Як додати або видалити обліковий запис Samsung на Galaxy Note10 +

Можуть виникати ситуації, коли користувачеві Android може знадобитися видалити свій обліковий запис Samsung із пристрою в рамках пакету виправлення неполадок. У цьому короткому посібнику ми покажемо вам, як видалити та повторно додати свій обліковий запис Samsung на Galaxy Note10 +.

Як додати або видалити обліковий запис Samsung на Galaxy Note10 +

Видалення облікового запису Samsung із Galaxy Note10 + відрізняється від повного видалення облікового запису. Видаливши його з пристрою, ви просто очищаєте свої облікові дані Samsung, але обліковий запис все ще зберігається на серверах Samsung. Це тимчасова процедура, і після повторного додавання облікового запису ви зможете продовжувати користуватися послугами Samsung на своєму телефоні.

Нижче наведені кроки для видалення облікового запису Samsung:

  1. Відкрийте програму Налаштування .
  2. Прокрутіть вниз і торкніться Облікові записи та резервне копіювання .
  3. Торкніться Облікові записи .
  4. Виберіть свій обліковий запис Samsung.
  5. Торкніться Додаткові параметри (три крапки).
  6. Виберіть Видалити обліковий запис .
  7. Перегляньте інформацію та торкніться Видалити .
  8. Введіть свій пароль, щоб підтвердити свою особу.
  9. Натисніть OK .

Якщо видалення облікового запису Samsung є частиною усунення несправностей, перезапустіть телефон, перш ніж повторно додавати обліковий запис. Після цього просто виконайте наступне, щоб додати обліковий запис Samsung:

  1. Відкрийте програму Налаштування .
  2. Проведіть пальцем до і виберіть Облікові записи та резервне копіювання
  3. Торкніться Облікові записи .
  4. Натисніть Додати обліковий запис
  5. Торкніться облікового запису Samsung .
  6. Введіть дані облікового запису Samsung і торкніться Увійти

Якщо у вас ще немає облікового запису, не хвилюйтеся. Просто натисніть Створити обліковий запис, щоб створити його, і дотримуйтесь вказівок, щоб завершити процес.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням, і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на нашій сторінці у Facebook.