Як виправити проблеми з пам'яттю Samsung Galaxy S5 [Частина 1]

SD-карта Samsung Galaxy S5

Шукаєте рішення щодо вирішення проблем із SD-карткою або пам'яттю телефону? Продовжуйте читати, і ви можете чогось навчитися!

Цей допис призначений для вирішення питань про те, як виправити проблеми з пам'яттю Samsung Galaxy S5. Якщо ви вже надсилали нам по електронній пошті і не знайшли тут свого запитання, не хвилюйтеся, оскільки ми врешті-решт опублікуємо його в наступних повідомленнях.

Для тих, хто ще не зв’язався з нами, обов’язково використовуйте посилання внизу сторінки.


Проблема №1: Samsung Galaxy S5 не може передавати аудіо / музичні файли на SD-карту

Кожного разу, коли я намагаюся перенести свої аудіофайли / музику на свою SD-карту, там пише про помилку і не дозволяє. - Джессі

Рішення: Привіт Джессі. Ви намагаєтесь перемістити на SD-карту музичні файли, захищені DRM. Якщо ви не знаєте, захищені DRM (управління цифровими правами) файли, такі як відео, музика, фільми та інший цифровий вміст, не можуть бути передані на інший блок пам'яті, відмінний від передбаченої системи. Більшість платних музичних файлів захищені DRM, що є найбільш вірогідною причиною помилки, яку ви отримуєте. Спробуйте зв’язатися з джерелом музичних файлів, щоб перевірити, чи справді вміст має ліцензію.

Проблема №2: Чорні знаки оклику, що відображаються під час перегляду фотографій, що зберігаються на SD-карті

Ну, я отримав свій телефон. Все було добре. Зображення збережено на SD-карті без будь-яких проблем. Близько 1, можливо, 2 тижні тому (у далекобійника був поганий тиждень, тому не можу точно згадати), я спробував сфотографувати, і файли були чорними окличними. Я пройшов усі кроки, які бачив на вашому сайті. Ніякої радості, то сьогодні я скинув додаток камери, і це, здавалося, вирішило проблему ... приблизно 5 фотографій, а потім повернувся до знаку оклику. Якщо я спробую надіслати це повідомлення, що не підтримується файл, і якщо я шукаю його на SD, файли, як правило, відсутні там. Будь-яка допомога буде вдячна. - Джиме

Рішення: Привіт Джиме. Ці чорні знаки оклику, які ви отримуєте при спробі перегляду фотографій, є чіткими показниками пошкодженого файлу. Коли файл пошкоджений, найімовірнішою причиною є неправильна або несправна SD-карта. Спробуйте відключити SD-карту, переформатувати її, а потім знову зберегти фотографії, щоб перевірити її функціональність. Якщо у вас однакова проблема після переформатування, спробуйте використати іншу.

Тривалість життя карток SD може варіюватися залежно від багатьох факторів. Найпоширенішою причиною того, що ці картки виходять з ладу раніше, ніж очікувалося, є використання, яке також залежить від окремих користувачів. Старі карти SD схильні до виходу з ладу, ніж нові, просто через зношення. Перевірте новий і переконайтесь у різниці.

Проблема №3: ​​Galaxy S5 виявляє SD-карту порожньою або має непідтримувані файли після оновлення Lollipop

Після оновлення до цієї нової ОС, як тільки телефон перезавантажиться після встановлення, з’явиться повідомлення із повідомленням «Пуста SD-карта», «SD-карта порожня» або «SD-карта містить непідтримувані файли».

Якщо я натисну на нього, єдиним варіантом є форматування, і я не хочу цього робити, звичайно.

До оновлення все було нормально. Це поодинокий інцидент, або у вас є ідея, як я можу вирішити цю проблему?

Заздалегідь спасибі. - Аароне

Рішення:   Привіт Аароне. Оновлення Android Lollipop не повинно впливати на додатковий запам'ятовуючий пристрій (SD-карту), тому це має бути поодиноким випадком.

Ви намагалися вставити SD-карту на інший пристрій, щоб перевірити, чи все ще працює? Якщо проблема почала з’являтися відразу після оновлення, можливо, в результаті прошивка виявила SD-карту як пошкоджену чи нечитабельну.

Ми знаємо, що льодяник може спричинити всілякі проблеми через кілька факторів, тому це повинно мати негативний вплив оновлення для вашого конкретного пристрою.

Спробуйте видалити розділ кешу телефону, щоб змусити телефон створити новий кеш. Після цього знову відкрийте SD-карту, щоб побачити, що буде далі.

На даний момент немає чіткого вирішення проблем, пов’язаних з льодяниками, і єдиними ефективними рішеннями, які ми рекомендуємо (а також те, що пропонують Google і Samsung), є видалення розділу кеш-пам’яті, а потім скидання до заводських налаштувань .

Проблема No4: Камера та додаток Gallery Galaxy S5 продовжують замерзати

Привіт, у мене проблеми з замерзанням камери або припиненням її роботи, а також з тим, що моя Галерея завжди замерзає і перестає працювати. Я не можу переглядати свої фотографії найчастіше. Коли він відкривається, він замерзає. Я люблю фотографувати, і це справді біль у попі .. Як це виправити ?? Будь ласка, допоможіть спасибі. - Анжелія

Рішення: Привіт Анжелія. Як і наша рекомендація вище, можливо, вам буде краще, якщо ви зможете спершу протестувати іншу SD-карту. Дефектні або неправильно функціонуючі карти SD можуть спричинити проблеми з низькою продуктивністю, зависання та збої, якщо залишити їх без нагляду. Погані сектори на SD-карті уповільнюють потік інформації, за допомогою якої операційна система телефону виконує такі завдання, як відкриття програми, фотографування, перегляд галереї тощо. Додаток камери, Галерея, основний (внутрішній) і вторинний телефони Блоки зберігання (на SD-карті) пов’язані між собою, тому, якщо якийсь із них працює неправильно, виникають такі проблеми, як у вас.

Хоча існують й інші можливі причини проблем із повільною продуктивністю, ми вважаємо, що SD-карта у вас несправна. Спробуйте або відформатувати його, або просто замінити, щоб вирішити проблему.

Проблема №5: Galaxy S5 не може завантажити оновлення через брак пам'яті

Привіт. У мене є Samsung Galaxy S5 з картою пам'яті 128 ГБ. Однак я постійно отримую повідомлення про те, що недостатньо місця для завантаження оновлень моїх програм. У мене не так багато встановлених програм. Чи можете ви допомогти мені в цьому, будь ласка? У вас є рішення для цього, будь ласка? Дякую і вітаю. - Квін

Рішення: Привіт Куінн. Оновлення системи та додатків, як правило, зберігаються у основному блоці зберігання телефону (внутрішньому), а не на SD-карті. Очистіть внутрішню пам’ять і залиште достатньо місця, і вам слід бути готовим до роботи.

Якщо ви зберігаєте фотографії та відео у внутрішній пам’яті, подумайте про їх переміщення на інший носій, наприклад комп’ютер, або завантажте їх у хмарну службу.

Проблема №6: Galaxy S5 не може оновити програми та систему через брак пам'яті

Привіт, у мене є дві проблеми з моїм Galaxy S5:

  • Зарядка. У мене вдома є OEM-зарядний пристрій, і він працює нормально, але той, який я маю на роботі (також OEM) - ні. Він включається і вимикається, ніби зарядний пристрій розрядився, але телефон стоїть на моєму столі і нерухомо в одному місці, не рухається. Я замінив зарядний пристрій, і воно було добре протягом 2 днів. Зараз він знову робить те саме. 
  • Інше питання - це пам’ять. Я не думаю, що у мене так багато додатків, але пам’ять майже вичерпана, і я не можу її оновити. Я перемістив стільки програм на свою SD-карту, але все одно та сама проблема. Чи може бути щось інше, що обіймає мою пам'ять?

Дякую! - Глорія

Рішення: Привіт, Глорія. Щось має бути не так із зарядним портом вашого телефону. Крихітні металеві контакти в USB-порту можуть пошкодитись з часом. Якщо на телефон все ще поширюється гарантія на заміну, подумайте про отримання нової. Якщо на цей час це гарантія закінчилась, найкраще зробити її перевірку та / або заміну.

Примітка: Веб-сайт iFixit містить корисні вказівки щодо вирішення апаратних проблем, наприклад, як замінити порт microUSB на S5. Якщо ви думаєте, що впораєтеся, просто перевірте сайт.

Ваше друге видання ідентичне випуску Квінна вище. Просто звільніть місце у внутрішній пам’яті телефону, і все буде готово.

Проблема No7: Проблема з повільною продуктивністю Samsung Galaxy S5 через пам’ять після оновлення льодяника

Привіт. У мене є телефон Samsung Galaxy S5. Він працював ідеально та швидко, поки не з’явилося це страшне нове оновлення Lollipop. Я зробив розділ стирання кешу, видалив усі програми, якими я не користуюся, а також видаляю свої фотографії, щоб заощадити пам’ять! Я зробив кожен крок, про який говорять веб-сайти. Однак мій телефон так довго відкриває навіть мої контакти або будь-яке завдання, і це справді неприємно! Я покладав великі надії під час покупки Android, але зараз я втратив їх усе з моменту оновлення Lollipop.

Я хотів би знати, чи є якесь рішення цього? Як прискорити роботу телефону?

Я б дуже вдячний, якщо цю проблему можна виправити. Дякую. - Сучіта

Рішення: Привіт Сучіта. Видалення розділу кеш-пам'яті - одне з найбільш ефективних рішень для усунення проблеми з низькою продуктивністю, але якщо після цього нічого не зміниться, тут може бути винна інша проблема, крім кешу телефону. Ось речі, які ви можете спробувати:

Відновіть телефон за замовчуванням за допомогою заводських налаштувань

Незалежно від того, зробили ви це чи ні, спробуйте виконати скидання до заводських налаштувань, щоб переконатися, що на телефоні працює чиста версія мікропрограми. Після цього спостерігайте за телефоном кілька годин, не встановлюючи жодної програми. Це важливо, щоб ви могли звузити причину проблеми, оскільки неправдиві або несумісні програми іноді можуть значно уповільнити роботу телефону. Якщо ваш S5 працює нормально без сторонніх програм, це натяк на те, що винен один із ваших додатків.

Щоб ізолювати порушувальну програму, встановіть свої програми окремо, переконавшись, що ви даєте телефону достатньо часу для запуску, щоб ви могли його спостерігати. Робіть це доти, доки не визначите винного.

Не встановлюйте ненадійні, найменш відомі сторонні програми

Менш популярні або невідомі сторонні програми, як правило, не приносять прибутку, тому розробники не мають жодної мотивації для подальшого їх оновлення у міру випуску нових операційних систем. Це може спричинити проблеми сумісності та інші проблеми.

Хоча більшість сторонніх додатків створюються для отримання доходу, деякі з них призначені для встановлення шкідливого програмного забезпечення або слугують бекдор-доступом для того, щоб більше шкідливих програм можна було вводити на пристрій пізніше. Дотримуйтесь популярних додатків і обов’язково читайте відгуки в магазині Google Play, щоб отримати підказки щодо того, чи додаток, який ви збираєтесь встановити, добре.

Перевірте SD-карту

Погана SD-карта потенційно може спричинити проблеми, тому спробуйте використати іншу, щоб побачити різницю. Ми все ще збираємо інформацію, щоб перевірити, чи може оновлення Lollipop спричинити потенційні проблеми з SD-картою, тому тим часом переконайтеся, що ваша SD-карта підтримується належним чином, проводячи регулярне переформатування кожні кілька місяців.

Проблема 8: Galaxy S5 щоразу зберігає пошкоджені файли на SD-карті

Привіт, я читав усі ваші публікації, і вони здаються дуже корисними для інших. Мені було цікаво, чи можете ви, хлопці, допомогти мені з моєю проблемою?

У мене є Samsung Galaxy S5 від AT&T, моя проблема полягає в тому, що коли я переміщую будь-який файл на SD-карту (фільми, картинки, програми, які ви все назвали), файли видаляються або пошкоджуються майже миттєво. Спочатку я думав, що це карта пам'яті, але я пройшов через 5 карт, і з усіма ними одна і та ж проблема. Я спробував карти пам'яті з іншим смартфоном, HTC eye, якщо бути точним, і карти пам'яті чудово працюють ТАК Я припускаю, що проблема в телефоні.

Я намагався всіляко перенести файл на SD-карту (з комп’ютера на телефон, з телефону на карту, з комп’ютера на карту тощо), і після того, як я вставив карту на телефон, результати однаково пошкоджені або видалені. якщо ваші хлопці можуть сказати мені, що мені робити, і допомогти мені в цьому. Буду вдячний, якщо ви допоможете мені в цьому. До речі, коли я залишаю файли у внутрішній пам'яті телефону, вони чудово працюють. Дякую. - Норман

Рішення: Привіт Нормане. Напевно, це телефон. Телефон може щось зіпсувати десь на шляху збереження файлів на SD-карті. Єдине, про що ми можемо подумати, це скидання до заводських налаштувань, оскільки це змусить телефон повернутися до стандартних значень. Якщо в мікропрограмі щось змінюється, що спричиняє пошкодження файлів під час переміщення або перенесення на блок пам'яті, скидання до заводських налаштувань повинно легко виправити.

Проблема №9: Не вдається зберегти резервну копію пам’яті телефону, оскільки комп’ютер Windows не виявляє телефон

Привіт. Дякуємо за всі Ваші підручники / засоби вирішення проблем, вони були чудовим ресурсом для всіх моїх останніх проблем. Нещодавно я зіткнувся з проблемою, для якої, здається, не можу знайти рішення.

У мене є Samsung Galaxy S5 з останніми оновленнями Lollipop. Пам’ять заповнювалась, тому я вирішив завантажити / синхронізувати свої фотографії та відео на комп’ютер (ноутбук Toshiba для Windows 7). Раніше це спрацьовувало. Тепер я отримую повідомлення про помилку про те, що Windows не розпізнає пристрій, і я не отримую запит від телефону, що показує підключення. Я помічаю, що він заряджається, хоча і не так швидко.

Я намагався синхронізувати на різних комп’ютерах і пробував безліч різних шнурів USB 2.0 та 3.0. Я не знаю, що спричинило цю проблему, будь-яка допомога буде вдячна, оскільки мені потрібно звільнити місце на телефоні. Крім того, я спробував USB-накопичувач, який перемикається з мікро-USB на повний USB для зручності передачі. Дякую ще раз за допомогу. - Томас

Рішення: Привіт Томасе. Переконайтеся, що налагодження ввімкнено в меню Налаштування> Параметри розробника . Якщо параметри розробника ще не активовані на вашому телефоні, ви можете ввімкнути його, натиснувши Про пристрій у розділі Налаштування принаймні 7 разів.

Якщо параметр увімкнення налагодження не вирішить проблему, спробуйте скинути заводські налаштування.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.