Виправте Samsung Galaxy S6, який не вмикається

  • Як виправити ваш Samsung Galaxy S6, який не вмикається після оновлення мікропрограми [Посібник з усунення несправностей]
  • Прочитайте і зрозумійте, чому смартфон високого класу, такий як # Samsung Galaxy S6 (# GalaxyS6) раптово вимкнувся і не оновиться після оновлення. Також дізнайтеся, як вирішити проблему з вашим пристроєм, коли виникає ця проблема.

Що робити, коли ваш Galaxy S6 не вмикається

Кроки для усунення несправностей вашого Galaxy S6:

  • Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 15 секунд
  • Зарядіть телефон і зробіть перший крок
  • Спробуйте завантажити його в безпечному режимі
  • Спроба завантаження в режимі відновлення

Оновлення мікропрограми є важливими, але деякі власники бажають, щоб вони не приходили, особливо якщо їх пристрій працював належним чином до оновлення.

Це пов’язано з тим, що оновлення можуть призвести до того, що пристрої не працюватимуть нормально після встановлення. Ми отримали досить багато скарг від наших читачів, які стикалися з проблемами після оновлення своїх пристроїв.

У цьому дописі я розгляну проблему з Samsung Galaxy S6, яка, як повідомляється, відмовляється вмикатись після оновлення. Неможливість увімкнення - одна з найпоширеніших проблем, з якими стикалися багато користувачів Android.

Отже, якщо ви є одним із власників цього пристрою, який нещодавно оновив мікропрограму і на даний момент у вас виникає проблема з цією проблемою, читайте далі, щоб дізнатись більше про неї та дізнатися, як вирішити проблеми з телефоном.

Але перед тим, як ми перейдемо до нашого способу усунення несправностей, якщо у вас є інші проблеми з вашим пристроєм, переконайтеся, що ви зайшли на нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S6, оскільки ми вже вирішували сотні проблем, оскільки ми почали її підтримувати.

Спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас або якщо вам потрібна подальша допомога, напишіть нам повідомлення будь-коли, і ми допоможемо вам знайти рішення. Просто заповніть цю форму та натисніть "надіслати".

Мета цього усунення несправностей полягає в тому, щоб ми з’ясували, в чому проблема, що спричинило її та як її вирішити. Ми маємо скористатися дедуктивною процедурою усунення несправностей, щоб мати змогу визначити, що пішло не так із вашим телефоном. Виконайте наведені нижче кроки, щоб розпочати ...

Крок 1: Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 15 секунд

Це те, що ви називаєте м’яким скиданням чи примусовим перезавантаженням. Це виключає можливість того, що проблема виникла через збій системи, через який телефон замерз або не реагував. Це еквівалентно сумнозвісній процедурі витягування батареї, яку знають багато хто з нас, хто мав пристрої зі знімними батареями. Хоча ми не виймаємо акумулятор, виконуючи цю процедуру, телефон буде імітувати відключення акумулятора і припускаючи, що проблема така ж незначна, і якщо у нього все ще залишається достатньо батареї, він повинен перезавантажитися нормально. На даний момент проблема, можливо, вже вирішена.

Однак, якщо телефон не реагує на нього, спробуйте зробити це ще раз і переконайтеся, що робите це правильно. Якщо він все одно не вмикається, настав час перейти до наступного кроку.

Крок 2: Зарядіть телефон і зробіть перший крок

Ми повинні переконатися, що телефон має достатньо заряду, щоб увімкнути апаратне забезпечення, але більше того, ми також намагаємося перевірити, чи справді пристрій заряджається. Зазвичай телефон відображає на екрані піктограму зарядки, коли виявляє, що по його ланцюгах протікає електричний струм, і світлодіодний індикатор загоряється. Навіть якщо свідчить лише один із цих знаків, це добре; це означає, що ваш телефон насправді заряджається. У цьому випадку спробуйте виконати процедуру примусового перезавантаження ще раз, щоб перевірити, чи зможете ви цього разу включити телефон.

Однак, якщо пристрій не заряджається і не відображає знаки зарядки, залиште його підключеним до мережі на 10 хвилин, але переконайтесь, що він не нагрівається. Нормально, щоб телефон трохи загрівався під час заряджання, але якщо він нагріється, вимкніть зарядний пристрій і в цей момент віднесіть телефон до магазину та попросіть його подивитись.

З іншого боку, якщо пристрій заряджається нормально, але все одно не вмикається, перейдіть до наступного кроку.

Крок 3: Спробуйте завантажити його в безпечному режимі

Спроба завантажити телефон у безпечному режимі означає запуск пристрою в стані діагностики, що вимикає всі сторонні програми. Можливо, причиною проблеми є одна або кілька ваших програм. Ми повинні виключити цю можливість, особливо якщо телефон заряджається нормально. Ось як ви завантажуєте телефон у безпечному режимі ...

  1. Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення протягом 20-30 секунд.
  2. Побачивши логотип Samsung, негайно відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати клавішу зменшення гучності.
  3. Телефон повинен продовжувати завантажуватися, і вам буде запропоновано розблокувати телефон, як зазвичай.
  4. Ви дізнаєтесь, чи телефон успішно завантажився в безпечному режимі, якщо в нижньому лівому куті екрана відображається текст "Безпечний режим".

Якщо телефон успішно завантажився в цьому режимі, це означає, що завантажені програми мають щось спільне з проблемою. Спробуйте пам’ятати, чи не встановлювали ви нові програми до виникнення проблеми, тому що якщо вони є, спробуйте очистити кеш-пам’ять та дані цих програм або просто видаліть їх, щоб перевірити, чи це вирішує проблему. Очищення кеш-пам'яті та даних призведе до скидання кожної програми, а їх видалення позбавить її даних та інших служб, якими вони користуються.

Ось як ви очищаєте кеш і дані програми ...

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ВСЕ.
  5. Перейдіть до і підозрюваного.
  6. Торкніться Очистити кеш.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані, потім OK.

Після очищення кеш-пам’яті та даних підозрілих програм спробуйте перезавантажити телефон у звичайному режимі, і якщо пристрій все ще не завантажується, завантажте його назад у безпечному режимі, зробіть резервну копію файлів та даних та скиньте його.

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться піктограми Налаштування.
  3. У розділі "Особисте" знайдіть і торкніться Резервне копіювання та скидання.
  4. Торкніться Скидання заводських налаштувань.
  5. Торкніться Скинути пристрій, щоб продовжити скидання.
  6. Залежно від використовуваного блокування безпеки введіть PIN-код або пароль.
  7. Натисніть Продовжити.
  8. Торкніться Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Крок 4: Спробуйте завантажитися в режимі відновлення

Якщо телефон не вдалося завантажити в безпечному режимі, спробуйте завантажитися в режимі відновлення. Усі компоненти будуть включені, але інтерфейс Android не буде завантажений. Тому, якщо проблема пов’язана з прошивкою, є велика ймовірність, що вона завантажиться у процесі відновлення, і якщо це вдасться, спробуйте стерти розділ кешу. Ось як ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо припустити, що телефон успішно завантажився в режимі відновлення, але стирання розділу кеш-пам'яті не вирішило проблему, спробуйте спробувати перезавантажити пристрій.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення разом на вашому Samsung Galaxy S6 Edge.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Якщо всі ці процедури не вдалися, то саме час відправити телефон у магазин, щоб технік міг його поглянути.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.