Як виправити Samsung Galaxy S8, який постійно перезавантажується [Посібник з усунення несправностей]

Коли такий висококласний телефон, як Samsung Galaxy S8, починає самостійно перезавантажуватися, це вже є ознакою більш серйозної проблеми з прошивкою, хоча ми не можемо бути впевнені в цьому. Оскільки ми почали надавати технічну підтримку своїм читачам, ми вже неодноразово стикалися з подібними проблемами, і траплялися випадки, коли проблема апаратного забезпечення також приводила до такої проблеми. Були також ситуації, коли сторонні програми є однією з причин, чому телефон перезавантажується випадковим чином.

У цій публікації ми проведемо вас під час усунення несправностей вашого пристрою, який почав випадково перезавантажуватися без видимих ​​причин. Ми спробуємо розглянути кожну можливість і керувати кожною з них, поки не зможемо визначити, в чому проблема насправді і чи можемо ми щось з цим зробити. Якщо коли-небудь проблема пов’язана з апаратним забезпеченням, то ми не можемо гарантувати виправлення, оскільки подібні проблеми означатимуть заміну блоку. Отже, якщо у вас є цей телефон і на даний момент у вас виникає подібна проблема, продовжуйте читати нижче, щоб ви знали, що робити.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Покрокове керівництво з усунення несправностей Galaxy S8, яке постійно перезавантажується

Мета цього посібника з усунення несправностей полягає в тому, щоб ми знали, чи можна вирішити проблему без будь-якого втручання технічного персоналу, щоб врятувати власника від безлічі неполадок, які повертаються до магазину, особливо якщо проблема незначна. Однак, якщо ми виявимо, що проблему неможливо усунути з нашого боку, вам слід якомога швидше принести її до магазину, щоб її замінити.

Перш ніж перейти до кроків з усунення несправностей, ось одне з повідомлень, яке ми отримали від нашого читача, яке найкраще описує цю проблему:

Привіт хлопці! Мій телефон S8, я купив його минулого місяця, і він був у мене вже більше 3 тижнів. Я дійсно насолоджувався всіма новими можливостями, але тут раптом телефон вимкнувся сам по собі. Коли я спробував увімкнути, це спрацювало лише для перезавантаження через кілька годин. З тих пір він продовжує перезавантажуватися щогодини або близько того; це насправді випадково, і я не знаю, для чого це робиться. Я починаю переживати з цього приводу, враховуючи той факт, що купив його за кілька сотень доларів. Я просто хочу, щоб мій телефон знову працював ідеально, чи можете ви допомогти? "

Виправлення неполадок : Це звучить як проблема з прошивкою, але ми дійсно не можемо бути впевнені, поки не усунемо неполадки. Отже, ось що ви повинні робити ...

Крок 1: Запустіть телефон у безпечному режимі та спостерігайте

Ми все ще перебуваємо на стадії спостереження, і це дуже важливо, оскільки це дасть нам уявлення, в чому проблема. Знання першопричини майже усуває проблему. Отже, мені потрібно, щоб ви перезавантажили телефон у безпечному режимі, щоб усі сторонні програми були тимчасово відключені. Таким чином, ми можемо відокремити проблему, щоб дізнатися, чи не викликає проблему одна з цих програм, чи це проблема з попередньо встановленими програмами та прошивкою. Ось як ви запускаєте телефон у безпечному режимі:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
  8. Видаліть програми, які викликають проблему.

Перебуваючи в цьому режимі, уважно спостерігайте за телефоном, щоб дізнатись, чи все-таки він перезапускається самостійно без видимих ​​причин. Якщо так, перейдіть до кроку 3, але якщо перезавантаження зникло, то переходьте до наступного кроку.

Крок 2: Знайдіть програми, які викликають проблему, та видаліть їх

Це потрібно робити, лише якщо телефон не перезавантажується в безпечному режимі. Це тому, що досить ясно, що проблемою є одна чи деякі сторонні програми. Ці програми насправді є тими, які ви завантажили з магазину Play або встановили вручну. Якщо у вас вже є програма, спробуйте спочатку очистити її кеш і дані, щоб скинути її, і якщо це не допоможе, вам слід продовжити видалення.

Як очистити кеш додатків та дані на Galaxy S8

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться Зберігання.
  5. Торкніться Очистити кеш.
  6. Торкніться Очистити дані, а потім натисніть OK.

Як видалити програму з Galaxy S8

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 3: Завантажте телефон у режимі відновлення та протріть розділ кешу

Якщо припустити, що ваш телефон все ще перезавантажується самостійно, перебуваючи в безпечному режимі, то сторонні програми не мають нічого спільного з проблемою, і ми можемо розглядати можливу проблему з мікропрограмою. Отже, наступне, що нам потрібно зробити, це спробувати видалити всі системні кеші, щоб вони були замінені новими.

Ми часто маємо доступ до системних кеш-пам’яті, але навіть маючи це, ми все одно не можемо визначити, який файл пошкоджений, а який ні. Зайве говорити, що ми не можемо видалити окремий системний кеш, отже, нам просто потрібно видалити всі їх відразу, щоб вони були замінені. Для цього вам просто потрібно перезавантажитися в режимі відновлення та протерти розділ кешу:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Після цього вам просто доведеться ще раз спостерігати за своїм телефоном, щоб дізнатись, чи він все ще перезавантажується самостійно, і якщо так, то у вас немає іншого вибору, крім як зробити наступний крок.

Крок 4: Створіть резервну копію файлів та даних та скиньте налаштування телефону

Правильно, настав час перезавантажити телефон, оскільки всі інші процедури не допомогли вирішити проблему. Однак потрібно зробити резервну копію важливих файлів та даних, оскільки вони будуть видалені під час скидання. Залежно від обсягу даних, збережених у вашому телефоні, резервне копіювання може зайняти від 15 хвилин до години. Але після цього не забудьте вимкнути захист від заводських скидок (FRP), щоб ви не заблокували свій телефон. Ось як ви це робите:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться Google.
  5. Натисніть свою електронну адресу Google ID, якщо налаштовано кілька облікових записів. Якщо у вас налаштовано кілька облікових записів, вам потрібно буде повторити ці кроки для кожного облікового запису.
  6. Торкніться значка з 3 крапками.
  7. Торкніться Видалити обліковий запис.
  8. Торкніться ВИДАЛИТИ РАХУНОК.

Якщо ви готові скинути налаштування телефону, виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Ви також можете скинути налаштування Galaxy S8 з меню Налаштування ...

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  4. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  5. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  7. Натисніть Скинути.
  8. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  9. Натисніть Продовжити.
  10. Торкніться Видалити все.

Крок 5: Принесіть телефон назад до магазину

Після скидання, а ваш новий телефон все ще перезавантажується самостійно, тоді вам доведеться повернути його до магазину, щоб ви могли вимагати заміни на випадок, якщо технік не зможе вирішити проблему. Можливо, вам нададуть абсолютно новий замінник, але все буде піддано перевірці, і вам можуть поставити кілька запитань щодо вашого пристрою та як ви ним користувались.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.