Що робити, якщо ваш Samsung Galaxy S9 не розпізнається комп’ютером? [Посібник з усунення несправностей]

Вам потрібно керувати чи переміщувати деякі файли з вашого Samsung Galaxy S9 на ваш комп’ютер, але виникають проблеми, оскільки комп’ютер не впізнав ваш телефон? Якщо це так, то ця публікація може вам допомогти. Прочитайте і дізнайтеся, що робити, щоб ваш новий телефон Galaxy S9 розпізнав ваш комп’ютер, і продовжуйте керувати вмістом так само гладко, як очікувалося.

Управління даними, як-от передача файлів за допомогою смартфонів, часто здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення для управління даними на комп’ютері. Наприклад, до пристроїв Android можна отримати доступ та керувати ними на комп’ютері за допомогою програмних засобів відновлення Android, таких як HTC Sync Manager для управління пристроями HTC або Samsung Smart Switch для пристроїв Samsung Galaxy. Для початку потрібно лише підключити телефон до комп’ютера за допомогою сумісного кабелю USB або роз’єму. Але знову ж таки, не всі люди мають бездоганний досвід у процесі, оскільки в підсумку виникають труднощі з отриманням відповідних пристроїв комп’ютером.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S9, оскільки ми вже розглядали більшість часто повідомляваних проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Чому ваш Galaxy S9 не розпізнається комп’ютером?

Існує багато причин, чому так трапляється. Але те, що насправді відбувається, це те, що щось перешкоджає встановленню з’єднань обом пристроям. Винуватець може бути в телефонній системі, якби не комп'ютер. Якщо проблема в телефоні, то, швидше за все, винні зловмисні програми та програмні збої. Якщо проблема в комп’ютері, це може бути пов’язано з обмеженнями програмного забезпечення безпеки, відсутніми драйверами та системними помилками. Але також можливо, що проблема полягає не в телефоні, ані в комп’ютері. У цьому випадку це може бути кабель USB, або винні використовувані порти USB. Отже, це основні фактори, які потрібно враховувати, розглядаючи проблему.

Потенційні рішення для Galaxy S9, які комп’ютер не розпізнає

Якщо ви вперше спробували підключити Galaxy S9 до комп’ютера, а потім не вдалося, перезавантаження обох пристроїв, ймовірно, вирішить проблему. Це може бути лише тимчасова помилка, яка забороняє вашому телефону встановлювати зв’язок з комп’ютером або навпаки. Окрім перезавантаження, ви також можете звернутися до таких обхідних шляхів та пропозицій. Отже, ось що вам потрібно подумати зробити:

  1. Переконайтеся, що телефон увімкнено та підключений до комп’ютера за допомогою оригінального кабелю USB.
  2. Від верхнього краю екрана телефону проведіть пальцем вниз, щоб витягнути панель сповіщень.
  3. Шукайте варіанти USB, а потім натисніть, щоб переглянути інші варіанти.
  4. Торкніться мультимедійного пристрою (MTP), щоб мати можливість передавати мультимедійні файли.
  5. Або ви можете торкнутися Камера (PTP), якщо просто хочете передати фотографії за допомогою програми Камера .

Якщо ви не змогли знайти опцію USB на панелі сповіщень вашого Galaxy S9, спробуйте ці альтернативні пропозиції:

  • Ще раз перевірте та переконайтесь, що ви використовуєте оригінальний кабель USB або сумісні альтернативи.
  • Спробуйте підключити ваш Galaxy S9 до інших портів USB на вашому комп’ютері, щоб виключити можливість використання несправного порту USB.
  • Вийміть USB-кабель, вимкніть телефон, залиште його без живлення на 30 секунд, знову увімкніть, знову підключіть кабель до комп’ютера.
  • Якщо ви щойно встановили необхідні драйвери, перезавантажте комп'ютер, а потім повторіть спробу підключення телефону.
  • Якщо ваш Galaxy S9 все ще не розпізнається комп’ютером, спробуйте тримати його під певним кутом або положенням, оскільки можливо, з’єднання в порту USB на вашому телефоні розімкнуто, а кабель не може встановити належний контакт.

Також перевірте, чи правильно встановлені на вашому комп'ютері драйвери Samsung. Деякі комп’ютери просто не можуть розпізнати або виявити смартфон, якщо сумісні драйвери не встановлені або пошкоджені. У тому випадку, коли винні пошкоджені драйвери, спробуйте видалити проблемні драйвери з комп’ютера, а потім переінсталювати їх.

Якщо ви цього ще не зробили, завантажте та встановіть Samsung Smart Switch на свій комп’ютер, а потім повторіть спробу підключення Galaxy S9. Також переконайтеся, що операційна система вашого комп’ютера оновлена, щоб виключити несумісність системи з основними причинами.

Інші пропозиції

  • Скиньте свій Galaxy S9. Хоча це може бути нездійсненним, це може бути корисним, особливо якщо проблема пов'язана з телефонною системою. Будь-які пошкоджені дані або складна системна помилка можуть також перешкоджати функціям синхронізації на телефоні, тому відновлення заводських налаштувань, швидше за все, зможе це виправити. Однак це слід розглядати як крайній засіб, якщо все інше не допомогло запропонувати рішення, оскільки всі важливі дані також будуть видалені в процесі.
  • Вимкніть брандмауер або програмне забезпечення безпеки на своєму комп'ютері. Якщо на вашому комп’ютері використовується брандмауер, антивірус або будь-яке інше програмне забезпечення безпеки, можливо, це забороняє доступ на обох пристроях з міркувань безпеки. Програмне забезпечення безпеки може вважати ваш телефон загрозою, оскільки воно автоматично позначає ваш Galaxy S9 серед інших зовнішніх пристроїв у той момент, коли він підключений до комп'ютера через роз'єм USB. Таким чином, як запобіжний захід, це заважає телефону отримати доступ до комп’ютерної системи або навпаки. Тим не менше, це також залежить від того, як було налаштовано програмне забезпечення безпеки на вашому комп'ютері. Отже, ви або переконфігуруєте параметри, щоб дозволити доступ до вашого Galaxy S9 на даний момент, або вимкніть програмне забезпечення безпеки, поки не закінчите користуватися комп’ютером для управління телефонними даними.
  • Використовуйте інший комп’ютер. Якщо у вас є інші комп’ютери, спробуйте підключити Galaxy S9 до іншого комп’ютера і перевірте, чи це спрацює. Тільки обов’язково використовуйте той самий кабель OEM для підключення телефону. Якщо і це не допоможе, то, мабуть, найкраще звернутися за подальшою технічною допомогою.
  • Отримати технічну підтримку. Зв’яжіться з виробником комп’ютера для отримання додаткової допомоги у налаштуванні системи на роботу з пристроями Android. Якщо ви використовуєте ПК з ОС Windows, тоді ви можете спробувати зв’язатися зі службою підтримки Microsoft і спільно з ними перевірити, чи правильно налаштована ваша комп’ютерна система для роботи та синхронізації з вашим Samsung Galaxy S9. В іншому випадку зателефонуйте в службу підтримки Samsung, щоб отримати інші варіанти та офіційні рекомендації.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.