Galaxy Note 4 не розпізнає жодної SIM-картки та інші проблеми

Примітка 4 SIM

Ось інші проблеми # GalaxyNote4, які ми зібрали за останні кілька днів. Якщо ви хочете перевірити раніше розміщені публікації щодо усунення несправностей у Примітці 4, спробуйте перейти за цим посиланням .

  1. Проблема з поганим прийомом сигналу у Galaxy Note 4
  2. Galaxy Note 4 застряг на екрані логотипу Samsung
  3. Затримка надсилання текстових повідомлень на Galaxy Note 4 та інших пристроях
  4. Вкорінена версія Verizon Примітка 4 Помилка "На жаль, com.android.app.flashBarService зупинено"
  5. Galaxy Note 4 не розпізнає жодну SIM-карту

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням, розміщеним внизу цієї сторінки, або встановити наш безкоштовний додаток із Google Play Store.


Проблема №1: Проблема з прийомом поганого сигналу Galaxy Note 4

З самого першого дня у мене майже не було барів. Може, один, а можливо і два, якщо я вийшов на вулицю. Зараз, коли я їду на своїй машині, це здається набагато краще. Одне, що ніколи не буває чудовим, - це люди, з якими МІЙ ЗАВЖДИ КАЗАЮ: „Я вас не чую. Ви вирізаєте ". Це жахлива проблема і, мабуть, моя найбільша проблема. Телефон працює дуже повільно, сканування не припиняється. Коли мій комп’ютер шукав його (Bluetooth), він нарешті знайшов Примітку 4, але перерахував, що НЕ МАЄ КАРІЄРА.

Я РОЗКЛАДАВ про обслуговування клієнтів з крикету 14 різних разів. Вони скажуть мені ніколи не використовувати Wi-Fi одночасно з моїм медіа, але цей телефон робить те, що хоче. Якщо я виймаю мобільні дані, вони просто підключаються назад - і навіть переставляють прапорець. Я стурбований тим, що не маю найновішого програмного забезпечення. У мене був старший Samsung і набагато менший. Порівняно з Приміткою 4, він мав відмінне зв’язок, і люди РІДКО РОЗКАЗАЛИ “СТОП, Я НЕ МОЖУ ТЕБІ ЧУТИ !!!”

Я КУПИв нано-симулятор, і в ньому є той маленький футляр, в який вам доведеться вкласти сим, а потім спробувати з усіх сил всунути його. Я не впевнений, що це робить чудове з'єднання, але я не знаю, де купити завод типу SIM. (Ви знаєте, що це, мабуть, прийшло, і вони більші).

До того ж у мене є Comcast. Маршрутизатор чудово працював з моїм 4-річним Samsung, що було раніше, але я розгублений, коли читаю про найкращі налаштування для цієї речі. Мене також турбує те, що телефон все ще здається телефоном AT&T і що я не можу повністю позбавити телефон AT&T та всіх попередньо встановлених програм, що постачаються з телефоном. Але я не отримую жодних оновлень тощо від Comcast. 

Крім того, раніше я не регулярно оновлювався. Чи потрібно, щоб мої налаштування були встановлені для простого оновлення самостійно? Перепрошую за дурні питання. Мені дуже потрібна ваша допомога.

Крім того, будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною з будь-якими питаннями. Мене буквально проходили через налаштування APN щонайменше 9 разів. Потім вони якось просто зникають, і мені цікаво, чому вони не залишаються.

Ще одне ... Я певний час жив у своїй квартирі, і кілька років мав крикет, і лише доки я отримав Note 4, у мене взагалі не виникало проблем із підключенням. Що ж, вам знадобиться цілий тиждень, щоб відповісти на всі мої запитання! Я розумію, що ви дуже зайняті. Будь-яка допомога взагалі буде дуже вдячна. Дякую. - Тері

Рішення: Привіт Тері. Проблема із дзвінком, яку ви ставите, спричинена поганим прийомом мережі у вашому місці або слабко вставленою SIM-карткою. Вам доведеться визначити, яка з цих двох причин може бути причиною, перш ніж ви дійсно зможете вирішити проблему. Якщо ваш телефон показує низькі смуги сигналу мережі у вашій квартирі, спробуйте поговорити зі своїм бездротовим оператором, щоб дізнатись, чи є у них спосіб додати спеціальне обладнання для посилення сигналу.

Робота над цією SIM-карткою також може допомогти. Не забудьте зайти до магазину вашого бездротового оператора, щоб ви могли попросити когось із співробітників перевірити, чи SIM-карта щільно прилягає до гнізда. Якщо у вас немає доступу до магазину вашого оператора, спробуйте звернутися за професійною підтримкою до будь-якого електронного магазину, щоб перевірити, чи може він допомогти вам переконатися, що SIM-карта підключена належним чином.

Cricket Wireless є дочірньою компанією AT&T, тому прошивка, що працює на Вашому Примітці 4, повинна бути AT&T. Ви не зможете видалити програми AT&T, якщо не укоріните телефон. Ми не рекомендуємо продовжувати вкорінення телефону, хоча це може доставити вам більше головного болю, ніж рішень.

Що стосується оновлень, ми вважаємо, що Cricket повинен мати можливість повідомити вам, чи працює ваш телефон найновішою операційною системою Android прямо зараз. Будь ласка, попросіть їх отримати додаткову інформацію. Оновлення Android повинні надходити від них, а не від Comcast.

Щоб перевірити, чи інший додаток чи помилка операційної системи спричиняє проблеми, які виникають у вас на цьому телефоні, спробуйте скинути заводські налаштування. Це видалить все, що є на вашому телефоні, тому перед тим, як продовжити, обов’язково створіть копію своїх фотографій, відео, контактів тощо. Просто виконайте такі дії:

  • Повністю вимкніть Galaxy Note 4.
  • Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності та клавіші Home разом, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли Note 4 вібрує, відпустіть клавіші Home та Power, але продовжуйте утримувати клавішу збільшення гучності.
  • Коли на екрані з’явиться відновлення системи Android, відпустіть клавішу збільшення гучності.
  • За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Тепер виділіть "Так - видалити всі користувацькі дані" за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть клавішу живлення, щоб розпочати скидання.
  • Коли основне скидання буде завершено, виділіть "Перезавантажити систему зараз" і натисніть клавішу живлення.
  • Примітка 4 перезапуститься, але вона буде довшою, ніж зазвичай. Коли він дійде до головного екрана, розпочніть налаштування.

Переконайтесь, що НЕ встановлюєте програми, поки не спостерігаєте за телефоном принаймні 24 години після скидання до заводських налаштувань.

Якщо, здається, нічого не змінилося, зателефонуйте в Cricket Wireless і попросіть замінити телефон.

Проблема №2: Galaxy Note 4 застряг на екрані логотипу Samsung

У мене є Samsung Galaxy Note. Зазвичай я вимикаю його вночі і залишаю зарядженим на ніч, а потім вранці мені повідомляють, що заряд батареї 100%. Я вимикаю живлення, і тоді звичайною практикою є ввімкнення телефону, він почав живитись, але доходить лише до відображення `` Samsung '', і я зачекав 10 хвилин - ніяких змін. Я прочитав деякі ваші примітки про пізніші версії Samsung Galaxy Note. Тому я спробував вийняти акумулятор на 10 секунд, а також спробував увімкнути живлення до телефону, як і раніше підключеного та ввімкненого. Також спробував утримувати клавішу меню, а потім кнопку живлення, щоб побачити, чи допоможе це - не везе. Я також вийняв акумулятор і протягом 1 хвилини утримував клавішу живлення, щоб побачити, чи це допоможе, але все одно не везло.

Спробувавши всі вищеописані процеси, я все ще отримую лише те, наскільки відображається слово "Samsung", слово переходить від білого дисплея до білого з невеликим синім фоном, створюючи враження, що воно намагається увімкнути.

Сподіваюся, ви можете допомогти? - Дон

Рішення: Привіт Дон. Якщо ви перепробували всі комбінації апаратних кнопок, наступним кроком, який ви можете зробити, є перевірити, чи не пошкоджує акумулятор проблему. В іншому випадку за проблемою може бути інша апаратна несправність (можливо, несправний порт Micro USB або її частина). Спробуйте зателефонувати Samsung для можливого ремонту або заміни.

Проблема №3: ​​Затримка надсилання текстових повідомлень на Galaxy Note 4 та інших пристроях

Надсилання повідомлень (текстових та MMS) триває від 10 хв до 20 хв, як для інших продуктів Droid, так і від Apple; iPhone, iPad, планшети Galaxy тощо. Проблема почалася кілька місяців тому, ще до того, як я встановив вищевказаний додаток.

Що я робив до цього часу:

  • Скинути
  • М'який скидання
  • Заряд акумулятора
  • Кілька разів міняв SIM-карту

Дивна річ у тому, що після того, як повідомлення проходить, і я зв’язуюся з одержувачем повідомлення, він / вона вже отримав повідомлення, поки на моєму телефоні все ще кружляє «чекай».

В середньому мітка часу на телефоні-приймачі на кілька хвилин раніше, ніж на моєму.

Коли повідомлення затримується на моєму телефоні занадто довго, і я видаляю його та надсилаю знову, одержувач отримає обидва повідомлення.

У магазині AT&T вони стверджують, що з Антеною щось не так, що мені здалося дивним, оскільки я можу телефонувати та приймати дзвінки, переглядати Інтернет та робити майже будь-що, крім текстових повідомлень у режимі реального часу. Будь ласка, допоможіть. - Монті

Рішення: Привіт Монті. Якщо у вас виникають затримки з надсиланням текстових повідомлень на декількох пристроях, проблема повинна бути пов'язана з мережею. Можливо, у центру повідомлень вашого оператора бездротової мережі виникають проблеми, тому не забудьте зателефонувати до їх технічної служби підтримки. На жаль, ви дійсно нічого не можете зробити, щоб вирішити проблему самостійно, окрім того, як дочекатися, поки ваш оператор вирішить проблему з їх кінця. Повідомлення про проблему має допомогти їм підтвердити, що проблема трапляється у певній області.

Проблема №4: Вкорінена версія Verizon Note 4, помилка "На жаль, com.android.app.flashBarService зупинено"

Привіт. У мене є коренева версія Verizon Note 4, і ось уже майже рік я отримую помилку, пов’язану з моїм Multi Window (MW), і, здається, не можу знайти БУДЬ-ЯКОГО рішення для цього. Я неодноразово бачу помилку «На жаль, com.android.app.flashBarService зупинився». Єдиний спосіб змусити MW знову працювати - це перезавантажитись.

Найкраще рішення, яке я читав досі, - це перезапустити, потім відредагувати / видалити всі програми з MW і знову перезапустити. Це справді позбавляє від помилки, але як тільки програми повертаються назад у меню MW, здається, знову збій приблизно через годину-дві. Я навіть переконався, що спробую це лише з програмами для акцій / роздуття, І ВСЕ ВСЕ ЗНИЖАЄ !!! Будь ласка, допоможіть! Зараз це зводить мене з розуму, і я сподіваюся, що є спосіб вирішити це БЕЗ необхідності робити щось таке екстремальне, як блимання чергового рому зверху. Будь ласка, дайте мені знати, що ви пропонуєте. Дякую. - Томмі

Рішення: Привіт Томмі. Ми раніше не стикалися з іншими Примітками 4, тому це може бути ізольована помилка в результаті поєднання програмної структури у вашому пристрої. Спробуйте виконати скидання до заводських налаштувань за допомогою налаштувань, щоб побачити, чи буде це різницею.

Проблема №5: Galaxy Note 4 не розпізнає жодної SIM-карти

Я отримав Galaxy Note 4 у використанні, в ідеальному стані. Коли я його отримав, телефон телефонував, і все було нормально. Я пішов на кілька місяців, тому телефон просто сидів у моїй кімнаті незайманим. Коли я повернувся до телефону, я пішов і отримав нову SIM-карту, яка відповідала моєму номеру телефону, і вставив її, і з тих пір, як я знову ввімкнув телефон. Через кілька місяців відключення SIM-карту не буде читати. Я пройшов 3 новенькі SIM-карти, перш ніж T-Mobile нарешті поставив SIM-карту в інший телефон, і SIM-карта була в порядку. T-Mobile провів мене через заводські скидання телефону, і нічого, що вони пропонували, не працювало, і вони в основному вже не могли допомогти. Я був би дуже вдячний за будь-яку допомогу, яку я можу отримати. Дякую. - Кетлін

Рішення:  Привіт Кетлін. Якщо ваш телефон перестає розпізнавати кілька працюючих SIM-карт поспіль, ось дві основні речі, які ви можете спробувати спочатку:

  • переконайтесь, що SIM контактує зі штифтами (мідні роз'єми на гнізді для SIM-картки).
  • якщо ви вважаєте, що SIM-карта не прилягає щільно до гнізда, покладіть на неї скотч, щоб вона краще прилягала

Якщо ці речі не спрацюють, спробуйте видалити розділ кешу. Ось як:

  • Повністю вимкніть Galaxy Note 4.
  • Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності та клавіші Home разом, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли Note 4 вібрує, відпустіть клавіші Home та Power, але продовжуйте утримувати клавішу збільшення гучності.
  • Коли на екрані з’явиться відновлення системи Android, відпустіть клавішу Vol Up.
  • За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію «стерти розділ кешу» та натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Коли стирання розділу кешу закінчиться, виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.

Звичайно, ви також можете виконати скидання до заводських налаштувань, щоб перевірити, чи є збої в операційній системі, що заважають драйверу обладнання належним чином взаємодіяти з SIM-карткою.

Деякі форуми Android згадували, що прошивка запасного ПЗУ працювала на їх пристрої, тому ви також можете спробувати це. Однак, якщо ви можете домогтися того, щоб Samsung просто замінив вам гніздо для SIM-карти, ми настійно рекомендуємо вам зробити це замість цього.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.