Як виправити заморожування, не реагувати на проблеми із повільною продуктивністю на Samsung Galaxy S5

Ласкаво просимо до нашої цілеспрямованої серії виправлення неполадок, що стосується повільних, замерзаючих та невідповідних проблем на Samsung Galaxy S5. Хоча це все ще вважається одним із найкращих смартфонів Android на ринку з вражаючою специфікацією обладнання, існують випадки, коли власники можуть стикатися з деякими проблемами повільної роботи або зависання. У більшості випадків головним винуватцем є програмне забезпечення, хоча бувають також випадки, коли проблема полягає в апаратному забезпеченні телефону.

Samsung Galaxy S5

У цій частині серії ми розглянемо деякі останні електронні листи, надіслані нам стосовно цієї моделі.

Якщо у вас є Galaxy S5 або будь-який інший пристрій Android, то надішліть нам електронне повідомлення на [захищено електронною поштою]. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Однак ми просимо, щоб, коли ви надсилаєте нам електронний лист, було якомога детальніше, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.

Якщо ви хочете переглянути попередні частини цієї серії, перевірте це посилання.

Окрім надсилання електронного листа, ви також можете зв’язатися з нами через наші акаунти в соціальних мережах Facebook та Google+.

S5 Заморожування після оновлення льодяника

Проблема : Привіт, я Шеннон. У мене є Samsung Galaxy S5. Нещодавно я використовував оновлення програмного забезпечення на своєму телефоні. Спочатку мені це якось сподобалось, але потім мій телефон почав працювати повільно, він замерзав, а потім, якщо я хочу щось шукати в Chrome або в Інтернеті, це складно. Я б дуже хотів повернутися до старої версії. Я був би дуже вдячний, якби ви допомогли мені повернути телефон у старій версії, саме там я насолоджувався цим. Дякую, і я сподіваюся, ви вирішите це питання якомога швидше.

Рішення : Офіційного способу повернення старого програмного забезпечення телефону не існує. Це потрібно зробити вручну, і ви матимете певний досвід при прошивці програмного забезпечення телефону. Я рекомендую вам спробувати спочатку працювати з оновленням Lollipop. Якщо ваш телефон працює повільно, спробуйте спочатку оновити програми телефону, оскільки вони можуть спричинити проблему. Після оновлення програм телефону наступним кроком буде стерти розділ кешу телефону.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо ваш телефон все ще замерзає і працює повільно, то настійно рекомендую скинути заводські налаштування. Не забудьте створити резервну копію даних телефону, перш ніж продовжувати.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення.
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

S5 Помилка "На жаль, NetworkSystemProvider зупинено"

Проблема : Привіт, мене звуть Ембер! Щось не так з моїм підключенням до мережі. Я грав у одному зі своїх додатків, і він сказав це і процитував: "На жаль, NetworkSystemProvider зупинився." Що це взагалі означає? Що мені потрібно зробити, щоб це виправити? Чи система відновиться самостійно? І я знаю, що справа не в Інтернеті, бо мій телефон сказав, що мій Інтернет підключений. Будь ласка, допоможіть!

Рішення : Ця проблема може бути спричинена пошкодженням тимчасових даних. Видалення розділу кеш-пам'яті телефону зазвичай допомагає вирішити проблему.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

S5 Wi-Fi вмикається занадто довго

Проблема : Привіт. Я щойно отримав свій телефон (samsung galaxy s5) кілька днів тому, і, звичайно, я зробив усі необхідні дії, наприклад, підписавшись і т. Д. Але коли я вимкнув свій wi-fi і ввімкнув його знову, це зайняло б стільки часу на або підключити. Коли я намагався перейти до налаштувань wifi (натиснувши та утримуючи кнопку wifi), він або прокинувся б так довго, щоб перейти до налаштувань wifi, або зайшов би туди, але нічого не показав. (Навіть якби я спробував перейти до налаштувань, він навіть не показував би нічого, поки не підключився.) Через 30-50 секунд він зазвичай переходив до налаштувань і підключався до wifi. У мене зараз є льодяник 5,0. Будь-яка допомога буде вдячна.

Рішення : Спробуйте перевірити, чи ця проблема виникає в будь-якій мережі Wi-Fi, до якої ви намагаєтесь підключитися. Якщо це відбувається лише в одній конкретній мережі Wi-Fi, проблема може бути в бездротовому маршрутизаторі.

Якщо проблема виникає в будь-якій мережі Wi-Fi, спробуйте спочатку стерти розділ кешу телефону.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо проблема не зникає, створіть резервну копію даних телефону та виконайте скидання до заводських налаштувань.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення.
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

S5 не має доступу до списку контактів

Проблема : Привіт, я Dex після оновлення останньої ОС мого Samsung S5, я не можу отримати доступ до свого списку контактів. На ньому просто з’явиться повідомлення «Оновлення списку контактів». Заздалегідь подякуйте за вашу допомогу.

Рішення: Для цього питання спершу спробуйте очистити кеш-пам’ять додатка Контакти телефону.

  • На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  • Торкніться Налаштування.
  • Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  • Проведіть ліворуч або праворуч на екрані Усі:
  • Торкніться програми Контакти
  • Торкніться Очистити кеш.

Якщо проблема не зникає, стерти розділ кешу телефону.

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Спілкуйтеся з нами

Не соромтеся надсилати нам свої запитання, пропозиції та проблеми, з якими ви стикалися під час користування телефоном Android. Ми підтримуємо кожен пристрій Android, який сьогодні доступний на ринку. І не хвилюйтеся, ми не будемо стягувати з вас жодної копійки за ваші електронні листи. Надішліть нам електронного листа на [email protected]. Ми читаємо кожен електронний лист, але не можемо гарантувати швидку відповідь. Якщо ми змогли вам допомогти, будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись своїми публікаціями з друзями.