Телефонні дзвінки Samsung Galaxy S8 постійно падають [Посібник з усунення несправностей]

Ми отримали деякі скарги від наших читачів щодо проблеми із Samsung Galaxy S8, яка, як повідомляється, відмовляється від телефонних дзвінків. Найчастіше подібні проблеми завжди мають щось спільне з мережею вашого провайдера, за винятком випадків, коли ваш телефон зазнав фізичних або рідинних пошкоджень і не впливав на його здатність приймати радіосигнал з вежі.

У цій публікації я розповім вам практичні кроки щодо усунення несправностей вашого телефону, які випадково або часто кидають телефонні дзвінки. Ми враховуватимемо всі можливості і виключатимемо їх по черзі, поки не зможемо визначити, в чому полягає проблема. Отже, якщо у вас є такий телефон і ви відчуваєте подібні проблеми, продовжуйте читати нижче, оскільки цей пост може вам допомогти.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Як вирішити проблеми з вашим Samsung Galaxy S8, який постійно зменшує дзвінки

Проблема : Привіт, хлопці. У мене проблема з новим Galaxy S8. Я можу телефонувати та приймати телефонні дзвінки, але бувають випадки, коли дзвінки розриваються, і мені доводиться набирати номер ще раз, щоб продовжити нашу розмову. Це вже траплялося багато разів, і це дуже дратує. Чи можете ви допомогти мені в цьому? Дякую.

Усунення несправностей . Для вирішення цієї проблеми нам просто потрібно переконатись, що ця проблема не пов’язана з вашим телефоном, і тоді ви зв’яжетеся з постачальником, оскільки це може бути проблемою мережі. З вашого боку, ось що вам потрібно зробити:

Крок 1: Дотримуйтесь потужність сигналу під час дзвінка

Під час дзвінка використовуйте гарнітуру і не стежте за сигналами. Якщо сигнал коливається, то це може бути причиною відключення дзвінка - ваш телефон час від часу втрачає сигнал, і, природно, дзвінки будуть відключені, оскільки ваш пристрій більше не може підключатися до мережі. Найчастіше ця проблема пов’язана з мережею, тому вже зараз вам слід зателефонувати про це своєму постачальнику послуг.

Крок 2: Перезавантажте телефон у безпечному режимі та зателефонуйте

Припускаючи, що телефонний сигнал стабільний у вашому телефоні, спробуйте зателефонувати, поки всі сторонні програми вимкнені. Раніше ми стикалися з деякими програмами, які спричиняють подібні проблеми, тому нам просто потрібно виключити можливість того, що ваші сторонні програми не мають до цього жодного відношення. Для завантаження телефону в безпечному режимі виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Поки в цьому режимі дзвінки все ще відключаються, спробуйте наступний крок.

Крок 3: Витріть розділ кешу

Пошкоджений кеш системи також може призвести до такого роду проблем, тому нам потрібно усунути це. Перезавантажте телефон у режимі відновлення, а потім протріть розділ кешу, щоб усі системні кеші були видалені. Щойно телефон завантажиться, ці кеш-пам’яті будуть замінені новими, і коли телефон стане активним, спробуйте перевірити, чи дзвінки все ще не роз’єднуються.

Ось як стерти розділ кешу телефону ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо проблема не зникне і після цього, зробіть наступний крок, перш ніж здавати телефон на перевірку.

Крок 4: Скиньте свій Galaxy S8

Скиньте всі важливі файли та дані перед скиданням, оскільки вони будуть видалені. Після успішного скидання налаштувань телефону ще нічого не встановлюйте, а спробуйте здійснити телефонні дзвінки, щоб перевірити, чи вирішено проблему. Якщо це все-таки трапиться, настав час повернути свій телефон до магазину і попросити вашого постачальника вирішити проблему. Ви вже зробили те, що вам потрібно зробити, щоб спробувати вирішити цю проблему безрезультатно.

Ось як ви скинули ваш Galaxy S8 ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Ви також можете скинути його в меню "Налаштування", просто виконайте наступні дії ...

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  4. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  5. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  7. Натисніть Скинути.
  8. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  9. Натисніть Продовжити.
  10. Торкніться Видалити все.

Сподіваюся, це допоможе.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.