Як виправити свій Samsung Galaxy S6 Edge без звуку [Посібник з усунення несправностей]

Бувають випадки, коли ваш телефон більше не видає звук, і хоча це може бути проблемою з апаратним забезпеченням, все залежить від ситуації. Ми отримали повідомлення від деяких наших читачів, які скаржились на свої пристрої Samsung Galaxy S6 Edge, які, як повідомляється, не мають звуку.

Я проведу вас під час усунення несправностей вашого телефону, який не має звуку в цій публікації. Ми спробуємо розглянути кожну можливість і виключити їх по черзі, поки не зможемо досягти точки, коли ми зможемо легко визначити, в чому проблема, що її спричинило та що потрібно зробити, щоб її вирішити. Отже, якщо у вас є такий телефон, і на даний момент у вас виникла подібна проблема, продовжуйте читати нижче, оскільки ця публікація може вам допомогти.

Для тих, хто шукає рішення зовсім іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали сотні проблем з моменту початку підтримки цього пристрою. Знайдіть проблеми, однакові чи подібні до ваших, та скористайтесь запропонованими нами рішеннями та / або інструкціями з усунення несправностей. Якщо вони не працюють для вас або якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "надіслати", щоб зв’язатися з нами.

Як усунути неполадки в роботі Galaxy S6 Edge без звуку

Проблема : Привіт хлопці. Я стежу за вашим блогом вже досить давно, і вперше я зв’язався з вами щодо проблеми. Мій Samsung Galaxy S6 Edge не звучить, коли я використовую гучномовець під час відтворення музики, сповіщень або під час телефонних дзвінків. Я не знаю, як і коли це почалося, оскільки я лише вчора намагався використати гучномовець для відтворення музики, оскільки моя гарнітура була втрачена. Дізнавшись, що звуку немає, я відразу ж спробував зателефонувати на свій номер, увімкнув дзвінок на виклик, і звуку не було. Чи можете ви порадити щось, що я міг би зробити, щоб вирішити цю проблему? Заздалегідь спасибі.

Усунення несправностей : Якщо гучномовець телефону не звучить, це, швидше за все, проблема динаміка, але, звичайно, я вважаю, що ви вже перевірили гучність, тому що якщо ні, то існує можливість вимкнення звуку телефону чи звуку ви це ледве чуєте. Інша можливість полягає в тому, що можуть бути деякі сторонні програми, які спричиняють проблему, або проблема з самим прошивкою. Отже, нам дійсно потрібно ретельно усунути несправності вашого телефону ...

Крок 1: Увімкніть телефон у безпечному режимі та перевірте, чи не звучить динамік

Ми повинні виключити можливість того, що цю проблему спричиняють деякі сторонні програми, які ви встановили. Запускаючи телефон у безпечному режимі, ви тимчасово відключаєте всі сторонні елементи, тому, якщо один із них спричиняє проблему, телефон може вже мати звук.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться логотип Samsung Galaxy S6 Edge, відпустіть клавішу живлення, а потім негайно натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  4. Утримуйте клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  5. Коли внизу ліворуч з’явиться напис "Безпечний режим", відпустіть клавішу зменшення гучності.

Якщо припустити, що проблема виправлена ​​в цьому режимі, вам доведеться з’ясувати, яка програма викликає проблему, але я пропоную спробувати оновити програми, які потрібно спочатку оновити.

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Play Store.
  3. Торкніться клавіші меню, а потім - Мої програми. Щоб програми автоматично оновлювалися, торкніться клавіші меню, торкніться Налаштування, а потім торкніться Автооновлення програм, щоб встановити прапорець.
  4. Виберіть один із таких варіантів:
    • Натисніть Оновити [xx], щоб оновити всі програми доступними оновленнями.
    • Торкніться окремої програми, а потім натисніть Оновити, щоб оновити одну програму.

Ви також можете скинути всі додатки, які, як ви підозрюєте, спричиняють проблему, очистивши кеш-пам’яті та дані. Якщо це не допомогло вирішити проблему, спробуйте видалити ці програми, щоб побачити, чи це має значення.

Як скинути програми на Galaxy S6 Edge

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням.
  5. Торкніться Зберігання.
  6. Торкніться Очистити дані, а потім натисніть OK.
  7. Торкніться Очистити кеш.

Як видалити програми з Galaxy S6 Edge

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 2: Перезавантажте телефон у режимі відновлення та протріть розділ кешу

Це насправді довгий удар, але ми просто хочемо переконатися, що не пропустимо жодного кроку. Давайте просто виключимо можливість того, що ця проблема зі звуком не спричинена деякими пошкодженими кешами. Отже, спробуйте видалити кеші, щоб вони були замінені. Ви можете зробити це, завантаживши телефон у режимі відновлення та стерши розділ кешу:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли відобразиться екран із логотипом Samsung Galaxy S6 Edge, відпустіть лише клавішу живлення.
  4. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть клавіші збільшення гучності та Home. На 30 - 60 секунд з'являється повідомлення "Встановлення оновлення системи", після чого з'являється меню відновлення системи Android.
  5. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено 'wipe cache partition'.
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, поки не буде виділено `` так ''.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  9. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Крок 3: Створіть резервну копію файлів і даних, а потім скиньте налаштування телефону

Після витирання розділу кеш-пам’яті, і телефон все ще не має звуку, коли його вставляють у гучномовець, ми повинні перевірити, чи ця проблема пов’язана з прошивкою. Повернемо телефон до заводських налаштувань за замовчуванням, скинувши його. Однак обов’язково зробіть резервну копію важливих файлів та даних, оскільки вони будуть видалені під час процесу скидання. Після цього вимкніть функцію захисту від крадіжок телефону або так званий захист від заводських скидок, щоб після скидання ви не втратили доступ. Після цього сміливо скидайте налаштування пристрою.

Як вимкнути захист від заводських налаштувань на вашому Galaxy S6 Edge

  1. На головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться Google.
  5. Торкніться електронної адреси Google ID. Повторіть для кожної електронної адреси Google.
  6. Торкніться БІЛЬШЕ.
  7. Торкніться Видалити обліковий запис.
  8. Натисніть ВИДАЛИТИ РАХУНОК, щоб підтвердити.

Як зробити генеральний скидання на Galaxy S6 Edge

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності та головну, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Samsung Galaxy, відпустіть лише клавішу живлення.
  4. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home. На 30 - 60 секунд з'являється повідомлення "Встановлення оновлення системи", після чого з'являється меню відновлення системи Android.
  5. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено 'wipe data / factory reset', потім натисніть клавішу живлення.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення.
  7. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Ви також можете скинути налаштування S6 Edge у меню Налаштування…

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Натисніть Резервне копіювання та скидання.
  5. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  7. Двічі торкніться клавіші "Назад", щоб повернутися до меню "Налаштування", а потім натисніть "Загальне управління".
  8. Натисніть Скинути.
  9. Торкніться Скидання заводських налаштувань.
  10. Торкніться Скинути пристрій.
  11. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свій PIN-код або пароль.
  12. Натисніть Продовжити.
  13. Торкніться Видалити все.

Я сподіваюся, цю проблему вирішить цей посібник із усунення несправностей. Якщо ні, то, можливо, ви зіткнулися з можливою апаратною проблемою. Ви повинні дозволити технічному спеціалісту перевірити пристрій.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.