Samsung Galaxy J3 Process.Com.Android.Phone зупинив проблему та інші супутні проблеми

#Samsung #Galaxy # J3 - це смартфон, розроблений для споживачів, які не хочуть витрачати багато грошей на мобільний пристрій. Він охоплює всі важливі основи, допомагаючи людям залишатися на зв'язку, і навіть має гідну 13-мегапіксельну задню камеру. Телефон може не мати усіх найкращих характеристик флагманських пристроїв, але він все ще цілком здатний забезпечити багатий досвід користувачів. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо процес Galaxy J3 process.com.android.phone зупинив проблему та інші пов'язані з цим проблеми.

Якщо у вас є Samsung Galaxy J3 або будь-який інший пристрій Android з цього приводу, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Якщо ви хочете переглянути попередні частини цієї серії, перевірте це посилання.  

J3 Process.Com.Android.Phone зупинився

Проблема: Завантажую телефон (Samsung j3) і, на жаль, бачу, що процес (com.android. Phone) зупинився. він взагалі не відображає програми, я багато разів скидав його з режиму відновлення свого телефону, але він не працює, будь ласка, мені потрібна ваша допомога. Що мені робити знову. Дякую

Вирішення. Ця проблема, як правило, спричинена певною формою пошкоджених даних у телефонній програмі. Щоб виправити це, слід виконати кроки з усунення несправностей, перелічені нижче.

  • Спробуйте спочатку очистити кеш-пам’ять і дані телефонної програми від менеджера програм. Після цього спробуйте перевірити, чи проблема все ще виникає.
  • Якщо проблема не зникне, також очистіть кеш-пам’ять та дані програми SIM-інструментів.
  • Останній крок з усунення несправностей, який слід врахувати, - це відновлення заводських налаштувань. Перед скиданням обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

J3 припинив увімкнення

Проблема: Привіт, мій Samsung Galaxy J3 нещодавно перестав вмикатись. Я катався на роликових ковзанах і впав із ним у кишені. Я не думаю, що я приземлився на телефоні, там також немає фізичних пошкоджень. Екран взагалі не вмикається, навіть коли він підключений до зарядного пристрою (який працює). Я спробував м'яку перезавантаження телефону, і я слідував керівництву вас, хлопці, на чорному екрані смерті J3, але незалежно від того, що я роблю, я не отримую відповіді чи вказівки на те, що мій телефон все ще працює.

Пов’язана проблема: Привіт, батарея мого телефону розрядилася, і вона не заряджається або не дає жодних ознак роботи. Зарядний пристрій чудовий, я спробував його з іншим телефоном, і він працює. Я спробував також почистити деталь на телефоні. Я також спробував натиснути кнопку зменшення гучності та кнопку живлення разом протягом 10 секунд ... не спрацювало. Телефону 3 місяці, і з ним нічого не сталося. Я не можу відкрити кришку акумулятора, оскільки це нова версія телефону. Дякую!

Пов’язана проблема: Телефон не заряджається, підключений до стіни відображає ознаку заряду зарядженого, але акумулятор завжди показує 0%, спробував виконати скидання до заводських налаштувань, але не вирішить проблему своєї моделі 2017 року, телефон працював нормально, поки батарея повністю не померла Я дістався до зарядного пристрою. З повагою

Рішення: Найкраще, що ви можете зробити зараз, - це переконатися, що акумулятор телефону достатньо заряджений, дотримуючись наведених нижче кроків.

  • Очистіть зарядний порт телефону за допомогою балончика зі стисненим повітрям. Переконайтесь, що бруд або сміття, що застрягли в цьому порту, видалено.
  • Заряджайте телефон принаймні 20 хвилин за допомогою настінного зарядного пристрою.
  • Якщо телефон не заряджається, спробуйте використати інший зарядний шнур та настінний зарядний пристрій. Спробуйте також зарядити телефон від USB-порту комп’ютера.
  • Увімкніть телефон, натискаючи та утримуючи кнопки живлення та зменшення гучності принаймні 10 секунд.

Якщо проблема не зникне, вам доведеться доставити це до сервісного центру та перевірити.

J3 Затримка отримання текстових повідомлень

Проблема: Мій чоловік має Samsung J3. У нього серйозні затримки з обміном текстовими повідомленнями. Я перейшов у безпечний режим, і затримок не було. Я видалив його систему безпеки Avast і заряд батареї Avast. Також видалено місцеву програму погоди. Він також має проблеми із завантаженням / встановленням програм із Google Play. У нього дуже мало додатків на телефоні. Я швидко отримую його текст на свій телефон. На його телефон потрібні години, щоб отримувати текстові повідомлення. Зробив усе, що я можу знайти, крім апаратного скидання. Будь-які пропозиції? Дуже дякую!

Рішення: Якщо проблема не виникає в безпечному режимі, то, швидше за все, це спричинено програмою, завантаженою в телефон. Спробуйте знайти, що це за програма, і видаліть її. Оскільки телефон також має проблему із завантаженням програм із магазину Google Play, то я б рекомендував зробити скидання до заводських налаштувань. Зверніть увагу, що це призведе до стирання даних телефону, тому перед тим, як продовжити, обов’язково зробіть резервну копію.

J3 Перезапустити цикл

Проблема: Привіт. У мене проблеми з моїм Samsung J3, спочатку придбаним у T-mobile, зараз плачу AT&T по мірі .. Через кілька днів він перезавантажується під час використання, але після очищення кешу проблема була вирішена, принаймні на деякий час. Але зараз він перебуває в циклі перезапуску, з піксельним екраном (я мав би бути екраном T-mobile), який не досягає екрана Samsung, отже, я не можу отримати доступ до жодного системного меню. Також здається, що кнопка живлення не реагує, тому що коли я виймав батарею і автоматично її повертав, вона перезавантажується, і я не можу її вимкнути. Дякую!

Рішення: Якщо на вашому телефоні встановлена ​​карта microSD, спершу її слід видалити. Після того, як картка вийшла, запустіть телефон у режимі відновлення, після чого зробіть заводські скидання. Зверніть увагу, що скидання призведе до видалення даних телефону.

Якщо вищевказані кроки не дозволяють усунути проблему, вам слід подумати про прошивку телефону за допомогою оновленого файлу прошивки за допомогою Odin. Ви можете завантажити файл прошивки з веб-сайту Sammobile, де також можна отримати інструкції щодо прошивки телефону.

Якщо описані вище дії не допоможуть вирішити проблему, вам доведеться доставити телефон до сервісного центру та перевірити його.

J3 Не завантажується в завантажувач

Проблема: Хтось укорінив телефон моїх друзів, і я зробив заводський відпочинок і очистив дані та кеш. Це почалося дуже добре, але коли вона пішла ввійти в свій обліковий запис gmail, вона сказала, що це не було синхронізовано, але воно було. Тому зараз я намагаюся перезавантажити його назад до завантажувача, але це триває назавжди. Будь-які пропозиції??

Рішення: Щоб отримати доступ до завантажувача, просто виконайте наведені нижче дії.

  • Вимкніть свій Galaxy J3. Натисніть і утримуйте клавішу живлення, торкніться Вимкнення, а потім натисніть POWER OFF для підтвердження.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).

J3 зависає під час заряджання

Проблема. Щоразу, коли я заряджаю телефон і залишаю його на кілька секунд, він застигає на чорному екрані, і я не можу його знову ввімкнути. Тим не менше, на ньому все ще червоне світло говорить, що він заряджається, але не вмикається знову. Мені доводиться виймати акумулятор, і він іноді знову вмикається, але акумулятор майже розряджений, як ніби не заряджався взагалі.

Вирішення: Спробуйте використати інший зарядний шнур і зарядний пристрій, а потім перевірте, чи проблема не зникає. Якщо це так, то виконайте кроки, перелічені нижче.

  • Очистіть зарядний порт телефону за допомогою балончика зі стисненим повітрям.
  • Створіть резервну копію даних телефону, а потім скиньте заводські налаштування.
  • Зарядіть телефон.

Якщо проблема залишається, вам потрібно перевірити це в сервісному центрі.