Як виправити Samsung Galaxy Note 5, який не вмикається [Посібник з усунення несправностей]

Якщо з якихось причин ваш новий Samsung Galaxy Note 5 (#Samsung # GalaxyNote5) не ввімкнеться, ви повинні негайно # усунути неполадки, особливо якщо він все ще перебуває у періоді заміни. Прочитайте далі, оскільки я допоможу вам безпечно та ефективно вирішити проблеми з вашим пристроєм, щоб дізнатись, чи проблема незначна, чи сам пристрій потребує заміни.

Galaxy-Note-5-Чорний екран

У цьому дописі ви навчитесь виключати одну можливість за раз, поки не дійдете до того, що зможете визначити, що насправді є проблемою, та розробити стратегію, як її виправити, якщо це в межах ваших технічних знань. Однак я не гарантую, що проблему буде усунуто, тому, якщо ви насправді не займаєтесь якимись технічними речами або не впевнені у виконанні процедур, я пропоную вам негайно звернутися до свого постачальника або продавця та перевірити пристрій уповноваженими техніками.

Якщо у вас є інші проблеми з телефоном, відвідайте сторінку з усунення несправностей, яку ми налаштували для Samsung Galaxy Note 5, оскільки вона містить рішення проблем, які ми вже розглядали. Знайдіть проблеми, пов’язані з вашими, і спробуйте доступні рішення. Якщо вони не працювали у вас, зв’яжіться з нами, заповнивши цю форму.

Покрокове усунення несправностей

Кроки, які я використав тут, є безпечними, але все може статися будь-коли, тому, будь ласка, продовжуйте на свій страх і ризик. Сама мета цього посібника полягає в тому, щоб дізнатись, в чому проблема або що її викликає, але немає гарантованого виправлення всіх проблем, особливо апаратних.

Крок 1: Примусово перезавантажте Примітку 5 

Оскільки на вашому новому пристрої немає знімної батареї, ви не можете виконати звичайну процедуру витягування батареї, щоб примусово вимкнути телефон. Цей крок дуже важливий, оскільки існує ймовірність аварійного завершення роботи системи та замерзання телефону, що він не реагуватиме, якщо натиснути клавішу живлення.

Хоча ви не можете виконати звичайний м'який скидання, інженери Samsung насправді додали одну дуже важливу процедуру, яка імітуватиме відключення акумулятора; це називається примусовим перезавантаженням.

Для цього вам просто потрібно натиснути і утримувати кнопку зменшення гучності та клавішу живлення разом протягом 20-30 секунд. Процедура інтегрована апаратно, тому, якби мова йшла лише про аварію системи, телефон повинен завантажитися після процедури.

Крок 2: Зарядіть телефон 

Тепер після перезавантаження примусового режиму, і телефон залишився мертвим, вам потрібно підключити його, щоб зарядити, оскільки також є ймовірність, що це просто проблема з розрядженим акумулятором. Але крім цього, ця проста процедура також дасть вам підказку про цілісність апаратного забезпечення телефону.

Якщо з апаратним забезпеченням не виникає проблем, телефон повинен відображати на екрані звичні знаки зарядки, такі як світлодіодний індикатор та звичайний значок зарядки.

Дуже простий принцип полягає в тому, що телефон, який стягує штрафи, включається. Отже, якщо знаки відображаються, дайте телефону принаймні 10 хвилин, щоб зарядитися і спробуйте увімкнути його.

Однак, якщо телефон також не заряджається, спробуйте підключити його до комп’ютера, щоб дізнатись, чи відповість він на це. Якщо все одно ні, не чекайте, просто надішліть телефон на ремонт, і якщо він все ще знаходиться в періоді заміни, попросіть його замінити. Не погоджуйтесь з думкою, що технік «відремонтує» телефон, якщо ви все ще маєте право отримати абсолютно новий замінник.

Крок 3: Спробуйте завантажити телефон у різних режимах 

Ви повинні спробувати цей крок на випадок, якщо телефон відмовився увімкнути, але зарядився. Окрім збою системи, існує також ймовірність того, що сам Android не може завантажити свій інтерфейс або якщо деякі програми створюють конфлікти в системі. Спробуйте спочатку завантажити телефон у безпечному режимі:

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Як тільки з’явиться повідомлення “Samsung Galaxy Note5”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Телефон перезапуститься, але натискайте кнопку Vol Down.
  5. Після того, як телефон закінчить перезапуск, у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення «Безпечний режим».
  6. Тепер ви можете відпустити кнопку зменшення гучності.

Якщо ваш Примітка 5 відмовився завантажуватися в безпечному режимі, спробуйте режим відновлення, щоб просто з’ясувати, чи він все ще здатний живити свої компоненти, включаючи екран. І якщо телефон зможе успішно завантажитися у процесі відновлення, продовжте стирання розділу кешу. Не хвилюйтеся, жодна з ваших даних не буде видалена.

  1. Повністю вимкніть Samsung Galaxy Note 5.
  2. Спочатку натисніть і утримуйте кнопки збільшення гучності та кнопки головного екрана, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Тримайте три кнопки натиснутими, і коли з'явиться повідомлення "Samsung Galaxy Note5", відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати дві інші.
  4. Як тільки з’явиться логотип Android, відпустіть кнопки збільшення та зменшення гучності.
  5. Повідомлення "Встановлення оновлення системи" відображатиметься на екрані за 30 60 секунд, перш ніж відображатиметься екран відновлення системи Android з його опціями.
  6. Використовуйте клавішу зменшення гучності, щоб виділити опцію «стерти розділ кешу», і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Коли процес завершиться, за допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезавантажити телефон.
  8. Перезавантаження може зайняти трохи більше часу, але не хвилюйтеся і зачекайте, поки пристрій активується.

Крок 4: Надішліть телефон на заміну або ремонт 

Для нового телефону ви не можете багато чого зробити, якщо він вийшов з ладу і не відповів на жодну з описаних вище процедур усунення несправностей, настав час надіслати його на ремонт або заміну. Новий телефон повинен працювати ідеально нестандартно.

Маєте проблеми з телефоном, який не вмикається?

Ми можемо допомогти вам усунути несправності. Ми вже опублікували посібники з усунення несправностей для таких пристроїв:

  • Samsung Galaxy S2
  • Samsung Galaxy S3
  • Samsung Galaxy S4
  • Samsung Galaxy S5, Android Lollipop edition
  • Samsung Galaxy S6
  • Samsung Galaxy S6 Edge
  • Samsung Galaxy S6 Edge +
  • Samsung Galaxy S7
  • Samsung Galaxy S7 Edge
  • Samsung Galaxy Note 2
  • Samsung Galaxy Note 3
  • Samsung Galaxy Note 4, Android Lollipop edition
  • Samsung Galaxy Note 5

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.