Як виправити свій Samsung Galaxy S7 Edge, який постійно замерзає [Посібник з усунення несправностей]

Частіше за все проблеми із заморожуванням виникають або через програми, або через проблеми з мікропрограмою, які тільки починають проявляти свої симптоми. Такі потужні смартфони, як Samsung Galaxy S7 Edge, рідко стикаються з такою проблемою просто через високі технічні характеристики, які можуть задовольнити всі додатки, послуги чи процеси, які працюють у фоновому режимі. Отже, коли відбувається заморожування, це може бути ознакою серйозної проблеми з додатком або насувається проблеми з прошивкою, яку потрібно негайно вирішити.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого Samsung Galaxy S7 Edge, який випадково зависає. Нам доведеться виключати одну можливість за іншою до тих пір, поки ми вже не зможемо точно визначити, в чому причина проблеми. Як тільки ми це знаємо, було б простіше сформулювати рішення, яке могло б це виправити.

Однак якщо ви намагаєтеся знайти рішення іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже вирішували сотні проблем із цим пристроєм з моменту його випуску. Спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Однак якщо вони не працюють, зв’яжіться з нами, заповнивши анкету з проблемами Android. Просто надайте нам інформацію, і ми допоможемо вам знайти рішення.

Як усунути неполадки Galaxy S7 Edge, що постійно замерзає

Мета цього посібника з усунення несправностей полягає в тому, щоб ми знали, в чому проблема, і щось з цим робити. Ми не пропонуємо процедур, які потенційно можуть пошкодити ваш телефон, однак під час усунення несправностей через людські помилки можуть траплятися речі, тому, будь ласка, продовжуйте на свій страх і ризик. Якщо вас не влаштовують наші процедури, попросіть спеціаліста перевірити пристрій.

Тепер для тих, хто готовий вирішити проблеми з усуненням несправностей телефону, який постійно замерзає, ось що вам потрібно зробити ...

Крок 1: Перезавантажте телефон у безпечному режимі, щоб перевірити, чи все ще він замерзає

Це виключить можливість того, що проблему спричиняє одна або деякі програми, які ви завантажили та встановили. Запуск телефону в безпечному режимі тимчасово вимикає всі сторонні програми, тому, якщо одна з них спричиняє проблему, зависання не повинно відбуватися в безпечному режимі. Отже, це має бути найперше, що вам потрібно зробити під час усунення несправностей телефону, який випадково або постійно замерзає.

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7 EDGE', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

У безпечному режимі можуть статися дві речі: або заморожування триває, або зникає. Якщо вони все-таки трапляються, сторонні програми очищаються, інакше вам просто потрібно знайти винуватця та видалити його. Що ж, ви можете видалити кілька програм, щоб вирішити проблему. Отже, ось як ви видаляєте програму із S7 Edge:

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка меню> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Можливо, вам доведеться перезавантажити телефон у звичайному режимі, щоб підтвердити, чи проблему вирішено одразу після кожного видалення програми. Більше того, якщо було б набагато простіше і швидше просто зробити резервну копію файлів і даних, а потім виконати скидання, то я пропоную вам це зробити.

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Натисніть Резервне копіювання та скидання.
  5. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  7. Двічі торкніться клавіші "Назад", щоб повернутися до меню "Налаштування", а потім натисніть "Загальне управління".
  8. Натисніть Скинути.
  9. Торкніться Скидання заводських налаштувань.
  10. Торкніться Скинути пристрій.
  11. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свій PIN-код або пароль.
  12. Натисніть Продовжити.
  13. Торкніться Видалити все.

З іншого боку, якщо заморожування триває, навіть якщо телефон у безпечному режимі, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2: Видаліть системний кеш, щоб вони були замінені

Незрозуміло, чи причиною цієї проблеми є деякі пошкоджені кеші, але нам потрібно виключити цю можливість. Видалення системних кешів фактично замінює їх новими, і ефект нагадує скидання лише того, що ваші файли та дані зберігаються або недоторкані. Отже, вам не потрібно проходити клопоти з їх резервним копіюванням, що може зайняти від кількох хвилин до години, залежно від обсягу даних, для яких ви робите резервну копію, не кажучи вже про клопоти щодо їх відновлення. Спробуйте виконати наведені нижче дії та стерти розділ кешу вашого пристрою:

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після перезавантаження і на телефоні все ще з'являються ознаки зависання, у вас немає іншого вибору, крім як скинути налаштування пристрою.

Крок 3: Виконайте генеральний скидання на Galaxy S7 Edge

На даний момент нашого пошуку неполадок головне скидання вже є необхідним, оскільки ми вже виконали перші дві процедури безрезультатно. Просто створіть резервні копії файлів і даних, щоб переконатися, що їх можна буде відновити пізніше.

Потім відключіть процедуру захисту від крадіжок або захист від заводських скидок (FRP), щоб після скидання ви не втратили доступ до пристрою. Ось як ...

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Облікові записи.
  5. Торкніться Google.
  6. Торкніться своєї електронної адреси ідентифікатора Google. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  7. Торкніться Меню.
  8. Торкніться Видалити обліковий запис.
  9. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Після чого виконайте такі дії, щоб скинути налаштування пристрою:

  1. Вимкніть Samsung Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Я сподіваюся, що цей посібник з усунення несправностей може вам допомогти.

Galaxy S7 Edge почав випадково зависати після оновлення Android Nougat

Очевидно, ця проблема пов’язана з недавнім оновленням, встановленим на вашому телефоні. Але те, що ми сказали, що це не означає, що проблема полягає в самій прошивці. Зверніть увагу, що системні кеші автоматично застаріють, коли буде встановлено нове програмне забезпечення, так що проблема може бути саме там. Коли ми виключимо таку можливість, ми перейдемо до наступної можливості, коли деякі системні файли та дані також можуть бути пошкоджені. Ось декілька речей, які ви можете зробити:

Крок 1: Негайно видаліть розділ кешу

Знову ж таки, цю процедуру зробити безпечно; ваші файли та дані не буде видалено, і нічого в налаштуваннях не буде змінено. Тільки системні кеші будуть видалені та замінені, крім цього, нічого. Виконайте наведені вище кроки, як стерти розділ кешу.

Крок 2: Скиньте налаштування Galaxy S7 Edge

Для цього спочатку потрібно зробити резервну копію файлів і даних, оскільки вони будуть видалені і більше не можуть бути відновлені. Після резервного копіювання відключіть систему захисту від крадіжок, а потім скиньте налаштування телефону. Кроки можна знайти при перших проблемах.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.