Що робити із Samsung Galaxy S7, який почав працювати повільно після оновлення Nougat [Посібник з усунення несправностей]

Власники Samsung Galaxy S7 очікували випуску оновлення Android 7.0 Nougat, і хоча компанія була оперативно надала його своїм користувачам, проблеми зустрічали тих, хто завантажив його першим. Під час другого випуску проблеми все ще виникають, і одна з найбільш часто повідомляваних проблем пов’язана з продуктивністю телефону. На думку деяких наших читачів, їх телефони почали працювати дуже повільно незабаром після оновлення, тоді як інші заявляли, що їхні телефони почали відставати та мерзнути.

У цій публікації я розповім вам про усунення несправностей вашого Galaxy S7, який починає працювати дуже повільно після встановлення оновлення Android Nougat. Ми спробуємо розглянути всі можливі причини і виключити кожну з них, поки не зможемо визначити, хто насправді винен. Після чого ми спробуємо сформулювати рішення, яке може вирішити проблему, щоб вона знову працювала швидше. Отже, якщо ви є власником S7, який нещодавно був оновлений до Nougat і в даний час має подібну проблему, продовжуйте читати нижче, оскільки ця публікація може вам допомогти.

Тепер, перш ніж будь-що інше, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, обов’язково завітайте на нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S7, оскільки ми вже надали рішення для сотень проблем, про які повідомляють наші читачі. Шанси на те, що ми, можливо, вже надали рішення проблеми, яку ви зараз маєте, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, на цій сторінці та сміливо використовуйте запропоновані нами рішення. Якщо вони не працюють, або якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "надіслати", щоб зв'язатися з нами.

Усунення несправностей вашого Galaxy S7, який почав працювати повільно після оновлення Nougat

Проблема : Привіт хлопці. Я сподіваюся, що ви можете допомогти мені у вирішенні моєї проблеми, тому що, здається, моєму Galaxy S7 зараз важко робити те, що я хочу. Іншими словами, зараз це дуже повільно, і відкриття програм триває вічно. Наприклад, коли я намагаюся зателефонувати комусь, я просто відкриваю телефонну програму, а потім набираю номер. Ось як це працювало раніше, але зараз я натискаю на піктограму, чекаю пару хвилин, набираю номер, чекаю, поки дзвінок зв’яжеться. Я не дуже впевнений, що причиною цього стало оновлення, але, схоже, проблема почалася після оновлення Нуги. Чи можете ви сказати мені, що з цим робити, будь ласка?

Усунення несправностей . Доброю новиною є те, що ваш телефон все ще працює і працює, тому поки що ви можете бути впевнені, що апаратні компоненти справні та що проблема може бути пов’язана з прошивкою або деякими програмами. Отже, ми намагатимемось виключати одну можливість за іншою, поки не зможемо визначити, в чому проблема насправді і чому ваш телефон працює дуже повільно після оновлення. Щоб розпочати усунення несправностей, ось що вам потрібно зробити:

Крок 1: Перезавантажте телефон у безпечному режимі, щоб дізнатись, чи все ще він працює повільно

Перше, що нам потрібно з’ясувати, чи проблема викликана стороннім додатком чи ні, тому вам потрібно завантажити телефон у безпечному режимі, оскільки всі сторонні елементи тимчасово відключені в цьому середовищі. Якщо припустити, що пристрій працює нормально або швидко в цьому режимі, то зрозуміло, що одна чи деякі програми, які ви встановили, спричинили проблему, хоча це не обов’язково означає, що винуватцем є та, яку ви встановили. Бувають випадки, коли деякі програми таємно встановлюють інші програми, які працюють у фоновому режимі, але займають більше ресурсів. Але як би там не було, завантаження в безпечному режимі необхідна. Отже, ось як ви це робите:

  1. Вимкніть свій Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  3. Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  5. Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.

Якщо припустити, що ваш телефон працює в нормальному режимі, перебуваючи в безпечному режимі, очевидно, що проблему спричиняє одна або деякі встановлені вами програми. Щоб вирішити цю проблему, вам потрібно знайти програми, які спричиняють проблему, спробувати їх оновити, скинути і навіть видалити.

Як оновити програми на вашому Galaxy S7

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Play Store.
  3. Торкніться клавіші меню, а потім - Мої програми. Щоб програми автоматично оновлювалися, торкніться клавіші меню, торкніться Налаштування, а потім торкніться Автооновлення програм, щоб встановити прапорець.
  4. Виберіть один із таких варіантів:
    • Натисніть Оновити [xx], щоб оновити всі програми доступними оновленнями.
    • Торкніться окремої програми, а потім натисніть Оновити, щоб оновити одну програму.

Як очистити кеш додатків та дані на Galaxy S7

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка меню> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  5. Торкніться Зберігання.
  6. Торкніться Очистити кеш.
  7. Торкніться Очистити дані, а потім натисніть OK.

Як видалити програми з вашого Galaxy S7

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка меню> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 2: Перезавантажте телефон у режимі відновлення та протріть розділ кешу

На той випадок, якщо телефон все ще працює повільно, перебуваючи в безпечному режимі, то вам потрібно це зробити, оскільки ви сказали, що проблема почалася після оновлення. Незалежно від того, чи було це незначне чи серйозне оновлення, той факт, що ця проблема почалася після цього, очевидно, що проблема могла бути спричинена деякими пошкодженими кешами. Тож спробуйте виконати наведені нижче дії, щоб перезавантажити телефон у режимі відновлення та протерти розділ кешу, щоб видалити всі системні кеші та замінити їх:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення.
  4. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "так", і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  8. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Не хвилюйтеся, ця процедура насправді безпечна як для вашого телефону, так і для ваших даних, і є дуже ефективною для вирішення проблем, які могли виникнути після оновлення. Однак, якщо це не працює, вам доведеться перейти до наступного кроку.

Крок 3: Створіть резервну копію файлів та даних та скиньте налаштування телефону

Настав час перезавантажити пристрій, оскільки ви не вирішили проблему першими двома кроками. Але перед тим, як фактично скинути налаштування телефону, обов’язково зробіть резервну копію файлів та даних, оскільки вони будуть видалені під час процесу. Крім того, якщо це можливо, вимкніть функцію захисту від заводських скидок або функцію захисту від крадіжки, щоб після скидання ви не втратили доступ до пристрою.

Як вимкнути захист від заводських скидок на Galaxy S7

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Облікові записи.
  5. Торкніться Google.
  6. Торкніться своєї електронної адреси ідентифікатора Google. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  7. Торкніться Меню.
  8. Торкніться Видалити обліковий запис.
  9. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Як скинути налаштування Samsung Galaxy S7

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  4. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Ви також можете скинути налаштування пристрою в меню налаштувань…

  1. На будь-якому головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  5. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  7. Двічі торкніться клавіші "Назад", щоб повернутися до меню "Налаштування", а потім натисніть "Загальне управління".
  8. Натисніть Скинути.
  9. Торкніться Скидання заводських налаштувань.
  10. Торкніться Скинути пристрій.
  11. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свій PIN-код або пароль.
  12. Натисніть Продовжити.
  13. Торкніться Видалити все.

Якщо жодна з цих процедур не працює, то вам слід принести телефон до магазину, щоб технік міг це виправити за вас, оскільки, що стосується основного усунення несправностей, ви вже зробили це безрезультатно.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.