Як виправити Samsung Galaxy S9, який не може надсилати MMS (прості кроки)

Потужний телефон, такий як Samsung Galaxy S9, повинен мати можливість виконувати такі основні функції, як обмін текстовими повідомленнями. Якщо ви отримали телефон у постачальника послуг, то він уже повинен бути налаштований на безперебійну роботу. Але відсутність можливості надсилати MMS або графічні повідомлення може бути ознакою незначних проблем, пов’язаних із додатком або прошивкою, або в мережі можуть бути деякі проблеми.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого Galaxy S9, який не може надсилати текстові повідомлення із зображеннями. Я дам вам основні методи та способи вирішення проблем, які ми завжди використовували для вирішення подібних проблем з іншими телефонами, включаючи попередників S9. Якщо ви є одним із власників цього телефону і на даний момент у вас виникає схожа проблема, продовжуйте читати, оскільки ця публікація може допомогти вам так чи інакше.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S9, оскільки ми вже розглядали більшість часто повідомляваних проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Що робити, якщо ваш Galaxy S9 не може надсилати графічні повідомлення

Є кілька налаштувань, які потрібно перевірити на телефоні, щоб переконатися, що все в порядку, але після перевірки цих даних, і ваш Galaxy S9 все ще не може відправити MMS, тоді ваш постачальник послуг може відповісти за вас. Зрештою, передача MMS залежить від підключення вашого телефону до мережі вашого провайдера. Але ось що я пропоную вам зробити з цим ...

Перше рішення: перезавантажте телефон

Це лише для пристроїв, які змогли надіслати MMS, але в якийсь момент зупинилися. Необхідна перезавантаження, оскільки це може бути незначною проблемою з прошивкою або збоєм в системі. Отже, натисніть цю клавішу живлення та перезавантажте пристрій, і якщо після цього проблема все ще не вирішена, спробуйте виконати примусову перезавантаження:

Натисніть і утримуйте одночасно клавіші зменшення гучності та живлення протягом 10 секунд або до перезавантаження телефону. Цей метод імітує відключення акумулятора та оновлює пам’ять телефону. Можливо, це єдине, що вам потрібно зробити, щоб вирішити цю проблему. Тому, як тільки телефон стане активним після перезавантаження, спробуйте надіслати MMS на свій номер, щоб дізнатися, чи проблему вирішено. Якщо ні, перейдіть до наступного рішення.

Друге рішення: вимкніть та ввімкніть мобільні дані

Якщо ви вже давно відправляєте та отримуєте MMS, то ви вже знаєте, що для передачі подібних повідомлень потрібні мобільні дані. Бувають випадки, коли виникають збої в деяких основних функціях, і в цьому випадку це може вплинути на функцію мобільних даних. Отже, зайдіть у меню Налаштування, а потім вимкніть мобільні дані на кілька секунд і знову увімкніть їх.

Після цього спробуйте скласти та надішліть MMS на власний номер, щоб дізнатися, чи проходить він та чи можете ви насправді отримати його. Але якщо проблема не зникне, спробуйте наступний крок.

ВІДПОВІДНІ ПОСТИ:

  • Що робити, якщо ваш Samsung Galaxy S9 не розпізнається комп’ютером? [Посібник з усунення несправностей]
  • Як перезавантажити Samsung Galaxy S9 у безпечному режимі та видалити проблемні програми (прості кроки)
  • Що робити, якщо ваш Samsung Galaxy S9 не розпізнається комп’ютером? [Посібник з усунення несправностей]
  • Як стерти розділ кешу на Samsung Galaxy S9 і які його переваги?
  • Як відновити заводські налаштування або головний скинути Samsung Galaxy S9 (прості кроки)

Третє рішення: скинути додаток Повідомлення

Ще однією можливістю, яку ми повинні виключити, є той факт, що, можливо, проблема полягає в програмі обміну повідомленнями, яку ви використовуєте. У випадку з Galaxy S9 програма обміну повідомленнями за замовчуванням називається Повідомлення, тому вам потрібно очистити кеш-пам’ять і дані цієї програми, а потім спробувати надіслати MMS знову.

  1. На головному екрані торкніться і проведіть пальцем вгору або вниз, щоб відобразити всі програми.
  2. На головному екрані перейдіть: Налаштування > Програми .
  3. Торкніться Менеджер програм.
  4. Знайдіть, а потім торкніться Повідомлення .
  5. Торкніться Зберігання .
  6. Торкніться ОЧИСТИТИ КЕШ.
  7. Торкніться Кешовані дані .
  8. Торкніться ОЧИСТИТИ.

Після цього спробуйте з’ясувати, чи проблема все ще не виникає, і чи не зникає, пропоную скинути.

Четверте рішення: створіть резервну копію файлів і даних та скиньте налаштування телефону

Це для усунення всіх інших можливостей, оскільки бувають випадки, коли збій прошивки викликає подібні проблеми. Перш ніж скинути налаштування телефону, обов’язково зробіть резервну копію файлів і даних, оскільки вони будуть видалені. Після цього переконайтеся, що ви вимкнули захист від заводських скидок, щоб після скидання не втратили доступ. Виконайте ці кроки ...

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться Google.
  5. Натисніть свою електронну адресу Google ID, якщо налаштовано кілька облікових записів. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  6. Торкніться значка з 3 крапками.
  7. Торкніться Видалити обліковий запис.
  8. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Тепер виконайте такі дії, щоб скинути налаштування телефону:

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Google на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам потрібні будуть ваші облікові дані Google, щоб завершити основне скидання.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Після скидання та продовження проблеми зателефонуйте своєму постачальнику послуг. Якщо представник не може допомогти вам по телефону, віднесіть телефон назад до магазину. Зараз він готовий, оскільки ви вже стерли всі свої особисті файли та дані.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.