Як виправити LG G6 із проблемою мерехтіння екрана [Посібник з усунення несправностей]

Коли екран вашого телефону, в даному випадку LG G6, починає мерехтіти, ми можемо спокуситися негайно подумати, що це пов’язано з апаратною проблемою. Логічно подумати про це, особливо якщо пристрій нещодавно зазнав падіння, оскільки фізична шкода значною мірою зробить своє на екрані, оскільки це найбільш вразливий компонент. Однак, якщо проблема почалася, і ви знаєте насправді, що це не через фізичні пошкодження, то я пропоную вам витратити час на усунення несправностей вашого пристрою, щоб дізнатись, в чому проблема насправді і що потрібно зробити, щоб її вирішити.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого G6, екран якого почав мерехтіти без жодної причини. Ми вже бачили цю проблему і бачили випадки, коли додатки спричиняли проблему. Були також випадки, коли проблема мерехтіння екрана була пов’язана з проблемою вбудованого програмного забезпечення, яка виникала внаслідок оновлень мікропрограми або чогось, що впливає на продуктивність. Отже, якщо у вас є такий телефон, і вас підслуховує екран, який час від часу мерехтить, продовжуйте читати, щоб дізнатися, як вирішити проблему.

Перш ніж продовжувати, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, переконайтеся, що ви відвідали нашу сторінку з усунення несправностей LG G6, де ми перераховуємо кожну проблему, яку ми вирішуємо щотижня. Знайдіть проблеми, подібні чи пов’язані з вашими, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас або якщо вам потрібна подальша допомога, не соромтеся звертатися до нас, заповнивши анкету з питань Android.

Усунення несправностей LG G6 з мерехтінням екрана

Мета цього посібника з усунення несправностей полягає в тому, щоб ми знали, чому екран вашого LG G6 почав мерехтіти, що змусило його діяти так і що потрібно зробити, щоб це виправити. Однак бувають випадки, коли ми нічого не можемо зробити. Наприклад, якщо мерехтіння спричинене апаратною проблемою, вам потрібно перевірити телефон у техніка поруч із вами для подальшого тестування. Але в будь-якому випадку, ось що вам потрібно зробити, щоб усунути цю проблему.

Крок 1: Переконайтеся, що проблема не викликана помилкою

Збій в системі або апаратному забезпеченні може призвести до мерехтіння екрану, і хоча це може здаватися, ніби це серйозна проблема, частіше це не так. Збої можна легко виправити за допомогою перезавантаження, але найкраще, щоб позбутися від збою, - примусово перезавантажити телефон. Просто натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та кнопки живлення разом протягом 10 секунд, і телефон повинен нормально перезавантажитися. Зверніть увагу, якщо мерехтіння все ще трапляється.

Примусова перезавантаження насправді те саме, що процедура витягування батареї, яку ми часто робимо на телефонах зі знімними акумуляторами. Він освіжає пам’ять телефону, зливаючи запас електроенергії в деяких компонентах. Оскільки у вас LG G6 немає знімної батареї, вам просто потрібно виконати комбінований режим, щоб змусити його перезавантажити, але він все одно має той самий результат, що і при витягуванні батареї.

Якщо ж мерехтіння не припинилося шляхом примусової перезавантаження, то вам слід перейти до наступного кроку, оскільки, очевидно, проблема полягає не просто в збої.

Крок 2: Знайдіть, чи мають до цього стосунки сторонні програми

Ми бачили випадки, коли мерехтіння відбувається через деякі програми, які займають стільки оперативної пам'яті та центрального процесора. Екран може мерехтіти, коли у телефону закінчується пам’ять або він сильно нагрівається. Хоча ми можемо просто перезавантажити телефон, щоб трохи охолодити його, або закрити програми, що працюють у фоновому режимі, краще перезавантажити телефон у безпечному режимі, щоб тимчасово вимкнути всі сторонні програми. Таким чином, ви зможете визначити, чи причиною проблеми є сторонній додаток, тому що якщо так, то вам просто потрібно знайти винуватця та видалити його. Ось як ви завантажуєте LG G6 у безпечному режимі:

  1. Коли екран ввімкнено, натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. У меню параметрів, що з’явиться, натисніть і утримуйте живлення.
  3. Коли з'явиться повідомлення "Перезапустити в безпечному режимі", натисніть OK, щоб перезапустити в безпечному режимі.
  4. Після перезапуску пристрій відображає "Безпечний режим" внизу екрана.

Звичайно, є додатки, які ви не можете просто видалити, оскільки ви можете втратити накопичені дані, і в такому випадку спробуйте відключити їх і спостерігайте далі, щоб дізнатись, чи справді це проблема. Потрібно бути дуже впевненим у цих речах, щоб уникнути втрати даних або прогресу.

Крок 3: Видаліть системні кеші, оскільки деякі з них, можливо, вже пошкоджені або застарілі

Бувають випадки, коли проблеми, пов’язані з апаратним компонентом, виникають через пошкодження кеш-пам’яті, і мерехтіння екрану є однією з них. Оскільки ми точно не знаємо, в чому проблема насправді, на даний момент нам просто потрібно виключити цю можливість і рухатися далі, якщо проблема залишається після видалення системного кешу.

Перегляд вкладки

  1. На головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться вкладки Загальні.
  4. У розділі „УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕФОНАМИ” торкніться Зберігання.
  5. У розділі „ЗБЕРІГАННЯ ПРИСТРОЮ” торкніться Внутрішня пам’ять.
  6. Зачекайте, поки опції меню закінчать обчислення.
  7. Торкніться Кешовані дані> ОЧИСТИТИ.
  8. Зачекайте, поки кешовані дані очистяться; залежно від розміру, це займе кілька секунд.
  9. Коли стирання завершено, екран пам’яті оновлюється, а кешовані дані відображаються як 0 B. Це означає, що ваші кешовані дані успішно очищені.

Перегляд списку

  1. На головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. У розділі "ПРИСТРОЙ" торкніться Зберігання.
  4. У розділі „ЗБЕРІГАННЯ ПРИСТРОЮ” торкніться Внутрішня пам’ять.
  5. Зачекайте, поки опції меню закінчать обчислення.
  6. Торкніться Кешовані дані> ОЧИСТИТИ.
  7. Зачекайте, поки кешовані дані очистяться; залежно від розміру, це займе кілька секунд.
  8. Коли стирання завершено, екран пам’яті оновлюється, а кешовані дані відображаються як 0 B. Це означає, що ваші кешовані дані успішно очищені.

Крок 4: Поверніть телефон до заводських налаштувань за замовчуванням і перевірте, чи це має значення

Виконавши перші три кроки вище, і проблема все ще виникає, у вас немає іншого вибору, крім як зробити резервну копію даних та скинути налаштування телефону. Ви повинні переконатися, що створили копію файлів, які ви не хочете втратити перед скиданням, оскільки вони будуть видалені і більше не можуть бути відновлені. Після чого виконайте наступні дії, щоб скинути налаштування телефону.

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте кнопки живлення та зменшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип LG, швидко відпустіть, а потім утримуйте кнопку живлення, продовжуючи утримувати кнопку зменшення гучності.
  5. З'явиться повідомлення "Скидання заводських налаштувань".
  6. За допомогою кнопки зменшення гучності виділіть Так.
  7. Натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  8. З'явиться стерти всі дані користувача та відновити налаштування за замовчуванням '.
  9. За допомогою кнопки зменшення гучності виділіть Так.
  10. Натисніть кнопку живлення, щоб скинути налаштування пристрою.

Крім того, ви можете скинути налаштування пристрою через меню налаштувань, ось як…

Перегляд вкладки

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться вкладки Загальні.
  4. У розділі „УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕФОНАМИ” торкніться Резервне копіювання та скидання.
  5. Установіть або зніміть такі прапорці: Резервне копіювання даних, Автоматичне відновлення.
  6. Торкніться Резервне копіювання облікового запису та виконайте дії, щоб створити резервний акаунт Google, якщо це необхідно.
  7. У розділі RESET торкніться Скидання заводських налаштувань.
  8. Перегляньте попереджувальне повідомлення, а потім виберіть або очистіть Видалити SD-карту.
  9. Торкніться СКИДАТИ ТЕЛЕФОН.
  10. Введіть PIN-код, якщо буде запропоновано, а потім натисніть OK.
  11. Торкніться Видалити все.
  12. Торкніться СКИДАТИ.

Перегляд списку

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. У розділі „ОСОБИСТИЙ” торкніться Резервне копіювання та скидання.
  4. Установіть або зніміть такі прапорці: Резервне копіювання даних, Автоматичне відновлення.
  5. Торкніться Резервне копіювання облікового запису та виконайте дії, щоб створити резервний акаунт Google, якщо це необхідно.
  6. У розділі "СКИДАННЯ" торкніться Скидання заводських налаштувань.
  7. Перегляньте попереджувальне повідомлення, а потім виберіть або очистіть Видалити SD-карту.
  8. Торкніться СКИДАТИ ТЕЛЕФОН.
  9. Введіть PIN-код, якщо буде запропоновано, а потім натисніть OK.
  10. Торкніться Видалити все.
  11. Торкніться СКИДАТИ.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.