Мобільні дані не працюють на Samsung Galaxy S6 та інших проблемах в Інтернеті

Ми отримали кілька електронних листів від власників Samsung Galaxy S6 (#Samsung # GalaxyS6) із скаргами на те, що не можуть потрапити в # Інтернет за допомогою мобільних даних. Є кілька причин, чому це не працює, але найпоширенішою з усіх є неправильні налаштування APN. На відміну від Wi-Fi, мобільні дані дещо складніші. Окрім того, що його потрібно активувати для роботи, налаштування APN також повинні відповідати налаштуванням постачальників послуг, щоб пристрій міг підключатися до мережі та отримувати послугу.

Galaxy-S6-мобільні-проблеми-дані

У цьому дописі я включив деякі проблеми, які ми отримали. Читайте далі, щоб дізнатися більше, як з ними боротися. Для тих, хто шукає вирішення іншої проблеми, перегляньте нашу сторінку з усунення несправностей S6, щоб побачити, чи ваша проблема вже розглядалась раніше, ви можете скористатися запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не спрацюють або якщо ви не можете знайти проблеми, пов’язані з вашими, заповніть цю анкету, щоб зв’язатися з нами.

Galaxy S6 не може отримувати мобільні дані під час роумінгу

Проблема : Проблема з моменту придбання телефону в квітні. Під час роумінгу у віддаленому районі неможливо отримати мобільні дані, тобто електронну пошту, дані програми погодного каналу, радіолокаційні дані тощо на Samsun S6. Коли я знаходився в цій точці, мій попередній телефон iphone 4s працював нормально. Перепробував все - години дзвінка в службу обслуговування клієнтів, години роботи в магазині з Sprint. Коли друг приїхав з Samsung S5 в ту саму область, той самий простір, він отримав мобільні дані, я ні - все одно. Спробував, автоматичний, CDMA / LTE, CDMA, оновлення профілю тощо ... Востаннє техніки Sprint у магазині заявляли, що це тому, що S6 не має міцної (2-х дротової) антени, як у S5. Можливо, вони хочуть поміняти мої телефони. Будь ласка, повідомте мені свої думки, ідеї, пропозиції.

Пропозиція : Незалежно від технічних особливостей, абсолютно новий телефон повинен мати можливість приймати хороший сигнал у районі, де є хороший покриття. Я розумію, якщо представник процитував щось, чого ви справді не змогли підтвердити, але справа в тому, що якщо інші телефони можуть отримувати хороший рівень покриття саме в тій самій точці, ваш пристрій повинен мати можливість отримувати те саме, але цього не було, тому мусять питань. Я думаю, у вас просто телефон замінено. Якщо насправді існує проблема із здатністю телефону розпізнавати сигнали, тоді ми не можемо з цим багато чого зробити. Тільки Samsung здатний щось зробити, щоб це виправити. Тим не менш, я думаю, вам слід повідомити про проблему, якщо другий телефон також не може отримати хороший сигнал.

Не вдається закрити вкладки Інтернету на Galaxy S6

Проблема : Не вдається закрити вкладки в Інтернеті. Я отримую повідомлення про те, що я відкрив більше 50 вкладок і маю їх закрити. Але я не можу знайти піктограму вкладки. Як їх закрити.

Пов’язана проблема : Internet Explorer каже, що я досяг 50 вкладок, щоб закрити деякі, але у мене немає кнопки вкладок внизу екрана, щоб це зробити.

Пов’язана проблема : Привіт, мені було цікаво, чи можете ви допомогти. У мене є Samsung S6, я використовую свій телефон майже для всього, проте я вважаю цей телефон для використання Інтернету страшним кошмаром. Я постійно отримую повідомлення на моєму екрані, коли я намагаюся клацнути на посилання на веб-сайтах, воно говорить мені закрити вкладки, оскільки максимальна кількість досягла (50). У більшості випадків у мене немає де б там не було відкрито близько 50 вкладок, я закриваю всі вкладки відповідно до вказівок і все одно виходить тим самим, навіть коли у мене є лише одна вкладка, це зводить мене з розуму.  

Вирішення . Якщо на вашому телефоні написано, що у вас відкрито більше 50 вкладок, ви, мабуть, маєте. Не хвилюйтеся, ви можете закрити їх усі відразу.

  1. Просто відкрийте програму Інтернет.
  2. У правому нижньому куті ви бачите індикатор, який повідомляє, скільки вкладок відкрито. Натисніть на це.
  3. Торкніться значка "Більше" у верхньому правому куті.
  4. Торкніться Закрити все.

Це майже все!

Мобільні дані не працюють на Galaxy S6

Проблема : Привіт усім! Моя проблема полягає в підключенні даних. Пристрій відображає повні стовпчики 4g lte, але додатки, для роботи яких потрібне з’єднання для передачі даних (Spotify, Gmail, Facebook тощо), не працюють через відсутність з’єднання для передачі даних. Будь-які думки?

Усунення несправностей : Ось моя пропозиція:

  1. Перш за все, перезавантажте телефон, щоб оновити пам’ять, а потім спробуйте ще раз.
  2. Увімкнути та вимкнути перемикач мобільних даних. Бувають випадки, коли служба, яка обробляє бездротові функції, зависає, і перемикання перемикача може це виправити.
  3. Якщо перші два кроки не спрацювали, настав час зателефонувати своєму постачальнику послуг, попросити правильний APN і запропонувати представнику провести вас, переконавшись, що ваш телефон правильно встановлений для підключення до своєї мережі.

Відновіть відсутні значки мобільних даних у швидких налаштуваннях

Проблема : Нещодавно я перейшов на Android 5.0.2, і ярлик для мобільних даних - той, що має подвійні стрілки, повністю зник, і тепер мені потрібно зайти в налаштування, щоб увімкнути мобільні дані. Мені цікаво, що сталося з ярликом мобільних даних.

Рішення : Ми точно не знаємо, чи Samsung збирався видалити деякі ярлики з швидких налаштувань, але ви не перший повідомляєте про таку проблему. Але виходячи з реакції компанії на звіти, здається, що ця проблема є збоєм у системі. Щоб відновити відсутність комутатора мобільних даних, завантажте програму QuickPanel Restore із магазину Galaxy Apps. Він відновить усі значки, які зникли після оновлення.

Інтернет-програма закривається на Galaxy S6

Проблема . Кожного разу, коли я перебуваю у своєму веб-браузері, він просто закриває цілу сторінку та повертається на головний екран. Я повернувся б назад, а сторінки, яку я відкрив, би не було. Чи можете ви зрозуміти, чому це робиться? Дякую.

Виправлення неполадок: Інтернет-програма аварійно завершує роботу, коли це трапляється, вас не просто привітає повідомлення про помилку. Просто очистіть кеш і дані програми, і це буде виправлено.

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ВСЕ.
  5. Прокрутіть до Інтернету та торкніться його.
  6. Торкніться Очистити кеш.
  7. Торкніться Очистити дані, а потім OK.

Мобільні дані не працюють після незначного оновлення мікропрограми

Проблема : Привіт, я нещодавно оновив програмне забезпечення Android, і після оновлення я не можу використовувати свої мобільні дані, навіть якщо їх увімкнено. У налаштуваннях написано, що мобільні дані ввімкнено, але на панелі сповіщень немає позначки "4G +". Це означає, що я не можу використовувати свої мобільні дані. Будь ласка, допоможіть!! Цінується!

Пов’язана проблема : Я придбав абсолютно новий S6, але я не буду підключатись через мобільний Інтернет лише через Wi-Fi.

Пов’язана проблема: Я не можу під’єднатися до соціальних мереж чи Інтернету, ХІБ Я не підключений через wifi. Жодне з’єднання даних не дозволяє мені ними користуватися. Незважаючи на те, що мій телефон каже, що це повні бати LTE. Мені потрібно знати, як це виправити

Усунення несправностей : Б'юся об заклад, телефон спочатку не купувався у вашого постачальника (BYOD), тому після оновлення налаштування APN було скинуто. Просто зателефонуйте на гарячу лінію технічної підтримки вашого провайдера, попросіть правильний APN для вашого телефону і попросіть представника провести вас під час налаштування.

З’єднання Wi-Fi Galaxy S6 падає та вимикається

Проблема : Мій Wi-Fi також падає і вимикається. У мене є Wi-Fi аналізатор, який показує інакше. Ви згадали видалення системного кешу як можливе рішення цієї проблеми. Ніде я можу знайти конкретні вказівки для виконання цієї дії, щоб перевірити, чи я зробив те, про що ви говорите. Дякую. - Чак

Виправлення неполадок : Гей Чак. Перш ніж фактично витирати кеші системи, спробуйте вимкнути мобільні дані або вимкнути функцію Smart Network Switch:

  1. Проведіть одним пальцем від верхньої частини екрана.
  2. Торкніться значка налаштувань у верхньому правому куті.
  3. Торкніться значка WiFi.
  4. Торкніться значка меню у верхньому правому куті екрана.
  5. У спадному меню виберіть Додатково.
  6. Зніміть прапорець біля пункту "Розумний комутатор мережі".

Якщо це не допомогло, перейдіть до видалення розділу кешу:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Неможливо підключитися до Інтернету без використання мобільних даних

Проблема : я можу отримати доступ до Інтернету лише з дому, я не можу під’єднатись до Інтернету на роботі і т. Д. Я маю використовувати ДАНІ, щоб отримати такий розчарувальний доступ. Існує спосіб доступу без використання DATA.

Відповідь : Так, є. Використовуйте Wi-Fi. Звичайно, вам потрібно мати власну мережу Wi-Fi вдома, щоб це можна було зробити. Якщо у вашій компанії є Wi-Fi, то запитайте у технічних працівників, чи дозволяється співробітникам користуватися ним, і якщо так, ви можете отримати у них парольну фразу та / або SSID.

'Налаштування не вдалося завершити. Помилка автентифікації

Проблема : Будь ласка, допоможіть налаштувати електронну пошту. Я дотримувався вказівок, як ви вказуєте, але на ньому видно: "Налаштування не вдалося завершити. Помилка автентифікації. ' Мої дані для входу правильні. Будь ласка, допоможіть.

Пропозиція : Ми завжди готові допомогти нашим читачам, однак ми не можемо цього зробити, якщо інформації недостатньо. У вашому випадку ми не знаємо, чи ви просто намагалися налаштувати свою електронну пошту, використовуючи безкоштовні служби електронної пошти, такі як Gmail, пошта Yahoo тощо, або домен або адресу вашої компанії. Можливо, ви ввели правильне ім’я користувача та пароль, але налаштування сервера можуть бути неправильними.

Якщо ви користувались будь-якою з безкоштовних послуг електронної пошти, спробуйте скористатися офіційним поштовим клієнтом. Наприклад, якщо ви намагалися налаштувати Gmail на своєму телефоні, завантажте та встановіть офіційний додаток Gmail, щоб вам не потрібно було вводити налаштування сервера. Те саме стосується пошти Yahoo та інших служб електронної пошти.

Але справа в тому, що навіть якщо ви намагалися використовувати на своєму телефоні програму електронної пошти, використовуючи безкоштовну послугу електронної пошти, пристрій сам автоматично шукатиме та налаштовуватиме правильні налаштування сервера, і все, що вам потрібно зробити, це ввести правильне ім’я користувача, пароль та ін інформація. Отже, я думаю, ви намагалися налаштувати власну електронну адресу, і оскільки ми не знаємо, що це, пропонуємо звернутися до технічної підтримки вашої компанії.

Ноутбук не може розпізнати або розпізнати Galaxy S6

Проблема : Більше місяця тому я модернізував свій ноутбук з Windows 7 на Windows 10. Тоді я користувався iPhone, і ПК це виявив добре. Я отримав S6 минулої суботи, і при підключенні до ПК за допомогою кабелю USB, телефон не виявляється. Я також встановив інтелектуальний комутатор, який також не розпізнає телефон. Крім того, телефон повідомляє, що він підключений як мультимедійний пристрій і при підключенні його вішають. Я також підключив свій телефон тим же кабелем до ноутбука з Windows 7, і це було виявлено відразу. Будь ласка, допоможіть мені вирішити проблему.

Усунення несправностей . Схоже, це не проблема телефону, а ноутбука. Ви пробували підключити кабель до іншого порту USB? Крім того, ви сказали, що ваш ноутбук розпізнав ваш телефон як “мультимедійний пристрій”, але зависає, тому я пропоную вам вирішити проблеми з комп’ютером, а не телефоном.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.