вчора я кілька разів спробував скинути заводські налаштування, але телефон продовжував заряджатись і вимикатись. Зараз мій телефон помер. Це мій випадок. Я не знаю, що мені робити зараз. Не могли б ви допомогти мені? Заздалегідь дякую і зі святом. З найкращими побажаннями. - Ваннеса

Рішення: Привіт Ванесса. Зараз єдиним варіантом для вас є перевірити, чи можете ви змусити телефон знову ввімкнути інші режими, оскільки ви не можете нормально його знову включити. Якщо він залишається мертвим і не реагує на будь-яку комбінацію апаратних кнопок, ви можете припустити, що в цьому винне погане обладнання. Оскільки у вас відносно новий акумулятор, проблема повинна бути в чомусь у логічній платі, а це означає, що необхідний ремонт або заміна. Якщо на телефон більше не поширюється гарантія виробника або перевізника, попросіть перевірити його у спеціаліста з незалежного сервісного центру.

Для довідки нижче наведено кроки щодо завантаження телефону в альтернативні режими:

Завантаження в режимі відновлення:

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. У цьому режимі ви можете або стерти розділ кеш-пам'яті, або зробити скидання до заводських налаштувань.

Завантаження в режимі завантаження:

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші головного екрана та гучності вниз, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші «Головна» та «Гучність вниз».
  4. Зачекайте, поки не з'явиться екран завантаження.
  5. Якщо ви можете завантажити телефон у режимі завантаження, але не в інших режимах, це означає, що вашим єдиним виходом може бути прошивка запасів чи власної прошивки.
  6. Використовуйте Google, щоб шукати путівник, як це зробити.

Завантаження в безпечному режимі:

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  3. Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  5. Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.
  6. Єдина відмінність безпечного режиму від звичайного полягає в тому, що перший запобігає запуску сторонніх програм. Якщо ви можете завантажити телефон у безпечному режимі, але не в звичайному режимі, видаліть усі програми, доки проблему (яка заважає нормально завантажуватися) усуне.

Проблема No2: Galaxy Note 4 випадково вимикається

Привіт. Я філіппінець (Філіппіни), працюю в Королівстві Бахрейн. Проблема мого Samsung Note 4 полягає в тому, що він випадковим чином відключається, навіть якщо він все ще залишається зарядженим. Я вже переналаштував завод, і проблема все ще залишається. Сподіваюся, ви можете дати нам підказку або принаймні пораду щодо того, що мені робити. Дякую. - Кері        

Рішення: Привіт Кері. Така проблема, як ваша, може мати кілька різних причин, тому першим завданням є виділити всі можливості, щоб ви могли вирішити конкретне рішення. Ці причини, як правило, можна згрупувати у програмне та апаратне забезпечення. Наш блог не пропонує усунення несправностей та діагностику апаратного забезпечення, тому, якщо всі кроки програмного забезпечення вже виконані, ви повинні надіслати телефон до Samsung, щоб його можна було перевірити або замінити.

Щоб перевірити, чи проблема пов’язана з програмним забезпеченням, спробуйте виконати такі процедури (у такому порядку):

Витріть розділ кешу. Ми знаємо, що ви вже спробували відновити заводські налаштування, але ми хочемо, щоб ви як і раніше стирали розділ кешу, щоб переконатися, що телефон має хороший системний кеш, коли ви переходите до усунення несправностей. Іноді встановлення програм та оновлення системи може призвести до різноманітних проблем, тому для мінімізації проблем потрібно регулярно очищати розділ кешу. Виконайте наступні дії щодо того, що робити:

  1. Повністю вимкніть Galaxy Note 4.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності та клавіші Home разом, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли Note 4 вібрує, відпустіть клавіші Home та Power, але продовжуйте утримувати клавішу збільшення гучності.
  4. Коли на екрані з’явиться відновлення системи Android, відпустіть клавішу Vol Up.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію «стерти розділ кешу» та натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Коли стирання розділу кешу закінчиться, виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.

Перекалібруйте акумулятор . Після витирання розділу кеш-пам’яті наступне гарне, що потрібно зробити, це переконатися, що акумулятор відкалібровано належним чином. Це допоможе операційній системі виявити справжній рівень заряду акумулятора. Статистика заряду акумулятора, функція операційної системи Android, яка відстежує ємність акумулятора, іноді може помилятися. Іноді це може спричинити помилкове зчитування, через що телефон автоматично вимикає систему. Щоб виправити це, потрібно провести калібрування акумулятора. Ось як це робиться:

  1. Використовуйте телефон, граючи в ігри або виконуючи завдання, щоб пришвидшити розрядку, поки телефон не вимкнеться сам.
  2. Знову увімкніть телефон і нехай він сам вимкнеться.
  3. Заряджайте телефон, не вмикаючи його знову.
  4. Зачекайте, поки акумулятор скаже, що він повністю заряджений до 100%
  5. Відключіть зарядний пристрій і увімкніть телефон.
  6. Якщо телефон каже, що це вже не 100%, вимкніть його, знову підключіть зарядний пристрій і зачекайте, поки 100% заряду буде досягнуто.
  7. Вимкніть зарядний пристрій, щоб знову увімкнути телефон.
  8. Користуйтеся телефоном, поки не розрядите акумулятор до 0.
  9. Повторіть цикл один раз.

Спостерігайте в безпечному режимі . Перезапуск телефону Android у безпечний режим - це зручний спосіб визначити, чи є проблема сторонньої програми проблематичною. У цьому режимі всі сторонні програми та служби будуть заблоковані, залишаючи лише доступними попередньо встановлені. Якщо проблема не виникає, і телефон, здається, працює нормально, ви можете покластися на додаток, який створює проблеми. Якщо ви раніше не перезапускали телефон у безпечний режим, виконайте такі дії:

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення та клавішу зменшення гучності.
  3. Коли телефон почне завантажуватися, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, поки телефон не закінчить перезапуск.
  4. У нижньому лівому куті відображатиметься безпечний режим; ви можете відпустити клавішу зменшення гучності зараз.
  5. Спостерігайте за телефоном протягом доби.

Знову зробіть скидання до заводських налаштувань . Якщо наведені вище процедури зовсім не допоможуть, то, швидше за все, винна погана апаратура. Щоб підтвердити це, зробіть ще один раунд скидання заводських налаштувань і спостерігайте за телефоном якомога довше (принаймні 24 години), не встановлюючи додатків та оновлень. Ви хочете порівняти продуктивність телефону, коли на ньому запущені лише основні попередньо встановлені програми та програмне забезпечення, порівняно з тим, у якому є сторонні програми та оновлення. Якщо проблема залишається, подумайте про ремонт або заміну.

Проблема No3: Galaxy Note 4 не вмикається знову

Тож я прокинувся і перевірив свій телефон (Samsung Galaxy Note 4), який на той час був зарядженим на 52%. Тож я підключив його для зарядки і трохи використав, надіслав текстові повідомлення пару людей, зайшов на сайти соціальних мереж, пограв у ігри тощо. Потім я заблокував телефон і поклав його назад, поки він все ще заряджався. Пішов поснідати, повернувся, і телефон не ввімкнувся. Коли я натискав будь-яку з кнопок, вона абсолютно не реагувала. У мене раніше кілька разів виникала ця проблема, і тому я робив те саме, що робив завжди, і виймав акумулятор на пару секунд, повертав його назад і знову вмикав. Зазвичай це завжди працює, але цього разу не вийшло. Я використовував той самий зарядний кабель для старого телефону, і він працював чудово, тому я знаю, що проблема в моєму телефоні, а не в кабелі для зарядки.Я спробував зарядити телефон кількома проводами та портами, вийнявши акумулятор, здійснивши м'який скидання, залишивши його з батареєю та без неї, але вона все ще абсолютно не реагує. Перш ніж заблокувати його, я переконався, що у фоновому режимі не запущено жодних програм, і перед тим, як перевірити, я почув, як він вібрує двічі, і я вважав, що це просто гра, яка дає мені сповіщення, тому я її проігнорував. Я справді не хочу скидати заводські налаштування, але, очевидно, зроблю це за необхідності. -Я дійсно не хочу робити скидання до заводських налаштувань, але, очевидно, зроблю це за необхідності. -Я дійсно не хочу робити скидання до заводських налаштувань, але, очевидно, зроблю це за потреби. -Katb8340

Рішення: Привіт Katb8340. Якщо це все ще дозволяє, радимо знову увімкнути телефон у режим відновлення (кроки, наведені вище) і спробувати спочатку стерти розділ кешу. Якщо це нічого не змінить, потрібно виконати скидання до заводських налаштувань.

Якщо, навпаки, телефон взагалі не реагує на будь-яку комбінацію апаратних кнопок, це може означати, що акумулятор в цей час може перестати працювати належним чином. Отримайте новий акумулятор і перевірте, чи це дозволить телефону знову увімкнутись. В іншому випадку логічна плата телефону може бути пошкоджена з якихось причин, і вам, можливо, доведеться вдатися до ремонту або заміни.

У деяких випадках подібну проблему насправді спричиняє лише поганий екран, а це означає, що екран залишається чорним, хоча телефон насправді все ще вмикається. Спробуйте перевірити, чи пристрій все ще може отримувати сповіщення, чи все ще можна телефонувати йому. Якщо він все ще дзвонить або показує повідомлення про отримання сповіщень та SMS, у вас є проблема з екраном. У цьому випадку вам слід замінити екран екрану.

Проблема No4: Galaxy Note 4 вимикається, коли рівень заряду акумулятора низький, не залишатиметься увімкненим, якщо не підключений до зарядного пристрою

У мене є Samsung Note 4, придбаний на початку року. До недавнього часу працював ідеально. Приблизно 3 тижні тому мій телефон почав (раз у раз) випадково починати вимикатись, коли він дійшов до 15%, 20%, 25% .... Це поступово погіршується. До того, що він повністю заряджений і протягом 20 хвилин він вимкнеться з батареєю, сказавши, що у нього все ще залишається 80% батареї! Я намагаюся запустити його назад, але це не відбувається, якщо його не підключити до зарядного пристрою. Кілька разів я не мав доступу до зарядного пристрою, але все одно намагався його увімкнути (через пару годин після його вимкнення) і на короткий час знову увімкнувся, але потім знову вимкнувся.Телефон взагалі не вимикається, якщо його постійно підключати до зарядного пристрою ... Наразі я чекаю, коли на пошту надійде новий акумулятор, думаючи, що в цьому проблема, але, чесно кажучи, я стріляю наосліп, намагаючись це зрозуміти. Будь-яка допомога ВСЕ буде чудово. Дякую. -Джастін

Рішення: Привіт Джастіне. Існує велика ймовірність того, що проблему спричиняє погана батарея, особливо якщо ви придбали цей телефон як попередній. Літій-іонні акумулятори не можуть працювати вічно. У більшості випадків вони можуть почати втрачати значну здатність утримувати заряд через рік після того, як покинули завод. Якщо ви ще не спробували вирішити проблему з програмним забезпеченням на даний момент, радимо виконати ті, які ми надаємо для Кері вище. Якщо нічого не зміниться, почекайте, поки надійде нова батарея, і подивіться, як вона працює.

Проблема №5: Galaxy Note 4 не вмикається знову, коли перебуває в режимі очікування

Я використовую Примітку 4 протягом 2 років. Останній місяць телефон поводиться дивно. У режимі очікування телефон застигає / вимикається (на екрані нічого не видно). Я намагаюся перезапустити телефон за допомогою кнопки живлення. У цьому випадку кнопка живлення не працює. Мені потрібно вийняти акумулятор і вставити його назад, щоб перезапустити телефон. Здебільшого навіть повторне вставлення акумулятора (через 1-2 хв.) Не запускає телефон. Мені потрібно почекати 10-15 хв і продовжувати намагатися повторно вставити акумулятор, щоб запустити телефон. Здається, все залежить від настрою мого телефону. 😉

Я зробив заводські налаштування пристрою. Але проблема все-таки існує. Будь ласка, повідомте мене, якщо у вас є якісь думки з цього приводу. - Варун

Рішення: Привіт Варун. Будь ласка, зверніться до наших пропозицій вище щодо можливого рішення. Пам’ятайте, якщо усунення несправностей програмного забезпечення не допоможе, слід звернутися за ремонтом або заміною. Ви також можете спробувати з’ясувати, чи проблема в акумуляторі, замінивши старий.

Проблема №6: мобільні дані Galaxy Note 4 працюють дуже повільно, акумулятор швидко розряджається, не оновлюється до Marshmallow

Я отримав Galaxy Note 4 SM-N910F Basebrand у порівнянні з N910FXXU2BOG5. Це оновлений набір рук, на якому працює ОС Lollipop 5.0.1. Тут, в ОАЕ. Я використовую du SIM. У мене виникла проблема з тим, що Інтернет-дзвінки або перегляд даних дуже повільно розряджаються в мережі та негайно розряджаються, я спробував розділити LTE / WCDMA, а також автоматично, обидва не працюють належним чином. Але коли я ставлю ту саму SIM-карту на інший мобільний телефон, вона працює дуже добре, навіть дзвінки через Facebook дуже добрі. Як я можу позбутися цієї проблеми. А також чи можна оновити свій мобільний телефон до Marshmallow? - Скафл

Рішення: Привіт Скафле. Існує низка причин, чому мобільні дані працюють повільно. Деякі з цих причин можуть включати наступне:

  • пошкоджено системний кеш
  • ряд додатків, які споживають пропускну здатність у фоновому режимі
  • зловмисне програмне забезпечення в телефоні, яке постійно працює
  • повільна швидкість мережі
  • невідомий програмний збій - -

Спробуйте виконати основні програмні рішення, які ми пропонуємо вище, наприклад, стерти розділ кешу та спочатку спостерігати за телефоном у безпечному режимі. Якщо вони не покращать швидкість мобільних даних, переконайтеся, що опцію Обмежити фонові дані не ввімкнено. Ви можете перевірити це, перейшовши в Налаштування> Використання даних.

Оскільки ви знаєте, що проблеми з мережею немає, оскільки мобільні дані чудово працюють в іншому телефоні, проблема повинна полягати лише в самому телефоні. Тому ви повинні зосередити своє вирішення проблем на пристрої. Тим не менш, наступне хороше, що ви можете зробити, це переконатись, що ВСІ програми оновлюються. Якщо ви це вже зробили, спробуйте перевірити, чи існує програма, яка постійно працює у фоновому режимі. Це може бути причиною низької швидкості мобільних даних та проблем із розрядом акумулятора. Якщо все здається нормальним, і немає жодної програми, яка б виділялася, спробуйте скинути заводські налаштування наступним чином.

Скидання до заводських налаштувань поверне всі налаштування програмного забезпечення до значень за замовчуванням, тому, якщо проблема чи програма, що спричиняє проблему, вона буде усунена. Після відновлення заводських налаштувань пристрою переконайтеся, що ви даєте йому працювати принаймні 24 години, не встановлюючи жодної програми чи оновлення. Використовуйте цей час, щоб перевірити, як працюють мобільні дані та ефективність роботи акумулятора.

Майте на увазі, що проблема може повернутися після скидання до заводських налаштувань, якщо вони спричинені додатком або погано закодованою прошивкою. Обов’язково встановлюйте лише програми відомих розробників, щоб уникнути встановлення шкідливого програмного забезпечення та введення більшої кількості помилок у систему.

На ваше запитання щодо можливості оновлення до Marshmallow відповідь залежить, чи працює цей телефон у мережі, з якою він призначений для роботи. Якщо цей телефон створений для іншого оператора, і ви зараз використовуєте його в іншій мережі, ви взагалі не можете розраховувати на отримання ефірних оновлень. Оператори випускають лише оновлення системи для пристроїв, побудованих для їхніх мереж. Якщо ви хочете оновити пристрій, вам слід провести дослідження щодо того, як вручну прошивати його. Майте на увазі, що перепрошивка може потенційно обгородити ваш пристрій, тому будьте дуже обережні, роблячи це. Також переконайтеся, що ви використовуєте правильну прошивку для цієї моделі телефону, щоб уникнути переведення телефону в ситуацію завантажувального циклу. Ми не надаємо миготливих посібників, тому спробуйте скористатися Google, щоб знайти підходящий для вашої моделі телефону.

Проблема №7: Galaxy Note 4 перезапускається кілька разів на день, не отримуючи SMS від одного контакту

У мене є Samsung Galaxy Note 4, який постійно перезапускається сам по собі, особливо коли я щось переживаю кілька разів. Щодня він перезапускається принаймні 3 рази. Це триває кілька місяців, іноді більше, іноді менше.

Я також іноді не отримую чийсь смс-повідомлення, яке вони мені надіслали. Я також отримав 5 таких самих точних повідомлень поспіль. Вода не постраждала. - Тейлор

Рішення: Привіт Тейлоре. Щодо проблеми випадкового перезапуску, не забудьте дотримуватися наших пропозицій щодо деяких користувачів, згаданих вище. Пам'ятайте, якщо проблема не зникне після виконання запропонованих кроків, ви можете припустити, що причиною є акумулятор або інше обладнання.

Щоб вирішити проблему, пов’язану з тим, що телефон не отримує текстового повідомлення, вам потрібно зробити кілька речей. Нижче наведено деякі з них:

  1. Переконайтеся, що вказаний контакт не заблокований . Видаліть контакт зі свого списку контактів і переконайтеся, що двічі переконаєтесь, що десь немає дублікатів. Після цього попросіть контакт знову надіслати вам SMS.
  2. Переконайтесь, що папка "Вхідні" не заповнена.
  3. Перевірте папку зі спамом, щоб переконатись, чи не переспрямовано там ваше повідомлення від зазначеного контакту .
  4. Видаліть кеш і дані програми обміну повідомленнями . Ось як це зробити:
    • Відкрийте меню "Налаштування" через панель сповіщень (спадне меню) або за допомогою програми "Налаштування" у шухляді додатків.
    • Перейдіть до розділу "Програми". Це може бути перейменовано на щось на зразок Applications (Програми) або Application Manager (Диспетчер застосунків) у версіях Android 6.0, що мають шкіру OEM.
    • Опинившись там, натисніть на програму.
    • Тепер ви побачите список матеріалів, які надають вам інформацію про програму, включаючи сховище, дозволи, використання пам’яті тощо. Це всі елементи, які можна натиснути. Ви захочете натиснути на Зберігання.
    • Тепер ви повинні чітко бачити кнопки Очистити дані та Очистити кеш для програми.
  5. Зверніться до свого оператора та попросіть прямої допомоги .

Проблема 8: Galaxy Note 4 не отримує всі тексти випадковим чином

У мене є Примітка 4 із використанням Verizon. Нещодавно я помітив, що не отримую деяких текстів. Я надішлю текстові повідомлення своїм друзям, а потім в кінцевому підсумку зателефоную їм, бо вони не відповіли лише на те, щоб вони сказали мені, що відповіли, але я так і не отримав. Я бачив їх телефон, і вони відповідали, але я ніколи їх не отримував. Це траплялося кілька разів, не завжди одного дня або однієї і тієї ж людини. Це випадковий текст, який я не отримую. Я вже зробив м'який скидання, і це все ще трапляється, здається, це відбувається все частіше останнім часом. - Венді

Рішення: Привіт Венді. Цю проблему найкраще вирішувати ваш оператор, а не стороння команда підтримки, як ми, тому обов’язково зв’яжіться з ними щодо цього.

Це може бути не проблема телефону, а проблема мережі або послуги. Якщо ви хочете усунути несправності свого телефону, єдине, що ми можемо запропонувати, - це очистити кеш-пам’ять та дані програми обміну повідомленнями. Іншими способами усунення несправностей повинна займатись команда технічної підтримки вашого оператора на їх боці, а не на Вашому Примітці 4.

Щоб очистити кеш і дані програми, зверніться до кроків вище.

Проблема №9: Galaxy Note 4 самостійно вимикається у випадкові моменти

У мене є Galaxy Note 4, і він постійно відключається у випадкові моменти. може бути по телефону, в середині гри, читання книги, неважливо, що я роблю, це просто відключається випадковим чином, завантажується в безпечному режимі, видаляє будь-які програми, що викликали проблеми, перезавантажується, чекає п'ять хвилин, потім перезавантажується в до режиму відновлення очищений розділ кешу. Без покращення. - Меліса

Рішення: Привіт, Мелісо. Будь ласка, перегляньте наші рішення для інших користувачів вище.

Проблема 10: Galaxy Note 4 автоматично вимикається після оновлення

Привіт, у мене проблема з моїм Samsung Note 4… .. мій заряд акумулятора може становити 83%, і телефон потім вимикається… він не ввімкнеться знову без зарядного пристрою. Це зводить мене з розуму, сьогодні її намагаються впродовж віків увімкнути, коли мене не було вдома. Він показав головний екран, на якому написано Samsung Note 4, синій індикатор сповіщень залишається ввімкненим, але телефон вимикається. Я оновив програмне забезпечення вчора до 6.0.1. Будь-які ідеї, чому це робить мій телефон? Це повинно бути змито в унітазі! - Ейнслі.rae25

Рішення: Привіт, Ainsley.rae25. перше, що ви можете зробити, це стерти розділ кешу, щоб змусити телефон створити новий системний кеш.

Після витирання розділу кеш-пам’яті переконайтеся, що всі програми оновлені та сумісні з операційною системою вашого телефону. Пам’ятайте, не всі програми сумісні з кожною версією Android або моделлю телефону. Встановлення несумісної програми може спричинити проблеми, тому обов’язково виконайте цей важливий крок. Якщо ви не впевнені, чи сумісна програма, чи ні, спробуйте зв’язатися з розробником або провести в Інтернеті дослідження щодо цього.

Нарешті, якщо проблема не зникне, не соромтеся скинути заводські налаштування, щоб ви побачили будь-яку різницю. Якщо проблема залишається після відновлення заводських налаштувань, подумайте про ремонт або заміну.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням, і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.