Як виправити Fitbit Ionic, який не синхронізується належним чином

Хоча ваш Fitbit Ionic - це автономний трекер охорони здоров’я, ви можете насолоджуватися ним у повному обсязі, якщо використовувати його разом зі своїм смартфоном. Є функції, які насправді можуть стати вам дуже корисними, як тільки трекер з’єднаний у пару та правильно підключений до телефону. Але оскільки зв’язок між цими пристроями встановлюється через Bluetooth, він не такий стабільний, як у порівнянні із з’єднаннями Wi-Fi.

Не зрозумійте мене неправильно, Bluetooth був вдосконалений з самого першого використання, але він завжди має свої обмеження. Ось чому сьогодні існують пристрої, які не можуть поєднуватися з іншими пристроями. У випадку з вашим Fitbit Ionic при перериванні зв’язку можуть виникнути проблеми із синхронізацією. Отже, у цьому дописі я допоможу вам у вирішенні проблем із вашим Ionic, який більше не синхронізується належним чином з вашим телефоном, а неправильні дані передаються.

Але перш ніж рухатися далі, якщо ви шукаєте рішення іншої проблеми, завітайте на нашу сторінку усунення несправностей Fitbit Ionic, оскільки ми вже вирішили деякі найпоширеніші проблеми з цим пристроєм. Можливо, ми вже публікували статті, які можуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Або, якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету, оскільки ми можемо допомогти вам у вашій турботі.

Нижче описано, що ви можете зробити, якщо ваш Fitbit Ionic більше не синхронізується належним чином з вашим телефоном.

  1. Вимкніть Fitbit Ionic, а потім увімкніть його знову.
  2. Перезапустіть телефон і переконайтеся, що Bluetooth увімкнено.
  3. Переконайтеся, що на вашому Ionic увімкнено функцію Завжди на зв’язку та Цілодобову синхронізацію.
  4. Примусово закрити додаток Fitbit.
  5. Оновіть зв’язок між телефоном та Ionic.
  6. Видаліть програму Fitbit і встановіть її заново.

Якщо ваш трекер і ваш телефон працюють бездоганно з тих пір, як у вас є, а потім ця проблема почала виникати, то це може бути просто дуже незначною проблемою. Перше, що вам потрібно зробити, це вимкнути свій Fitbit і знову його увімкнути. Ось як ви це робите:

  1. На годиннику відкрийте програму Налаштування> Про програму> Вимкнення> підтвердьте вимкнення.
  2. Щоб знову увімкнути годинник, натисніть будь-яку кнопку.

Одночасно перезапустіть телефон, щоб оновити пам’ять та відновити зв’язок між ними.

Функції Завжди на зв’язку та Цілодобова синхронізація не потрібно постійно вмикати, тому вони мають власні налаштування, які дозволяють користувачам вимикати їх за бажанням. Однак, поки ви вирішуєте цю проблему, я пропоную ввімкнути обидва, щоб переконатися, що ваш трекер постійно намагається відновити зв’язок із вашим смартфоном.

Тепер на своєму смартфоні примусово закрийте додаток Fitbit, щоб оновити його. Якщо у вас Android, натисніть кнопку «Останні програми» і закрийте всі програми, що працюють у фоновому режимі, вам потрібно зробити те саме, якщо ви користувач iPhone. Після цього знову відкрийте програму та спробуйте перевірити, чи працює синхронізація між двома пристроями. Якщо все ще ні, то у вас немає іншого вибору, крім як зробити наступне рішення.

Проблеми із синхронізацією з Fitbit Ionic завжди пов’язані з додатком. Це підтвердили деякі власники, які змогли самостійно вирішити цю проблему. Що вони зробили, це видалили додаток Fitbit зі свого смартфона, перезавантажили його та перевстановили назад. Як повідомляється, після цього синхронізація повернулася до звичного. Будь ласка, спробуйте це і перевірте, чи це також працює для вас.

Сподіваюся, що ми змогли допомогти вам вирішити проблему з вашим пристроєм. Ми були б вдячні, якщо б ви допомогли нам поширити цю інформацію, тому, будь ласка, поділіться цим повідомленням, якщо вважаєте це корисним. Щиро дякую за читання!

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.