Як виправити помилку недійсної SIM-картки Galaxy Note5

Ось ще одна стаття про усунення несправностей за цей день. У цій публікації буде висвітлено деякі проблеми, про які повідомляється для # GalaxyNote5. У цій публікації ми виділили достатньо місця для особливого випадку щодо недійсної помилки SIM-картки. Якщо ваш Note5 нещодавно показував цю помилку, може допомогти цей короткий посібник з усунення несправностей.

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки. Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Проблема No1: Як виправити помилку недійсної SIM-картки Galaxy Note5

Я отримую повідомлення про недійсну SIM-карту. Це перешкоджає мені намагатися надсилати текстові повідомлення. Тому я не можу надсилати та отримувати текстові повідомлення. Я спробував перезапустити телефон як стан телефону, і він не працює. Ви не можете вийняти акумулятор, щоб здійснити м’який скидання, оскільки задня панель телефону не відкривається. Я намагаюся не робити жорсткого скидання. Будь ласка, допоможіть!

Крім того, я не знаю, який тип програмного забезпечення Android на цьому телефоні, мені потрібен хтось, хто покаже мені, як знайти цю інформацію. Тому я вибрав інші нижче.

Вирішення. Якщо ви отримуєте помилкову помилку SIM-картки, це може означати будь-що з наведеного нижче.

  • Ваш рахунок у оператора деактивовано або є проблематичним
  • SIM-карта несправна
  • є помилка мережі пристрою
  • є помилка програми обміну повідомленнями
  • пристрій не зчитує та не виявляє SIM-карту

Щоб вирішити цю проблему, дотримуйтесь наших пропозицій нижче.

Примусове перезавантаження

Незначні помилки іноді можна виправити простим перезапуском пристрою. У вашому випадку спробуйте імітувати розряд батареї, щоб пам’ять телефону (ОЗУ) очистилася і вся система оновилася. Ось як це зробити:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення + зменшення гучності приблизно протягом 10 секунд або до тих пір, поки пристрій не запуститься Зачекайте кілька секунд, поки не з’явиться екран Maintenance Boot Mode.
  2. На екрані Maintenance Boot Mode виберіть Normal Boot. Ви можете використовувати кнопки гучності для перегляду доступних опцій, а нижню ліву кнопку (під кнопками гучності) вибрати. Зачекайте до 90 секунд, поки скидання завершиться.

Повторно встановіть SIM-карту

Від'єднання SIM-картки, як правило, оновлює стільникову конфігурацію пристрою. У деяких випадках цього достатньо, щоб вирішити проблеми з обміном повідомленнями або голосовими дзвінками. Якщо ви цього ще не зробили, обов’язково від’єднайте SIM-карту, поки пристрій увімкнено. Потім почекайте принаймні 5 секунд, перш ніж вставляти його назад. Перебуваючи на цьому, не забудьте також перевірити, чи вільний лоток SIM, оскільки це може бути причиною того, що ваш телефон не може виявити SIM-карту.

Перевірте наявність оновлень оператора

Пристрої Samsung налаштовані на завантаження та встановлення оновлень за замовчуванням. Якщо ви зміните цю поведінку, не забудьте перевірити вручну наявність оновлень - як для програм, так і для операційної системи. Деякі проблеми з мережею можна вирішити лише шляхом виправлення програмного забезпечення. Це робиться операторами, а не Google або Samsung. Не пропустіть будь-які оновлення системи, якщо вони стануть доступними.

Скиньте налаштування мережі

Ще один чудовий спосіб вирішити проблеми, подібні до ваших, - оновити мережеву конфігурацію пристрою. Якщо ви ще цього не зробили, виконайте такі дії:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Загальне управління> Скинути налаштування.
  3. Торкніться Скинути налаштування мережі.
  4. Якщо ви встановили PIN-код, введіть його.
  5. Торкніться Скинути налаштування. Після завершення з’явиться вікно підтвердження.

Заводські налаштування

Це необхідний крок з усунення несправностей у цій ситуації, особливо якщо до цього часу нічого не працювало. Скидання до заводських налаштувань призведе до видалення всіх особистих даних, тому обов’язково створіть резервні копії файлів, перш ніж це зробити. Ось як це зробити:

  1. Створіть резервну копію даних.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Отримайте допомогу від свого оператора мережі

В ідеалі, вам слід пропустити всі способи усунення несправностей пристрою та спершу працювати зі своїм оператором. Неправильна помилка SIM-картки зазвичай вказує на проблему з обліковим записом, тому усунення несправностей телефону замість облікового запису не принесе користі. Повідомивши про помилку свого оператора, він повинен мати можливість перевірити, чи є у вашому обліковому записі проблеми з наданням послуг, або повідомити вас, чи постійно виникають проблеми з їх мережевими послугами. Як правило, вони повинні допомогти вам визначити, де криється проблема. Наведені вище пропозиції також слід охопити, якщо вони можуть підтвердити, що у Вашому обліковому записі взагалі немає проблем. Якщо і пристрій, і обліковий запис хороші, проблема може полягати в SIM-картці, тому, залежно від вжитих кроків щодо усунення несправностей, також може бути запропонована заміна SIM-картки.

Як перевірити версію програмного забезпечення

Щодо іншого вашого запитання, дуже легко перевірити, яку версію програмного забезпечення має ваш Note5. Просто перейдіть у Налаштування> Про телефон> Інформація про програмне забезпечення .

Проблема No2: Що робити, якщо у Galaxy Note5 після оновлення виникають проблеми з повільним заряджанням або розрядом акумулятора

Привіт. Тож я дізнався, що після оновлення примітки 5 до останніх оновлень це може бути причиною повільної зарядки та / або розряду батареї. Зараз у мене виникла ця проблема, і я хотів би знати, коли ця проблема буде вирішена. Я спробував скинути та видалити кеш; однак, оскільки це більше питання оновлення компанії, я сподіваюся, що це щось буде вирішено найближчим часом. Будь ласка, дай мені знати. Я буду дуже вдячний за це Дякую і насолоджуюся рештою дня.

Рішення: Можливо, Samsung може витягнути Apple на своїх старих пристроях, але поки що про це можна перевірити інформацію. Спільнота Android так само пильно ставиться до цього типу недобросовісних дій, тому ми повинні отримувати більше галасу від користувачів, якщо такі трапляються. Тим часом ви можете припустити, що проблема з розрядом акумулятора у вас виникає із загальних причин. Повільна зарядка може статися, якщо є проблема із зарядним кабелем, адаптером або зарядним портом. В інший час також можна звинуватити погану батарею. Оскільки у вас є обидві проблеми, що виникають одночасно, існує велика ймовірність того, що одна з наведених нижче правда:

  • проблема з акумулятором (погіршення роботи, втрата ємності, фізичні пошкодження)
  • занадто багато програм, що працюють одночасно
  • яскравість екрану
  • шкідливе програмне забезпечення / вірус

Спробуйте витерти телефон із заводських налаштувань і спостерігайте, як швидко розряджається акумулятор, коли не встановлені програми сторонніх розробників. Якщо після відновлення заводських налаштувань суттєвої різниці в роботі акумулятора немає, або якщо телефон залишається також під час зарядки, можна поставити заклад у тому, що винне обладнання. У цьому випадку вам слід подумати про заміну батареї за допомогою ремонту Samsung.

Проблема No3: Galaxy Note5 не вмикається

У мене є телефон Samsung Galaxy Note5, якому півтора року. Я спілкувався зі своїм телефоном і отримував повідомлення, тому мій телефон діяв абсолютно нормально. У мене був телефон на зарядному пристрої, і я помітив, що синє світло блимає як повідомлення, тому я взяв його і натиснув клавішу додому. саме тоді я помітив, як спалахнула камера, і телефон не вмикався. Я спробував запустити його за підказками, які я побачив в Інтернеті: натискання кнопки живлення та кнопки зменшення гучності разом протягом 10 секунд. нічого не працює.

Вирішення. Можливо, проблема в зарядних пристроях, якими ви користуєтесь. Переконайтесь, що і кабель, і адаптер працюють. Якщо у вас є інший комплект офіційного кабелю та адаптера Samsung Note5 USB, використовуйте їх, щоб заряджати пристрій принаймні 30 хвилин. Якщо це не призведе до поповнення заряду батареї або ввімкнення живлення телефону, це повинно мати апаратні проблеми. Відвідайте місцевий сервісний центр Samsung, щоб вони могли перевірити пристрій та проконсультувати вас, чи потрібен йому ремонт.

Проблема 4: Обліковий запис електронної пошти Galaxy Note5 не синхронізується

Вчора мої електронні листи перестали працювати на моєму телефоні. Я перевірив усі налаштування та скинув налаштування синхронізації тощо, але вони все одно не працюватимуть. Я спробував налаштувати обліковий запис ще раз, і там сказано, що обліковий запис не можна перевірити !! Повідомлення, яке я отримую, не вдалося підтвердити обліковий запис, ім’я користувача чи пароль неправильні, або доступ POP3 / IMAP для цього облікового запису не ввімкнено. Перевірте налаштування облікового запису електронної пошти в Інтернеті, а потім повторіть спробу. Я все це зробив, і воно все ще не хоче працювати. Будь ласка, допоможіть!!

Рішення: Чи пробували ви увійти до свого облікового запису електронної пошти за допомогою веб-браузера? Це може бути спричинено введенням неправильного імені користувача чи пароля. Якщо з обліковими даними облікового запису не виникає проблем, і ваш обліковий запис електронної пошти працює нормально (ви можете отримати до нього доступ на іншому пристрої або у своєму браузері Note5), то найімовірнішою причиною є безпека. Ось що ви можете зробити:

  1. У Note5 відкрийте програму електронної пошти та видаліть відповідний обліковий запис електронної пошти.
  2. Відкрийте веб-браузер і отримайте доступ до свого облікового запису електронної пошти.
  3. Перейдіть у налаштування безпеки свого облікового запису та вимкніть двофакторну автентифікацію та / або будь-які інші подібні налаштування безпеки.
  4. Знову відкрийте програму електронної пошти та додайте свої облікові записи електронної пошти.
  5. Після успішного додавання облікових записів до програми знову увімкніть налаштування безпеки у своєму веб-браузері.