Як виправити помилку SIM-карти на вашому Samsung Galaxy S8, яка виникає після оновлення Android 8.0 Oreo [Посібник з усунення несправностей]

Для функціонування мережевих функцій та послуг телефону потрібна SIM-карта. Але бувають випадки, коли трапляються помилки на SIM-картці, і коли це трапляється, мережеві служби також не працюють або недоступні. Помилки SIM-картки можуть виникати через проблеми з програмним або апаратним забезпеченням. Якщо помилка виникає після того, як пристрій впав або змочився, то це, швидше за все, через пошкодження обладнання. І це часто вимагає обслуговування. Якщо помилка раптом трапляється без попередніх випадків падіння або потрапляння рідини, то це, мабуть, просто випадковий збій, який можна усунути деякими обхідними шляхами.

Нижче виділено прості рішення та запропоновані обхідні шляхи вирішення відповідної проблеми на смартфоні Samsung Galaxy S8, коли пристрій відображає помилку `` Немає SIM-карти ''. Перш ніж віднести пристрій у сервісний центр або попросити замінити нову SIM-карту, спробуйте усунути проблеми з програмним забезпеченням, які могли спричинити пристрій, щоб показати цю помилку.

Тепер, перш ніж що-небудь, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, обов’язково завітайте на нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже надали рішення для сотень проблем, про які повідомляють наші читачі. Шанси на те, що ми, можливо, вже надали рішення проблеми, яку ви зараз маєте, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, на цій сторінці та сміливо використовуйте запропоновані нами рішення. Якщо вони не працюють, або якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "надіслати", щоб зв'язатися з нами.

Як виправити Samsung Galaxy S8 без помилки SIM-карти

Не соромтеся звертатися до цих покрокових інструкцій, якщо вам коли-небудь знадобляться додаткові відомості про те, як боротися з однією і тією ж проблемою SIM-карти на вашому смартфоні Samsung.

Перше рішення: перезавантажте ваш Samsung Galaxy S8 (програмне скидання).

Незначні збої та помилки програмного забезпечення можуть випадково виникати на будь-якому пристрої, і це може бути те, що відбувається на вашому телефоні, і причина, через яку ви отримуєте помилку Без SIM-карти. Просте, але дуже ефективне рішення, яке можна спробувати спочатку, - це м’який скидання або просто перезавантаження телефону. Це очистить пошкоджені файли, включаючи кеш-пам’ять, із внутрішньої пам’яті телефону та оновить операційну систему. Ось як це робиться:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку живлення протягом декількох секунд, поки не з'являться параметри живлення.
  2. Виберіть Вимкнути, а потім натисніть OK . Потім телефон вимкнеться.
  3. Через 30 секунд натисніть і утримуйте кнопку живлення ще раз, доки телефон не завантажиться.

Це не вплине на будь-які дані, які ви зберігаєте у внутрішній пам’яті телефону, тому немає необхідності створювати їх резервні копії перед перезавантаженням.

Друге рішення: Вийміть і встановіть наново SIM-карту на вашому Samsung Galaxy S8.

Така ж помилка може трапитися, коли SIM-карта зрушена або втрачена. У цьому випадку SIM-картка може не встановити надійний контакт із ланцюгом лотка SIM-картки, тому телефон її не виявляє та не зчитує. Щоб повідомити вас про те, що відбувається, ваш пристрій видає повідомлення про помилку "Немає SIM-картки". Щоб виключити це, спробуйте вийняти та встановити SIM-карту на телефоні, виконавши такі дії:

  1. Повністю вимкніть пристрій.
  2. Вставте штифт для викиду в крихітний отвір на лотку, щоб ослабити лоток. Переконайтесь, що штифт для викиду перпендикулярний отвору, щоб запобігти пошкодженню пристрою.
  3. Коли ви чуєте легке клацання, лоток повинен вискочити. Обережно витягніть лоток із гнізда.
  4. Вийміть SIM-карту або USIM-карту з гнізда, а потім перевірте її на наявність видимих ​​ознак пошкодження, таких як подряпини або вм’ятини. Крім того, це виглядає добре, покладіть його назад у лоток для SIM-картки в тому ж положенні, перш ніж ви його теж витягнете. Золоті контакти повинні бути звернені вниз, щоб встановити контакт із ланцюгом SIM-картки у гнізді.
  5. Вставте лоток назад у пристрій. Обов’язково повністю вставте лоток у гніздо лотка, щоб запобігти проникненню рідини у пристрій.

Після того, як ви все повернете на місце, увімкніть телефон ще раз і перевірте, чи помилка SIM-карти не зникла.

Третє рішення: Витріть розділ кешу на вашому Samsung Galaxy S8.

Тимчасові системні файли, які зберігаються як кеш у системних папках, також можуть бути винуватцем їх пошкодження. Хоча кеш-файли вигідні з точки зору перезавантаження подібної інформації, вони з часом можуть спричинити проблеми. Ось чому рекомендується регулярне очищення кеш-пам’яті та даних на мобільних пристроях. Якщо ви цього ще не зробили, вам слід стерти розділ кешу на своєму пристрої зараз. Ось як:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відобразиться логотип Android , відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, потім `` Немає команди '' перед тим, як відображати опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “Так”, і натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз” .
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Дозвольте своєму пристрою закінчити завантаження, а потім спробуйте перевірити, чи відсутня після цього SIM-карта відсутня. Якщо помилка все ще відображається, спробуйте наступне можливе рішення.

Четверте рішення: Скиньте налаштування мережі на вашому Samsung Galaxy S8.

Скидання налаштувань мережі може бути ключем до виправлення помилки, якщо це пов’язано з неправильними налаштуваннями мережі або параметрами. Це очистить всі ваші мережеві конфігурації та налаштування, а потім відновить значення мережі за замовчуванням. Мережі Wi-Fi та з'єднання Bluetooth також будуть видалені в процесі. Якщо ви хочете продовжити, то ось як це робиться:

  1. Торкніться Налаштування в меню Додатки .
  2. Прокрутіть до та торкніться Загальне управління.
  3. Прокрутіть до та торкніться Скинути .
  4. Виберіть опцію Скинути налаштування мережі. Це видалить ваші поточні конфігурації мережі та відновить значення за замовчуванням.
  5. Ще раз торкніться Налаштування мережі, щоб продовжити.
  6. Потім натисніть Скинути, щоб підтвердити скидання налаштувань мережі.

Після скидання ваш телефон повинен автоматично перезавантажитися. Якщо цього не сталося, вам доведеться перезапустити його вручну, щоб застосувати нові зміни та оновити систему та внутрішню пам’ять. Після перезапуску налаштуйте свою мережу Wi-Fi і ввімкніть інші функції мережі та служби на телефоні, щоб використовувати їх знову.

П’яте рішення: скиньте налаштування Samsung Galaxy S8 до заводських значень (головне скидання).

Виконання генерального скидання можна вважати одним з останніх варіантів, якщо ніщо інше не працює і якщо ви все одно отримуєте ту ж помилку на телефоні. Можуть виникнути деякі складні системні проблеми, які потрібно вирішити за допомогою більш досконалих рішень, і повне видалення системи може бути найвищим виправленням. Якщо ви хочете продовжити, не забудьте створити резервну копію всіх важливих даних, оскільки вони будуть видалені в процесі. Після завершення резервного копіювання виконайте наступні дії, щоб скинути смартфон Galaxy S8 до заводських значень за замовчуванням через режим відновлення Android:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку живлення, щоб вимкнути телефон.
  2. Поки вимкнено, одночасно натисніть і утримуйте кнопки збільшення гучності та живлення протягом декількох секунд.
  3. Відпустіть обидві кнопки, коли з’явиться логотип Samsung .
  4. Натисніть на екран, якщо з’явиться зображення робота Android без команди . Це запустить екран відновлення Android .
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності на своєму телефоні, щоб виділити “wipe data / factory reset” з поданих параметрів.
  6. Потім натисніть кнопку живлення, щоб підтвердити вибір.
  7. Натисніть клавішу зменшення гучності ще раз, щоб виділити / вибрати Так - видаліть усі користувацькі дані, а потім один раз натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  8. Потім буде виділено параметр " Перезавантажити систему зараз ". На цьому етапі просто натисніть кнопку живлення, щоб запустити телефон для перезавантаження.

Крім того, ви можете скинути налаштування пристрою через меню налаштувань, поки він відповідає належним чином. Найчастіше проблеми, пов'язані з програмним забезпеченням на вашому пристрої, повинні вирішуватися після генерального скидання. В іншому випадку це вимагає обслуговування.

Ви можете зв’язатися зі своїм постачальником послуг / оператором та запитати інші рекомендації, якщо на вашому смартфоні Galaxy S8 все ще відображається помилка "Немає SIM-карти" За необхідності ви можете подати запит на заміну нової SIM-карти або повторно активувати SIM-карту. Якщо ви підозрюєте, що проблема пов’язана з пошкодженим обладнанням, ви можете замість цього віднести пристрій у сервісний центр Samsung. Можливо, є деякі пошкоджені компоненти, такі як лоток для SIM-картки або гніздо, які потрібно виправити.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.