Як виправити мобільні дані Samsung Galaxy S9 не працюють після оновлення програмного забезпечення

#Samsung #Galaxy # S9 - останній флагманський телефон південнокорейського гіганта, який пропонує кілька видатних функцій для споживачів. Цей телефон має 5,8-дюймовий Super AMOLED-дисплей, а під капотом потужний процесор Snapdragon 845 в парі з 4 ГБ оперативної пам'яті. Цей телефон має вдосконалену систему камер, яка має технологію подвійної діафрагми, що дозволяє робити чудові фотографії в різних умовах освітлення. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему мобільних даних Galaxy S9, які не працюють після проблеми з оновленням програмного забезпечення.

Якщо у вас є Samsung Galaxy S9 або будь-який інший пристрій Android з цього питання, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити мобільні дані Samsung Galaxy S9 не працюють після оновлення програмного забезпечення

Проблема: У мене є Samsung Galaxy S9 через Sprint, який ніколи не мав жодних проблем із підключенням даних до встановлення останнього оновлення ОС. Зараз я не отримую LTE, і дані виходять зовсім часто. Я втрачу всі бари, і там буде х. Я працював із технічною підтримкою Sprint, і вони змусили мене скинути свій профіль, виконати заводські скидання та повторно вибрати режим мобільної мережі LTE / CDMA. Ніхто з них не допоміг, тому мені сказали сходити в ремонтний магазин Sprint. Поїхали туди, і там вставили нову сим-карту. Досі немає LTE і дані повністю зникають, як і раніше зі старою сим-картою. Будь-які ідеї? Дякую за твою допомогу!

Рішення: Перше, що вам потрібно буде зробити в цьому випадку, це переконатися, що ваш телефон використовує правильні налаштування APR Sprint.

Доступ до налаштувань APN на S9

  • На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  • Торкніться Налаштування> З'єднання> Мобільні мережі> Імена точок доступу.
  • Якщо доступно, торкніться T-Mobile US LTE (маркер заповнено зеленим кольором). Якщо немає, торкніться ДОДАТИ.
  • Щоб скинути налаштування APN, торкніться Меню (3 крапки)> Скинути за замовчуванням.
  • Перевірте та оновіть такі налаштування для APN даних:

Sprint APN Settings

  • Назва: Спринт
  • APN: cinet.spcs
  • Проксі-сервер: порожній
  • Ім'я користувача: порожнє
  • Пароль: порожній
  • Сервер: не встановлено
  • MMSC: порожній
  • Проксі-сервер MMS: 68.28.31.7
  • Порт MMS: порожній
  • MCC: 234
  • MNC: 15
  • Тип автентифікації: не встановлено
  • Тип APN: за замовчуванням
  • Протокол APN: IPv4

Якщо ваш телефон вже використовує правильні налаштування APN, і він все ще не отримує мобільного з’єднання для передачі даних, вам слід створити резервну копію даних телефону, а потім виконати кроки, перелічені нижче.

Протріть розділ кешу S9

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться логотип Android, відпустіть усі три клавіші.
  • Повідомлення "Встановлення оновлення системи" відображатиметься протягом 30 - 60 секунд, перш ніж з’являться опції меню відновлення системи Android.
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити розділ стирання кешу.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити так, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешу стирання буде завершено, система перезавантаження тепер буде виділена.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Скинути заводські налаштування S9 за допомогою апаратних клавіш

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо описані вище дії не дозволяють вирішити проблему, вам слід перевірити телефон у сервісному центрі, оскільки це вже могло бути спричинено несправним апаратним компонентом.