Як виправити LG Q Stylo 4 Не вдається надіслати MMS

#LG # QStylo4 - одна з моделей смартфонів Android середнього класу, випущена на ринок минулого року. Цей телефон використовує великий 6,2-дюймовий FHD + FullVision TFT 2160 × 1080 дисплей, що робить його чудовим для перегляду мультимедійного вмісту. Під капотом знаходиться енергоефективний процесор Snapdragon 450 у парі з 2 Гб оперативної пам'яті, що має змусити пристрій запускати програми безперебійно. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо LG Q Stylo 4 не може надіслати проблему MMS.

Якщо у вас є LG Q Stylo 4 або будь-який інший пристрій Android з цього приводу, не соромтеся зв’язуватися з нами за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.

Як виправити LG Q Stylo 4 Не вдається надіслати MMS

Перед усуненням цієї конкретної проблеми спочатку переконайтеся, що ваш телефон працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його.

Щоб ваш телефон успішно надіслав або отримав MMS, потрібно дві речі. По-перше, ваш телефон повинен мати активну передплату на мобільні дані, і він отримує потужний сигнал мобільних даних, бажано LTE. По-друге, ваш телефон повинен мати правильні налаштування APN. Ці налаштування унікальні для кожного оператора. Спробуйте порівняти налаштування APN телефону з тими, що використовує ваш оператор, і внесіть необхідні зміни, якщо це потрібно.

Ви можете отримати доступ до APN свого телефону, виконавши такі дії:

  • На головному екрані виберіть Налаштування.
  • Перейдіть на вкладку "Мережі".
  • Торкніться Більше> Мобільні мережі> Імена точок доступу.

Якщо ваш телефон відповідає обом умовам, і проблема все ще залишається, слід продовжити додаткові кроки з усунення несправностей, перелічені нижче.

Виконайте м’який скидання

Ця дія оновить програмне забезпечення телефону, що, як правило, спричиняє незначні збої в роботі програмного забезпечення. Щоб виконати цю процедуру, просто натисніть і утримуйте кнопку живлення та зменшення гучності, доки пристрій не вимкнеться, приблизно 8 секунд, а потім відпустіть. Після цього спробуйте надіслати MMS.

Очистіть кеш і дані програми обміну повідомленнями

Є випадки, коли пошкоджені дані в програмі обміну текстовими повідомленнями можуть спричинити цю проблему. Щоб усунути цю можливість, вам потрібно буде очистити кеш і дані програми обміну текстовими повідомленнями.

  • На головному екрані торкніться Налаштування.
  • Торкніться вкладки "Загальне"> Програми та сповіщення.
  • Торкніться Інформація про програму.
  • Торкніться фільтра, щоб вибрати Усі
  • Торкніться програми обміну повідомленнями, а потім сховища.
  • Торкніться Очистити кеш або Очистити дані, потім ТАК

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Перевірте, чи проблема виникає в безпечному режимі

Бувають випадки, коли завантажена вами програма спричиняє проблеми з телефоном під час їх встановлення. Щоб перевірити, чи не викликає проблему програма, яку ви завантажили, вам доведеться запустити телефон у безпечному режимі, оскільки в цьому режимі можуть працювати лише попередньо встановлені програми.

  • Коли екран ввімкнено, натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • У меню параметрів, що з’явиться, натисніть і утримуйте живлення.
  • Коли буде запропоновано перезапуститись у безпечному режимі, натисніть OK.
  • Коли пристрій перезавантажується, у нижній частині екрана відображається безпечний режим.

Якщо проблема не виникає в цьому режимі, це, швидше за все, викликано встановленою вами програмою. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Пошук конкретного додатка є методом спроб і помилок. Почніть з видалення останньої програми, яку ви завантажили до виникнення проблеми, а потім перевірте, чи можете ви надіслати MMS, коли телефон нормально запускається. Повторюйте цей крок, доки проблема більше не виникатиме після видалення певної програми. Цей останній додаток, швидше за все, є причиною проблеми.

Протріть розділ кешу телефону

Бувають випадки, коли кешовані дані, що зберігаються у виділеному розділі телефону, можуть бути пошкоджені. Коли це трапляється, це зазвичай спричиняє виникнення певних проблем у телефоні. Щоб виключити ймовірність того, що саме це спричиняє проблему, вам доведеться стерти розділ кешу телефону з режиму відновлення.

  • На головному екрані торкніться Налаштування.
  • Перейдіть на вкладку "Загальні".
  • Торкніться Зберігання> Внутрішня пам'ять.
  • Зачекайте, поки опції меню закінчать обчислення.
  • Торкніться звільнити місце.
  • Торкніться Тимчасові файли та необроблені файли.
  • Виберіть такі опції: Кешовані дані, Тимчасові файли в лотку для кліпів, Сирі файли з камери.
  • Торкніться Видалити> ВИДАЛИТИ

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Якщо наведеними вище кроками не вдається вирішити проблему, останньою опцією є скидання до заводських налаштувань. Не забудьте зробити резервну копію даних телефону перед скиданням, оскільки це буде видалено в процесі.

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте кнопки живлення та зменшення гучності.
  • Коли з’явиться логотип LG, швидко відпустіть, а потім утримуйте кнопку живлення, продовжуючи утримувати кнопку зменшення гучності.
  • Коли з'явиться повідомлення "Видалити всі користувацькі дані (включаючи програми LG та оператора) та скинути всі налаштування", натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити Так.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб скинути налаштування пристрою.

Після завершення скидання налаштуйте телефон знову, переконавшись, що налаштування APN правильні, а потім перевірте, чи проблема все ще не виникає.