Проблеми, помилки, збої та способи їх виправлення на Samsung Galaxy S3 [Частина 54]

Samsung-Galaxy-S3-Проблеми-54

Гей, хлопці! Це 54-й внесок нашої серії вирішення проблем із Samsung Galaxy S3, судячи з кількості електронних листів, які залишились без відповіді; Я думаю, ми зможемо опублікувати ще 50 частин, навіть якщо ми перестанемо отримувати електронні листи від власників S3 зараз. Ми буквально отримуємо сотні листів щодня, і ми читаємо кожен з них.

Для тих, хто вже надсилав нам електронні листи, ваші проблеми можуть бути викладені в наступних публікаціях, а для тих, хто щойно налаштувався, ми відкриті для ваших запитань та проблем. Надішліть їх на адресу [захищено електронною поштою] або опублікуйте на нашій стіні у Facebook або на сторінці Google+. Ми вже вирішили понад 600 проблем для цього пристрою і створили для них індексну сторінку. Відвідайте нашу сторінку усунення несправностей Galaxy S3, знайдіть проблему, близьку до вашої, та спробуйте наші процедури з усунення несправностей.

Клацніть на посилання нижче, щоб перейти до конкретної проблеми:

  1. Galaxy S3 вимикається, навіть маючи достатньо заряду акумулятора
  2. Galaxy S3 не завантажиться, не вдається відновити фотографії
  3. Дзвінки прямі на голосову пошту на Galaxy S3
  4. Виникла проблема з вимкненням та перезавантаженням Galaxy S3
  5. Galaxy S3 не може встановити помилку безпечного з'єднання
  6. Galaxy S3 завантажився в безпечному режимі
  7. Galaxy S3 не відображає звичну піктограму мобільних даних
  8. Galaxy S3 не ввімкнеться повністю
  9. Може отримувати зображення, але не може надсилати на Galaxy S3
  10. Galaxy S3 швидше розряджає акумулятор
  11. Помилка системних ідентифікаторів системи Galaxy S3 Послідовна помилка
  12. Galaxy S3 не вдається виявити та розпізнати комп’ютером
  13. Екран Galaxy S3 мерехтить, зависає та застряє під час завантаження
  14. Galaxy S3 не може надсилати графічні повідомлення після оновлення

Galaxy S3 вимикається, навіть маючи достатньо заряду акумулятора

Проблема : Останнім часом у мене виникає проблема , яка здається дуже неприємною з батареєю. Я повністю заряджаю телефон, і через пару хвилин він вимикається, і я повинен повернути його на зарядний пристрій, щоб повернути. Коли справа доходить до акумулятора, інколи перевищує 60%. Сьогодні з повною батареєю я спробував зробити кілька фотографій. Після другого замикання телефон вимикається. Я повернув його на зарядний пристрій, і він становив майже 90%. Я замовив новий акумулятор, але чи справжня проблема в цьому? Я більше не беру телефон із собою, бо навіть отримання повідомлення WhatsApp вимикає його. Чи допоможе оновлення ОС?

Навіть без використання акумулятор працює дуже швидко, але він в основному гине під час активності. Дійсно розчарований. - Пат

Виправлення неполадок : Привіт Пат. Виходячи з вашого опису, схоже, тут проблема в акумуляторі. Знаєте, це один з небагатьох компонентів, який спочатку погіршиться, хоча існує й така проблема з прошивкою.

Оскільки ви вже замовили новий акумулятор, зачекайте його та перевірте, чи проблема все ще не виникає. Якщо так, я б запропонував виконати генеральний скидання, але перед цим переконайтеся, що зробили резервну копію своїх важливих даних і виконали такі дії:

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте гучність , головний екран та живлення
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть кнопку живлення, але продовжуйте утримувати інші дві, поки не з’явиться екран відновлення системи Android .
  4. Використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " очистити розділ кешу ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  5. Закінчивши, натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити пункт « стерти дані / відновити заводські налаштування », і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  6. Все одно використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " видалити всі дані користувача ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати опцію.
  7. Після завершення головного скидання виділіть " перезавантажити систему зараз " і натисніть кнопку живлення ще раз.

Galaxy S3 не завантажиться, не вдається відновити фотографії

Проблема : Привіт, мій S3 не вмикається, і, якщо це можливо, я б дуже вдячний за допомогу. Все, що я хочу зробити, - це відновити свої фотографії, збережені в телефоні (виправлення телефону чи ні, насправді не є проблемою для мене). Телефон: Samsung GALAXY SIII GT-19300

Інформація:

  • Здається, я не можу ввімкнути безпечний режим, хоча, можливо, я роблю це неправильно? (Кнопка живлення, коли я бачу логотип, відпускаю кнопку живлення і утримую кнопку зменшення гучності?)
  • Я можу ввімкнути режим відновлення, і я спробував стерти розділ кешу, а потім перезавантажитись, але він все ще застряг на екрані білого логотипу
  • Я можу ввімкнути режим завантаження (ODIN?), Чи можу я щось завантажити для відновлення своїх фотографій?
  • Порт USB телефону (той, який підключає телефон до комп’ютера?) Дуже важко підключити; Я відмовився від зарядки через зарядний пристрій через розетку і просто купив зарядний пристрій, щоб зарядити акумулятори та вимкнути їх зараз.

Я був би дуже вдячний за будь-яку допомогу чи пораду щодо відновлення моїх фотографій. Спасибі заздалегідь! - Генрі

Усунення несправностей : Якщо телефон не може завантажитися на головний екран, ви не можете отримати доступ до внутрішньої пам’яті телефону. Я розумію, ви вже намагалися завантажити S3 у безпечному режимі, але безуспішно. Але єдине, що ми можемо зробити, - це усунути несправності та повернути його до життя, не виконуючи скидання заводських налаштувань. Я намітив просте керівництво з усунення несправностей, яким ви повинні слідувати:

  1. Поки телефон увімкнений або застряг у логотипі, зніміть задню кришку та витягніть акумулятор.
  2. Якщо акумулятор не встановлений, натисніть і утримуйте кнопку живлення протягом 1 хвилини.
  3. Замініть акумулятор і закріпіть його задньою кришкою.
  4. Спробуйте увімкнути телефон.
  5. Побачивши логотип, продовжуйте натискати клавішу меню (ліворуч від клавіші Home).
  6. У разі успіху в нижньому лівому куті ви побачите текст безпечного режиму.

Якщо цей метод не був успішним, спробуйте інший спосіб, щоб знову завантажити телефон у безпечному режимі. Врешті-решт, коли телефон все ще відмовляється ввімкнути, можливо, вам знадобиться допомога техніка, щоб відновити ваші фотографії.

Дзвінки прямі на голосову пошту на Galaxy S3

Проблема : У мене проблема з моєю галактикою s3. Коли я його вперше отримав, він працював чудово. Але після налаштування голосової пошти я більше не міг приймати телефонні дзвінки. Я міг телефонувати, надсилати та отримувати текстові повідомлення, але не міг отримувати дзвінки. Це просто переходить до голосової пошти. Я спробував вимкнути та ввімкнути режим блокування: нічого. Не хотів би робити скидання до заводських налаштувань і втратити все. Будь ласка, чи можете ви допомогти? Дуже дякую! - Ханна

Пропозиція : Гей, Ханна, подібні проблеми неможливо вирішити, змінивши параметри на телефоні. Ви можете налаштувати голосову пошту та все у своєму телефоні, але у вас немає доступу до того, переадресовується дзвінок на голосову поштову скриньку, але ваш провайдер це робить. Тож, будь ласка, зателефонуйте їм щодо цього питання, оскільки вони можуть допомогти вам або відповісти на більше ваших запитань, ніж ми.

Виникла проблема з вимкненням та перезавантаженням Galaxy S3

Проблема : Привіт мене звати Меган, я купив галактику s3 ще в березні, і у мене були проблеми з її вимкненням, а потім перезавантаженням. Іноді він не перезавантажується, хоча нещодавно у мене були проблеми з тим, що телефон отримував чорно-білі або іноді навіть кольорові лінії на екрані, перш ніж він вимкнеться. Іноді це видавало шум, схожий на статичний, поки я не міг дістати з нього акумулятор. Сьогодні це сталося, я повернув його на кілька хвилин, а потім відключив, і мені не вдалося його знову включити. Пройшло вже близько 5 годин. Я вийняв акумулятор близько години, протестував акумулятор за допомогою зчитувача вольт, і батарея гарна. Зараз поза ідеями. Чи можете ви допомогти мені якимось чином, чи мені потрібно надіслати його, щоб відремонтувати? Дякую, Меган.

Виправлення неполадок : Привіт Меган, я думаю, що з батареєю все в порядку. Може бути щось інше, що спричиняє проблему, хоча я не можу точно визначити, що це таке, але я впевнений, що це також не прошивка. Чесно кажучи, після прочитання перших двох речень вашого опису, я подумав, що це ще одна проблема, пов’язана з ключовими джерелами живлення, але чорно-білі або кольорові лінії на екрані можуть бути ознакою більш серйозної проблеми.

Меган, я боюся, що вам доведеться надіслати телефон для правильної діагностики і, мабуть, вирішити цю проблему. Наскільки ми хочемо вам допомогти, ми не можемо, коли справа стосується апаратних проблем. Ми вдячні, що Ви звернулися до нас.

Galaxy S3 не може встановити помилку безпечного з'єднання

Проблема : Інтернет-програми на моєму Galaxy S3, здається, працюють нормально, Крім того, що я не можу увійти у Facebook. Я постійно отримую повідомлення про те, що він не може встановити безпечне з'єднання. Я просто (після того, як проблема почала) створив обліковий запис Facebook як додатковий обліковий запис на телефоні, але це не допомогло. Я видалив історію, очистив кеш. Все одно отримую той самий результат, коли я намагаюся потрапити у Facebook. Я можу без проблем отримати доступ до свого облікового запису Facebook на нашому iMac, але я звик використовувати свій телефон для електронної пошти, Facebook та безлічі інших речей. Ця проблема щойно розпочалася три-чотири дні тому, і це дуже засмучує. Ви можете допомогти? Дякую. - Грейс

Виправлення неполадок : Гей, Грейс. Хоча повідомлення про помилку свідчить про те, що щось не так при спробі підключитися до серверів Facebook, це не проблема підключення. Це час та / або дата. Змініть час і дату у телефоні, щоб вони відображали правильні значення, і спробуйте ще раз. Це має вирішити цю проблему.

Galaxy S3 завантажився в безпечному режимі

Проблема : Привіт, у мене телефон чудовий, але в ньому закінчився заряд акумулятора, і коли я знову ввімкнув його після заряджання, усі мої програми зникли. Магазин додатків каже, що вони встановлені, але я не можу знайти їх ніде на своєму телефоні. Крім того, внизу ліворуч на екрані є безпечний режим ... він просто включився, не впевнений, що це важливо. - Саллі

Рішення : Це незначна проблема, Саллі. Насправді, я думаю, що це зовсім не проблема. Коли акумулятор розрядився, між програмами та службами могли виникнути конфлікти, отже, наступного разу, коли ви завантажите його, він завантажиться прямо в безпечний режим.

Щоб вивести телефон із безпечного режиму, просто перезавантажте його нормально і переконайтесь, що рука чи пальці не торкаються клавіші меню або не натискають клавішу зменшення гучності. Якщо телефон все ще завантажується в безпечному режимі, очистіть розділ кешу. Це має вирішити проблему:

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте гучність , головний екран та живлення
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть кнопку живлення, але продовжуйте утримувати інші дві, поки не з’явиться екран відновлення системи Android .
  4. Використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " очистити розділ кешу ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  5. Виділіть " перезавантажити систему зараз " і натисніть клавішу живлення.

Galaxy S3 не відображає звичну піктограму мобільних даних

Проблема :Шановний сер, після оновлення телефону за допомогою системного оновлення (останнього оновлення) я почав не отримувати піктограму 4g lte / 3g у верхній частині екрана, де знаходиться піктограма wifi. Я майже впевнений, що він повинен бути там, тому що це сталося лише після того, як я оновив свій телефон, і коли я помітив, що мій Інтернет більше не працюватиме поза wifi, я шукав проблему, і однією з пропозицій було видалити оновлення та коли Я спробував, він все одно не відображав би мою піктограму 4g / 3g. Але це також може бути пов'язано з тим, що я змусив зупинити вбудований додаток, який називається flipboard, тому що я намагався видалити його зі свого телефону, але після оновлення телефону він все ще був там. Потім на моєму головному екрані з’явилося додаток, яке називалось zone-libenterainment, і коли я почав видаляти оновлення, воно стало мобільною зоною із зеленим значком android.

Будь ласка, дайте мені декілька пропозицій щодо того, що робити, щоб вирішити цю проблему, було б дуже вдячне, якщо б Ви могли якомога швидше зв’язатися зі мною, будь ласка і дякую. - Наталі

Усунення несправностей : Наталі, дякуємо за надання детальної інформації про вашу проблему. Але мені було цікаво, чи був ваш телефон куплений у поточного постачальника, бо якщо ні, то я майже впевнений, що налаштування APN були змінені або скинуті за замовчуванням. Ось чому ви більше не можете підключатися до Інтернету за допомогою мобільних даних. Насправді, навіть якщо телефон надав вам ваш постачальник послуг, все одно існує ймовірність того, що APN був переплутаний під час оновлення. Найкраще зателефонувати їм і дозволити представнику провести вас через налаштування на телефон.

Galaxy S3 не ввімкнеться повністю

Проблема : Гей, хлопець-дроїд, я дуже сподіваюся, ти зможеш мені тут допомогти! У мене є Samsung galaxy s3, який неможливо увімкнути повністю.

Кожного разу, коли я вмикаю пристрій (коли він підключений до мережі, оскільки він з якихось причин не працює без джерела живлення), він вібрує, показує логотип Samsung, час від часу показує екран Sprint, а потім вібрує та вимикається (повертається назад до графіки зарядного акумулятора). Це трапляється кожного разу, коли я натискаю кнопку живлення, і це справді неприємно.

Я намагався завантажитися в безпечний режим, але пристрій все ще не може ввімкнутись. Коли я від'єдную шнур живлення, я взагалі нічого не можу зробити з телефоном (не виграє; не ввімкнеться, не завантажиться що-небудь тощо). В основному це марний обважнювач паперу.

Я не впевнений, що це проблема акумулятора, оскільки я позичив батарею друга, і та сама проблема зберігається. Я читав, що це може бути проблемою кнопки живлення, але я не впевнений. Не могли б ви допомогти мені? Будь-яка порада буде вдячна. Дякую. - Тереза

Виправлення неполадок : Це сталося б для будь-якого смартфона, який не має живлення - марний обважнювач паперу. Я думаю, на основі вашого опису, проблема полягає в ключі живлення, він або застряг, або повністю пошкоджений. Але оскільки телефон все одно реагує, коли ви натискаєте на нього, він повинен частково застрягти. Щоб його не застрягло, кілька разів натисніть і відпустіть. Частіше ця проста процедура може вирішити цю проблему. Однак, щоб уникнути пошкодження деяких даних через багаторазове вмикання та вимикання, спочатку вийміть акумулятор, щоб телефон не намагався завантажитися під час процесу. Якщо ви не можете виправити це, натискаючи кнопку живлення багато разів, пора принести його техніку і виправити.

Може отримувати зображення, але не може надсилати на Galaxy S3

Проблема : Мені не вдалося надіслати фотографії зі свого Samsung Galaxy S3. Я можу отримувати зображення та фільми зі звуком, але не можу надсилати зображення. Я змінив груповий обмін повідомленнями з перевіреного на неперевірений, не змінивши результату, окрім можливості надсилати на кілька одержувачів. Минулого року я переінсталював O / S, оскільки не міг отримувати повідомлення, але хочу уникнути цього будь-якою ціною, оскільки два резервні копії не працювали належним чином під час відновлення. Мій постачальник - Virgin Mobile. - Ред

Виправлення неполадок : Ей, Ед, зателефонуй своєму постачальнику послуг і дізнайся про стан свого облікового запису. Це може бути проблема, пов’язана з обліковим записом. Якщо це показує, що ви можете використовувати дані зі своїм телефоном, то це має бути APN (Ім'я точки доступу). Запитайте правильний APN для вашого телефону і нехай представник проведе вас під час налаштування.

Galaxy S3 швидше розряджає акумулятор

Проблема : У мене є Galaxy S3, який вказує на повну зарядку, але при увімкненні здається величезним розрядом батареї, оскільки заряд батареї триває лише 2,5 години, навіть якщо телефон просто сидить на столі! Я замінив акумулятор на новий акумулятор Samsung із тим самим випуском. Чи є у вас пропозиції? Дякую, Кен .

Пов’язана проблема : У мене проблема з моїм galaxy s3. У мене є спринтерський телефон, і ця проблема триває вже деякий час. Коли я використовую телефон, моя батарея дуже швидко гине з якихось незрозумілих причин, коли я перебуваю на ній близько 1 хвилини, і батарея знизиться на 2% від початкового відсотка. Я ходив на спринт кілька разів, і одна і та ж проблема постійно трапляється! Я отримав новий телефон, але це все ще трапляється. Я розчарований! Це акумулятор? Я отримав новий, але він постійно відбувається! Що мені робити? Будь ласка, допоможи мені.

Виправлення неполадок : Гей, Кен. Здається, у фоновому режимі працює багато програм, або процесор вашого телефону завжди на гіперприводі. Також існує ймовірність, що це проблема апаратного забезпечення. Щоб дізнатись більше, мені потрібно, щоб ви завантажили телефон у безпечному режимі та уважно його спостерігали.

  1. Повністю вимкніть телефон. Якщо можливо, вийміть акумулятор на кілька секунд і поверніть його назад.
  2. Увімкніть телефон нормально.
  3. Під час завантаження телефону продовжуйте натискати клавішу меню (ліворуч від клавіші Home).
  4. У разі успіху телефон повинен мати можливість завантажуватися на головний екран, але в нижньому лівому куті є невеликий хромований текст із написом "Безпечний режим".

У безпечному режимі продовжуйте користуватися телефоном і уважно спостерігайте, як довго він може розряджати акумулятор. Якщо є величезна різниця, то винні в цьому можуть бути ваші програми. Однак якщо проблема все ще зберігається навіть у безпечному режимі, це проблема апаратного забезпечення, і вам потрібно перевірити телефон. Якщо екран телефону продовжує вмикатись без вашого втручання в нормальному режимі, тоді в ньому є блокування часу. Встановіть програму Wakelock Detector із магазину Play, це допоможе вам позбутися тих вейклоків, які допомагають швидше розрядити акумулятор.

Помилка системних ідентифікаторів системи Galaxy S3 Послідовна помилка

Проблема : Привіт! Хороший день!!! Я забув зарядити телефон, але коли я вмикаю телефон, програма, яку я завантажив, відсутня. Я вже перезавантажую телефон і у мене з'являється повідомлення про UID. Не знаю, що це означає.

Я також перевірив програми, і всі програми, які я завантажив, все ще були там, але відображали всі 0 МБ. Що мені робити? Будь ласка, допоможи мені. Дякую!!! - JB

Виправлення неполадок : Це означає, що деякі файли всередині розділу даних пошкоджені, і це спричиняє конфлікти із нормальною роботою телефону. Я не знаю, що сталося з вашим телефоном, але розряд акумулятора не призведе до цієї проблеми.

Якщо припустити, що проблема тільки почалася без видимих ​​причин, то це, мабуть, глюк. Для цього я хочу, щоб ви виконали м’який скидання:

  1. Поки телефон увімкнено, витягніть акумулятор.
  2. Якщо акумулятор не встановлений, натисніть і утримуйте кнопку живлення протягом 1 хвилини.
  3. Замініть акумулятор і закріпіть його задньою кришкою.
  4. Спробуйте увімкнути телефон.

Якщо телефон все ще відображає те саме повідомлення про помилку, спробуйте безпечний режим і перезапустіть телефон ще раз. Якщо все те ж саме, немає іншого варіанту, як виконати апаратне скидання для форматування розділу даних.

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте гучність , головний екран та живлення
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть кнопку живлення, але продовжуйте утримувати інші дві, поки не з’явиться екран відновлення системи Android .
  4. Використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " очистити розділ кешу ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  5. Закінчивши, натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити пункт « стерти дані / відновити заводські налаштування », і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  6. Все одно використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " видалити всі дані користувача ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати опцію.
  7. Після завершення головного скидання виділіть " перезавантажити систему зараз " і натисніть кнопку живлення ще раз.

Galaxy S3 не вдається виявити та розпізнати комп’ютером

Проблема : Раніше я міг це робити, щоб передавати фотографії та інші файли між комп’ютером та смартфоном. Але після останніх оновлень, коли я підключаю телефон до комп’ютера через USB, комп’ютер не розпізнає телефон, і я не можу передавати файли. Я пам’ятаю, що раніше був доступний параметр, щоб телефон працював як медіаплеєр або як знімний диск, але я більше не бачу цього налаштування. Будь-які ідеї? Дякую, Глен .

Виправлення неполадок : Привіт, Глен. Давайте полегшимо нам справи, гаразд. Проблема полягає у драйверах вашого комп’ютера. Я не впевнений, чи вже на ньому встановлено Samsung Kies, чи ні, але якщо є, видаліть його. Після цього увійдіть на сторінку Samsung Kies і завантажте відповідну версію. Ви сказали, що проблема почалася після останнього оновлення, тому, припускаю, на вашому телефоні працює Android 4.3 або новішої версії. Завантажте Kies 3.0 замість 2.6. після завантаження та встановлення його комп'ютер повинен мати можливість виявляти та розпізнавати ваш телефон.

Екран Galaxy S3 мерехтить, зависає та застряє під час завантаження

Проблема : Привіт, я прочитав вашу сторінку про те, як виправити екран Samsung S3, який мерехтить і вмирає, і я спробував усі рішення, але жодне з них не працює.

Що трапляється, коли я намагаюся відкрити великі програми, такі як Playstore, екран буде мерехтіти, втрачати зв’язок, а потім зависати, після чого я повинен вийняти акумулятор і перезавантажити телефон. Зазвичай під час перезапуску телефон застрягає на логотипі Samsung. Будь ласка, допоможіть. Дякую. - Рахіз

Пов’язана проблема : Мені потрібна допомога. My galaxy s3 продовжує читати. На жаль, процес com.android.phone зупинився. Я спробував очистити свій системний улов у програмах для всіх. Я вважаю, що випадково видалив додаток для дзвінків, коли вкорінив свій телефон у програмі файлового менеджера під назвою explorer. Я кілька разів скидав налаштування телефону. Будь ласка, допоможіть, я люблю свій S3, і зараз у мене немає варіантів

Виправлення неполадок : Raheez, це проблема прошивки. Я розумію клопоти щодо скидання налаштувань телефону, але у вашому випадку у вас немає іншого вибору, окрім як скинути його до заводських. І я пропоную вам зробити це в режимі відновлення.

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте гучність , головний екран та живлення
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть кнопку живлення, але продовжуйте утримувати інші дві, поки не з’явиться екран відновлення системи Android .
  4. Використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " очистити розділ кешу ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  5. Закінчивши, натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити пункт « стерти дані / відновити заводські налаштування », і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати його.
  6. Все одно використовуйте кнопку зменшення гучності, щоб виділити " видалити всі дані користувача ", і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати опцію.
  7. Після завершення головного скидання виділіть " перезавантажити систему зараз " і натисніть кнопку живлення ще раз.

Galaxy S3 не може надсилати графічні повідомлення після оновлення

Проблема : Привіт, я вчора близько години спілкувався в чаті із Samsung і не вирішив свою проблему.

Після оновлення я можу надсилати текстові повідомлення, але не можу надсилати зображення.

Я перевірив свій Wi-Fi, чи все в порядку.

Ми очистили кеш і перезавантажились.

Наступною пропозицією було відновити заводські налаштування. Намагаючись цього уникнути.

Будь-яка порада? Дякую, Джо .

Рішення : Не скидай телефон через це, Джо. Натомість увімкніть мобільні дані, оскільки MMS-повідомлення надсилаються через мобільні мережі передачі даних. Якщо це вже ввімкнено, і ви все ще не можете надіслати графічне повідомлення, зателефонуйте своєму провайдеру та конкретно попросіть правильний APN для вашого пристрою, і, можливо, дозвольте представнику провести вас через налаштування у вашому телефоні.

Спілкуйтеся з нами

Не соромтеся надсилати нам свої запитання, пропозиції та проблеми, з якими ви стикалися під час користування телефоном Android. Ми підтримуємо кожен Android, який сьогодні доступний на ринку. І не хвилюйтеся, ми не будемо стягувати з вас жодної копійки за ваші електронні листи. Надішліть нам електронного листа в будь-який час через [захищений електронною поштою]. Ми читаємо кожен електронний лист, але не можемо гарантувати відповідь. Нарешті, якщо ми змогли вам допомогти, будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись своїми публікаціями з друзями або відвідавши нашу сторінку з усунення несправностей. Дякую.