Як виправити Galaxy S8, який випадковим чином відкривав програми самостійно

Привіт та ласкаво просимо до іншої статті про усунення несправностей для # GalaxyS8. Цей дасть відповідь на три проблеми, про які повідомлялося про цей пристрій, тож ми сподіваємось, вам це буде корисно.

Проблема №1: Як виправити Galaxy S8, який самостійно відкривав випадкові програми

У мене є Galaxy S8, і останні кілька місяців він мав власний розум. Незалежно від того, в якому додатку я зараз працюю, мій телефон випадковим чином відкриє інші програми / сповіщення. Це означає, що я можу прогортати свій Instagram, коли отримую текстове повідомлення, і мій телефон автоматично відкриє програму обміну повідомленнями для цієї розмови. Те саме відбуватиметься випадково, коли з’явиться погода Google. Будь-яка порада дуже вдячна! - Ейтан

Рішення: Привіт Ейтане. Є дві можливі причини, чому ваш S8 поводиться саме так. Одна з них полягає в тому, що існує проблема з дигітайзером, а це означає, що він може бути фізично зламаний, пошкоджений або несправний. Інший - може бути проблема з операційною системою. Ми не вважаємо, що ваш телефон може бути заражений, але погані програми чи шкідливе програмне забезпечення також можуть спричинити випадкові спливаючі оголошення та додатки. Будь-яка з цих речей може бути правдою, тому ви хочете перевірити кожну з них.

Перевірте дігітайзер

Екран екрану вашого телефону складається з трьох основних частин - оцифровщика, монітора та гнучкого кабелю. Монітор - це той, який показує зображення, які ви бачите, тоді як дигітайзер - це тонкий прозорий шар, який відчуває ваші дотики, щоб операційна система їх розпізнавала. Сигнал і потужність, необхідні для оцифровки, подаються через гнучкий кабель, який проходить до материнської плати. Разом ці три частини дають змогу бачити все, що ви хочете, щоб воно відображалося на екрані, одночасно використовуючи екран для надсилання команд на материнську плату.

Якщо з тих чи інших причин дигітайзер більше не працює належним чином, це може спричинити випадкові входи, які операційна система може інтерпретувати як команду на відкриття програм. Збірка екрану Samsung вже багато років виявляється надійною і, чесно кажучи, вони рідко ламаються. Найпоширеніша причина, через яку виходить з ладу частина екрана, - це фізичні пошкодження в 99% випадків. Це може статися, коли телефон впаде, потрапить під вплив таких елементів, як вода або рідина, або залишиться поблизу джерела тепла. Якщо що-небудь із цього трапиться до того, як помітити проблему, існує велика ймовірність, що цифровий планшет вашого телефону фізично зламаний. На жаль, таку проблему неможливо усунути, просто виконавши деякі програми. Вам доведеться надіслати телефон Samsung, щоб вони змогли його відремонтувати.

Якщо ви не вважаєте, що пов'язана якась апаратна несправність, ви можете перевірити, як працює дигітайзер, скориставшись сервісним меню пристрою. Це приховане меню, призначене лише для технічних працівників, тому ви хочете бути обережними при виборі або запуску деяких тестів. Для усунення несправностей вашої справи ви хочете обмежитися лише тестуванням екрана. Ось точні кроки, які ви хочете зробити:

  1. Відкрийте програму Телефон (дозвон).
  2. Наберіть * # 0 * #
  3. Виберіть Touch .
  4. Нехай ваш телефон лежить як є і перевіряє, чи не робить він лінії чи крапки самостійно. Якщо це так, це означає, що дигітайзер, мабуть, тост.

Заводські налаштування

Якщо з дигітайзером все гаразд, і ваш телефон взагалі не був фізично пошкоджений, то вам слід подумати про скидання до заводських налаштувань, щоб перевірити, чи є якась помилка програмного забезпечення, яка стоїть за цією проблемою. Ось як:

  1. Вимкніть пристрій. Це важливо. Якщо ви не можете його вимкнути, ви ніколи не зможете завантажитися в режим відновлення. Якщо ви не можете регулярно вимикати пристрій за допомогою кнопки живлення, зачекайте, поки акумулятор телефону не розрядиться. Потім зарядіть телефон протягом 30 хвилин перед завантаженням у режим відновлення.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте наявність шкідливого програмного забезпечення чи поганого додатка

Тепер тут є можливість. Якщо проблема зникає після скидання до заводських налаштувань, але повертається пізніше, після встановлення програм ви можете зробити ставку, що причиною є одна з цих програм. Як зазначалося вище, це може бути шкідливе програмне забезпечення або просто погано закодована програма, яка стала несумісною з операційною системою. Якщо ви опинилися в такій ситуації, вам потрібно ідентифікувати саму програму за допомогою методу спроб і помилок. Немає автоматизованого способу допомогти вам зробити це швидше. Іншими словами, вам доведеться витратити час і зусилля на видалення, спостереження та видалення ще раз, поки ви не звужите причину.

Проблема №2: У додатках соціальних мереж Galaxy S8 відсутні значки сповіщень

Після оновлення до Oreo минулого тижня я перестав отримувати сповіщення в соціальних мережах. Що зазвичай мене не турбує, але я менеджер соціальних мереж у компанії. Раніше я отримував регулярне сповіщення - спливаюче на головному екрані та маленьке помаранчеве коло з цифрою, але тепер, щоб перевірити, чи є у мене сповіщення, я насправді повинен відкрити програму, щоб побачити, чи є там щось. Це відбувається з FB, менеджером сторінок, Twitter та Snapchat. Сповіщення про мої текстові повідомлення працюють нормально. Я пройшов усі налаштування. Я просто хотів, щоб ти знав, що хлопець із вчорашнього дня не був одиноким у розчаруванні. Отже, мені насправді не потрібна відповідь “робіть ці речі” - бо я їх зробив. Це скоріше FYI. - Джолін

Рішення: Привіт Джолін. Якщо на вашому Galaxy S8 більше не відображаються значки або помаранчеве коло з цифрою у верхній частині програм, це, мабуть, тому, що програма BadgeProvider не працює належним чином. Щоб виправити це, виконайте такі дії:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться програми BadgeProvider.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити кеш.
  8. Перезапустіть S8 і перевірте наявність проблеми.

Якщо це не допоможе, очистіть також дані програми:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться програми BadgeProvider.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S8 і перевірте наявність проблеми.

Якщо обидві процедури не допоможуть, спробуйте стерти розділ кешу, виконавши такі дії:

  1. Вимкніть пристрій. Це важливо. Якщо ви не можете його вимкнути, ви ніколи не зможете завантажитися в режим відновлення. Якщо ви не можете регулярно вимикати пристрій за допомогою кнопки живлення, зачекайте, поки акумулятор телефону не розрядиться. Потім зарядіть телефон протягом 30 хвилин перед завантаженням у режим відновлення.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Проблема No3: Galaxy S8 не працюватиме через блокування FRP

Я купив вживаний S8 і спостерігав, як хлопець витирає його відразу після того, як я за нього заплатив. Я був радий побачити це, але коли я повернувся додому, я застряг у FRP, і він не відповість на мої дзвінки. Я спробував ваше рішення apk, але воно не розпізнає мій комбінований накопичувач на диску сканування. Будь-які пропозиції щодо того, що я можу зробити. Я дуже розчарований цією ситуацією. Це було з Роджерсом, канадським перевізником. - Джейсон Вандал

Рішення: Привіт Джейсоне. Samsung вже підтвердив FRP, що попередні пропозиції та обхідні шляхи більше не працюють. Наразі єдиний спосіб отримати телефон працює - це дозволити попередньому власнику розблокувати його, ввівши свої облікові дані Google.