Сенсорний екран Galaxy S8 не розпізнає торкання пальців [посібник з усунення несправностей]

Ряд наших читачів зверталися до нас з проханням порадити, як вирішити проблеми з екраном, ось ми тут. Сьогоднішня публікація про усунення несправностей # GalaxyS8 намагається вирішити конкретну проблему з екраном - сенсорний екран не працює. Однак ми хочемо пояснити одне. Якщо ваш тоскований екран S8 перестав виявляти введення пальців після того, як ви його фізично пошкодили або після того, як його кинули, це, мабуть, пряма причина проблеми. У такому випадку ця публікація буде для вас здебільшого марною. Якщо ваш S8 зазнав фізичних пошкоджень, вам потрібно його відремонтувати.

Як виправити не працюючу проблему сенсорного екрану Galaxy S8

Galaxy S8 має дивовижний дисплей, але він як і раніше вразливий, як будь-який сенсорний пристрій. Незалежно від того, чи ваш сенсорний екран S8 перестав працювати, працювати нестабільно або продовжує замерзати без видимих ​​причин, існує той самий набір кроків та рішень щодо усунення несправностей, які ви можете спробувати. Нижче наведені кроки, які ви повинні робити, коли стикаєтеся з будь-якою проблемою із сенсорним екраном:

Рішення No1: Примусово перезавантажте S8

У більшості випадків проблеми із замерзанням сенсорного екрану є тимчасовими і спричинені помилками програмного забезпечення, які можна усунути простим перезапуском. Перш ніж виконувати будь-який з наступних кроків з усунення несправностей нижче, переконайтеся, що перезапустили S8. якщо ви не можете перезапустити його нормально, або якщо екран перестав реагувати, щоб дозволити вам натиснути опцію перезапуску екрана, спробуйте виконати такі дії:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення + зменшення гучності приблизно протягом 10 секунд або до тих пір, поки пристрій не запуститься Зачекайте кілька секунд, поки не з’явиться екран Maintenance Boot Mode.
  2. Коли з’явиться екран Maintenance Boot Mode, виберіть Normal Boot за допомогою кнопок регулювання гучності, щоб прокрутити параметри. Потім натисніть нижню ліву кнопку (під кнопками гучності), щоб вибрати.

Може тривати деякий час, щоб пристрій нормально завантажився. Зачекайте до 90 секунд, щоб він перезапустився.

Рішення No2: Протріть екран

Деякі люди можуть раптово виявити, що сенсорний екран пристрою не реагує через помилку або несправність, а просто тому, що він брудний, похмурий або мокрий. Якщо ви зіткнетеся з такою ж ситуацією, переконайтеся, що ваш S8 належним чином висушений, протираючи екран чистою тканиною з мікрофібри.

Якщо ви використовуєте захисний екран, спробуйте зняти його, щоб перевірити, чи допомагає він. Після того, як ви зняли захисний екран, не забудьте знову очистити екран безворсовою тканиною.

Рішення No3: Перевірте наявність поганих сторонніх додатків

Якщо сенсорний екран вашого телефону перестав працювати після встановлення програми або після оновлення деяких програм, можливо, хтось із них може перешкоджати роботі Android. Оскільки середовище Android є складним середовищем, завжди є ризик, що помилка програми вплине на основні функції системи, такі як сенсорний екран. Щоб перевірити, чи це трапляється у вашій ситуації, завантажте S8 у безпечний режим і подивіться, що станеться. У безпечному режимі сторонні програми не працюватимуть, тому, якщо сенсорний екран працює нормально, ви можете поспоритись, що там є проблема.

Щоб перезапустити S8 у безпечний режим, виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
  8. Видаліть програми, які викликають проблему.

Тільки пам’ятайте, безпечний режим сам по собі не є рішенням. Якщо ви вважаєте, що за проблемою стоїть програма, слід видаляти програми, доки проблема не зникне. Не забудьте повернути телефон у звичайний режим після того, як ви видалили програму, щоб знати, чи проблема все ще існує. Якщо проблема не зникне, виконайте той самий цикл для решти програм.

Сторонні програми - це ті, які ви встановлюєте після розпакування вашого S8. Навіть ті, що опубліковані Samsung та Google, можуть вважатися сторонніми додатками, якщо вони додані пізніше і не є частиною оригінального пакету програм.

Рішення No4: Видаліть програму / програми

Якщо проблема, здається, почалася після встановлення нової програми, і ви все ще пам’ятаєте, що це за програма, спробуйте спершу її видалити.

Хоча ми не можемо зібрати перелік програм, які, як відомо, призводять до проблеми із сенсорним екраном, що не реагує, багато з них - це ігри чи програми для підвищення продуктивності. Хоча це загальне сприйняття, тож насправді може бути чим завгодно.

Рішення No5: Висушіть пристрій

Хоча Galaxy S8 є водонепроникним пристроєм, його сенсорна технологія насправді нічим не відрізняється від решти сучасних смартфонів. Загалом, сенсорні екрани погано працюватимуть або зовсім не будуть вологими. Переконайтеся, що ви ретельно витираєте та висушуєте S8, щоб побачити, чи не виникає проблем із мокрим сенсорним екраном. Якщо екран тріснув, існує ймовірність того, що волога може просочитися всередину крихітних тріщин екрану. Оскільки сенсорний екран, який технічно називається оцифровщиком, знаходиться лише над тонким шаром над монітором, волога може створювати короткий проміжок всередині, що спричиняє надсилання нестабільних сигналів на логічну плату. Залежно від гучності надходить сигналів, комп'ютер вашого S8 може бути перевантажений, що може призвести до повної несправності обладнання.

Якщо у вас тріснув екран після того, як телефон впав або вдарився твердим предметом, вам слід зв’язатися з компанією Samsung, щоб його можна було виправити.

Рішення №6: Від'єднайте аксесуари

Деякі користувачі змогли відновити свою функцію сенсорного екрану після вилучення підключених аксесуарів, таких як SIM-карта, SD-карта або зарядні кабелі. Спробуйте вимкнути S8 і вийміть усі наявні там аксесуари, щоб перевірити, чи це має значення.

Рішення No7: Скидання до заводських налаштувань

Якщо припустити, що ваш S8 не був фізично пошкоджений, мокрий чи підданий дії екстремальних температур, може допомогти скидання заводських налаштувань. Це тому, що найбільш ймовірною причиною є програмне забезпечення в природі. Якщо сенсорний екран іноді не реагує, не забудьте створити резервну копію даних, перш ніж витирати їх.

Якщо екран телефону повністю мертвий і не реагує на жоден вхід, потрібно спробувати виконати генеральний скидання. Це відновлення заводських налаштувань через режим відновлення. Ось як це зробити:

  1. Вимкніть S8. якщо ви не можете нормально вимкнути його, зачекайте, поки акумулятор розрядиться. Після вимкнення телефону заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Потім натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Рішення №8: Професійний ремонт

Якщо головне скидання не вирішить проблему взагалі, на даний момент очевидно, що у вас проблема з обладнанням. Щоб виправити це, вам знадобиться професійна допомога. Незалежно від того, чи є гарантія чи ні, добре, якщо ви дозволите Samsung вирішити ремонт. Якщо про надсилання його в сервісний центр Samsung не може бути й мови, віднесіть пристрій до найближчої незалежної ремонтної майстерні. Тільки пам’ятайте, що після того, як сторонній магазин відкрився та втрутився в апаратне забезпечення, Samsung більше не буде приймати його до ремонту, якщо ви зрештою надішлете їм його, хоча ви заплатите плату.