Як виправити LG G6 Plus, який продовжує замерзати та збій (прості кроки)

Незважаючи на те, що LG G6 Plus оснащений справді вражаючими апаратними характеристиками, він не позбавлений проблем і помилок. Насправді ми отримали досить багато скарг, які свідчать про те, що телефон насправді схильний до замерзання та аварій. За словами деяких власників, їх пристрої завмирають на кілька секунд у випадкові моменти, незалежно від того, що вони роблять. Є також ті, хто скаржився на збої та випадкові перезавантаження. Ці проблеми з продуктивністю, хоч і не такі серйозні, дуже дратують, оскільки часто трапляються, коли ви робите щось важливе. Ніхто не захоче користуватися телефоном, який страждає від цих проблем.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого LG G6 Plus, який зависає та виходить з ладу. Я поділюсь з вами рішенням, яке ми використовували для вирішення цих проблем. Ми не вперше стикаємося з ними, тому ми вже знаємо щось таке, що може допомогти вам знову змусити ваш телефон працювати ідеально. Якщо ви є одним із власників цього пристрою і в даний час маєте подібні проблеми, продовжуйте читати, оскільки ця публікація може так чи інакше допомогти вам.

Перш ніж продовжити, якщо ви шукаєте рішення проблеми з телефоном, спробуйте переглянути наші сторінки з усунення несправностей, щоб перевірити, чи підтримуємо ми ваш пристрій. Якщо ваш телефон є у списку підтримуваних пристроїв, перейдіть на сторінку усунення несправностей та знайдіть подібні проблеми. Не соромтеся використовувати наші рішення та обхідні шляхи. Не хвилюйтеся, це безкоштовно. Але якщо ви все ще потребуєте нашої допомоги, заповніть анкету з питань Android та натисніть "надіслати", щоб зв’язатися з нами.

Як виправити свій LG G6 Plus, який постійно замерзає та збій

Здебільшого зависання та збої викликані деякими незначними проблемами з програмами та самою прошивкою. Іншими словами, ви можете виправити це самостійно, без жодної допомоги. Спробуйте зрозуміти, чи процедури, які я представив у цій публікації, можуть допомогти вам вирішити ці проблеми.

Перше рішення: перезавантажте телефон

Перш ніж що-небудь робити, переконайтеся, що перезавантажили телефон, особливо якщо ці проблеми тільки почали проявлятися, оскільки вони можуть бути лише через незначні збої в прошивці. Отже, натисніть цю клавішу живлення та перезапустіть телефон. Якщо це не вирішує проблеми, спробуйте виконати примусову перезавантаження, яка набагато ефективніша за звичайну перезавантаження:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності і не відпускайте її.
  2. Тепер натисніть і утримуйте клавішу живлення, одночасно утримуючи кнопку зменшення гучності.
  3. Тримайте обидві клавіші протягом 10 секунд або більше.
  4. Коли з’явиться логотип, відпустіть обидві клавіші.

Після цього і проблеми не зникають, спробуйте виконати наступну процедуру.

Друге рішення: запустити телефон у безпечному режимі та видалити підозрілі програми

У безпечному режимі всі сторонні програми тимчасово відключені. Якщо один із них викликає проблему, тоді ваш телефон повинен працювати безперебійно, перебуваючи в цьому середовищі. Ось як завантажити телефон у безпечному режимі:

  1. Коли екран ввімкнено, натисніть і утримуйте клавішу живлення .
  2. У меню параметрів, що з’явиться, натисніть і утримуйте живлення .
  3. Коли з'явиться повідомлення "Перезапустити в безпечному режимі", натисніть OK, щоб перезапустити в безпечному режимі.
  4. Після перезапуску пристрій відображає "Безпечний режим" внизу екрана.

Якщо припустити, що проблеми не виникають у цьому режимі, наступне, що вам потрібно - це з’ясувати, яка програма викликає проблему, та видалити її.

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми > Налаштування .
  2. Якщо використовується режим вкладки, виберіть вкладку Загальні .
  3. Торкніться Програми .
  4. Торкніться спадного меню та всіх програм .
  5. Торкніться підозрюваної програми.
  6. Торкніться Видалити > Добре .

Після цього перезавантажте телефон, щоб перевірити, чи проблеми все ще не виникають.

Третє рішення: Скинути всі налаштування

Якщо заморозки та збої все ще трапляються у безпечному режимі або після видалення підозрілих програм, вам доведеться скинути всі налаштування вашого пристрою. Відновлення пристрою до налаштувань за замовчуванням допомагає, коли пристрій аварійно завершує роботу та перезавантажує себе, або коли програми зависають / зависають або скидають налаштування пристрою.

  1. На головному екрані перейдіть: Налаштування> Резервне копіювання та скидання.
  2. Торкніться Скинути налаштування.
  3. Натисніть Скинути налаштування, щоб підтвердити.
  4. Якщо можливо, введіть PIN-код, пароль або шаблон.
  5. Натисніть OK.

Виконання цих кроків скидає всі системні налаштування (наприклад, мелодії дзвінка, налаштування звуку, налаштування дисплея тощо) до стандартних значень. На особисті дані, такі як завантажені програми та медіа (картинки, відео, музика), це не впливає. Якщо після цього проблеми все-таки виникають, перейдіть до наступної процедури.

Четверте рішення: створіть резервну копію файлів і скиньте налаштування телефону

Якщо зависання та збій сталися не через фізичні та рідкі пошкодження, скидання це виправить. Однак перед тим, як фактично скинути налаштування телефону, не забудьте зробити резервну копію всіх своїх файлів і даних, оскільки вони будуть видалені під час процесу.

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте кнопки живлення та зменшення гучності .
  4. Коли з’явиться логотип LG, швидко відпустіть, а потім утримуйте кнопку живлення , продовжуючи утримувати кнопку зменшення гучності .
  5. Коли з’явиться скидання заводських налаштувань , натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити Так .
  6. Натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  7. Коли з’явиться Видалити всі користувацькі дані та відновити налаштування за замовчуванням, натисніть кнопку зменшення гучності, щоб виділити Так .
  8. Натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  9. Зачекайте, поки пристрій скинеться.

Я сподіваюся, що ми так чи інакше змогли допомогти вам. Якщо у вас є інші проблеми з телефоном, якими ви хочете поділитися з нами, не соромтеся зв’язуватися з нами в будь-який час або залишити коментар нижче.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

Дописи, які вам можуть сподобатися:

  • Як виправити LG G6 із проблемою мерехтіння екрана [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити LG G6, який не вмикається [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити LG G5, який не може надсилати та отримувати текстові повідомлення [Посібник з усунення несправностей]
  • Пояснення помилки LG G5 "На жаль, обмін повідомленнями" [Посібник з усунення несправностей]
  • Користувачі LG G5 не чують під час дзвінків, навіть якщо гучність повністю збільшена [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити LG G5, який не вмикається [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити LG G5, який не заряджається, та інші проблеми, пов’язані із зарядкою [Посібник з усунення несправностей]