Як виправити проблему з підключенням або помилкову помилку коду MMI

Час від часу на вашому пристрої Android можуть виникати проблеми із  підключенням або помилка спливаючого коду MMI Code . Зазвичай це трапляється, коли користувач намагається надіслати код Man-Machine-Interface, він же код MMI.  Що таке код MMI, який ви запитуєте? Це ті смішні коди, які ви вводите на наборі номера, включаючи зірочку (*) або хеш (#), наприклад, дзвінок #BAL на вашому телефоні Verizon Wireless для перевірки балансу рахунку, або іноді це просто код префікса, який ви вводите перед номером телефону . Якщо проблема з підключенням або недійсний код MMI зводить вас з розуму, ми отримали кілька рішень, які повинні вирішити вашу проблему.

Просте перезавантаження

Просто вимкніть телефон (натисніть кнопку живлення протягом декількох секунд) і перезавантажте знову, перевірте, чи допомагає це усунути проблему з підключенням, або недійсний код MMI на вашому телефоні. Цей спосіб 1 може здатися простим, але іноді це все, що потрібно!

Перезавантажте в безпечному режимі

Використовуючи телефон у безпечному режимі, ви можете краще усунути неполадки, оскільки він буде працювати лише зі стандартними програмами Android. Усунувши всі інші програми, що працюють у фоновому режимі, ви можете перевірити, чи проблема не зникає без запуску інших програм.

Тож, щоб вирішити проблему з підключенням або проблему з недійсним кодом MMI  , давайте перезавантажимося в безпечному режимі.

Для перезавантаження в безпечному режимі :

  1. Вимкніть пристрій
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення, щоб увімкнути, продовжуйте утримувати кнопку живлення, поки не з’явиться екран з логотипом
  3. Натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності, доки перезавантаження не закінчиться
  4. У нижньому лівому куті екрана ви побачите "Безпечний режим"

Для цього процесу може знадобитися комбінація з кнопкою Home (як ті, що вибрані на телефонах Samsung Galaxy). Щоб перевірити, зв’яжіться з виробником телефону. У безпечному режимі спробуйте ввести код MMI, який ви використовували раніше, щоб перевірити, чи проблема не зникає. Якщо на даний момент у вас не виникає проблема з надсиланням повідомлення, то, швидше за все, конфлікт викликає нещодавно встановлена ​​вами програма. Ви можете почати з видалення останньої програми та перейти звідти.

Додайте до коду знак плюс (+) або кому (,)

Спробуйте додати кому в кінці коду MMI і наберіть ще раз, наприклад, код USSD, якщо ви намагалися набрати * 1234, то спробуйте набрати * 1234, ви можете додати кому, утримуючи кнопку зірочки (*) близько 3-5 секунд.

Або спробуйте додати знак плюса (+) після зірочки (*) у вашому коді MMI. Цей процес змушує операцію шукати помилку. Наприклад, якщо ви набирали * 1234, то спробуйте набрати * + 1234, ви можете отримати знак плюс (+) плюс, утримуючи нуль приблизно 3-5 секунд. Знак плюс повинен позбутися повідомлення про помилку і дозволити дзвінку пройти. Цей процес змушує операцію шукати помилку.

Перевірте Налаштування мережі

Можливо, у вас проблема з підключенням або помилка з помилковим кодом MMI, оскільки ви не отримуєте прийом. Спробуйте налаштувати свого постачальника послуг бездротового зв'язку, перейдіть до:

  1. Налаштування
  2. Мережеве підключення
  3. Мобільні мережі
  4. Оператори мережі
  5. Шукайте в мережах і виберіть свого постачальника послуг бездротової мережі

Можливо, ви захочете спробувати цей метод 2 кілька разів, перш ніж відмовлятися від нього. Перш ніж підключитися, може знадобитися кілька спроб. Якщо мережевий пошук не знаходить вашого оператора або постачальника послуг, можливо, ви захочете перевірити свою SIM-карту.

Перевірте SIM-карту

Якщо у вас є подвійний сим-телефон, тут ви можете вибрати два варіанти.

  1. Вимкніть SIM-карти та активуйте лише SIM-карту, яку ви плануєте використовувати для надсилання коду MMI. Телефон може не використовувати правильну SIM-карту, якщо у вас обидві SIM-картки працювали разом.
  2. У налаштуваннях подвійної SIM-картки телефону знайдіть налаштування голосового дзвінка. Там він повинен дати вам можливість вибрати за допомогою SIM-картки, яку потрібно використовувати, або “Завжди запитувати”, вибрати опцію “Завжди запитувати”. Коли ви намагаєтесь набрати код MMI, телефон запропонує вам запитати, яку SIM-карту ви хочете використовувати, і тому у вас буде можливість вибрати правильну SIM-карту.

Якщо у вас традиційна одна SIM-карта, спробуйте щось просте, наприклад, витягніть свою SIM-карту і продуйте її, трохи витріть і знову підключіть. Подивіться, чи це відновить зв’язок.

Увімкніть SMS через IMS

Цей крок призначений для технічних вундеркіндів, і ми не будемо вдаватися в подробиці, як це зробити, оскільки будь-який неправильний хід за допомогою цього методу може зруйнувати ваш телефон або просто спричинити більший головний біль. В основному це стосується використання вами секретного коду Android * # * # INFO # * # * або aka * # * # 4636 # * # * для входу в меню тестування Android, саме тут професійні техніки переглядають інформацію про ваш телефон або інформація про пристрій. Ви можете запустити тест тестування пінгів, активувати радіо та ввімкнути SMS через IMS тут, що може вирішити проблему “ Проблема з підключенням або недійсний код MMI ”. Якщо ви дійсно хочете спробувати цей метод, сміливо гуглюйте “як увімкнути SMS через IMS”.