Як виправити Samsung Galaxy S6, який постійно зависає та перезапускається після оновлення Android 6.0.1 Marshmallow

Samsung Galaxy S6 (# GalaxyS6) щойно отримав нове оновлення Android 6.0.1 #Marshmallow, інакше відоме як Android M, і хоча багато власників раді новому оновленню, деякі були розчаровані після того, як встановили його як здавалося, це спричинило чи спричинило нові проблеми, а не виправило вже існуючі.

Galaxy-S6 зберігає-перезавантажує

Серед найпоширеніших проблем після основного оновлення мікропрограми - часте заморожування, випадкові перезавантаження та застрявання під час завантаження. Я розгляну ці питання в цій статті, і сподіваюся, що процедури виправлення неполадок, які я представляю тут, будуть для вас корисними.

Перш ніж продовжувати, якщо у вас є інші проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей. Він містить сотні запитань, проблем та рішень, за допомогою яких ви можете вирішити проблему. Ви також можете зв’язатися з нами безпосередньо, точно заповнивши цю анкету.

Проблеми

Привіт хлопці. Я щойно оновив свій Galaxy S6, але замість того, щоб виправити попередні проблеми, це погіршило їх. До оновлення мій телефон вже звисав або зависав, а після оновлення він все ще зависає, але зараз дуже повільно, що випадково перезапускається самостійно. Оновлення - це «Зефір», і я насправді був дуже радий, отримавши повідомлення, лише з’ясувавши, що воно приносить більше проблем. Чи можете ви допомогти вам, будь ласка? "

«У мене є Galaxy S6, і його щойно оновили до наступної версії Android. Як і раніше, телефон перезавантажився після оновлення, але він не був успішним, оскільки застряг на логотипі. Я вже багато разів намагався перезавантажити його безрезультатно. Сподіваюся, ви зможете вирішити це питання, тому що у мене дійсно немає варіантів, що робити. Дякую, хлопці! "

Можливі причини

Очевидно, що нове оновлення мікропрограми заплутало ваш телефон для вас, але найпоширенішими причинами є такі:

  • Пошкоджені кеші
  • Пошкоджені дані
  • Проблеми сумісності сторонніх програм
  • Проблеми з акумулятором (випадкові перезавантаження)

Покрокове усунення несправностей

Це лише незначна проблема, але якщо ви не будете обережні, ви можете в кінцевому підсумку втратити всі свої дані, файли, зображення, відео тощо. Отже, я проведу вас через вирішення цієї проблеми, виключивши одну можливість за раз, і ми Почну з найбезпечнішої процедури:

Крок 1: Спробуйте завантажити Galaxy S6 у безпечному режимі

Одна з можливостей, яку я згадав, полягає в тому, що деякі сторонні програми мають проблеми з сумісністю, отже, можливо, деякі з них можуть аварійно завершувати роботу, викликаючи зависання, випадкові перезавантаження або застрявання під час завантаження. Отже, вам потрібно завантажити телефон у безпечному режимі, щоб вирішити проблему:

  1. Вимкніть ваш Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з'явиться 'Samsung Galaxy S6', негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки телефон не завершить перезапуск.
  5. Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

У безпечному режимі, якщо симптоми проблеми все ще існують, то майже напевно це проблема мікропрограми. Отже, переходьте до наступного кроку.

Крок 2: Спробуйте видалити всі системні кеші

Якщо деякі системні кеші пошкоджені або несумісні з новою прошивкою, пристрій може не завантажитися належним чином, і я маю на увазі, що він застрягає, завантажується занадто довго або продовжує замерзати після повного завантаження. Іншими словами, ваш телефон був би марним. У цьому випадку це те, що вам потрібно зробити:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Ця процедура майже така ж, як і скидання, лише тому, що ваші дані не буде видалено. Отже, вам не потрібно проходити всі клопоти зі створенням резервної копії файлів. Однак, якщо проблема залишилася після її виконання, у вас немає іншого варіанту, як скинути налаштування пристрою.

Крок 3: Виконайте головне скидання через режим відновлення

Незначні проблеми з прошивкою завжди можна виправити, виконавши скидання, і оскільки ви не можете отримати доступ до меню Налаштування, то це потрібно зробити в режимі відновлення. Але зауважте, що після скидання налаштувань телефону ви можете відключити захист від заводських налаштувань, оскільки ви не видалили свій обліковий запис Google і не відключили блокування екрана. Ви не матимете жодних проблем з цим, якщо ви знали свій обліковий запис Google (ім’я користувача та пароль).

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Крок 4: Зверніться за допомогою до техніка

Якщо всі ці процедури не змогли вирішити проблему, то це не просто незначна проблема з мікропрограмою. Можливо, процес оновлення якимось чином перерваний, і телефон не може успішно завантажитися через відсутність або пошкодження файлів.

Якщо ви досить кмітливі, щоб перепрошити програмне забезпечення на свій телефон, тоді ви можете зробити це за допомогою Odin та комп’ютера. В іншому випадку відвідайте місцевий магазин і нехай технік зробить це за вас.

Пов’язані проблеми

З: Було оновлення, яке я завантажив учора, але після цього телефон просто продовжує замерзати. Моєму Galaxy S6 ще 3 місяці, і зараз він діє так. Я вже намагався перезапустити його, але проблема залишилася. Чи можна відновити попередню версію Android?

В: Так, можна відновити попередню версію мікропрограми, але це не вирішення цієї проблеми. Насправді у вас може виникнути більше проблем, якщо ви переінсталювали попередню прошивку. Я пропоную вам виконати кроки 2 та 3, щоб вирішити цю проблему.

З: Проблема в тому, що мій телефон став настільки повільним після оновлення Marshmallow. Я вже намагався стерти розділ кешу, але проблема все ще існує. Що ще мені потрібно зробити, щоб повернути телефон до початкового стану?

A: Скинути. Я думаю, це єдине, що могло б вирішити цю проблему. Дотримуйтесь інструкцій на кроці 3.

З: Після оновлення мій Galaxy S6 застряг на логотипі. Я вже спробував примусову перезавантаження, яку ви запропонували на одній зі своїх сторінок, але вона все ще закріплена на логотипі Samsung. Я намагався залишити його на кілька годин, але він просто розрядив акумулятор і нагрівся, тому що екран завжди був увімкнений, ніби він завантажувався, але ні. Чи можу я щось вирішити цю проблему?

В: Так, є. Спробуйте стерти розділ кешу. Якщо це не спрацює, то вам дійсно потрібно скинути налаштування телефону. Однак я пропоную вам виконувати усунення несправностей з кроків 1-3.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.