Як виправити Samsung Galaxy S9 не дзвонить при вхідних дзвінках

Ласкаво просимо до чергової частини нашої серії виправлення неполадок, де ми прагнемо допомогти нашим читачам, яким належить #Samsung #Galaxy # S9, вирішити проблеми, що виникають у них із телефоном. Це торішня флагманська модель, яка пропонує кілька видатних особливостей. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми вирішимо, що Galaxy S9 не дзвонить під час вхідних дзвінків.

Якщо у вас є Samsung Galaxy S9 або будь-який інший пристрій Android з цього питання, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити Samsung Galaxy S9 не дзвонить при вхідних дзвінках

Проблема: Привіт, здається, у мене проблеми з моїм Samsung S9, і я помітив, коли люди телефонують мені, мій телефон не дзвонить, і це не показує, що хтось телефонує мені пізніше, він повідомить мене про те, що я пропустив дзвінок. Я намагався погуглити проблему, але бачив лише людей, які розмовляли про те, що їх телефон не дзвонить, а відображає дзвінок на екрані. Я перезапустив свій телефон і перевірив, чи це допоможе, і мені не пощастило. Чи можу я попросити будь-які пропозиції, будь ласка? З повагою.

Рішення: Перш ніж виконувати будь-які дії з усунення несправностей на цьому телефоні, краще переконатися, що він працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його.

У цьому випадку вам спочатку потрібно буде перевірити, чи зможете ви здійснити голосовий дзвінок. Якщо ви не можете зателефонувати, спершу вирішіть цю проблему. Якщо ви можете зателефонувати, виконайте наведені нижче дії.

  • Чи активовано безшумний режим телефону? Проведіть пальцем вниз, починаючи з верхньої частини екрана. Натисніть піктограму звукового режиму необхідну кількість разів, щоб вимкнути безшумний режим.
  • Чи низький рівень гучності дзвінка? Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності, щоб збільшити гучність дзвінка.
  • Спробуйте використати іншу мелодію дзвінка. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм. Торкніться Налаштування> Звуки та вібрація. Торкніться мелодії дзвінка, а потім виберіть бажану мелодію дзвінка. Торкніться стрілки назад у верхньому лівому куті, вибір автоматично зберігається.
  • Переконайтеся, що режим «Не турбувати» вимкнено. Перебуваючи на головному екрані, посуньте його вгору, а потім відкрийте Налаштування. Перейдіть до Звук і вібрація, а потім переконайтеся, що перемикач "Не турбувати" вимкнено.

Якщо проблема все ще залишається, виконайте додаткові кроки з усунення несправностей, перелічені нижче.

Зробіть м’який скидання

Плавне скидання, яке зазвичай робиться, коли телефон перестає реагувати, але також рекомендується в цьому конкретному випадку, оскільки оновить програмне забезпечення.

  • Натисніть та утримуйте клавішу живлення та зменшення гучності до 45 секунд.
  • Зачекайте, поки пристрій перезапуститься.

Після перезавантаження телефону перевірте, чи проблема все ще не виникає.

Перевірте, чи проблема виникає в безпечному режимі

Ця проблема може спричинити додаток, завантажений у ваш телефон. Щоб перевірити, чи це так, вам потрібно буде запустити телефон у безпечному режимі, оскільки лише попередньо встановлені програми можуть працювати в цьому режимі.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі, що з’являється на екрані.
  • Коли на екрані з’явиться SAMSUNG, відпустіть клавішу живлення.
  • Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  • Коли в нижньому лівому куті екрана з’явиться безпечний режим, відпустіть клавішу зменшення гучності.

Якщо проблема не виникає в цьому режимі, то, ймовірно, причиною проблеми є програма, яку ви завантажили. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Протріть розділ кешу телефону

Кешовані дані телефонної системи використовуються для прискорення доступу до ваших програм телефону. Іноді ці дані можуть бути пошкоджені, що призводить до проблем, що виникають на пристрої. Щоб перевірити, чи не пошкоджують кешовані дані, потрібно стерти розділ кешу телефону з режиму відновлення.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Останній крок з усунення несправностей, який слід врахувати, - це відновлення заводських налаштувань. Це поверне ваш телефон до початкового заводського стану. Не забудьте зробити резервну копію даних телефону перед скиданням, оскільки вони будуть видалені в процесі.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Не встановлюйте на телефон жодних програм після скидання. Спробуйте спочатку перевірити, чи проблема все ще не виникає.

Дуже ймовірно, що проблема тепер буде вирішена.

Не соромтеся надсилати нам свої запитання, пропозиції та проблеми, з якими ви стикалися під час користування телефоном Android. Ми підтримуємо кожен пристрій Android, який сьогодні доступний на ринку. І не хвилюйтеся, ми не взимемо з вас жодної копійки за ваші питання. Зв’яжіться з нами, використовуючи цю форму. Ми читаємо кожне отримане повідомлення, але не можемо гарантувати швидку відповідь. Якщо ми змогли вам допомогти, будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись своїми публікаціями з друзями.