Samsung Galaxy S7 Edge застряг на екрані Verizon і T-Mobile після оновлення Nougat [Посібник з усунення несправностей]

Якщо ви застрягли на екрані завантаження після оновлення прошивки, це ознака того, що ваш телефон може страждати від серйозної проблеми з прошивкою. Багато наших читачів зв’язувались з нами з приводу таких проблем, і в цій публікації я буду займатись цим ще раз, і Samsung Galaxy S7 Edge стане предметом усунення несправностей.

Перша проблема - це пристрій, який, як повідомляється, застряг на екрані Verizon незабаром після оновлення до Android Nougat, останньої версії Android, доступної зараз. Другий - в основному той самий, але є поворот, оскільки телефон нагрівається. Отже, нам потрібно розглянути всі можливості та виключити кожну з них, поки проблема не буде вирішена. Якщо після усунення несправностей проблема залишається, вам потрібно звернутися до спеціаліста та дозволити йому вирішити проблему за вас.

Однак якщо ви намагаєтеся знайти рішення іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже вирішували сотні проблем із цим пристроєм з моменту його випуску. Спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Однак якщо вони не працюють, зв’яжіться з нами, заповнивши анкету з проблемами Android. Просто надайте нам інформацію, і ми допоможемо вам знайти рішення.

Як усунути неполадки Galaxy S7 Edge, що застрягли на екрані Verizon

Проблема : Привіт, хлопці. Мені просто потрібна ваша порада щодо того, як я можу виправити свій телефон, Galaxy S7 Edge, тому що з якихось причин він застряг на екрані, на якому написано Verizon, мій постачальник. Кілька днів тому я отримав повідомлення про оновлення, завантажив його, а потім і це. Це може мати щось спільне з оновленням, але я просто не можу бути впевненим, не кажучи вже про те, як це виправити. Ви можете допомогти? Дякую.

Виправлення неполадок : Ми спостерігали випадки, коли телефони застрягли під час завантаження після оновлення вбудованого програмного забезпечення, і хоча ми зазвичай йдемо довгим шляхом усунення проблем, пов’язаних із прошивкою, ваша проблема, очевидно, спричинена оновленням. Отже, існує лише кілька процедур, які ви можете зробити, щоб це виправити:

Крок 1: Витріть розділ кешу, щоб системні кеші були замінені

Це необхідна процедура для цього випадку, оскільки проблема почалася відразу після оновлення Нуги. Це було основне оновлення, і деякі кеші могли бути пошкоджені, а інші застаріли. Існує лише один спосіб виправити це, і це видалити всі, щоб вони були замінені новими. Тому вам потрібно запустити телефон у режимі відновлення, а потім стерти розділ кешу:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності, клавішу Home та клавішу живлення.
  3. Коли телефон увімкнеться, приблизно на екрані з’явиться екран відновлення системи Android. 30 секунд пізніше.
  4. Відпустіть усі клавіші.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  8. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перезавантаження телефону займе трохи більше часу після того, як всі кеші будуть видалені, оскільки їх відновлення вимагає часу, але почекайте близько двох хвилин, і якщо телефон все ще застряг на екрані Verizon, то вам доведеться перейти до наступного крок.

Крок 2: Виконайте головне скидання, щоб повернути телефон до заводських значень за замовчуванням

Ви робите це, лише якщо очищення розділу кеш-пам'яті не вдалося або якщо телефон продовжує відставати чи заморожуватись після такої процедури. Якщо припустити, що попередній крок вирішив проблему, ви можете зробити резервну копію файлів і даних перед скиданням. Можливо, вам доведеться також вимкнути захист від заводських скидок (FRP), щоб після скидання не було втрачено доступу до телефону. Ось як ви це робите:

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Облікові записи.
  5. Торкніться Google.
  6. Торкніться своєї електронної адреси ідентифікатора Google. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  7. Торкніться Меню.
  8. Торкніться Видалити обліковий запис.
  9. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Після того, як все налаштовано, і ви успішно створили резервну копію файлів і вимкнули FRP, виконайте такі дії, щоб скинути налаштування телефону:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset”.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

З іншого боку, якщо попередній крок не спрацював, і ваш телефон все ще застряг на екрані Verizon, то у вас немає іншого вибору, як скинути налаштування телефону без резервного копіювання файлів та даних. Якщо проблема все ще залишається після скидання, вам слід принести телефон до магазину і дозволити технічному персоналу вирішити проблему за вас.

Galaxy S7 Edge зависає і застряє на логотипі T-Mobile

Проблема: я перезапускаю свій S7 Edge, і він застигає, лише відображаючи логотип T-Mobile на екрані, і він продовжує вібрувати. Як ніби щось уникає відкриття телефону, а акумулятор нагрівається. Що я повинен зробити?

Рішення. Ми повинні розглянути два фактори, які могли б пояснити, чому зараз у телефону є ці проблеми - це може бути спричинено проблемою програмного чи апаратного забезпечення. Але оскільки ви заявили, що він застряг у логотипі та стає теплішим, це явна ознака того, що ваш телефон може перегріватися. Проблеми з програмним забезпеченням та перегрівом мають схожість за своїми симптомами. Зараз ми хочемо виключити всі можливості дізнатись, в чому справді проблема та що її спричинило. Ось що вам слід зробити:

Крок 1: Заряджайте пристрій протягом 15-20 хвилин

Заряджаючись протягом декількох хвилин, ми можемо перевірити, чи несправна батарея спричинила проблему, чи є інші фактори, що спричинили її. Якщо пристрій реагує під час підключення до зарядного пристрою, очевидно, що це проблема програмного забезпечення, і її можна виправити за допомогою простих процедур усунення несправностей. Але якщо ні, або світлодіод все ще не світиться навіть після декількох хвилин зарядки, можливо, деякі компоненти були пошкоджені теплом і спричинили проблему. Ви можете зв’язатися з магазином, де ви придбали телефон, або зв’язатися зі своїм оператором та попросити про допомогу. Однак, якщо пристрій відповідає і заряджається нормально, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2: Зніміть корпус телефону та завантажте його в безпечному режимі

Іноді саме через випадок тепла буде розвиватися всередині і спричиняти нагрівання пристрою. Просто видаливши його, ми можемо визначити, чи може це допомогти знизити температуру, або проблема більше не повториться. Отже, після того, як ви зняли корпус і підключили його зарядний пристрій, спробуйте завантажити його в безпечному режимі, щоб дізнатись, чи були неправдиві програми, які спричинили проблему. Це тимчасово усуне всі сторонні програми, і якщо проблему буде усунуто, існує програма, яку потрібно знайти та видалити, щоб вирішити проблему. Ось кроки для завантаження в безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7 EDGE', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

І ось як ви видаляєте програму з вашого S7 Edge ...

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка меню> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 3: Очистіть системний кеш через режим відновлення

Якщо ви не пробували стирати каталог кеш-пам’яті, то саме зараз вам слід це зробити. Видалення системних кешів призведе до видалення тимчасових файлів, збережених у вашому телефоні, так що нові файли або кеші будуть створені та можуть працювати належним чином із системою. Не хвилюйтеся, цей метод не видалить ваші дані та налаштування. Виконайте такі дії:

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Однак, якщо все інше не вдається, то у вас немає іншого вибору, як перейти до процедури генерального скидання. Під час скидання налаштувань пристрою всі файли та дані будуть стерті, тому перед тим, як виконати метод, ми рекомендуємо вам створити резервну копію або перенести все це на вашу SD-карту або персональний комп’ютер, щоб ви могли повернути їх назад на свій пристрій якщо проблему вирішено.

  1. Резервне копіювання даних.
  2. Видаліть свій обліковий запис Google.
  3. Вимкніть блокування екрану.
  4. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  5. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  6. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  7. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  8. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  9. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  10. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  11. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Сподіваюсь, цей посібник з усунення несправностей допоможе.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.