Як виправити вкладене текстове повідомлення Samsung Galaxy S9 не вдалося завантажити

#Samsung #Galaxy # S9 вважається однією з найкращих флагманських моделей смартфонів, яка вийшла на ринок цього року. Він має міцну якість збірки і навіть має кілька видатних особливостей. Цей пристрій оснащений 5,8-дюймовим дисплеєм Super AMOLED Infinity, який ідеально підходить для перегляду улюбленого мультимедійного вмісту. Під капотом знаходиться потужний процесор Snapdragon 845 в парі з 4 ГБ оперативної пам'яті. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему завантаження вкладеного текстового повідомлення Galaxy S9.

Якщо у вас є Samsung Galaxy S9 або будь-який інший пристрій Android з цього питання, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити вкладене текстове повідомлення Samsung Galaxy S9 не вдалося завантажити

Проблема:У мене є друг, який попросив мене поглянути на його Samsung Galaxy S9, оскільки я технічний хлопець. Проблема у нього полягає в тому, що він отримує будь-яке текстове повідомлення, яке він може прочитати, але якщо є якийсь вкладення, коли він натискає кнопку Завантажити в повідомленні, він запускає піктограму прогресу, але потім не вдається і каже Завантажити не вдалося .. відсутність додаткової інформації або повідомлення про помилку. Я перевірив його доступну пам’ять, і він має понад 17 гігабайт вільного місця, тому, схоже, це не космічна проблема. І відповідно, він працював, але зупинився трохи більше 1 тижня тому. Його перевізником є ​​Sprint, до речі. Я зробив швидкий пошук у Google, але не придумав нічого конкретного, щоб завантажувати збої за допомогою SMS тощо. Він також багато часу проводив із технічною підтримкою Sprint, яка, здається, є марною без жодної роздільної здатності.Будь-яка ідея, що ще перевірити чи що це може бути? Будь-яка допомога буде вдячна. Дякую.

Рішення: Перш ніж виконувати будь-які дії з усунення несправностей на цьому телефоні, краще переконатися, що він працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його.

Якщо телефон раніше міг завантажити вкладення текстового повідомлення, але наразі не вдається, це два фактори, які можуть спричинити цю проблему. Перший - це мобільний зв’язок для передачі даних. Чи має телефон активний мобільний зв’язок для передачі даних і чи працюють мобільні дані зараз? Другий - це налаштування APN. Слід переконатися, що на телефоні встановлені правильні налаштування точки доступу APR Sprint.

Щоб отримати доступ до налаштувань APN телефону

  • На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  • Торкніться Налаштування> З'єднання> Мобільні мережі> Імена точок доступу.
  • Якщо доступно, торкніться назви APR Sprint (точка маркера заповнена зеленим кольором). Якщо немає, торкніться ДОДАТИ.

Переконайтеся, що налаштування APN такі

  • Назва APN: Спринт
  • APN: cinet.spcs
  • Проксі-сервер: порожній
  • Порт:
  • Ім'я користувача: порожнє
  • Пароль: порожній
  • Подавати: Не встановлено
  • MMSC: //mms.sprintpcs.com/servlets/mms
  • Проксі-сервер MMS: 68.28.31.7
  • Порт MMS: 80
  • MCC: 310
  • MNC: 120
  • Тип аутентифікації:
  • Тип APN: MMS
  • Протокол APN: IPv4
  • Протокол APN-роумінгу:
  • Носій:
  • Тип MVNO:

Після того, як у вашого телефону встановлено робоче мобільне з’єднання для передачі даних і правильний APN, спробуйте перевірити, чи проблема все ще не виникає. Якщо це так, то продовжте додаткові кроки з усунення несправностей, перелічені нижче.

Виконайте м’який скидання

Перше, що вам доведеться зробити в цьому випадку, - це м’який скидання, яке зазвичай робиться, коли телефон не реагує, але також рекомендується в цьому конкретному випадку.

  • Натисніть та утримуйте клавішу живлення та зменшення гучності до 45 секунд.
  • Зачекайте, поки пристрій перезапуститься.

Після перезавантаження телефону перевірте, чи проблема все ще не виникає.

Очистьте кеш-пам’ять та дані програми обміну текстовими повідомленнями

Бувають випадки, коли програма обміну текстовими повідомленнями накопичує кешовані дані, які можуть бути пошкоджені. Ці пошкоджені дані заважатимуть роботі програми. Щоб переконатися, що програма обміну текстовими повідомленнями не містить пошкоджених даних, слід очистити кеш та дані.

  • На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  • Торкніться Налаштування> Програми.
  • Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням.
  • Щоб відобразити попередньо встановлені програми, торкніться Меню> Показати системні програми.
  • Торкніться Зберігання> ОЧИСТИТИ КЕШ> ОЧИСТИТИ ДАНІ> ВИДАЛИТИ.

Перевірте, чи проблема виникає в безпечному режимі

Існує ймовірність, що програма, яку ви завантажили в телефон, може спричинити цю проблему. Щоб перевірити, чи це так, вам потрібно буде запустити телефон у безпечному режимі, оскільки лише попередньо встановлені програми можуть працювати в цьому режимі.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі, що з’являється на екрані.
  • Коли на екрані з’явиться SAMSUNG, відпустіть клавішу живлення.
  • Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  • Коли в нижньому лівому куті екрана з’явиться безпечний режим, відпустіть клавішу зменшення гучності.

Якщо проблема не виникає в цьому режимі, то, ймовірно, причиною проблеми є програма, яку ви завантажили. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Протріть розділ кешу телефону

Кешовані дані телефонної системи використовуються для прискорення доступу до ваших програм телефону. Іноді ці дані можуть бути пошкоджені, що призводить до проблем, що виникають на пристрої. Щоб перевірити, чи не пошкоджують кешовані дані, потрібно стерти розділ кешу телефону з режиму відновлення.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте, чи проблема все ще виникає

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Останній крок з усунення несправностей, який слід врахувати, - це відновлення заводських налаштувань. Це поверне ваш телефон до початкового заводського стану. Не забудьте зробити резервну копію даних телефону перед скиданням, оскільки вони будуть видалені в процесі.

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Не соромтеся надсилати нам свої запитання, пропозиції та проблеми, з якими ви стикалися під час користування телефоном Android. Ми підтримуємо кожен пристрій Android, який сьогодні доступний на ринку. І не хвилюйтеся, ми не взимемо з вас жодної копійки за ваші питання. Зв’яжіться з нами, використовуючи цю форму. Ми читаємо кожне отримане повідомлення, але не можемо гарантувати швидку відповідь. Якщо ми змогли вам допомогти, будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись своїми публікаціями з друзями.