Galaxy S9 автоматично перемикається на мобільні дані, коли wifi вимкнено, не підключається до однієї мережі wifi

Однією з найменш відомих особливостей пристроїв Samsung Galaxy називається інтелектуальне перемикання мережі. Ми вважаємо, що саме тому один із наших читачів зараз має “проблему”. Розумний мережевий комутатор - це в основному функція, яка дозволяє # GalaxyS9 використовувати мобільні дані, коли wifi був відключений або поза межами зони дії. Якщо ви один з тих, хто вважає, що така поведінка на вашому S9 не повинна відбуватися, ми пропонуємо вам поглянути на наші пропозиції нижче.

Проблема No1: Galaxy S9 автоматично перемикається на мобільні дані, коли wifi вимкнений або поза межами діапазону

У мене є чудовий новий Samsung S9 (не плюс) в мережі O2. У мене виникла проблема, коли вона підключається до Wi-Fi, а потім отримує мобільні дані. У мене є телефон вже 3 тижні, і я перебуваю на моїй другій слухавці - яка робить абсолютно те саме. Я мав на старому телефоні оновлення мережевих налаштувань, нову SIM-карту, а потім нову слухавку. Нова слухавка - стара сим-карта, яку було замінено 2 тижні тому. Якщо я знову ввімкну це оголошення в режимі польоту - це добре - але мені доводиться робити це щоразу, коли я відходжу від wifi. Будь-які думки? Я думаю, що це проблема програмного забезпечення, але встановлено останнє оновлення програмного забезпечення. Я не можу повірити, що у всьому світі я єдина людина, яка має цю проблему на двох слухавках? Будь-які ваші думки щодо цього були б дуже вдячні. В іншому випадку я повернуся до O2, щоб подивитися, що вони говорять. Дякую.- Луїза Амберс

Рішення: Привіт Луїза. Проблема, швидше за все, пов'язана з помилкою програмного забезпечення, яка ізольована від збірки прошивки вашого оператора. Чесно кажучи, ми раніше не стикалися з цією проблемою на S8 або S9. Ми також не отримували звітів від інших членів щодо цього питання, тому не можемо стверджувати, що воно є поширеним. Якщо ви швидко здійсните пошук у Google щодо цієї проблеми, точна або подібна ситуація взагалі не згадується, тому це може бути ізольовано для вашого оператора. Те, що проблема продовжує виникати навіть на замінній трубці, є очевидним ознакою того, що проблема може траплятися лише для користувачів мережі O2.

Розумне перемикання мережі

Пристрої Samsung Galaxy мають функцію, яка називається інтелектуальною мережевою комутацією, щоб дозволити їм автоматично використовувати мобільні дані, коли wifi відключений або поза межами зони дії. Якщо ви ввімкнули цю функцію, це може бути причиною того, чому ваш S9 поводиться так, як зараз. В основному, розумний мережевий комутатор був створений, щоб позбавити користувача від клопоту вручну вмикати мобільні дані, коли Wi-Fi недоступний. Якщо ви не хочете, щоб це сталося, просто вимкніть розумне вимкнення мережі. Ось як:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Підключення.
  3. Натисніть і утримуйте Wi-Fi.
  4. Натисніть РОЗШИРЕНО.
  5. Перевірте стан інтелектуального мережевого комутатора. Він не повинен бути увімкненим, якщо мобільні дані вимкнено. Якщо ви хочете увімкнути інтелектуальний мережевий комутатор, спершу увімкніть мобільну передачу даних. В іншому випадку просто залиште перемикач Smart Network у поточному положенні.

Можливо, це не проблема Android

Якщо причиною вашого занепокоєння є не функція інтелектуального переключення мережі, то, швидше за все, це помилка. Виправити помилки майже завжди непросто, тому потрібно здійснити багато процесів спроб і помилок, щоб визначити, звідки вони беруться. Ми не працюємо на вашого оператора, тому у нас немає даних, щоб зробити висновок, чи ця помилка настільки поширена, як видається вам. Найбільше, що ми можемо зробити зараз, - це відстежувати проблему та перевіряти, чи не відбувається це також з іншими пристроями з інших мереж. Якщо це станеться, ми можемо мати помилку операційної системи.

Зверніться до свого оператора

Тим часом ми хочемо, щоб ви продовжували виконувати обхідні шляхи увімкнення та вимкнення режиму польоту. Ми також пропонуємо повідомити свого оператора про проблему, щоб він і надалі знаходив рішення для вас. Ви можете сказати їм, що ніхто інший не стикається з цією проблемою, тому, швидше за все, це помилка прошивки оператора, а не загальна проблема Android.

Проблема №2: Galaxy S9 не підключається лише до одного Wi-Fi

Доброго ранку з Греції! У мене проблема з моїм Samsung S9. Він не може підключитися до мого домашнього WIFI. Раніше він підключався, він підключається в будь-якому іншому wifi, всі інші пристрої без проблем підключаються до мого домашнього WIFI, але вже не до мого смартфона. Він підключається на кілька секунд, а потім від'єднується і залишається "збереженим і захищеним". якщо я підключу його знову, він залишиться на кілька секунд, а потім знову той же. Це робиться лише на моєму домашньому Wi-Fi. Я був би вдячний за будь-яку допомогу, оскільки ця річ зводить мене з розуму. Велике спасибі! - Костіс Гогіос

Рішення: Привіт Костіс. Існує низка можливих причин, чому виникає ця проблема, тому давайте обговоримо кожне з можливих рішень, які ви можете спробувати.

Оновіть розділ кешу

Однією з найпоширеніших причин незначних прикрощів та помилок в Android є пошкоджений системний кеш. Цей тип кеш-пам’яті використовується Android для швидкого завантаження програм, але іноді він може бути пошкоджений. Щоб переконатися, що системний кеш у найкращій формі, очистіть розділ кешу, де він зберігається. Ось як:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть усі три клавіші.
  4. Повідомлення "Встановлення оновлення системи" відображатиметься протягом 30 - 60 секунд, перш ніж з’являться опції меню відновлення системи Android.
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити розділ стирання кешу.
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити так, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  8. Коли розділ кешу стирання буде завершено, система перезавантаження тепер буде виділена.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Забути мережу

Одним з найпростіших способів виправити проблему з wifi є спочатку відключення, а потім підключення назад. Цей процес ми називаємо в Android, забуваючи про мережу. Якщо ви ще цього не пробували, виконайте такі дії нижче:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Підключення.
  3. Торкніться Wi-Fi.
  4. Натисніть і утримуйте назву домашнього wifi.
  5. Натисніть Забути мережу у вікні, що з’явиться.
  6. Через кілька хвилин знову підключіться до свого Wi-Fi та перевірте, чи все працює нормально.

Скиньте налаштування мережі

Іноді для повного скидання мережі необхідно вирішити проблеми з Wi-Fi. Якщо проблема все ще залишається досі, переконайтеся, що скинули налаштування мережі вашого S9, виконавши наведені нижче дії:

    1. Відкрийте програму Налаштування.
    2. Торкніться Загальне управління.
    3. Натисніть Скинути.
    4. Торкніться Скинути налаштування мережі.
    5. Натисніть кнопку RESET SETTINGS.
    6. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Безпечний режим

Неправдиві програми іноді можуть призвести до проблем, у тому числі тих, що впливають на функції мережі Wi-Fi. Щоб перевірити, чи не винна одна з ваших сторонніх програм, переконайтеся, що пристрій перезавантажено в безпечний режим. У цьому режимі всі сторонні програми будуть заблоковані, тому, якщо wifi працює нормально, це підтвердження того, що у вас проблема з додатком.

Щоб завантажити телефон у безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі, що з’являється на екрані.
  3. Коли на екрані з’явиться SAMSUNG, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. Коли в нижньому лівому куті екрана з’явиться безпечний режим, відпустіть клавішу зменшення гучності.
  7. Перевірте наявність проблеми.

Пам’ятайте, безпечний режим - це інструмент, який повинен допомогти вам зрозуміти, чи є проблема із одним із доданих додатків. Якщо ви вважаєте, що це так, вам слід зробити спроби та помилки, щоб знайти, що це за програма. По суті, все, що вам потрібно зробити, це видалити програми окремо та перевірити наявність проблеми. Нижче наведені конкретні кроки, які ви можете спробувати:

  1. Завантажте S9 у безпечний режим.
  2. Спостерігайте за телефоном і переконайтеся, що wifi працює нормально чи ні.
  3. Якщо wifi працює належним чином, ви хочете продовжити та видалити програму.
  4. Перезапустіть телефон у звичайний режим.
  5. Перевірте наявність проблеми.
  6. Якщо проблема повертається, повторіть кроки 1-5.

Продовжуйте робити той самий цикл, поки не визначите проблемну програму.

Скинути налаштування

Ще один варіант, який ви можете спробувати в цій ситуації, - це повернути всі налаштування до значень за замовчуванням, фактично не витираючи телефон, як при заводських скиданнях. Сподіваємось, скинувши всі налаштування програмного забезпечення вашого пристрою, ви також видалите невідому помилку, що спричиняє проблему з Wi-Fi.

Щоб скинути налаштування вашого S9:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Загальне управління.
  3. Натисніть Скинути.
  4. Торкніться Скинути налаштування.
  5. Натисніть кнопку RESET SETTINGS.
  6. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Заводські налаштування

Нарешті, якщо проблема все ще існує після виконання всіх наведених вище пропозицій, переконайтеся, що ви очистили телефон, повернувши всі його налаштування до стандартних значень. Скидання до заводських налаштувань також видалить ваші особисті дані, тому не забудьте створити їх резервну копію, перш ніж намагатися скористатися цим варіантом рішення.

Щоб відновити заводські налаштування S9:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.