Як виправити свій Samsung Galaxy S8, який не заряджається [Посібник з усунення несправностей]

Я не можу підкреслити, наскільки важлива зарядка, щоб підтримувати роботу телефону, коли акумулятор розряджається. Ваш новий Samsung Galaxy S8 є потужним смартфоном, але без живлення це нічого. Ми почали отримувати повідомлення від наших читачів, які купили цей новий пристрій, але вже страждають від проблеми із заряджанням.

Насправді дуже тривожно, якщо телефон відмовляється заряджатись, оскільки це ознака серйозної апаратної проблеми, яка включає акумулятор. Однак ми просто не можемо зробити поспішного узагальнення, оскільки ми бачили випадки, коли телефон відмовлявся заряджатись, коли виникали проблеми, пов'язані з додатками та прошивками. Нам потрібно усунути неполадки, щоб, принаймні, уявити, в чому проблема телефону.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого нового Galaxy S8, який не заряджається. Як ми всі знаємо, є два способи зарядити телефон; бездротова та дротова зарядка. Однак я допоможу вам вирішити проблему дротової зарядки, оскільки не кожен власник має бездротовий зарядний пристрій, крім того, якщо бездротова зарядка виходить з ладу, ви нічого не можете з цим зробити, окрім того, як надіслати телефон на перевірку техніком. Отже, читайте далі, щоб дізнатись, як вирішити проблеми з телефоном.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Усунення несправностей Samsung Galaxy S8, який не заряджається

Як власник, вам слід витратити трохи часу на усунення несправностей вашого телефону, щоб дізнатися, чи проблема полягає лише в незначному збої в системі чи апаратному забезпеченні, чи його справді потрібно замінити. Не хвилюйтеся, ми не пропонуємо речей, які потенційно можуть ще більше зіпсувати ваш телефон, а враховуючи той факт, що ви, можливо, щойно отримали пристрій, час має важливе значення, оскільки зазвичай магазини дають лише 7-денний період заміни на несправні телефони. Отже, ось що вам потрібно зробити ...

Крок 1: Переконайтесь, що ви використовуєте оригінальний зарядний пристрій та USB-кабель

Зарядний пристрій вашого Galaxy S8 має адаптивну швидку зарядку і розроблений спеціально для моделі. Обов’язково потрібно заряджати телефон за допомогою оригінального зарядного пристрою та кабелю для передачі даних. Принаймні, це негайно виключає можливість виникнення проблеми через зарядний пристрій, хоча нам також потрібно перевірити зарядний пристрій на наявність проблем. Однак не хвилюйтеся, вам потрібно лише фізично перевірити.

Спробуйте заглянути в порт зарядного пристрою, щоб побачити, чи немає сміття, ворсу або навіть корозії, що заважає правильному контакту роз'ємів. Якщо такого немає, перевірте кабель. Ви повинні фізично перевірити обидва кінці на наявність речей, які також блокують роз'єми. Якщо ви не можете знайти жодного, і якщо в телефоні все ще залишається достатньо заряду акумулятора, спробуйте підключити телефон до комп’ютера, щоб з’ясувати, чи комп’ютер його виявляє, бо якщо це так, кабель справний, і якщо телефон заряджається, то це проблема із зарядним пристроєм. У цьому випадку єдине, що потрібно замінити, це зарядний пристрій, а не телефон.

Якщо телефон не виявляється телефоном і не заряджається при підключенні до нього, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2. Виключіть можливість того, що проблема виникла через збій або збій системи

Цей крок дуже важливий, особливо якщо телефон вже має чорний екран і не реагує на натискання клавіші живлення. Коли система виходить з ладу, телефон перестає реагувати, і що б ви не робили, він не реагує навіть на зарядний пристрій. Однак є один метод, який ви можете повернути до життя телефон:

Натисніть і утримуйте кнопки зменшення гучності та живлення разом протягом 7 секунд. Якщо припустити, що прошивка вийшла з ладу і батареї вистачає для живлення, пристрій повинен нормально перезавантажитися, і коли це станеться, він також може зарядитися. Однак, якщо телефон все ще не заряджається і не вмикається, можливо, акумулятор уже розряджений. У такому випадку спробуйте підключити телефон, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності та кнопки живлення ще раз протягом 7 секунд, щоб перевірити, чи телефон завантажується.

Після цього телефон все ще вимикається і не заряджається, тоді ви більше нічого з цим не зробите. Ви повинні принести його в магазин і замінити. Якщо телефон все ще увімкнено, продовжуйте усунення несправностей.

Крок 3: Завантажте в безпечному режимі та спробуйте зарядити

Цей крок потрібно виконати лише в тому випадку, якщо телефон все ще ввімкнено і він може перезавантажитися в безпечному режимі. Цей крок виключає можливість того, що причиною проблеми є одна або деякі сторонні програми, які ви встановили. У безпечному режимі всі встановлені програми тимчасово вимкнені, тому, якщо проблема, пов’язана з незаряджанням, спричинена ними, пристрій повинен належним чином заряджатися, перебуваючи в безпечному режимі. Ось як ви запускаєте телефон у діагностичному стані:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Якщо припустити, що Galaxy S8 заряджається, перебуваючи в цьому режимі, то підтверджується, що проблема викликана однією або деякими сторонніми програмами. Знайдіть винуватця та видаліть його, але я знаю, що це простіше сказати, ніж зробити. Лише кілька днів з того часу, як ви почали користуватися телефоном, можливо, у вас не накопичилось стільки даних, тому я пропоную вам зробити резервну копію важливих файлів і даних, а потім скинути налаштування телефону.

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  4. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  5. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  7. Торкніться Скинути пристрій.
  8. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  9. Натисніть Продовжити.
  10. Торкніться Видалити все.

Якщо, однак, телефон не заряджається навіть у цьому режимі, перейдіть до наступного кроку.

Крок 3: Вимкніть пристрій і зарядіть його

Припустимо, телефон все ще має достатньо заряду акумулятора, щоб увімкнути його компоненти, але не заряджається, наступне, що вам потрібно зробити, це вимкнути його та перевірити, чи він так заряджається, бо якщо так, то вам дійсно доведеться скинути його, щоб виправити проблема.

Однак, якщо піктограма зарядки не відображається на екрані, а світлодіодний індикатор не горить, це означає, що вона не заряджається, навіть якщо її вимкнено. На даний момент підтверджено, що телефон страждає від апаратної проблеми, і для абсолютно нового телефону немає сенсу продовжувати вирішувати проблеми, оскільки він не повинен робити це спочатку.

Відправте або принесіть телефон до магазину та попросіть його замінити. Якщо ви все ще протягом пільгового періоду, ви можете отримати абсолютно новий пристрій на заміну.

Крок 4: Скиньте налаштування телефону перед тим, як повернути його, якщо це можливо

Це слід зробити, якщо телефон все ще має достатньо енергії для скидання. Це необхідна процедура для захисту вашої конфіденційності. Отже, зробіть резервну копію файлу та даних, вимкніть функцію захисту від крадіжки та виконайте скидання.

Ось як ви відключаєте протиугінні ...

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Облікові записи.
  5. Торкніться Google.
  6. Натисніть свою електронну адресу Google ID, якщо налаштовано кілька облікових записів. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  7. Торкніться значка з 3 крапками.
  8. Торкніться Видалити обліковий запис.
  9. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

І ось як ви скидаєте телефон ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Удачі вам у новому пристрої.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.