Як виправити Nintendo Switch eShop не працює | 2020 Нове виправлення!

У користувачів Nintendo Switch іноді виникають проблеми з eShop, наприклад, коли він не завантажується, показує лише білий екран або стає недоступним. У цій статті ми допоможемо вам виправити eShop, якщо він не працює на вашому комутаторі Nintendo.

Що спричиняє непрацюючу проблему електронного магазину Nintendo Switch?

Існує ряд можливих факторів, які можуть спричинити припинення роботи Nintendo eShop. Якщо eShop відображає лише білий екран або якщо ви отримуєте помилку eShop, може бути причиною однієї з цих речей:

Сервер Nintendo eShop тимчасово не працює.

Інтернет-магазин Nintendo іноді може зіткнутися з проблемами сервера через відключення або технічне обслуговування, як і будь-яка інша онлайн-служба.

Випуск DNS.

Іноді ваш сервер доменних імен або DNS, який надає постачальник послуг Інтернету, може не працювати, що спричиняє проблеми зі зв’язком. У цьому випадку інші пристрої, які підключаються до вашої Інтернет-мережі, також зіткнуться з проблемою відкриття веб-сайтів. За допомогою комп’ютера або смартфона перевірте, чи це так.

Випадкові програмні збої.

Комутатор Nintendo може час від часу розвивати випадкові випадки. Наприклад, деякі користувачі повідомляли, що вмикання та вимикання режиму польоту час від часу фіксувало підключення до Nintendo eShop. Хоча цей обхідний спосіб не працює кожного разу, варто спробувати, оскільки його можна швидко виконати за кілька секунд.

Застаріле програмне забезпечення.

Перш ніж спробувати отримати доступ до Інтернет-магазину Nintendo, переконайтеся, що ви перевіряєте наявність системних оновлень. З мого досвіду, застарілого системного програмного забезпечення достатньо, щоб запобігти доступу до eShop. Якщо під час спроби завантажити Nintendo eShop виникає помилка, обов’язково перевірте наявність оновлень програмного забезпечення.

Повільне або переривчасте підключення до Інтернету.

Для деяких користувачів використання повільної мережі Wi-Fi може призвести до аварійного завершення роботи eShop або не завантаження. Те саме справедливо, якщо зв’язок продовжує розриватися.

Як виправити неробочу проблему Nintendo Switch eShop

Нижче наведені можливі рішення, які ви можете спробувати, якщо у вас виникли проблеми з Nintendo eShop або якщо він не працює.

  1. Перевірте статус сервера Nintendo eShop.

    Інтернет-магазин Nintendo може не завантажитися або не відкритися, якщо відбудеться збій у роботі серверів Nintendo. В інший час перебої насправді не такі, а насправді планове технічне обслуговування (хоча ви можете про це не знати). У будь-якому випадку обов’язково відвідайте офіційний веб-сайт Nintendo, щоб перевірити наявність відповідних проблем із сервером.

  2. Перезавантажте консоль комутатора.

    Якщо Nintendo eShop не працює, переконайтеся, що оновили консоль, перезапустивши її. Натисніть і утримуйте кнопку живлення близько 12 секунд, щоб вимкнути її, якщо вона замерзла або не реагує.

  3. Використовуйте інший DNS.

    Однією з можливих причин, через яку ваш комутатор не може відкрити Nintendo eShop, може бути проблема DNS. Щоб перевірити, чи це так, ви можете вручну змінити налаштування DNS на консолі.

    Перегляньте цю статтю про те, як змінити DNS на комутаторі: Як змінити налаштування DNS на комутаторі Nintendo

  4. Увімкнути та вимкнути режим польоту.

    Деякі користувачі повідомляли нам, що їм вдалося виправити проблеми з eShop, виконавши просту хитрість: увімкнення та вимкнення режиму польоту. Якщо ви ще не пробували цього, просто натисніть і утримуйте кнопку головного (квадратна кнопка під правою аналоговою стрічкою). Потім прокрутіть вниз до режиму польоту та ввімкніть його (якщо він наразі вимкнений). Через кілька хвилин поверніть його у початковий стан і перевірте, чи працює Nintendo eShop зараз.

  5. Використовуйте іншу мережу wifi або Інтернет.

    Якщо проблема виникає у підключенні до Інтернету, спробуйте підключити свій комутатор до іншої мережі. Якщо ви знаходитесь в зоні доступу до мережі Wi-Fi друга чи члена сім'ї, спробуйте це. Або ви можете використовувати мобільні дані телефону, щоб створити точку доступу для перевірки проблеми.

  6. Встановіть оновлення програмного забезпечення.

    Найпростіший спосіб запобігти збоям або виправити відомі - підтримуючи сучасну систему та все програмне забезпечення. 

    Щоб перевірити, чи потребує оновлення комутатор Nintendo:

    -Перейти на головний екран Nintendo .

    -Виберіть системні налаштування .

    -Виберіть систему .

    -Виберіть Оновлення системи .

  7. Перевірте проблеми з підключенням до Інтернету.

    Переконайтеся, що ваші інші пристрої, підключені до тієї самої мережі Інтернету, не мають проблем із підключенням. Не забудьте перевірити, чи є у вас можливі проблеми з повільним підключенням до Інтернету, запустивши тест швидкості. 

    Щоб перевірити швидкість завантаження та завантаження на комутаторі Nintendo:

    -Перейти на головний екран Nintendo .

    -Виберіть системні налаштування .

    -Прокрутіть вниз через меню Системні налаштування та виберіть Інтернет .

    -Виберіть Тестове підключення .

    Зачекайте результатів тесту.

    Ви повинні мати швидкість завантаження не менше 3 Мбіт / с для того, щоб Nintendo eShop працював. Все, що повільніше цього, може спричинити збій або перешкодити його завантаженню вчасно.

  8. Що робити, якщо Інтернет-магазин Nintendo Switch все ще не завантажується або недоступний?

    Якщо Nintendo eShop все ще не працює після виконання всіх наведених вище рішень, подумайте про те, щоб отримати допомогу від служби підтримки Nintendo.

Пропоновані показники:

  • Як використовувати статичну IP-адресу на комутаторі Nintendo
  • Як налаштувати дротове підключення комутатора Nintendo (кабель локальної мережі)
  • Як виправити збої COD Modern Warfare (2019) | ПК
  • Як виправити проблему повільного завантаження тварин Nintendo Switch

Відвідайте наш канал GalaxyS2 Youtube, щоб отримати додаткові відео про усунення несправностей.