Samsung Galaxy S6, S6 Edge не синхронізує електронні листи, інші пов'язані з цим проблеми

Проблеми із синхронізацією електронної пошти - це деякі найпоширеніші проблеми, з якими стикаються з нами деякі користувачі S6 та S6 Edge, тому ця публікація є нашою відповіддю на їх запит про допомогу. Слід зазначити, що проблеми з помилками трапляються через низку факторів, і що жоден із двох випадків не обов’язково повинен мати однакове рішення.

galaxy-s6_sub_voice-command_l

Помилки синхронізації, незалежно від електронної пошти чи ні, зазвичай виправляються, виконуючи такі три основні дії:

  • переконайтеся, що пристрій постійно має надійне з’єднання з Інтернетом
  • переконайтесь, що служба електронної пошти або будь-яка хмарна служба, як OneDrive від Microsoft, Google Drive, Dropbox тощо, працює з якою працює
  • облікові дані облікового запису правильні (ім’я користувача та пароль)

У деяких випадках помилки синхронізації можуть бути виправлені простим видаленням та повторним додаванням облікового запису. Якщо ці речі не допоможуть вирішити проблему, ви хочете дотримуватися наведених нижче пропозицій щодо деяких проблем із # SamsungGalaxyS6emailsync.

Якщо у вас є власні рішення для # SamsungGalaxyS6emailsync, якими можна поділитися, вони завжди вітаються. Будь ласка, використовуйте посилання внизу сторінки, щоб зв’язатися з нами.


Проблема №1: Синхронізація програми електронної пошти Samsung Galaxy S6 Edge несумісна

Привіт, у мене проблема із синхронізацією електронної пошти. Я використовую додаток, який постачається з телефоном (не додаток Gmail). Телефон налаштований на отримання електронної пошти за розкладом піків у автоматичному режимі (при отриманні) та за піком через кожні 30 хв. Графік піків працює добре, але пік працює не так, як слід. Деякий час він синхронізується одну годину, а деякий час проходить ще кілька годин, перш ніж синхронізувати електронну пошту. Чи можете ви допомогти мені? З найкращими побажаннями. - Новак

Рішення: Привіт Новак. Переконайтеся, що функція автоматичної синхронізації даних увімкнена в меню Налаштування> Використання даних> Меню> Автоматична синхронізація даних . Якщо це не вирішує вашу проблему, проблема може бути як з боку постачальника послуг електронної пошти, так і в додатку.

Усунення несправностей програми означає видалення кешу та даних та / або системного кешу.

Щоб видалити кеш і дані програми електронної пошти, виконайте такі дії:

  • Зайдіть в Налаштування .
  • Перейдіть до розділу Заявки .
  • Виберіть Керування програмами .
  • Торкніться вкладки Усі .
  • Виберіть назву програми, про яку йдеться.
  • Звідти ви побачите кнопки Очистити кеш і Очистити дані .

Видалення розділу кешу можна виконати, виконавши такі дії:

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте одночасно кнопки живлення, збільшення гучності та головну .
  • Коли телефон завібрує, відпустіть кнопку живлення, але продовжуйте натискати та утримувати кнопки збільшення гучності та головного .
  • Тепер, коли з’явиться екран відновлення Android, виділіть опцію стирання розділу кешу за допомогою кнопки зменшення гучності .
  • Щоб підтвердити вибір, натисніть кнопку живлення .
  • Зачекайте деякий час, поки стирання розділу кешу не закінчиться.
  • Тепер на екрані з’явиться “Перезавантажити систему зараз”. Щоб виділити параметр, використовуйте клавішу збільшення / зменшення гучності .
  • Натисніть кнопку живлення, щоб підтвердити це, і пристрій автоматично перезавантажиться.

Проблема №2: Обліковий запис електронної пошти Samsung Galaxy S6 Edge IMAP не синхронізується із сервером

У мене є рахунок електронної пошти, що працює через IMAP. Коли його вперше налаштували, все працювало нормально. Через кілька днів електронна пошта припинила синхронізацію із сервером. У мене однаковий обліковий запис електронної пошти в моєму iPad air, ПК Outlook, планшеті Samsung та iPhone, і все працює нормально. Через цю проблему мені довелося повернути перший S6 Edge. У мене є ще одна, яка знову погано поводиться. Найцікавіше, що якщо я видалю обліковий запис і перевстановлюю його, він буде працювати нормально кілька днів, а потім знову зупиниться. У мене ніколи не було цієї проблеми зі своїм старим S3 і планшетом Samsung, який я маю зараз. Дякую. - Стівен

Рішення: Привіт Стівене. Будь ласка, відновіть за промовчанням телефон за допомогою скидання до заводських налаштувань, налаштуйте свій обліковий запис електронної пошти та спостерігайте за телефоном кілька днів. Якщо проблема викликана одним із встановлених додатків, це ефективніший метод, ніж використання безпечного режиму . Обов’язково надайте собі достатньо часу для спостереження за телефоном після встановлення програми, щоб визначити, чи не винен він.

Ми розуміємо, що цей процес є нудним і займає багато часу, але, як ми вже говорили, це перевірена техніка для виділення проблемного додатка. Деякі зловмисні програми призначені для ігнорування безпечного режиму і можуть продовжувати працювати у фоновому режимі.

Проблема №3: ​​Вхідні повідомлення електронної пошти та папки відправлених елементів не синхронізуються на Galaxy S6 Edge

ПРОБЛЕМА №7: SAMSUNG GALAXY S6 EDGE НЕ АВТОМАТИЧНО СИНХРОНІЗУЄ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, КОЛИ ПІДКЛЮЧЕНО ДО МОБІЛЬНИХ ДАНИХ. Я спробував згадане рішення; Рішення: Привіт Томасе. Ви можете зробити наступне:

  • Зайдіть в Налаштування.
  • Торкніться Використання даних.
  • Торкніться значка меню.
  • Поставте галочку на опції Автоматична синхронізація даних.

Але проблеми залишаються. Схоже, лише вхідні та надіслані товари не СИНХРОНІЗОВАНІ. Інші (вкладені) папки автоматично синхронізуються. - Еріку

Рішення: Привіт Ерік. Якщо лише певний набір папок не синхронізується з певним обліковим записом електронної пошти, проблема має бути пов’язана з додатком. Обов’язково дотримуйтесь рішень, описаних вище як для Новака, так і для Стівена.

Проблема No4: Як назавжди видалити електронні листи з облікового запису Gmail Samsung Galaxy S6 Edge

Я хочу мати можливість видалити всі електронні листи зі сміття зі свого облікового запису Gmail. В даний час вони зберігають їх. - Енджі

Рішення: Привіт Енджі. Google створив папку для сміття Gmail, щоб зберігати видалені повідомлення протягом 30 днів, якщо ви передумаєте і захочете відновити їх знову. Через 30 днів електронні листи у папці сміття автоматично видаляються з телефону та серверів Google. Якщо ви не можете почекати 30 днів, ви можете назавжди видалити повідомлення назавжди, виконавши такі дії:

  • Відкрийте папку " Смітник" .
  • Натисніть кнопку меню з трьома крапками у верхньому правому куті та торкніться Очистити кошик .

Проблема №5: Електронна пошта Samsung Galaxy S6 Edge працює повільно під час відкриття рахунку

S6 Edge 64 ГБ ... У стандартній програмі електронної пошти є 3 електронні листи для обміну. Може вибрати електронну пошту, і вік її відкривається або відкривається негайно… при повільному запуску нова вкладка електронної пошти в цей час зникає. екран замерзає, де пальцем можна рухати вгору-вниз, без результату ... надзвичайно дратує.

Крім того, натискання кнопки на передній панелі нічого не робить (наприклад, закінчується пам’ять), думаючи повернутися до Z2, оскільки це могло б тривати день від батареї, і таких проблем не було… S6, якщо використання для дзвінків тощо може вимагати економії заряду, просто щоб повернутися додому ... не впевнений, що проблема пов’язана ...

скидали досить часто, але зараз це відбувається досить часто. - Павло

Рішення: Привіт Павло. Схоже, у вас на телефоні загальна проблема з низькою продуктивністю. Це може бути пов’язано з кількома факторами, тому ваше головне завдання - визначити причину.

Ми пропонуємо вам просто витерти телефон з початку, щоб переконатися, що прошивка свіжа. Після цього встановлюйте лише ті програми, якими ви користуєтесь. Програми, якими ви не користувались тижнями, можуть бути не дуже важливими, тому переконайтеся, що не встановлюєте їх знову.

  • Щоб відновити заводські налаштування телефону, просто виконайте такі дії:
  • Вимкніть пристрій, натиснувши кнопку живлення або натиснувши один раз і вибравши опцію “Вимкнути”.
  • Тепер одночасно натисніть і утримуйте кнопку живлення, збільшення гучності та головну .
  • Коли на екрані з’явиться синє меню відновлення Android, відпустіть усі кнопки.
  • Для навігації на екрані або виберіть опцію, просто натисніть кнопку збільшення гучності та зменшення гучності кнопки.
  • Щоб вибрати або підтвердити виділену опцію, натисніть клавішу живлення .
  • Виберіть опцію Wipe Data / Factory Reset .
  • Нарешті, щоб повністю виконати режим відновлення, виберіть опцію Перезавантажити систему зараз .

Оскільки цю проблему можуть спричинити також зловмисні сторонні програми, ми рекомендуємо бути обережними з програмами, які ви вставляєте у свій телефон. Найменш відомі програми або програми, створені невідомими або ненадійними розробниками, частіше спричиняють проблеми.

Див. Також Причини, через які збій програм Android

Проблема №6: Електронна пошта Samsung Galaxy S6 більше не синхронізується

Мені не вдається постійно транслювати електронну пошту, а також мій календар не оновлюється. Я на сервері Outlook і ніколи не мав цієї проблеми зі своїм старим Droid Razor Maxx ... Пропустіть!

Verizon не міг допомогти мені після численних годин роботи по телефону та в магазинах. 

Крім того, коли я підключаюсь до Bluetooth у своєму автомобілі для навігації, я змушений слухати старі голосові повідомлення, які якимось чином потрапили в музичну хмару, і відтворювати їх усі, як я в навігаційному додатку! 

Спробував видалити кожну, але вони повертаються, як тільки я повертаюся до навігації ... Наситився своїм новим сучасною проблемою ... Чи можете ви допомогти? - Анна

Рішення: Привіт Анна. Обов’язково дотримуйтесь рішень, наведених для решти наведених вище хлопців щодо вашої проблеми з електронною поштою. Проблеми із синхронізацією можуть бути пов’язані з несправністю програми, неправильними налаштуваннями синхронізації облікового запису або порушенням роботи служби електронної пошти. Перші дві причини вже розглянуті вище, тому переконайтеся, що ви переглядаєте їх. Якщо проблема з електронною поштою не зникає, зверніться за допомогою до свого постачальника послуг електронної пошти.

Якщо ви використовуєте програму Stock Calendar у своєму S6, переконайтесь, що ви дотримуєтесь цих кроків, щоб увімкнути автоматичну синхронізацію:

  • Зайдіть в Налаштування .
  • Торкніться Облікові записи .
  • Торкніться Google .
  • Торкніться потрібного облікового запису.
  • Натисніть Більше .
  • Торкніться Синхронізувати зараз .
  • Торкніться Додому .
  • Торкніться Програми .
  • Торкніться S Planner .

Ці кроки повинні оновити S Planner.

Щодо вашої проблеми, пов’язаної з Bluetooth, будь ласка, повідомте нам докладніше, включаючи конкретну назву програми, якою ви користуєтесь.

Ви також можете відвідати цю публікацію, щоб отримати додаткові поради, рішення щодо проблем між системою Bluetooth у вашому автомобілі та пристроєм Android .

Проблема №7: Як видалити автоматично заповнене поле під час введення адреси електронної пошти в Samsung Galaxy S6 Edge

Привіт. Чи є спосіб видалити адресу електронної пошти з пам'яті автотипу. Я надіслав електронне повідомлення на адресу, яку я ввів неправильно. Тепер кожного разу, коли я надсилаю електронне повідомлення тому самому одержувачу, неправильна адреса електронної пошти (яка була неправильною лише однією літерою) продовжує з’являтися з пам'яті. У мене також немає неправильної адреси електронної пошти, пов’язаної з будь-якими контактами…. Я просто хочу, щоб вона вийшла з пам’яті, тому я не продовжую її вибирати помилково. Я вже намагався видалити обліковий запис електронної пошти та перезавантажити його на телефон, але це не допомогло. Будь ласка, допоможіть! Дуже дякую. - Сюзанна

Рішення: Привіт Сюзанна. Будь ласка, видаліть кеш і дані програми (кроки, наведені вище), і ви повинні бути готові.

Проблема №8: Номер телефону відображається як ім’я облікового запису електронної пошти при введенні його в поле “Від” на Galaxy S6

Привіт. Коли я надсилаю електронний лист із мого S6 Edge за допомогою мого облікового запису Yahoo, у надісланому електронному листі мій номер стільникового телефону вказано як “від”, а не мою фактичну електронну адресу. Як я можу це змінити? - Лоліта

Рішення: Привіт Лоліта. Обов’язково змініть ім’я власного облікового запису у списку контактів на потрібне. Причиною цього є або те, що у вас є дублікат облікового запису, або ім’я вашого облікового запису - вказаний номер телефону.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.