Рішення проблеми повільної зарядки Galaxy S6, інші проблеми

Ласкаво просимо до чергової публікації про # проблеми та рішення GalaxyS6. Ми пропонуємо вам ще 5 випусків, які ми зібрали з минулого тижня. Є сотні випусків, які ми ще не опублікуємо, тому, якщо ви ще не помітили, що ваша проблема розміщена в нашому блозі, продовжуйте дивитись у найближчі дні та тижні.

s6

Тим часом, ось теми, які ми висвітлюємо в цьому матеріалі:

  1. Рішення проблеми повільної зарядки Galaxy S6 | Проблема з розрядом акумулятора на Galaxy S6
  2. Galaxy S6 не завантажується нормально
  3. Galaxy S6 перестає заряджатися і не вмикається
  4. Galaxy S6 постійно втрачає стільниковий сигнал
  5. Причини проблем із зарядкою Galaxy S6

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки, або ви можете встановити наш безкоштовний додаток із Google Play Store.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.


Проблема №1: Рішення проблеми повільної зарядки Galaxy S6 | Проблема з розрядом акумулятора на Galaxy S6

Зараз моєму Samsung S6 близько року, тому, можливо, мені просто потрібен новий акумулятор ... але я подумав, що спершу проконсультуємось з вами.

Я ніколи не заряджаю телефон за ніч, боячись перезарядити акумулятор, але останнім часом телефон втрачає багато батареї через те, що раніше не забирало таку кількість батареї: 40% батареї для прослуховування музики на шляху до роботи вранці (20 хвилин їзди на роботу), 10% на отримання вхідних текстів тощо. Я завжди використовую оригінальний зарядний пристрій, якщо я не на роботі, а потім використовую шнур живлення та заряджаю телефон комп’ютером. Після того, як я почав це робити, іноді мій телефон повільно заряджався оригінальним зарядним пристроєм, але після відключення його один-два рази він швидко заряджався знову.

Сьогодні я прокинувся, і в моєму телефоні було 20% заряду, а потім я підключив його… і він постійно втрачав заряд акумулятора. Нарешті, я підключив його, і він, здавалося, був стабільним на рівні 11%. І мені довелося піти, тож я пішов - а коли повернувся додому, він був мертвий! Навіть підключений до мережі 4 години!

Я зняв його з оригінального зарядного пристрою і підключив до свого комп’ютера, але він заряджається дуже повільно (майже на годині він становить 9%). Що не так з моїм телефоном? Чи допоможе взагалі придбання розширеного акумулятора? - Стефані

Рішення: Привіт Стефані. Ефективність акумулятора через деякий час стабільно погіршується. Швидкість втрати продуктивності може різнитися залежно від користувача. Чим більше ви використовуєте пристрій (і заряджаєте його) день у день, тим швидше цей показник. Втрату продуктивності зазвичай можна помітити через кілька місяців після розпакування пристрою, тому, якщо ви Galaxy S6 з вами вже більше року, проблема повинна полягати в акумуляторі. Щоб це дізнатись, спочатку потрібно виконати деякі основні способи усунення неполадок. Якщо після виконання цих кроків усунення несправностей нічого не зміниться, ви можете припустити, що проблема полягає в апаратному забезпеченні.

Оновіть системний кеш вашого Galaxy S6

Перше, що ви хочете зробити, це стерти розділ кешу. Це гарантуватиме, що системний кеш телефону нового та не пошкоджений. Ось як:

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перед зарядкою перезапустіть S6 у безпечний режим

Ще один трюк програмного забезпечення, який ви можете спробувати - це вимкнути телефон і перезапустити його в безпечному режимі. Це змусить телефон запускати лише попередньо встановлені програми, запобігаючи завантаженню сторонніх програм та пов’язаних із ними служб. Якщо в цьому режимі зарядка повертається до звичного режиму, це чіткий показник того, що винна одна чи кілька програм сторонніх розробників. Щоб перезапустити S6 у безпечний режим, виконайте такі дії:

  • Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення протягом 20-30 секунд.
  • Побачивши логотип Samsung, негайно відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати клавішу зменшення гучності.
  • Телефон повинен продовжувати завантажуватися, і вам буде запропоновано розблокувати телефон, як зазвичай.
  • Ви дізнаєтесь, чи телефон успішно завантажився в безпечному режимі, якщо в нижньому лівому куті екрана відображається текст "Безпечний режим".

Вимкніть телефон або переконайтеся, що запущено лише мінімум програм

Ознаки проблеми розряду акумулятора іноді можуть проявлятися у різних формах, і повільна зарядка є одним з них. Це не обов’язково проблема акумулятора, але більша ситуація, коли телефон розряджається швидше, ніж зарядний пристрій може додати до решти рівня. Здебільшого це пов’язано з тим, що під час зарядки одночасно працює багато програм та служб. Це можна виправити, вимкнувши телефон під час зарядки, але очевидно, це означає, що ви не можете користуватися телефоном принаймні годину. Якщо ви хочете використовувати телефон під час заряджання, ви повинні переконатися, що зменшили кількість запущених програм до мінімуму. Програми для соціальних мереж, електронної пошти, спілкування, ігор та покупок в Інтернеті - це деякі загальні категорії, які можуть постійно працювати у фоновому режимі або активно під час заряджання.Обов’язково вимикайте їх, залишаючи лише критично важливі системні програми.

Виконайте кроки нижче, як це зробити:

  • Увімкніть параметри розробника (якщо ви ще цього не зробили), перейшовши в Налаштування> Про телефон або Про пристрій> Інформація про програмне забезпечення> Номер збірки Знайшовши номер збірки, натисніть на нього сім разів, щоб розблокувати нове меню. Після сьомого натискання ви отримаєте сповіщення про те, що Параметри розробника розблоковано.
  • Натисніть кнопку Назад і знайдіть параметри розробника. Торкніться його.
  • Торкніться Запуск служб.

Майте на увазі, що Google приховує параметр Запуск служб з певної причини, і звичайним користувачам Android, як правило, не потрібно також отримувати до них доступ. Але для усунення несправностей та отримання інформації ми хочемо, щоб ви це зробили, щоб ви бачили, які програми та служби працюють у фоновому режимі. Переконайтеся, що ви натискаєте кнопку СТОП для програм, які не повинні працювати, поки ви ними не користуєтесь. Пам’ятайте, деякі системні служби можуть здатися вам незнайомими; переконайтеся, що ви зупиняєте лише програму, яку знаєте. Зупинка критичної служби може спричинити нестабільність системи, тому будьте обережні, зупиняючи щось.

Встановіть доступні оновлення системи та додатків

Завжди оновлюйте свою систему та програми, встановлюючи, коли є доступні оновлення. Нові оновлення можуть виправити відомі проблеми, зокрема розряд акумулятора.

Зробіть генеральний скидання

Нарешті, якщо все інше не вдається, не соромтеся витерти телефон і відновити всі налаштування програмного забезпечення за замовчуванням. Для довідки виконайте такі дії:

  • Створіть резервну копію важливих файлів та контактів.
  • Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6 Edge.
  • Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  • Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  • Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  • За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Якщо після виконання всіх цих кроків нічого не зміниться, знайдіть спосіб перевірити чи замінити обладнання.

Проблема №2: Galaxy S6 не завантажується нормально

Привіт, мене звуть Джейкоб, і моя наречена відчуває проблему зі своїм телефоном, і мені сказали надіслати вам електронне повідомлення щодо цієї проблеми. Вона не кинула його і не змочила, і випадково її телефон почав робити цикл завантаження. На її екрані під час зарядки акумулятор із піктограмою блискавки дублюється ліворуч та праворуч на її екрані, ніби екран пошкоджений. Однак видимих ​​пошкоджень екрану немає. Її телефон під звичайним завантаженням починає включатись, показуючи логотип Samsung з чорним фоном, але потім він вимикається. Утримуючи кнопку живлення та стрілку вниз, навіть через звичайну функцію завантаження він не завантажується, а при використанні опції безпечного режиму це погіршує цикл завантаження, повторюючи варіант завантаження нескінченно, не натискаючи кнопку живлення. Це справді дивно. 

Оскільки телефон не вмикається, я не знаю, яку версію ОС Android чи точний номер моделі, однак це найновіша операційна система, наскільки мені відомо, і є Samsung Galaxy S6 Edge Plus, 32 Гб. Ми намагаємося зробити все, щоб не скинути заводські налаштування, оскільки у нас є багато фотографій, які ми не мали можливості зробити резервну копію.

Навіть якщо немає можливості змусити телефон знову запрацювати, чи є спосіб вимкнути фотографії та інші дані з телефону? Якщо є щось, що ви можете порекомендувати зробити, але я ще не пробував, що не передбачає втрати будь-яких даних, це буде дуже вдячне, і сміливо надсилайте електронною поштою, якщо вам потрібні фотографії або відео того, що робить телефон.

Велике спасибі. - Яків

Рішення: Привіт Джейкобе. Щоб отримати доступ до файлів, що зберігаються у внутрішній пам'яті пристрою, телефон повинен спочатку завантажуватися нормально або в безпечному режимі (а іноді і в режимі відновлення, якщо ви використовуєте спеціальне програмне забезпечення для відновлення). Якщо телефон відмовляється завершити послідовність завантажень і продовжує застрявати в завантажувальній петлі, ви нічого особливо не можете зробити.

Спробуйте завантажити телефон у режимі відновлення та очистіть кеш. Якщо проблема залишається, виконайте скидання до заводських налаштувань (якщо ви хочете перевірити, чи пристрій може нормально завантажитися). Скидання до заводських налаштувань, очевидно, все видалить.

Проблема No3: Galaxy S6 припиняє заряджатись і не вмикається

Мій телефон нещодавно почав не заряджатися, коли він повністю помер. Він би показував символ заряду, а потім зникав. Я тримав його підключеним цілий день і нічого. Потім через 2 дні бум починає заряджатися. Коли я підключаю USB до зарядного пристрою, на випадаючому екрані пише, що він підключений, але не заряджається знову. Потім він починає працювати тут і там, і екран стає повністю зеленим та іншими кольорами до пізнього часу. Це проблема з прошивкою? Це робить дійсно дивні речі, сподіваюся, я досить добре пояснив .. пробував багато кабелів та настінних пробок, щоб виключити це. - Майк

Рішення: Привіт Майк. Щоб дізнатись, чи це проблема програмного забезпечення, спробуйте запропоновані нами вище пропозиції щодо Стефані. Якщо не вдається усунути жодне програмне усунення несправностей, надішліть телефон компанії Samsung або будь-якій відповідній стороні на ремонт або заміну.

Проблема No4: Galaxy S6 постійно втрачає стільниковий сигнал

Я ПРОСТО ХОЧУ СКАЗАТИ, ЩО Я КОЛИСЬ ПЕРЕД ВАМ МАЛИТЕ ТЕЛЕФОН, Я ЩОБ НА ВСЕ САМО ПЕРЕХОДАВ НА ВАШ САЙТ, І ВЕЛИКО ЗБЕРЕГЛО МНОГО, ДЯКУЄМО! ДЯКУЮ, ДЯКУЮ, ДЯКУЮ! ?

У мене були проблеми з телефоном, я навіть сварився з татом і мамою, тому що вони не можуть зателефонувати на мій телефон, їх неможливо зв’язати і зателефонувати, але я дуже впевнений, що у мене є мережа, і мої сигнали дуже хороші у моєму районі, тому мені цікаво, що було не так. Я шукав і запитував тонни, але все, що вони мені відповіли, - це скидання, але я навіть не можу цього зробити, тому що кожного разу, коли я намагаюся скинути мережу, мої налаштування зупиняються! Що мені робити зараз? Будь ласка, допоможи мені.

БОГ БЛАГОСВІТИ ВСІХ ? - Зейн

Рішення: Привіт Зайн. Ми раді дізнатися, що наш веб-сайт допоміг вам. Ми сподіваємось, що зможемо продовжувати обслуговувати спільноту Android своїми статтями.

Тепер, перш за все, ми хочемо бути відвертими з вами у вашій справі. Ми завжди вказуємо на те, що будь-яка проблема, яка стосується послуг оператора користувача, повинна спочатку передаватися їм. Це пов’язано з тим, що проблема може бути спричинена деякими проблемами, пов’язаними з мережею. Навіть якщо ви думаєте, що проблема може бути в телефоні, добре, якщо ви можете спочатку поговорити зі своїм оператором, щоб ви могли виключити можливі причини, пов’язані з обліковим записом або мережею.

По-друге, ми не впевнені, що ви маєте на увазі під словом "кожен раз, коли я намагаюся скинути налаштування мережі, мої налаштування припиняються" Ми не можемо перейти до процесу ізоляції проблеми, якщо, по-перше, ми навіть не розуміємо, про що ви говорите. Тим не менш, найбезпечніше, що ви можете зробити зараз, - це скидання до заводських налаштувань. Оскільки ця процедура відновить усі налаштування вашого програмного забезпечення до їх відомого робочого стану, це хороший спосіб почати для вас. Ми припускаємо, що ви не модифікували офіційне програмне забезпечення на своєму телефоні (вкорінюючи, прошиваючи користувацький ПЗУ або встановлюючи інше програмне забезпечення третьої сторони), але якщо так, спробуйте шукати форуми або сайти, на яких обговорюються проблеми з конкретним програмним забезпеченням, яке ви працюєш. Наш веб-сайт не пропонує усунення несправностей та рішення для пристроїв з неофіційним програмним забезпеченням.

Проблема №5: Причини проблем із зарядкою Galaxy S6

Привіт. Отже, я щойно розглядав вашу сторінку з усунення несправностей щодо мого Samsung Galaxy S6, який не заряджається. Я випробував три різні зарядні пристрої на трьох різних типах розеток. Найбільше, що трапиться, це спалах акумулятора з блискавкою, але зеленої лінії там не буде або червоне світло не зареєструється.

Отже, мені здається, що мені доведеться надіслати свій телефон, і мені було просто цікаво про дві речі. По-перше, чи знаєте ви, чому так сталося? По-друге, скільки, на вашу думку, коштуватиме виправлення, будь ласка?

Також просто хочу подякувати за те, що ви робите, я використовував ваш веб-сайт з різних причин, пов’язаних з Android, і дуже ціную всю допомогу, яку я отримав від нього.

Сподіваюся почути від вас скоро.

Велике дякую. - Хлоя

Рішення: Привіт Хлоя. Ласкаво просимо. Ми раді надати допомогу деяким членам нашої спільноти Android.

Відповідь на ваше перше запитання може бути дещо хитрою через низку факторів, які потенційно можуть призвести до того, що пристрій Android припинить заряджатись. Загальне правило вирішення проблеми, однак, просте - якщо програмні рішення не працюють, то винна проблема апаратного забезпечення. Причини, пов'язані з програмним забезпеченням, є рідкістю, але більшість з них можна ефективно усунути шляхом скидання до заводських налаштувань. Аварійну несправність важко виправити і навіть виявити, якщо не буде проведена ретельна перевірка. У більшості випадків відповідальність пошкоджений порт зарядки. Якщо ви хочете дізнатись справжню причину проблеми, щоб уникнути її повторення в майбутньому, слід попросити техніка, який огляне телефон.

Ціна ремонту Galaxy S6 зазвичай коштує як мінімум 200 доларів. Ремонт може також охопити заміну деталей / деталей, тому може навіть перевищити 200 доларів залежно від складності процедури та заміненого компонента.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.