Як виправити Samsung Galaxy S7, який замерз на чорному екрані, що не реагує [Посібник з усунення несправностей]

Хоча ваш Samsung Galaxy S7 є потужним пристроєм, бувають випадки, коли програми, послуги або сама прошивка виходять з ладу. Як результат, пристрій може не реагувати, якщо екран замерз чи чорний. Звичайні збої можна легко виправити, і ви можете оживити телефон, виконавши деякі основні способи усунення несправностей, однак, бувають випадки, коли проблема справді серйозна, вам потрібно виконати кілька складних процедур, щоб мати можливість вирішити проблему.

У цьому дописі я розгляну проблему, пов’язану з Samsung Galaxy S7, екран якого, як повідомляється, став чорним і не реагує незабаром після оновлення. Незрозуміло, чи причиною проблеми є мікропрограма, яку ми потребуємо для усунення несправностей. Друга проблема - чорний екран смерті (BSoD), який може трапитися з ким завгодно. Отже, продовжуйте читати нижче, щоб зрозуміти більше про ці проблеми та дізнатися, що робити, якщо вони виникають.

Але перед тим, як ми перейдемо до нашого способу вирішення проблем, якщо у вас є інші проблеми з вашим пристроєм, переконайтеся, що ви зайшли на нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали багато проблем, про які повідомляли наші читачі раніше. Знайдіть подібні до ваших і скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Якщо вони не працюють для вас, заповніть нашу анкету з питань Android і натисніть "подати", щоб зв’язатися з нами.

Samsung Galaxy S7 вимкнено і не ввімкнеться після оновлення мікропрограми

Проблема : Нещодавно я отримав сповіщення про оновлення. У мене телефон Galaxy S7. Отже, я завантажив оновлення відповідно до інструкцій, і я не зовсім впевнений, що оновлення було успішним чи ні, але я насправді зміг скористатися телефоном після оновлення, тому, мабуть, я успішно оновив його. Через день-два користування телефоном після встановлення нової ОС я помітив, що це, здається, трохи сповільнилося. Ну, це займе більше часу, щоб програми відкривалися, навіть якщо вони раніше відкривались дуже швидко. А потім сталося інше - телефон вимкнувся і не ввімкнеться знову. Екран чорний, і телефон не вмикається, незважаючи ні на що. Чи можете ви щось зробити, щоб повернути мій телефон до життя? Дякую.

Усунення несправностей . Той факт, що ви змогли користуватися телефоном протягом короткого часу після оновлення, є достатнім для припущення, що оновлення було успішним, і проблема могла бути спричинена іншими факторами, а не прошивкою. Однак обов’язково потрібно виконати основне усунення несправностей, щоб знати, в чому проблема. З огляду на це, ось що я пропоную вам зробити ...

Крок 1: Виконайте примусове перезавантаження

Помилки трапляються постійно, і це може бути у вашому телефоні. Отже, щоб виключити цю можливість, натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення та тримайте їх разом 15 секунд.

Якщо припустити, що проблема виникла через збій і телефон все ще має достатньо заряду акумулятора, він повинен нормально перезавантажитися. Якщо телефон не завантажується, спробуйте виконати ту ж процедуру, щоб переконатися, що ви зробили це правильно. Після декількох спроб, і телефон залишається без відповіді, тоді ми повинні припустити, що проблема полягає не просто в збої.

Крок 2: Спробуйте зарядити свій Galaxy S7

Перш ніж переходити до інших процедур усунення несправностей, виключіть можливість того, що проблема сталася через розрядження акумулятора. Природно, телефон вимикається, коли його батарея повністю розрядилася, і він може відмовити завантажуватися. Отже, спробуємо спочатку зарядити телефон, щоб перевірити, чи справді це так.

Окрім того, що ви намагаєтеся зарядити пристрій, підключення зарядного пристрою та підключення до пристрою негайно дасть вам уявлення про те, наскільки серйозною може бути проблема. Якщо телефон відображає звичайний піктограму зарядки і загоряється світлодіодний індикатор у верхній частині екрана, то його апаратне забезпечення, а також акумулятор просто справляються. Однак, якщо жодне з цих речей не відображається, це може означати, що проблема в апаратному забезпеченні, хоча я б радив спробувати використовувати інший зарядний пристрій, щоб переконатися, що це не проблема зарядного пристрою.

Припускаючи, що телефон заряджається, залиште його заряджатися принаймні на 10 хвилин, перш ніж намагатись увімкнути його знову. Якщо він все одно не реагує, перейдіть до наступних кроків.

З іншого боку, якщо телефон не заряджається, то в цей момент безпечно просто відправити телефон на перевірку та ремонт.

Крок 3: Спробуйте завантажити його в безпечному режимі

Виконайте цю процедуру, якщо телефон заряджався нормально, і ви залишили його підключеним до мережі на кілька хвилин. Даремно продовжувати усунення несправностей, якщо, по-перше, ми не можемо бути впевнені, чи телефон все ще має достатньо батареї для живлення своїх компонентів. Отже, якщо він зарядився належним чином, спробуйте виконати ці дії, оскільки деякі сторонні програми, можливо, спричинили збій мікропрограми та не дозволили телефону завантажитися:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Коли з’явиться логотип Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, поки вона не завершить перезавантаження.
  4. Коли на екрані з’являється “Безпечний режим”, негайно відпустіть клавішу зменшення гучності.

Якщо телефон все ще не завантажується в цьому режимі, спробуйте наступний крок.

Крок 4: Спробуйте завантажити його в режимі відновлення

Знову ж таки, це потрібно робити лише в тому випадку, якщо телефон зарядився належним чином або якщо не вдалося завантажитися в безпечному режимі. Що він робить, це живлення всіх апаратних компонентів, але не завантажує інтерфейс Android. Натомість ви перейдете на екран відновлення системи Android, на якому ви зможете стерти розділ кешу або виконати генеральний скидання, але не потрібно робити жоден з них, тому що, якщо лише ви можете перевести пристрій в режим завантаження, це ознака полягає в тому, що проблема не в апаратному забезпеченні, інакше ви повинні дозволити техніку вирішити проблему за вас.

Ось як ви завантажуєте телефон у режимі відновлення…

  1. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  3. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.

Якщо жодна з цих процедур не працює, надішліть телефон на ремонт.

Як виправити Samsung Galaxy S7 з чорним екраном смерті (BSOD)

Проблема: Я володію своїм Samsung S7 протягом 11 місяців. У нього був чорний екран смерті 3 рази. Один раз не надто довго після покупки. Я повернув його постачальнику послуг, і вони виправили це. Я запитав, що не так, і вони сказали, що це іноді трапляється. Це повторилося приблизно через 10 місяців, і я знову підключаю натиснуті випадкові кнопки, і це спрацювало наступного дня, але наступного дня після того, як я знову отримав чорний екран. Я відніс його до постачальника послуг (інше місто), і вони розповіли мені про кнопки гучності, будинок та живлення, і це негайно виправило. Оскільки телефон все ще в гарантії, я зв’язався із компанією Samsung, і вони дали мені форми для відправлення на ремонт. Питання в тому, що я буду без телефону щонайменше 2 місяці. Моє питання: чи варто відправляти? Чи було цю проблему «виправлено», чи мені просто залишити її та продовжувати виправлення гучності вдома.Думаю, у мене правильна версія, в ній вказано 6.0.1, але я не бачу Зефір.

Рішення: Ну, якщо на вашому телефоні все ще діє гарантійний термін, можливо, вам буде краще надіслати його та дозволити їм виправити пристрій. Але оскільки ви заявили, що проблему було вирішено після натискання цих випадкових кнопок на телефоні, то існує ймовірність, що це просто проблема з прошивкою. Насправді, коли пристрій не може повністю завантажитися, існує кілька факторів, щоб врахувати, чому це відбувається; можливо, проблема в апаратному забезпеченні або прошивка просто виходить з ладу. Отже, якщо ви не впевнені, що насправді спричинило проблему, найкраще, що ви можете зробити, це спочатку усунути неполадки програмного забезпечення. Ось методи, які вам слід зробити:

Крок 1: Перевірте, чи акумулятор несправний

Якщо пристрій не вмикається, існує ймовірність несправності акумулятора, і це може бути причиною того, що ваш телефон не може повністю завантажитися. Отже, щоб перевірити, чи батарея несправна чи ні, ви можете заряджати пристрій протягом -20 хвилин і уважно спостерігати, чи загоряється світлодіод над екраном. Якщо так, то з батареєю все в порядку, і, можливо, це спричинило саме прошивка. Однак якщо ваш телефон не реагує, навіть якщо він підключений до зарядного пристрою протягом декількох хвилин, можливо, це проблема апаратного забезпечення, і ви можете відразу відправити телефон на Samsung для ремонту.

Крок 2: Примусово перезавантажте пристрій

Пам'ятайте, ви можете виконати цю процедуру на телефоні, якщо він відповідає або заряджається нормально, коли він підключений до зарядного пристрою. Метою цього методу є оновлення пам’яті, а також усунення тих програм, які працюють у фоновому режимі, якими ви не користуєтеся, що може перешкоджати завантаженню пристрою. Для цього просто натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом і почекайте 10-15 секунд, поки він не завантажиться. Але якщо проблема все-таки виникає після процедури, тоді ви можете виконати наступний метод.

Крок 3: Перезавантажте телефон у безпечному режимі

Одним із способів виправлення такого типу проблем є з’ясування того, чи завантажена чи вбудована програма викликала це. Але зверніть увагу, що ця процедура - це просто андроїдне середовище, в якому всі сторонні програми тимчасово будуть вимкнені, а в системі телефону працюватимуть лише попередньо встановлені. Отже, якщо він завантажується нормально, то, очевидно, винуватцем є один із завантажених додатків, і вам слід видалити його, щоб не допустити повторної проблеми. Ось кроки, яких потрібно виконати для завантаження в безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Коли з’явиться логотип Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, поки вона не завершить перезавантаження.
  4. Коли на екрані з’являється “Безпечний режим”, негайно відпустіть клавішу зменшення гучності.

Крок 4: Очистіть розділ кешу, оскільки він може бути пошкоджений

Оскільки ми не впевнені, що насправді спричинило проблему, надзвичайно важливо видалити кеші системи на телефоні, особливо якщо оновлення було нещодавно встановлено. Причиною цього є усунення всіх старих кеш-пам’яті в системі, щоб пристрій міг створювати нові кеші, сумісні в системі. Отже, ось як це зробити:

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Якщо ви успішно стерли розділ кеш-пам'яті, але телефон все ще не завантажується нормально, тоді ви можете виконати наступний крок. Однак, якщо екран залишився чорним і не реагує, то у вас немає іншого виходу, як відправити телефон на ремонт.

Крок 5: Виконайте головне скидання

Якщо всі процедури не можуть вирішити проблему на вашому пристрої, у вас немає іншого вибору, як виконати більш складний метод, скинувши його. Завдяки перезавантаженню системи всі файли та дані, що зберігаються у вашому телефоні, будуть видалені, а також поверне операційну систему до стандартних налаштувань. Отже, перед тим, як перейти до цього методу, обов’язково створіть резервну копію, перенісши її на вашу SD-карту або персональний комп’ютер.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Сподіваюся, це допоможе.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.