Як виправити погодну програму Samsung Galaxy S7 Edge, повідомлення про помилку припинилось, інші проблеми програми [Посібник з усунення несправностей]

  • Прочитайте і зрозумійте, чому завжди існує тенденція до того, що програма може вийти з ладу або перестати працювати навіть із такими смартфонами високого класу, як #Samsung Galaxy S7 Edge (# S7Edge), на якій встановлена ​​остання версія мікропрограми (Android 7.1 #Nougat). Також дізнайтеся, як вирішити проблеми з телефоном, коли виникає ця проблема.

Існує безліч фантастичних програм, готових до завантаження, таких як ігри, погодні програми, програми, пов’язані зі здоров’ям, програми електронної пошти тощо. Але найбільш неприємним є сценарій, коли ви намагаєтеся його запустити, але він просто не з’являється, або повідомлення про помилку на екрані. Деякі з наших читачів відчували цю проблему, і я розгляну її в цій публікації.

Найбільш очевидна причина цієї проблеми полягає в тому, що на вашому пристрої виникає системний збій або у нього є пошкоджені файли після оновлення програмного забезпечення або через інші програми. У цьому дописі ви будете знати, як це виправити або уникнути його повернення, рекомендовані кроки з усунення несправностей тут є основними, і це ті самі процедури, яких дотримуються техніки. Ми уникатимемо можливості обмуровувати ваш пристрій у процесі, якщо проблема все ще залишається після того, як ми рекомендуємо перенести його до найближчого місцевого сервісного центру.

Якщо ви є власником Galaxy S7 Edge і наразі шукаєте рішення іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S7 Edge. Ми вже розглянули сотні питань, і ви можете шукати за допомогою наведених процедур. Ви можете зв’язатися з нами безпосередньо, заповнивши цю форму, і надати нам найбільш детальну інформацію про проблему.

Погода Samsung Galaxy S7 Edge перестала працювати повідомлення про помилку

Проблема: Погода на моєму телефоні (Samsung Galaxy S7 Edge) перестала працювати. Погода повідомлення зупинилася. Чи є виправлення цієї помилки. Я зробив усі клопоти, кричачи. Принаймні повідомлення зупинилось, щоб дізнатись. Все почалося після оновлення. Будь ласка, допоможіть!

Рішення: Так! Цю проблему виправлено. Якщо це незначний збій у системі, то його можна легко виправити і уникнути в майбутньому. Оскільки ця проблема виникає відразу після оновлення, ми впевнені, що деякі файли пошкоджені під час процесу. Перше, що ви можете зробити, це завантажити пристрій у безпечному режимі, це може бути третя сторона, яка спричинила проблему. Просто виконайте наведені нижче дії, як це зробити:

= Безпечний режим вимкне всі сторонні програми на вашому пристрої та запустить єдину попередньо встановлену, але тоді ви зможете спостерігати за своїм пристроєм, якщо повідомлення про помилку все ще з'являється, і ми рекомендуємо очистити кеш-пам'ять та дані програми про погоду. а також у цьому режимі.

  1. Вимкніть Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  3. Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7 Edge”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  5. Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.

Ось як очистити кеш і дані:

  1. Зайдіть в Налаштування
  2. Торкніться Програми
  3. Торкніться Менеджер програм
  4. Навігація, проводячи пальцем ліворуч або праворуч, переконайтесь, що ви перебуваєте на вкладці ВСЕ
  5. Потім проведіть пальцем вниз і знайдіть програму погоди, яка має проблему, а потім торкніться її.
  6. Торкніться Очистити кеш
  7. Торкніться Очистити дані
  8. Поверніться на головний екран і запустіть його

Після очищення кешу та даних проблема залишилася, тоді ви можете продовжити та очистити розділ системного кешу. Це схоже на очищення кеш-пам’яті та даних окремого додатка, але цього разу ви витираєте систему. Не хвилюйтеся, це безпечно виконувати цю процедуру. Ось як:

  1. Вимкніть Samsung Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу системного кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Ви виконали необхідну основну процедуру усунення несправностей, щоб звузити проблему, якщо проблема залишилася, тоді ви можете відвідати найближчий місцевий сервісний центр у вашому районі.

Samsung Galaxy S7 Edge не запускає програму

Проблема: Привіт! У мене є телефон Samsung S7 Edge, і я маю проблеми з відкриттям програми "Medicare express" на ньому. Я видалив і перевстановив, не маючи щастя, ви можете дати мені будь-які інші поради. Єдине, що змінилося з мого останнього використання 24/1/17, це те, що я змінив мобільного оператора з Optus на Telstra.

Рішення. Ви можете спробувати очистити кеш-пам’ять та дані програми, а потім продовжити видалення розділу системного кешу, якщо проблема залишилася. Найкраща рекомендована процедура, яку ви можете зробити, - це почати створювати резервні копії важливих файлів і виконати загальне скидання налаштувань пристрою. Це необов’язкова процедура виправлення незначних збоїв, і це може заощадити вам поїздку, щоб привести пристрій у техніку, вони все одно виконають цю процедуру. Якщо ви ще не спробували, виконайте такі дії:

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування, а потім торкніться Резервне копіювання та скидання.
  3. Торкніться Скидання заводських налаштувань і торкніться Скинути пристрій.
  4. Якщо функцію блокування екрана ввімкнено, введіть свій пароль або PIN-код.
  5. Натисніть Продовжити.
  6. Натисніть Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Ось як ви робите головне скидання ...

  1. Вимкніть Samsung Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Samsung Galaxy не відтворюватиме відео на Facebook

Проблема: я можу відтворювати відео на YouTube, зі своєї галереї тощо. Єдине місце, де я не можу переглядати відео, - це Facebook. Я також використовую CM Browser, не впевнений, чи має це значення чи ні. Я завжди ним користувався і ніколи раніше не був проблемою. Якщо ви можете зв’язатися зі мною, я б це дуже вдячний. Дякую

Рішення: Ця проблема поширена серед власників Samsung Galaxy S6 to S7 Edge. Оскільки ви згадали, що грати можна де завгодно, крім facebook. Ми отримали повідомлення про те, що деякі власники змогли вирішити проблему, коли надіслали проблему команді Facebook. Отже, в основному проблема пов’язана з Facebook, надішліть їм проблему, і там технічні працівники відреагують процедурою усунення несправностей, щоб вирішити проблему. Якщо ви ще не спробували або ви не знаєте, як надіслати їм проблему, просто виконайте такі дії:

  1. Відкрийте Facebook
  2. Торкніться кнопки меню на своєму пристрої
  3. Натисніть "Повідомити про проблему"
  4. Натисніть "Щось не працює"
  5. Потім виберіть опцію "Відео"
  6. Введіть деталі або те, що сталося, коли ви намагаєтесь це переглянути. Ви також можете додати скріншот до випуску.
  7. Закінчивши, натисніть Надіслати
  8. Тоді почекайте їхньої відповіді

Дочекавшись їхньої відповіді, ви можете спробувати очистити кеш-пам’ять та дані свого додатка Facebook. Просто виконайте наведені вище дії, як це зробити.

Повідомлення програми Samsung Galaxy S7 Ege Gmail не працюватиме

Проблема: Привіт. У мене проблема з поштовою скринькою на Samsung s7 edge, де в цій програмі встановлено кілька облікових записів, але повідомлення про нові листи вказано лише для облікового запису hotmail, а не для gmail та mail.ru. Усі налаштування зроблено відповідно. Телефон абсолютно новий. електронна пошта версії 3.3.40.

Рішення: Оскільки ви не вказали, що все ще можете отримувати електронний лист у своєму Gmail, а сповіщення не працює, то ми зосередимося на вирішенні проблеми сповіщення вашого додатка Gmail. Тоді ви можете спробувати перевірити, чи активовано сповіщення для gmail та mail.ru, виконайте такі дії, як перевірити:

  1. Зайдіть в Налаштування
  2. Торкніться Програми
  3. Торкніться Менеджер програм
  4. Перейдіть на вкладку ВСЕ, проводячи пальцем вліво або вправо
  5. Проведіть вниз і знайдіть Gmail, а потім торкніться його
  6. Трохи нижче опції Примусове закриття є прапорець із назвою "сповіщення"
  7. Переконайтеся, що на ньому є чек, якщо жоден, то торкніться його, щоб поставити чек. Цим ви ввімкнули сповіщення про сповіщення
  8. Поверніться на головний екран і перевірте, чи працює сповіщення зараз. Виконайте ці дії для програми mail.ru.

Якщо проблема залишилася, спробуйте видалити всю електронну пошту, зареєстровану на вашому пристрої, і ввести їх знову.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.