Як виправити Samsung Galaxy S6, який продовжує перезавантажуватися після оновлення Android 6.0.1 Marshmallow

Здається, що так багато власників Samsung Galaxy S6 (#Samsung # GalaxyS6), які стикаються з випадковою перезавантаженням після оновлення свого пристрою до останньої прошивки Marshmallow. Якщо телефон випадково перезавантажується самостійно, це свідчить про те, що прошивка або операційна система пошкоджені або відсутні деякі файли, і оскільки ми не знаємо, що це, нам потрібно виконати деякі процедури з усунення несправностей, які можуть допомогти нам виправити це.

Galaxy-S6-зберігає-перезапускає-зефір

Ось одна з проблем, яку ми отримали від наших читачів, яка найкраще описує проблему:

Привіт хлопці. Мені потрібна ваша допомога, щоб вирішити проблему з моїм телефоном. Це Galaxy S6, який я купив абсолютно новим. Було сповіщення про оновлення, тому я його завантажив. Це вдалося, і я зміг користуватися телефоном протягом кількох годин до того, як сталася перша проблема - він перезавантажився самостійно.

Спочатку я думав, що це просто якась помилка, тому я не заперечував проти цього. На наступний день після першого інциденту проблема сталася знову, потім через кілька годин вона знову перезавантажилася і зараз вона стає все частішою, ніж раніше. Був навіть момент, коли я був у середині дзвінка, коли це сталося, тому дзвінок було відмовлено. Я не хочу, щоб це сталося, тому що люди можуть подумати, що я відмовляюся від їх дзвінків. Отже, що мені потрібно робити? Дякую. "

Проблема вище показує лише одну з ознак проблеми. Насправді є й інші ознаки, з якими ви можете зіткнутися, які можуть призвести до того ж результату - небажані перезавантаження. Отже, дозвольте мені перерахувати можливі симптоми цієї проблеми:

  • Як і проблема, про яку говорилося вище, перезавантаження може почастішати, поки ви більше не зможете користуватися телефоном, оскільки він перезавантажується кожні кілька хвилин
  • Також надходили повідомлення про те, що телефон надовго зависає і перестає реагувати, а потім перезавантажується, щоб зробити те саме, щойно завантажиться
  • Деякі повідомили, що їх пристрої перезавантажились після використання певних програм, що вказує на те, що проблема також може бути пов'язана з додатками

Тепер, коли ви знаєте інші ознаки проблеми, настав час розглянути можливі причини на основі звітів та свідчень власників:

  • Деякі програми можуть виходити з ладу через проблему несумісності з новою прошивкою, що також спричиняє збій системи
  • Нова система все ще використовує кеші попередньої прошивки та спричинила невідповідності під час роботи
  • Сама прошивка пошкоджена, і її потрібно перевстановити
  • Деякі файли відсутні через погане або перерване оновлення
  • Пристрій зазнав рідких або фізичних пошкоджень, що спричинило невідповідність обладнання

Перш ніж ми розглянемо ваші процедури з усунення несправностей, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S6 і знайдіть проблеми, подібні до ваших. Потім ви можете використовувати запропоновані нами рішення, або якщо вам потрібна подальша допомога, зв’яжіться з нами, заповнивши нашу анкету.

Покрокове усунення несправностей

Мета нашого пошуку несправностей - дізнатись, у чому проблема. Так, ми знаємо, що проблема виникла після оновлення Marshmallow, але насправді не маємо уявлення, що її спричинило. Отже, спробуємо виключити одну можливість за іншою і почнемо з додатків.

Крок 1. Несумісні програми суперечать новій прошивці 

Якщо програма несумісна з новою системою, вона аварійно завершує роботу, коли ви її відкриваєте. Але деякі насправді завдають більше шкоди, і ця проблема є лише однією з них. Отже, щоб виключити цю можливість, ми рекомендуємо завантажити Galaxy S6 у безпечному режимі, щоб тимчасово вимкнути всі сторонні програми. Таким чином, ми можемо негайно ізолювати, якщо програми, що спричиняють проблему, попередньо встановлені або завантажені:

  1. Вимкніть ваш Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з'явиться 'Samsung Galaxy S6', негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки телефон не завершить перезапуск.
  5. Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

Якщо проблема не виникає в безпечному режимі, очевидно, що причиною проблеми є одна або деякі завантажені програми. Вам потрібно шукати ці програми та оновлювати або видаляти їх.

Спробуйте завантажитись у звичайному режимі та відкрийте часто використовувані програми. Спробуйте відкривати один за одним, поки телефон не перезавантажиться. Той, ким ви користуєтесь при перезавантаженні телефону, може бути одним з винуватців. Спробуйте відключити його спочатку або просто продовжте та видаліть.

Якщо телефон перезавантажиться випадковим чином навіть у безпечному режимі, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2: Деякі кеші могли бути пошкоджені під час процесу оновлення

Системні кеші важливі для безперебійної роботи телефону. Однак деякі кеші можуть бути пошкоджені під час великого оновлення, як те, яке ви щойно мали, тобто від KitKat до Marshmallow. Незважаючи на те, що ці файли пошкоджені, нова система все одно може продовжувати їх використовувати. Отже, виникають невідповідності, що призводять до того, що пристрій зависає, не реагує або довільно перезавантажується.

Вам потрібно видалити кеш-пам’ять, щоб нова система створювала нові файли, сумісні з нею, і оскільки це не просто файли, як будь-які інші, у вас немає доступу до них. Ви не можете видаляти кеш-файли один за одним. Отже, вам потрібно завантажити пристрій у режимі відновлення та видалити вміст розділу кешу. Ось покрокова інструкція ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Видалення розділу кешу майже те саме, що і скидання до заводських налаштувань, лише тим, що ви не видаляєте дані, а системні кеші. Це дуже ефективна процедура усунення несправностей, яку слід використовувати перед тим, як прийняти рішення про скидання. І хороша річ у тому, що жоден з ваших файлів, програм, контактів тощо не буде видалений. Однак якщо проблему не вдалося вирішити, вам доведеться виконати скидання.

Крок 3: Деякі дані системи та програм можуть бути пошкоджені під час процесу оновлення

Для звичайних користувачів це наскільки це можливо, і якщо проблема не зникне після виконання наведеної нижче процедури, настав час звернутися за допомогою до техніка.

Це те саме, що скидання до заводських налаштувань, лише якщо це робиться в режимі відновлення і що розділи даних та кешу будуть переформатовані, коли ви це зробите.

Однак недоліком цієї процедури є те, що якщо ви забули ім’я користувача та пароль свого облікового запису Google і не видалили свій обліковий запис зі свого телефону до скидання або якщо блокування екрану все ще було задіяно, буде захищено заводський скидання захисту або FRP спрацює, і вам буде важко ввійти назад у телефон.

Отже, перед скиданням обов’язково видаліть свій обліковий запис Google і блокуйте екран.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Крок 4: Настав час надіслати телефон на перевірку та / або перевстановлення мікропрограми

Очевидно, це проблема прошивки, але оскільки встановлення прошивки вручну анулює гарантію, ви не можете просто зробити це самостійно. Вам потрібен уповноважений технік, який зробить це за вас, щоб ви або передали телефон своєму провайдеру, або Samsung потурбувався про нього. Компроміс полягає в тому, що вам доведеться почекати кілька тижнів, перш ніж ви повернете телефон назад.

Але лише для того, щоб надати вам огляд, для такої проблеми, як пов'язана з прошивкою, нову прошивку буде просто переінстальовано, щоб переконатися, що її цілісність недоторкана. Якщо проблема полягає в новій прошивці, тоді будь-який технік може повернутися до попередньої прошивки.

Якщо, однак, ви досить кмітливі і не піклуєтесь про гарантію, тоді ви можете зробити це самостійно. Все, що вам потрібно, це прошивка, завантажена на ваш комп’ютер, і прошивальний інструмент Odin. Отримавши ці речі, використовуйте комп’ютер, щоб встановити його на свій телефон.

Я сподіваюся, що цей посібник допоміг пролити світло на вашу проблему чи запитання. Якщо вам потрібна подальша допомога, сміливо залишайте коментар або зв'яжіться з нами.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.