Як виправити Galaxy Tab S4, проблема не стягуватиметься

Привіт шанувальники Android! Цей пост розповість вам, що робити, якщо ваш Galaxy Tab S4 з якихось причин вирішив припинити зарядку.

Як вирішити проблеми з Galaxy Tab S4, який не заряджається

Якщо ваш Galaxy Tab S4 перестав заряджатись, це може спричинити програму, помилку програмного забезпечення чи апаратного забезпечення. Щоб вирішити проблему, дотримуйтесь наведених нижче пропозицій.

Примусова перезавантаження

Іноді Android може не завантажуватися нормально через тимчасову помилку. Щоб побачити, чи можна легко виправити помилку, оновивши систему, ви можете змоделювати ефект відключення акумулятора. Ось як це робиться:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення + зменшення гучності приблизно протягом 10 секунд або до тих пір, поки пристрій не запуститься Зачекайте кілька секунд, поки не з’явиться екран Maintenance Boot Mode.
  2. На екрані Maintenance Boot Mode виберіть Normal Boot. Ви можете використовувати кнопки гучності для перегляду доступних опцій, а нижню ліву кнопку (під кнопками гучності) вибрати. Зачекайте до 90 секунд, поки скидання завершиться.

Використовуйте інший набір аксесуарів для зарядки

Якщо ваш Galaxy Tab S4 раніше заряджався нормально, але потім зупинився, можливо, проблема в зарядному кабелі або адаптері або в обох. Крихітні дроти всередині зарядного кабелю можуть порватися, якщо ви не будете обережні. Це звичайна причина, через яку USB-кабель перестає працювати. Якщо можливо, спробуйте отримати офіційний кабель і адаптер Samsung і переконайтеся, що це вирішить проблему.

Крім того, ви можете позичити новий комплект у когось іншого або відвідати місцевого продавця Samsung, щоб взяти плату.

Перевірте порт

Якщо ви впевнені, що використовуєте відомий, працюючий кабель та адаптер, наступне гарне, що потрібно зробити, це перевірити, чи немає видимих ​​дефектів на зарядному порту. Ваш Galaxy Tab S4 може перестати заряджатися через низку речей:

  • корозія може виникнути, якщо ви раніше піддавали телефон дії морської води або будь-якої іншої рідини, крім прісної води.
  • необережне використання може також пошкодити порт, якщо ви неправильно поводитесь із телефоном під час заряджання.
  • використання неофіційних аксесуарів для зарядки може пошкодити систему зарядки через несумісність.
  • наявність бруду або сторонніх предметів у зарядному отворі може заклинити його або перешкодити зарядному кабелю працювати належним чином під час заряджання.

Якщо ви вважаєте, що порт забруднений або всередині є сміття або ворсинки, спробуйте використати балон зі стисненим повітрям, щоб продути їх. Уникайте застрягання чого-небудь у порту, щоб мінімізувати ймовірність постійного пошкодження обладнання.

Перевірте наявність вологи

Хоча ваш Galaxy Tab S4 може переживати випадкові бризки та дощ, це може не дозволити вам заряджатись взагалі, якщо зарядний порт мокрий або якщо всередині присутня волога. Якщо на вашому пристрої відображається помилка "Виявлення вологи", це свідчення що зарядний порт повинен висохнути, перш ніж він зможе знову зарядитися. Помилка виявлення вологи спостерігалася в приміщеннях із високою вологістю. Якщо ви перебуваєте у місці з високою вологістю або якщо ви попередньо змочили телефон, вам слід подумати про сушку на повітрі. Щоб запобігти пошкодженню системи, Samsung розробляє свої водонепроникні пристрої, щоб не дозволяти заряджатись, коли в зарядному отворі є волога. Щоб гарантувати, що зарядний пристрій повністю висох, спробуйте поставити пристрій у кімнату з кімнатною температурою і залишити його там кілька годин. Вода природним чином випаровується навіть при кімнатній температурі.Ви також можете обережно струсити телефон, щоб вивести будь-яку можливу присутність води в порту. Крім того, ви можете помістити телефон всередину поліетиленового пакета і насипати в нього рис. Залиште телефон там мінімум на 48 годин, щоб рис вбрав рідину.

Якщо ви вже сушили телефон домашніми засобами, але проблема залишається, нехай він висушить професійно.

Заряджайте за допомогою комп'ютера

Деякі користувачі раніше могли виправляти проблеми із заряджанням раніше, заряджаючи свій пристрій через комп’ютер. Якщо ви ще не випробували цей трюк, обов’язково зробіть це. Це просто і легко зробити.

Заряджайте в безпечному режимі

Якщо ваш пристрій все ще працює нормально, спробуйте перезапустити його в безпечний режим, перш ніж його знову заряджати. Це повинно повідомити вас, якщо програма заважає їй заряджатися. У безпечному режимі жодна програма третьої частини не може працювати. Отже, якщо ваш Galaxy Tab S4 заряджається лише в безпечному режимі, це явна ознака програми, яка викликає проблему.

Щоб завантажити Galaxy Tab S4 у безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
  8. Зарядіть телефон.

Щоб визначити, яка з ваших програм викликає проблеми, перезавантажте телефон у безпечний режим і виконайте такі дії:

  1. Завантажте в безпечний режим.
  2. Перевірте наявність проблеми.
  3. Переконавшись, що винна стороння програма, ви можете розпочати видалення програм окремо. Ми пропонуємо розпочати з останніх, які ви додали.
  4. Після видалення програми перезапустіть телефон у звичайний режим і перевірте наявність проблеми.
  5. Якщо ваш Galaxy Tab S4 все ще проблематичний, повторіть кроки 1-4.

Скиньте налаштування програми

Програми можуть стати проблемою з ряду причин, але однією з найпоширеніших причин є відключена програма чи служба за замовчуванням. Для того, щоб виконати певне завдання, більшість програм залежать від стандартних програм Samsung або Android. Якщо з якихось причин необхідну програму за замовчуванням вимкнено, сторонні програми, яким вона може знадобитися, можуть не працювати належним чином. Така ситуація може призвести до проблем. Щоб переконатися, що всі програми за замовчуванням увімкнені, спробуйте скинути налаштування програми, виконавши такі дії:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Торкніться значка "Більше налаштувань" (із трьома крапками) у верхньому правому куті.
  4. Торкніться Скинути налаштування програми.

Скиньте всі налаштування

Ще одна хороша річ, яку слід зробити в цьому випадку, - повернути налаштування програмного забезпечення пристрою за замовчуванням, не виконуючи скидання до заводських налаштувань. Зазвичай це ефективно при вирішенні проблем, пов’язаних із некоректною конфігурацією. Ось як:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Загальне управління> Скинути> Скинути налаштування.
  3. Торкніться СКИДАННЯ НАЛАШТУВАНЬ.
  4. Якщо ви встановили PIN-код, введіть його.
  5. Торкніться СКИДАННЯ НАЛАШТУВАНЬ.
  6. Пристрій перезапуститься, щоб виконати скидання налаштувань.

Встановіть оновлення

Часто забуваючим способом мінімізувати помилки та часом виправити відомі проблеми є встановлення оновлень. Обов’язково регулярно оновлюйте систему, встановлюючи оновлення як для Android, так і для додатків.

Заводські налаштування

Рішучий спосіб вирішити більшість проблем, пов’язаних із програмним забезпеченням, - це скидання до заводських налаштувань. Ви хочете зробити це рішення, лише якщо жодна з пропозицій не допоможе.

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Samsung на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам знадобляться ваші облікові дані Samsung, щоб завершити основне скидання.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Отримайте підтримку Samsung

Якщо після того, як ви вичерпали всі наведені вище кроки з усунення несправностей, нічого не змінилося, вам слід зв’язатися з компанією Samsung для встановлення запиту на ремонт або заміну. Як кінцевий користувач, ви можете зробити так багато для усунення такої проблеми. Вам слід дозволити технічному спеціалісту Samsung перевірити обладнання, щоб усунути проблему.