Як виправити Samsung Galaxy Note 5, який продовжує перезавантаження / перезапуск самостійно, застряг у циклі завантаження

Привіт, хлопець-дроїд. Моєму Samsung Galaxy Note 5 (#Samsung # GalaxyNote5) лише 2 місяці, але він продовжує самостійно перезавантажуватися. Він розпочався незабаром після оновлення, яке я дійсно вагався завантажити, але все одно встановив. Допоможіть мені зробити свій телефон знову корисним. - Жаннет

Це лише один із електронних листів, який ми отримали від наших читачів, які володіють блоками Note 5, у яких виникають проблеми із завантаженням чи продовженням перезавантаження без видимих ​​причин. Перш ніж йти далі, я просто хочу розрізнити ці дві проблеми, тому що я прочитав деякі електронні листи, в яких посилання на «цикл завантаження» означало «постійне перезавантаження» та «випадкове перезапуск» як «цикл завантаження».

Екран відновлення Samsung-Galaxy-Note-5-Recovery-Screen

Цикл завантаження означає, що телефон не вдалося завантажитися успішно. Натомість він показує (частіше) логотип, потім екран на кілька секунд стає темним (або порожнім), потім вимикається, включається і знову відображає логотип. Він робив би цей цикл сотні разів, поки акумулятор не розрядиться.

З іншого боку, випадкове перезавантаження означає, що телефон вимикається і повертається в будь-який час доби з відома користувача або без нього. Частота перезапусків залежить від того, наскільки серйозною є проблема, але частіше за все це проблема мікропрограми, хоча проблеми з акумулятором також можуть спричинити це.

Тепер, коли я чітко дав зрозуміти всім, давайте приступимо до усунення несправностей, але для тих, хто шукає рішення різних питань, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей у Примітці 5, де ми перераховуємо кожну проблему, яку ми вирішуємо щотижня. Знайдіть ті, які пов’язані з вашими, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, заповніть цю форму та натисніть кнопку Надіслати, щоб зв’язатися з нами.

  • Виправлено Samsung Galaxy Note 5, який постійно перезавантажується
  • Примітка 5 перезавантажується випадковим чином після встановлення програм
  • Примітка 5 продовжує перезавантажуватись після завантаження оновлення
  • Примітка 5 перезавантажується автоматично без видимих ​​причин
  • Виправлення Samsung Galaxy Note 5, який застряг у циклі завантаження або не може завантажитися успішно

Виправлено Samsung Galaxy Note 5, який постійно перезавантажується

Випадкові перезавантаження можуть мати різні причини, і належне спостереження з боку користувача є ключем до знання, що насправді є проблемою та як її вирішити. Тим не менш, процедури усунення несправностей, які я запропонував у цьому розділі, базуються на тому, як наші читачі описували свої проблеми.

Примітка 5 перезавантажується випадковим чином після встановлення програм

Проблема : Минулого тижня моя Примітка 5 стала дуже млявою до того, що я більше не міг використовувати її для простого надсилання текстів або електронних листів. Отже, я вирішив скинути його, і все насправді пройшло без помилок. Але якраз коли я збирався використовувати його після встановлення своїх звичних програм, він почав перезавантажуватися. Хоча, можливо, це було лише частиною скидання, тому я продовжив. Через кілька хвилин він знову перезавантажився самостійно, тому тепер я думаю, що з ним насправді щось не так. Як я можу про це піти? Допоможи мені будь ласка.

Усунення несправностей : Оскільки ви позитивно зазначили, що проблема почалася після встановлення програм, вам слід негайно відокремити, чи викликають проблему сторонні або попередньо встановлені програми, завантаживши телефон у безпечному режимі:

  1. Вимкніть Galaxy S6 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з'явиться 'Samsung Galaxy S6 Edge', негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки телефон не завершить перезапуск.
  5. Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

У безпечному режимі всі сторонні програми та служби будуть тимчасово відключені. Отже, якщо проблема все ще залишається, то причиною проблеми повинні бути попередньо встановлені. Однак, якщо проблема не виникає в безпечному режимі, вам доведеться знайти сторонній додаток, який викликає її, починаючи з останньої інсталяції.

Завантажте телефон у звичайний режим і починайте видалення цих програм, доки проблема не буде вирішена. Ось як ви видаляєте програму:

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ВСЕ.
  5. Прокрутіть до потрібної програми та торкніться її.
  6. Натисніть Видалити.

Примітка 5 продовжує перезавантажуватись після завантаження оновлення

Проблема : Мій оператор розгорнув незначне оновлення, і я не мав іншого вибору, окрім як завантажити його, оскільки воно не зникне. Після встановлення телефон перезавантажився, як і будь-яке інше оновлення, але цього разу пристрою знадобилося кілька хвилин, щоб знову активуватися. Я маю на увазі те, що він не реагував протягом декількох хвилин після автоматичного перезавантаження, і я не міг ним скористатися; Я навіть не міг його вимкнути, оскільки він не реагує. Зрештою, Примітка 5 стала активною, і вона працювала нормально. Через кілька годин він перезавантажився самостійно, і це продовжує робити кожні кілька хвилин, і це дуже засмучує. Як я можу це виправити?

Виправлення неполадок : Більшість випадкових проблем із перезавантаженням, які виникли після оновлення, спричинені пошкодженими кешами. Ці файли створюються самою системою для забезпечення безперебійної роботи програм та служб під час наступного їх запуску користувачем. З встановленою новою системою кеші автоматично застарівають і часом несумісні, але система все одно може їх використовувати, і саме тут виникають проблеми. Щоб вирішити цю проблему, потрібно стерти розділ кешу, щоб видалити всі кеші, і примусити нову систему створювати нові. Ось як ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Примітка 5 перезавантажується автоматично без видимих ​​причин

Проблема : Моєму Galaxy Note 5 виповнилося лише кілька місяців, але зараз він перезавантажується, як пекло, багато разів на день. Повідомлень про помилки немає, він просто вимикається і знову вмикається без видимих ​​причин. Це сталося вперше, тому я справді втрачаю тут. Це тільки почало робити це одного дня і ніколи не зупиняється. Перезавантаження відбувається багато разів на день незалежно від того, що я роблю. Був час, коли я писав і писав електронні листи, і він перезапускався. Був також час, коли я був в середині дзвінка, і він відключився, і коли я подивився на екран, на ньому вже відображався логотип. У мене є спокуса передати його своєму провайдеру, але я хочу спершу почути вас. Що ви можете запропонувати мені зробити, щоб це виправити? Дякую.

Виправлення неполадок : Я впевнений, що була одна ситуація чи інцидент, який міг якось спричинити цю проблему або спровокувати її. Отже, мені потрібно, щоб ви добре подумали і пам’ятали, що робили, коли сталася перша перезавантаження. Можливо, ви встановили програму, яка спричинила проблему, і враховуючи це, завантажте телефон у безпечному режимі та дотримуйтесь того, що я запропонував у першій проблемі.

З одного боку, якщо ви нещодавно встановили оновлення, також можливо, що деякі пошкоджені кеші викликають перезавантаження. Для цього вам потрібно дотримуватися усунення несправностей у другій проблемі.

Тепер, оскільки ви вже вирішили здати телефон на перевірку, вам потрібно очистити свої дані та особисту інформацію та одночасно спробувати усунути неполадки, щоб дізнатись, чи не проблема спричинена пошкодженими даними. Спочатку створіть резервну копію всіх даних, а потім виконайте генеральний скидання, перш ніж відправляти телефон на ремонт. Процедура часто вирішує подібні проблеми, тому варто витратити усі клопоти:

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Якщо проблема все ще триває після скидання, є ймовірність, що це проблема апаратного забезпечення; це може бути проблема з акумулятором або проблема зі струмом живлення, особливо якщо телефон контактував з рідиною. Тепер вам потрібен технік для належного обстеження та усунення несправностей.

Виправлення Samsung Galaxy Note 5, який застряг у циклі завантаження або не може завантажитися успішно

Проблеми із завантаженням - це симптоми серйозних проблем із прошивкою, і частіше вони виникають після оновлення. Проте вирішення цієї проблеми полягає у знанні справжньої проблеми чи причини, оскільки лише тоді ви зможете розробити ефективну процедуру усунення несправностей. Ось кілька причин та способи їх усунення:

  • Пошкоджені кеші - стерти розділ кешу
  • Неправомірні програми (додатки) - усуньте проблему, завантаживши пристрій у безпечному режимі, визначте, яка програма спричиняє проблему, вимкніть або видаліть її
  • Пошкоджені дані - виконайте генеральний скидання
  • Пошкоджене програмне забезпечення - переінсталюйте поточне програмне забезпечення
  • Пошкоджений ПЗУ - переінсталюйте прошивку, а потім перевстановіть ПЗУ
  • Пошкодження рідини - вимкніть телефон, не заряджайте його, зверніться за допомогою до техніка
  • Помилка оновлення - переінсталюйте прошивку

Покрокові процедури щодо того, як завантажити телефон у безпечному режимі, стерти розділ кешу, видалити програми та виконати генеральне скидання можна знайти вище. Повторна інсталяція мікропрограми може призвести до втрати гарантії на пристрій, тому, якщо ви не впевнені в цьому, зверніться за допомогою до уповноваженого техніка. Але для тих, хто досить впевнений у собі, просто завантажте правильну прошивку з SamMobile.com, завантажте ODIN (просто погуглить), завантажте телефон у режимі завантаження та починайте блимати.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.