Як перенести файли з Galaxy S7 на ПК, інші питання

Край S7

Для тих, хто надіслав нам запити на допомогу щодо # GalaxyS7 та # GalaxyS7edge, ознайомтесь із цією статтею, щоб дізнатись, чи є у нас рішення для вас. Найближчими тижнями ми плануємо розміщувати більше матеріалів про проблеми Galaxy S7, тому слідкуйте за ними.

Нижче наведено конкретні теми, які сьогодні розглядаються тут:

  1. Як перенести файли з Galaxy S7 на ПК
  2. Додаток Galaxy S7 Messages аварійно завершує роботу, коли меню вкладень стає повноекранним
  3. Робоча електронна пошта не працює на Galaxy S7 edge
  4. Galaxy S7 постійно відображає повідомлення, не надіслане повідомлення, коли надсилає текст із понад 160 символів
  5. Galaxy S7 не заряджатиметься після того, як він потрапив у басейн
  6. Galaxy S7 заряджається та вимикається та швидко розряджає заряд акумулятора | Galaxy S7 випадково перезавантажується, вимикається самостійно

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки, або ви можете встановити наш безкоштовний додаток із Google Play Store.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.


Проблема No1: Як перенести файли з Galaxy S7 на ПК

За допомогою кабелю USB, що постачається з телефоном, я все ще не можу завантажити свої фотографії на комп’ютер. На деяких форумах я бачив, що для цього мені потрібно розблокувати телефон. Однак, оглянувшись, виявляється, що Verizon одночасно говорить: Усі товари 4LTE продаються розблокованими з коробки, але потім під ним я читав, що ви не можете розблокувати телефон, поки термін дії вашого контракту не закінчиться. 

Я не можу з цього зробити ні голови, ні хвостів. Навіть якщо я змусив Verizon співпрацювати, як мені «вставити» мій новий сим-код (за який доведеться заплатити) у свій телефон? 

Все, що я хочу, - це звільнити місце на телефоні, щоб я міг робити більше фотографій. 

Допоможіть! - Тіна

Рішення: Привіт Тіно. «Розблокування» вашого Galaxy S7 означає зміну деяких аспектів програмного забезпечення, щоб його можна було використовувати з іншими мережами, крім Verizon. Це не має нічого спільного з першим, що ви хочете, це переміщення деяких ваших файлів на комп’ютер, щоб ви могли звільнити трохи місця. Розблоковано чи ні, ви повинні мати можливість передавати файли з вашого S7 на комп'ютер за допомогою кабелю USB.

Для довідки, це те, що вам потрібно зробити, припускаючи, що у вас є комп’ютер з Windows. Якщо у вас Mac, кроки повинні бути трохи схожими, але загальні кроки все одно повинні бути однаковими.

  1. Перший крок - це знову підключити S7 до ПК за допомогою USB-кабелю. Як тільки ваш телефон розпізнається комп’ютером, ви вже можете почати переміщувати свої файли, такі як музика, картинки та інший вміст. Щоб легко відновити вміст після скидання, ви можете створити нові папки, специфічні для кожного типу файлів на вашому комп'ютері. Наприклад, ви можете створити музичну папку для зберігання музичних (аудіо) файлів, скопійованих з телефону на ваш ПК.
    • Вставте один кінець кабелю USB у порт зарядного пристрою / аксесуарів, розташований у нижній частині телефону.
    • Вставте інший кінець кабелю USB у вільний порт USB на вашому комп'ютері.
    • Вийміть USB-кабель із зарядної головки, щоб отримати доступ до нього за необхідності. (Потім програмне забезпечення драйвера пристрою автоматично встановлюватиметься на комп'ютер під час першого підключення до нього телефону.)
  2. На телефоні перетягніть рядок стану вниз, щоб відобразити його на панелі сповіщень.
  3. Виберіть варіант передачі файлів. (Ознакою того, що ваш телефон вже доступний через комп’ютер, є повідомлення із запитом „Підключено як медіа-пристрій“ або „Під’єднано як камера“.)
  4. Торкніться «Підключено як мультимедійний пристрій», а потім поставте прапорець біля пункту Медіа-пристрій (MTP). На той час ви можете розпочати переміщення вмісту зі свого телефону. Підказка: Як правило, "Підключено як медіа-пристрій" - це опція, яка використовується для більшості передач файлів. Якщо ви хочете змінити цей параметр, просто натисніть Сповіщення на панелі сповіщень. Це відкриє екран підключення до комп’ютера USB, де ви можете торкнутися, щоб вибрати будь-який бажаний варіант.
  5. Щоб розпочати копіювання вмісту, натисніть опцію «Відкрити пристрій для перегляду файлів» на своєму комп’ютері.
  6. Перейдіть до потрібного вмісту на телефоні.
  7. Перетягніть файли у вибрану папку на свій комп’ютер.
  8. Закінчивши копіювати всі важливі файли, безпечно від'єднайте телефон від комп'ютера.

Проблема №2: Додаток Galaxy S7 Messages аварійно завершує роботу, коли меню вкладень стає повноекранним

Коли я намагаюся додати вкладення через Messages (звичайний текстовий додаток, а не Facebook), це працює нормально, поки я не спробую зробити меню вкладень повноекранним. Якщо я проведу пальцем угору, щоб збільшити його або повернути екран убік, він вийде з ладу, і я отримаю повідомлення "На жаль, повідомлення припинено" Це робиться, якщо я намагаюся зробити «Камеру, камбуз» чи «Інший» повноекранним. Звичайний додаток для камери працює нормально, як і галерея. Це трапляється лише тоді, коли я намагаюся зробити один із варіантів вкладення повноекранним через Повідомлення. Я спробував змусити програму зупинитися, очистивши її дані, здійснивши м’яке скидання, очистивши розділ кешу і, нарешті, зробивши заводські скидання. Проблема все ще існує, і це не було кілька тижнів тому. Я думав, напевно це відновить заводські налаштування. Будь-які думки? - Джон

Рішення: Привіт Джон. Це може бути специфічна помилка прошивки, а це означає, що вона існує лише для конкретної версії Android, випущеної вашим оператором. Ми не чули про цю проблему в дикій природі, тому ми думаємо, що вона може бути ізольована на вашому пристрої або на пристроях, що працюють під тією ж збіркою Android.

Спробуйте спочатку стерти розділ кеш-пам'яті і подивіться, що станеться. Якщо нічого не зміниться, ми не думаємо, що скидання заводських налаштувань зашкодить.

Ось кроки щодо того, як стерти розділ кешу в Примітці 5:

  • Вимкніть телефон.
  • Після повного вимкнення телефону одночасно натисніть і утримуйте кнопки гучності, головного екрана та живлення.
  • Зачекайте, поки з'явиться логотип Samsung, перш ніж відпускати кнопку живлення.
  • Як тільки з’явиться логотип Android, відпустіть дві інші кнопки.
  • Дочекайтеся появи меню відновлення (може зайняти до хвилини).
  • Перейдіть до пункту очищення розділу кеш-пам'яті за допомогою кнопок гучності, а потім натисніть кнопку живлення для підтвердження.
  • Зачекайте, поки пристрій видалить розділ кешу
  • Після видалення кеш-пам’яті буде виділено параметр «Перезавантажити систему зараз».
  • Ще раз натисніть кнопку живлення, щоб підтвердити перезавантаження.

Проблема №3: ​​Робоча електронна пошта не працює на Galaxy S7 edge

Дякуємо за все, що ви робите для громади. Тим не менш, я ще не знайшов корисних підказок щодо цього питання. І з моїм S6 Edge, і тепер з моїм S7 Edge у мене така сама проблема - я взагалі не можу отримати поштовий додаток для Android (або, можливо, Samsung) для синхронізації з електронною поштою на робочому місці.

Я вкладаю інформацію вручну, і вона приймає її і, схоже, потрапляє у папку "Вхідні", але при цьому вона не отримуватиме електронних листів і не надсилатиме їх. Я ввімкнув налаштування синхронізації в програмі, а також основну синхронізацію. Я вилучив і відтворив обліковий запис, очистив кеш програми електронної пошти, і на цей момент я обміняв свій S6 Edge на S7 Edge ... Досі, я не можу отримати свою електронну адресу компанії на своєму телефоні. Найближче, що я можу отримати, - це відкриття OWA. Але мені, як системному адміністратору моєї компанії, потрібно негайно отримувати сповіщення та доступ до електронної пошти. Інші користувачі на інших пристроях Android та iPhone не мають проблем із додаванням своїх облікових записів електронної пошти ... Будь-які думки щодо інших проблем із конфігурацією, які можуть спричинити мою проблему? - Кент

Рішення: Привіт Кент. Подібна проблема вимагає співпраці з ІТ-відділом або адміністраторами Exchange (припускаючи, що у вас тут проблеми з обліковим записом Exchange), а не з нами. Ми не маємо доступу до конфігурацій вашої корпоративної мережі, тому найкраще, що ми можемо зробити, - це здогадуватися. З таким дуже загальним описом проблеми ми не можемо точно визначити, де може лежати проблема.

Якщо ви вперше намагаєтесь налаштувати обліковий запис електронної пошти на смартфоні, можливо, деякі налаштування повинні бути ввімкнені вашими корпоративними ІТ-спеціалістами, щоб налаштування могло працювати.

Проблема №4: Galaxy S7 продовжує відображати повідомлення, не надіслане повідомлення, коли надсилає текст із понад 160 символів

Коли я надсилаю повідомлення довжиною більше 160 символів, в ньому повідомляється, що повідомлення не вдалося, одержувач все одно отримав повідомлення. Крім того, якщо хтось надішле мені повідомлення, і я вже встигаю користуватися телефоном, і тому відповідаю за допомогою спливаючого вікна, що з’являється, коли повідомлення надходить, я можу надіслати повідомлення, яке містить 160 символів. Але якщо я повністю відкрию програму обміну повідомленнями і відповім на повідомлення таким чином, я можу надіслати повідомлення будь-якого розміру, яке мені потрібно?

Також іноді повідомлення надсилаються два-три рази. Я отримую попередження від giffgaff про те, що «це повідомлення було безкоштовним…» кожного разу, коли я надсилаю повідомлення, і я все ще отримую їх, навіть коли повідомлення, мабуть, не вдалося. - Філ

Рішення: Привіт Філе. Це може бути помилка програми або прошивки, тому перше, що ви хочете зробити, це очистити кеш-пам’ять та дані програми обміну повідомленнями. Ось як:

  • Перейдіть до Налаштування телефону.
  • Торкніться вкладки Пристрій.
  • Шукайте Програми та торкніться її.
  • Опинившись у меню Програми, знайдіть Менеджер програм і торкніться його.
  • У Менеджері програм торкніться Усі програми.
  • Знайдіть програму електронної пошти, яку ви використовуєте, і торкніться її.
  • Звідти ви повинні побачити сторінку з переліком інформації та опцій для конкретної програми. Торкніться Зберігання.
  • Торкніться кнопок Очистити кеш і Очистити дані.

Якщо нічого не зміниться, видаліть розділ кешу (кроки, наведені вище). І все ж, якщо проблема залишається, подумайте про відновлення заводських налаштувань, щоб переконатися, що мікропрограма оновлена.

Нарешті, спершу зателефонуйте своєму оператору бездротової мережі, щоб він міг запропонувати вам пряму допомогу щодо цього повідомлення щодо повідомлення, яке з’являється після надсилання текстового повідомлення.

Проблема №5: Galaxy S7 не заряджається після того, як він потрапив у басейн

Добрий ранок. Я натрапив на вашу статтю в Інтернеті, і мені було цікаво, чи можете ви мені допомогти. Я впав у басейн свого батька з моїм S7 Edge + у кишені 4 дні тому. Я був у воді загалом 5-10 секунд.

Я зробив помилку, висушивши її та намагаючись увімкнути її, і отримав синє світло, а потім порожній екран. Тож я кинув його в мішечок з дрібним рисом (тільки той рис, який він мав) і дав йому сидіти в цьому мішку 3 дні. Я також залишив його на сухому трансформаторі, щоб нагріти в сумці.

Зрештою рис та тепло та тощо…. Телефон фактично почав заряджатися. Він зарядився 2% (ДУЖЕ повільно), і я спробував увімкнути його.

Телефон завантажився, але відразу помер через низький заряд акумулятора. Тепер, коли я підключаю його, він реєструє заряд і навіть каже швидку зарядку і каже “1 год19 хв до повної зарядки”, що є звичайним часом для цього телефону на рівні 0%. Проте телефон не заряджається, він залишається на рівні 0%.

Я справді хочу лише зняти кілька фотографій із цього телефону.

Які ваші думки? Дякую. - Кріс

Рішення: Привіт Кріс. Думки? Ну, перш за все, ви повинні поставити перед собою думку, що телефону може не бути. Якщо описаний тут симптом не був присутній до потрапляння телефону у воду, ви можете сміливо припустити, що внутрішні компоненти вашого пристрою пошкоджені. Чи буде пошкодження великим чи ні, залежить від викритих компонентів. Якщо води обмежено лише в зоні зарядного порту, існує ймовірність того, що заміна порту micro-USB може спрацювати. Однак, якщо пошкоджена вода поширилася на інші деталі або, можливо, вона пошкодила металеві компоненти материнської плати, єдиним дозволом, на який ви можете сподіватися, є заміна пристрою.

Те, що ви вмикаєте телефон, не переконуючись, що всередині більше немає вологи або води, можливо, також посилило початковий збиток. В ідеальному світі ви повинні негайно припинити живлення, фізично витягнувши акумулятор, який у вашому випадку недоступний. Залишення акумулятора підключеним до пошкодженого водою електронного пристрою закінчується погано. Наразі ввімкнення телефону могло замкнути деякі компоненти, що ще більше ускладнило ситуацію.

Оскільки пошкодження водою автоматично анулює гарантію, наразі ви не можете розраховувати на те, що Samsung замінить телефон безкоштовно. Якщо заміна телефону не підходить для вас, попросіть пристрій перевірити компетентний технік, щоб при необхідності його можна було почистити та виправити. Цей маршрут не гарантує повного повернення телефону до попереднього робочого стану, але це єдиний варіант, що залишився для вас.

Проблема №6: Galaxy S7 заряджається та вимикається та швидко розряджає заряд акумулятора | Galaxy S7 випадково перезавантажується, вимикається самостійно

Пара або проблеми, які можуть бути пов’язані, а можуть і не бути (тут ІТ-ідіот)

Іноді (і сьогодні вночі було особливо жахливо) телефон буде підключений до зарядного пристрою, і він не буде заряджатися, або буде постійно чергувати між собою зарядку і не зарядку. Я спробував очистити порт і перевірив, чи не пошкоджені зубці, але, здається, все в порядку. Я помітив, що акумулятор розряджається набагато швидше, а підключений зарядний пристрій ... як би він натомість висмоктує живлення. Я спробував автомобільний зарядний пристрій, USB в комп’ютер і автомобільний гніздо, а також настінний зарядний пристрій (стіна працювала найкраще і довше заряджала).

Інша проблема, я не знаю, пов’язана це чи ні, - це те, що телефон буде продовжувати відключатись, коли буде в моїй кишені. Це трапляється лише зрідка, але робити це буде кілька разів поспіль. І я ніколи не знаю, що телефон сам вимкнувся, поки я не натиснув головну кнопку внизу (не кнопочку живлення), і він знову ввімкнеться і перекине початкові сторінки привітання.

Це все стає по-справжньому дратує. Я працюю на роботі, яка може бути небезпечною, і мені потрібно постійно заряджати телефон і працювати. Також не сподіваючись на перспективу того, щоб його замінити, я не можу собі цього дозволити. Будь-яка допомога, яку ви можете надати, дуже вдячна! - Рейчел

Рішення: Привіт, Рейчел. Загальне правило при вирішенні таких проблем з пристроєм Android, як це, полягає в тому, щоб спочатку робити програмні рішення. Ми рекомендуємо вам це зробити.

Тим не менш, перше, що ви хочете зробити, це перевірити, чи не викликає це третя сторона, яку ви встановили. Завантажте телефон у безпечному режимі і дайте йому працювати в цьому режимі принаймні 48 годин. Це дасть вам достатньо часу, щоб спостерігати різницю. Безпечний режим перешкоджатиме запуску сторонніх програм, і працюватимуть лише основні. Щоб завантажити телефон у безпечному режимі, просто виконайте такі дії:

  • Вимкніть свій Galaxy S7.
  • Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  • Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  • Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.

Якщо проблема залишається після спостереження за телефоном протягом декількох днів, виконайте скидання до заводських налаштувань, щоб ви могли усунути можливі помилки, які могли виникнути з часом. Як і в безпечному режимі, спостерігайте за телефоном ще 2 дні, щоб побачити будь-які зміни. Якщо і це не зміниться, це свідчить про те, що за проблемою може бути апаратна помилка. Зателефонуйте в Samsung і відремонтуйте або замініть телефон.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.